• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #177 (poging 2!) Back to the Basics

DeletedUser

Gast
Lynch: Imra - BENGEL! post maar ff wie je BM maakt
Lunch: Een boterham met kaas.
dooddrankje heks: Araluen - Wolf!
 

DeletedUser

Gast
Afscheidsbrief:

Ik moet zeggen dat jullie geluk hebben dat ik echt een beschermengel ben (ik zeg het nog maar eens voor bepaalde mensen hier, misschien lezen ze het nu wel) en dat geen van jullie is gelunched, anders had ik Jaspenia burgemeester gemaakt en hadden de goedjes verloren. Want op deze manier verdienden ze gewoon om te verliezen. Even serieus, er is iemand die beschermengel claimt en er is iemand gezien als wolf. De enige reden om aan de bengel te twijfelen is omdat hij toevallig op Rabbid stemde toen hij 's avonds ook werd gelunched. Dat is inderdaad de grootste wolvendaad die je maar kan verzinnen! Kom op zeg, ik heb eerder al uitgelegd wat achter die gebeurtenis steekt en jullie hebben het gewoon niet gelezen. Nee, jullie besloten de gezienerde wolf te geloven die werkelijk waar 0 bijdraagt in dit topic. Zoals ik eerder al heb gezegd. Als hij werkelijk lycantroop was had hij zich moeten bewijzen door er een wolf uit te halen, of hij had het op zijn minst moeten proberen. Dat die wil ontbrak had al genoeg moeten zeggen. Maar nee, jullie moesten je fixeren op de ander. Die ander die probeerde te helpen de wolven te vinden door zijn eigen onschuld te beredeneren. Maarja, zijn posts waren natuurlijk doordrongen met wolvigheid, waardoor niets wat er instond geloofwaardig was. Met als gevolg dat ze beter helemaal niet gelezen konden worden! Echt, voor de volgende keer: LEER LEZEN. Je kan dit spel niet alleen winnen en dat moet je ook niet willen. Er is maar 1 partij die baat heeft bij tunnelvisie en dat zijn de wolven. Dus alsjeblieft, doe dit nooit meer. Ik hoop dat jullie hier van hebben geleerd.

Groetjes vanaf de eeuwige jachtvelden,
Imrahil
 

DeletedUser23442

Gast
Latdekat

Slim gespeeld!
Doen alsof je ziener bent als er nog maar een paar mensen over zijn om zo te proberen de lynches te sturen. Als je ziet dat iedereen je gelooft en je zeker bent van de overwinning offer je je meewolfje op zodat iedereen je zeker vertrouwt en het doodsdrankje dat het nog had kunnen verpesten voor je eruit is.
Dan lynch je vrolijk de beschermengel ipv iemand die je beweerde gezien te hebben als wild (blijkbaar kwam dat toch even beter uit, alleen niet echt overtuigend.) Waardoor je nu makkelijk mij lynch krijgt, Je shoving luncht en wint

Helaas zit er toch een klein foutje in je plan. Ik heb nog nooit een soort ziener gezien die niet bij een dl iemand zag maar random midden op de dag. Jouw zogenaamde zienderingen kom je telkens mee midden op de dag als je ervoor al gewoon postte. Ook zou je blijkbaar mij én araluen gezien hebben op de zelfde dag? Lijkt me ook vrij lastig als ziener

Dus nice try, maar nee ziener ben je echt niet
 

DeletedUser

Gast
Latdekat

Slim gespeeld!
Doen alsof je ziener bent als er nog maar een paar mensen over zijn om zo te proberen de lynches te sturen. Als je ziet dat iedereen je gelooft en je zeker bent van de overwinning offer je je meewolfje op zodat iedereen je zeker vertrouwt en het doodsdrankje dat het nog had kunnen verpesten voor je eruit is.
Dan lynch je vrolijk de beschermengel ipv iemand die je beweerde gezien te hebben als wild (blijkbaar kwam dat toch even beter uit, alleen niet echt overtuigend.) Waardoor je nu makkelijk mij lynch krijgt, Je shoving luncht en wint

Helaas zit er toch een klein foutje in je plan. Ik heb nog nooit een soort ziener gezien die niet bij een dl iemand zag maar random midden op de dag. Jouw zogenaamde zienderingen kom je telkens mee midden op de dag als je ervoor al gewoon postte. Ook zou je blijkbaar mij én araluen gezien hebben op de zelfde dag? Lijkt me ook vrij lastig als ziener

Dus nice try, maar nee ziener ben je echt niet

De ziener krijgt de rol door zodra ik zijn/haar pm zie...
 

DeletedUser

Gast
Gezien ik van het weekend weg ben en niet iedereen in spanning wil laten:

Bij deze beslis ik effe dat de goedjes gewonnen hebben!
Dit omdat mijn mening is dat de wolven gigantisch gefaald hebben. Ze hebben namelijk op dag 1 geen lynch ingestuurd vanwege inactiviteit en afgelopen nacht ook niet (als ze dit hadden gedaan hadden ze misschien nog kunnen winnen...

Overige rollen:

Shoving: Heks
Latdekat: ziener
Jaspenia: Opgegroeide Welp
 

DeletedUser10470

Gast
Gezien ik van het weekend weg ben en niet iedereen in spanning wil laten:

Bij deze beslis ik effe dat de goedjes gewonnen hebben!
Dit omdat mijn mening is dat de wolven gigantisch gefaald hebben. Ze hebben namelijk op dag 1 geen lynch ingestuurd vanwege inactiviteit en afgelopen nacht ook niet (als ze dit hadden gedaan hadden ze misschien nog kunnen winnen...

Overige rollen:

Shoving: Heks
Latdekat: ziener
Jaspenia: Opgegroeide Welp

lunch*

Daarnaast, om eerlijk te zijn, had je die reactie daarvoor niet mogen maken en was het spel nog niet op het einde.
 

DeletedUser23442

Gast
Gezien ik van het weekend weg ben en niet iedereen in spanning wil laten:

Bij deze beslis ik effe dat de goedjes gewonnen hebben!
Dit omdat mijn mening is dat de wolven gigantisch gefaald hebben. Ze hebben namelijk op dag 1 geen lynch ingestuurd vanwege inactiviteit en afgelopen nacht ook niet (als ze dit hadden gedaan hadden ze misschien nog kunnen winnen...

Overige rollen:

Shoving: Heks
Latdekat: ziener
Jaspenia: Opgegroeide Welp

Sorry hoor, maar als je daar niet de tijd voor hebt moet je geen spel gaan leiden. En helemaal niet verpesten. Met die vorige opmerking bijvoorbeeld heb je al bepaald dat de goedjes winnen, door gewoon vrolijk in het topic te bevestigen dat er een ziener inzit.

En dan de wolven laten verliezen omdat je vindt dat ze "gefaald hebben" omdat ze 1x geen lunch ingestuurd hadden. De goedjes waren net zo inactief en verkeerd bezig.

Dus als je een spel gaat leiden, zorg dan aub dat je daar de tijd en zin voor hebt zodat het ook voor de spelers leuk blijft en niet wordt verpest
 

DeletedUser

Gast
Lunch idd...

En Als de heks een doodsdrankje had gebruikt op een wolf
En de ziener had gezegd dat hij jas had gezien als wolf, gingen de andere hwss op jas stemmen en was hij ook dood.
Dus ze hadden allang kunnen winnen. en daarbij ga ik vanavond niet meer online zijn, omdat ik zo een weekend weg ga.
 

DeletedUser

Gast
2x, en de laatste was ook de allerlaatste nacht, wat gewoon SUPER DOM is...

en hoezo ik geen tijd? als jullie met zn 14en nog geen 12 pagina's vol kunnen typen en er iets van 3 goedjes doodvallen?
 

DeletedUser23442

Gast
Wat jij voorspelt, zelf zou doen of dom vindt doet er weinig toe. Jij bent spelleider en geen speler.

En je verpest het potje vroegtijdig omdat je het hele weekend weg bent. Klinkt als geen tijd
 

DeletedUser

Gast
ik zou er wellicht tijd voor maken als mensen het spelletje serieus namen en nadachten? XD

E: maar fine, ik ben al weer weg van het forum, als jullie alleen maar commentaar hebben. Doeiii
 

DeletedUser10470

Gast
Lunch idd...

En Als de heks een doodsdrankje had gebruikt op een wolf
En de ziener had gezegd dat hij jas had gezien als wolf, gingen de andere hwss op jas stemmen en was hij ook dood.
Dus ze hadden allang kunnen winnen. en daarbij ga ik vanavond niet meer online zijn, omdat ik zo een weekend weg ga.
De heks had een doodsdrankje gebruikt op een wolf.
Wanneer wij geluncht hadden hadden wij ook "allang kunnen winnen". Dat is nooit een excuus om een partij te laten winnen.
Wanneer je niet aanwezig kan zijn en dat vooraf weet kan je kijken of er een vervanger voor je is. Je wist dat het in elk geval tot een einde zou lopen vanavond, welke partij ook zou winnen. Desnoods had je het overgedragen aan iemand vanavond die dan kon posten wat de uitslag was, daar waren enkel rollen voor nodig.

2x, en de laatste was ook de allerlaatste nacht, wat gewoon SUPER DOM is...

en hoezo ik geen tijd? als jullie met zn 14en nog geen 12 pagina's vol kunnen typen en er iets van 3 goedjes doodvallen?
Dom of niet dom, geen reden om de goedjes te laten winnen. Wanneer iemand 2x niet beschermt als beschermengel is dat ook dom, maar dan zeg je ook niet direct dat de wolven hebben gewonnen.
Bij WvW is het altijd onvoorspelbaar hoeveel mensen er actief zijn. Dat is iets waar je mee om moet kunnen gaan als spelleider. Maar ook dat geeft nog altijd geen reden om de goedjes te laten winnen.

Het is een van je eerste keren (als het niet je eerste keer is). Zie het als een leerproces en ik weet bijna zeker dat je de volgende keer deze fouten in elk geval niet meer maakt.
 

DeletedUser26399

Gast
Zoiets ga ik zeker niet laten gebeuren in mijn potje, inschrijven maar, anders vallen jullie zonder WvW
 

DeletedUser26004

Gast
jammer, ik had graag het potje nog afgemaakt, maar goed. Goedjes gefeliciteerd en Imra, sorry bij deze. Ik kom je binnenkort wel eens een knuffel geven.
 

DeletedUser21204

Gast
Eerst zieneringen op moment van insturen doen (nagevraagd, deed ze idd), en dan dit?
Like wtf was dit ooit?
Je eindigt het zo maar omdat je geen tijd meer hebt en 1 partij waarschijnlijk gaat winnen?
Manmanman..

P.S. Wtf Shoving en Lat???
Een bengel-claim lynchen ipv een gezienerde wolf???
Verwacht je nu echt een lycantroop in een potje met enkel burgers, 1 heks en 1 bengel en 1 ziener??? Sowieso, hij claimde het NA de zienering. Ik kan niet geloven dat jullie hem geloven boven Imra. Like waarom was Imra uberhaupt verdacht? Voor Rabbid stemmen, die echt fucking verdacht deed? Als ik nog leefde had ik t ook gedaan.
 
Bovenaan