• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #177 (poging 2!) Back to the Basics

DeletedUser23442

Gast
Hmm, ben ik neutraal in. Ik heb i.i.g. ook de benodigde info van mezelf. Ik ben namelijk heks en bij lunch 3, de dag waarop ydeger werd geslachtofferd, maar er geen lunch plaatsvond, heb ik rabbid gered met mn levensdrankje. Rabbid is dus een goedje.

En dan vraag ik mij af: imra wou die dag rabbid lynchen wat niet lukte. Raar dat hij daarna lunch zou zijn.

Ik zet mn lynch stem dan ook vanwege de "inside info" in op Imrahil.

Overigens beetje korte / vage uitleg. Ik zit hier 2 min voor de deadline snel te stemmen dus vandaar :p
Waarom negeert iedereen (die daarna nog online was en stemde) deze best wel belangerijkste post tot nu toe?
 

latdekat

Harpij
Ik kan de gehele inhoud van zijn post bevestigen, nu de lynch en lunch voorbij zijn. Hij is inderdaad heks en Rabbid is inderdaad burger. En jij bent wolf, Jas.
 

DeletedUser23442

Gast
Dat is of een heel vervelende rol, of een heel gemakkelijke claim.
Is inderdaad een kansloze rotrol, maar blijkbaar nodig voor het evenwicht met zienende dingen zoals jij erin om de wolfjes te helpen/een kans te geven.

Kan me verder moeilijk bewijzen. Ik zal iig vast Imrahil stemmen als jullie als bewezen goedjes weten dat hij slecht is.

Verder kan ik niet meer dan hopen dat jullie me geloven
 

DeletedUser

Gast
Lynch: vinie: Burger
Lunch: Nissassa: Burger
Jagerschot: Donfrank: WOLF
doodvallen: Rabbid: Burger
 

DeletedUser21575

Gast
Ohh dikke rip, mijn afscheidsbrief hoeft niet echt gecensureerd te worden dus doe het lekker rebels gewoon direct.

Jammer van de activiteit tot dusver, maar leuk om te zien dat er nu wel schot (hehe jager) in de zaak komt. Goedjes veel succes en geef die wolven maar van katoen!

Dwing gesprekken af en maak gebruik van je rollen. Ftw!
 

DeletedUser

Gast
Hmm, ben ik neutraal in. Ik heb i.i.g. ook de benodigde info van mezelf. Ik ben namelijk heks en bij lunch 3, de dag waarop ydeger werd geslachtofferd, maar er geen lunch plaatsvond, heb ik rabbid gered met mn levensdrankje. Rabbid is dus een goedje.

En dan vraag ik mij af: imra wou die dag rabbid lynchen wat niet lukte. Raar dat hij daarna lunch zou zijn.

Ik zet mn lynch stem dan ook vanwege de "inside info" in op Imrahil.

Overigens beetje korte / vage uitleg. Ik zit hier 2 min voor de deadline snel te stemmen dus vandaar :p

Ik vraag mij nu sterk af wat die 'inside info' is, aangezien het duidelijk geen zienering is omdat je heks claimt. Toch prettig dat je gisteren nog even kon melden dat Rabbid goedje is, 4 minuten voor de deadline :/
Kon dat niet iets eerder? En hoe zou jij als heks 'inside info' kunnen hebben dat ik wolf zou zijn? Het is een potje zonder netwerken en als heks kan je niet bepaald wolven zien. Iets aan dit verhaal klopt dus niet.
Daarbij nogmaals: Ik zou Kyra echt nooit hebben gelunched, dus waarom zou mij dat wolf maken?
Is inderdaad een kansloze rotrol, maar blijkbaar nodig voor het evenwicht met zienende dingen zoals jij erin om de wolfjes te helpen/een kans te geven.

Kan me verder moeilijk bewijzen. Ik zal iig vast Imrahil stemmen als jullie als bewezen goedjes weten dat hij slecht is.

Verder kan ik niet meer dan hopen dat jullie me geloven
Het punt met een lycantroop is dat ze geen directe manier hebben om zich te bewijzen, helemaal als je niet mag netwerken. Bij elke discussie zijn ze dus potentieel voor de wolven bezig, dat is een risico. Je kan dus eigenlijk pas vertrouwd worden wanneer je daadwerkelijk een wolf hebt gevonden. Ik zou dus zeggen, ga jezelf maar bewijzen :p
Daarbij is die stem wat overhaast vind je niet? Je stem is nu volledig gefundeerd op een 'bewezen' heks die 4 minuten voor een deadline zet dat hij iemand waar op wordt gestemd heeft beschermd. En diezelfde heks schijnt 'inside info' te hebben die mij als wolf aanwijst. 'Inside info' waarvan ik mij nogmaals af vraag waar het vandaan komt, aangezien hij zegt een heks te zijn.

Ik zou dus graag wat verduidelijking zien van ShovingNE2

En als laatste: iemand een idee waarom Rabbid is doodgevallen?
 

latdekat

Harpij
Ik heb heel zijn verhaal kunnen bevestigen, Imra. :p Dat zie je erg gemakkelijk over het hoofd. Wat claim je dan? Sowieso is het nu de laatste kans voor de goedjes, dus claimen is niet overbodig.
 

Araluen

Manticore
Ik heb heel zijn verhaal kunnen bevestigen, Imra. :p Dat zie je erg gemakkelijk over het hoofd. Wat claim je dan? Sowieso is het nu de laatste kans voor de goedjes, dus claimen is niet overbodig.

Dan blijft de vraag: hoe komt hij aan die info? Jij bevestigt het toch pas achteraf?
 

latdekat

Harpij
Ik bevestig het pas achteraf omdat ik nog één zienering moest doen om zeker te zijn, en omdat ik anders lunch was. :p
 
Laatst bewerkt:

Araluen

Manticore
Ik bevestig het pas achteraf omdat ik nog één zienering moest doen om zeker te zijn, en omdat ik anders lynch was. :p
Claimen: Ja
Netwerken: Nee
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Dikke prima
Klaagmuur: jeps
BM-opvolging: oude kiest nieuwe

Het wordt voor mij steeds onduidelijker :x
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag mij inderdaad ook sterk af hoe dit in elkaar steekt. Duidelijkheid hierover zou wel prettig zijn.
 

latdekat

Harpij
Jullie zijn zo doorzichtig... In mijn opinie zijn zowel Araluen als Imra wolf. Waarschijnlijk heeft een wolf Araluen gepord om opnieuw actief te zijn. Want anders was het gedaan met de wolven als Imra lynch is.
 

DeletedUser26004

Gast
Ik vraag mij nu sterk af wat die 'inside info' is, aangezien het duidelijk geen zienering is omdat je heks claimt. Toch prettig dat je gisteren nog even kon melden dat Rabbid goedje is, 4 minuten voor de deadline :/
Kon dat niet iets eerder? En hoe zou jij als heks 'inside info' kunnen hebben dat ik wolf zou zijn? Het is een potje zonder netwerken en als heks kan je niet bepaald wolven zien. Iets aan dit verhaal klopt dus niet.
Daarbij nogmaals: Ik zou Kyra echt nooit hebben gelunched, dus waarom zou mij dat wolf maken?

Hmm, ik heb het allereerst niet over Kyra, maar over Rabbid. Op dag 3 was er namelijk geen lunch, omdat ik als heks zijnde mijn levensdrankje heb ingezet:

De lynch is Ydeger. Hij was Jager
Hij mag voor de volgende deadline nog iemand neerschieten.

Er was vannacht geen lunch

Marcoknight valt dood aan inactiviteit. Hij was Burger

waarschuwing naar Rabbid en Vinie voor het 2x niet stemmen!
ook Donfrank en Imrahil moeten hun stemmingen in de gaten blijven houden, maar geloof dat ze dit nu wel door hebben ;)

Toen ik mijn levensdrankje heb ingezet, kwam ik er dus achter dat ik Rabbid van de lunch had gered. En dat vond ik zelf best wel apart, aangezien eerder die dag jij jouw lynch stem heb ingezet op Rabbid, wat overigens een trol (de verdenking op jou) van rabbid richting jou was als ik mij niet vergis. Maar goed, wou je rabbid er zo graag uit hebben? Ik vond het nogal dubieus. Vandaar ook mijn verdenking op jou.

Het punt met een lycantroop is dat ze geen directe manier hebben om zich te bewijzen, helemaal als je niet mag netwerken. Bij elke discussie zijn ze dus potentieel voor de wolven bezig, dat is een risico. Je kan dus eigenlijk pas vertrouwd worden wanneer je daadwerkelijk een wolf hebt gevonden. Ik zou dus zeggen, ga jezelf maar bewijzen :p
Daarbij is die stem wat overhaast vind je niet? Je stem is nu volledig gefundeerd op een 'bewezen' heks die 4 minuten voor een deadline zet dat hij iemand waar op wordt gestemd heeft beschermd. En diezelfde heks schijnt 'inside info' te hebben die mij als wolf aanwijst. 'Inside info' waarvan ik mij nogmaals af vraag waar het vandaan komt, aangezien hij zegt een heks te zijn.

Ik zou dus graag wat verduidelijking zien van ShovingNE2

En als laatste: iemand een idee waarom Rabbid is doodgevallen?

Rabbid is doodgevallen wegens 3x niet stemmen vermoed ik. Overigens moet ik idd hierin toegeven dat de stem van Jaspenia heel meeloperig is, terwijl de deadline nog ver weg is...

Wat claim je dan? Sowieso is het nu de laatste kans voor de goedjes, dus claimen is niet overbodig.

Lijkt mij idd ook niet overbodig. Dus araluen en imrahil, wat claimen jullie?

Voor het feit dat het er op lijkt dat jullie samenwerken terwijl dat volgens de regels niet mag?

Wij werken niet samen x) Zoals ik al aangaf ben ik heks en heb ik kunnen zien dat rabbid goedje was. Kennelijk heeft lat dat ook gezien en bevestigd hij daarmee dat ik heks ben.

Edit: ik heb overigens nog mooi een doodsdrankje dus ik ben best wel benieuwd wie jullie verdenkingen zijn en wat jullie theorieën zijn. Want als we het slim spelen goedjes, hebben we vanavond wakkerdam bevrijd van de wolfjes hehe
 

DeletedUser

Gast
Hmm, ik heb het allereerst niet over Kyra, maar over Rabbid. Op dag 3 was er namelijk geen lunch, omdat ik als heks zijnde mijn levensdrankje heb ingezet:
In dit geval heb je het inderdaad niet over Kyra, dat weet ik. Ik probeer juist duidelijk te maken dat ik geen wolf ben juist omdat Kyra eerder al een lunch was en ik dat niet zou doen. Begrijp je wat ik bedoel?


Toen ik mijn levensdrankje heb ingezet, kwam ik er dus achter dat ik Rabbid van de lunch had gered. En dat vond ik zelf best wel apart, aangezien eerder die dag jij jouw lynch stem heb ingezet op Rabbid, wat overigens een trol (de verdenking op jou) van rabbid richting jou was als ik mij niet vergis. Maar goed, wou je rabbid er zo graag uit hebben? Ik vond het nogal dubieus. Vandaar ook mijn verdenking op jou.
Er staat nergens dat die verdenking een troll was, ik ben er dus ook gewoon vanuit gegaan dat hij het meende. Als hij er niet achter stond had hij het niet moeten zeggen. Als netwerken mogelijk is zijn trollberichten misschien nog makkelijk uit te praten, nu gaat dit een stuk moeilijker. Vandaar dat ik het gewoon als serieus heb opgevat. Ik blijf er dus nog steeds bij dat het een raar bericht van hem was en daarbij kwam dus de stem gisteren direct aan het begin van de dag zonder ook maar enige uitleg. Als hij had gereageerd was dit misschien opgehelderd en uitgepraat, maar aangezien hij dat niet deed liet ik mijn stem gewoon staan. Ook al weet ik nu dat hij goed was, ik zie die stem op hem nog steeds niet als fout. Hij had gewoon moeten reageren, op deze manier maakte hij zich alleen maar verdachter. Is dit genoeg reden om op hem te stemmen? Ik vond van wel.
En waarom zou ik hem ooit lunchen? Als hij die nacht dood was gegaan had iedereen gekeken naar zijn laatste bericht, waarin hij mij verdacht. Als ik wolf zou zijn zou ik juist alles doen behalve hem lunchen. Zijn verdenking was slechts een verdenking die op lucht was gebaseerd, dus totaal geen bedreiging. Als hij gelunched zou zijn was het voor mij veel gevaarlijker geworden. Als wolf zou het dus alles behalve in mijn voordeel zijn om hem te lunchen. In andere woorden, de wolven probeerden mij gewoon te framen met die lunch.

Rabbid is doodgevallen wegens 3x niet stemmen vermoed ik. Overigens moet ik idd hierin toegeven dat de stem van Jaspenia heel meeloperig is, terwijl de deadline nog ver weg is...
Hij is niet dood omdat hij 3x niet heeft gestemd, want hij stemde op mij (al gelijk aan het begin van de dag). Dus als dat wel de reden zou zijn zou het wat vreemd zijn.

Lijkt mij idd ook niet overbodig. Dus araluen en imrahil, wat claimen jullie?
Aangezien ik afgelopen nacht mijzelf niet beschermd heb kan ik wel gewoon claimen. Ik ben beschermengel. Dus nogmaals, succes met mij lunchen wolfjes ^^
Hiermee nog een verwijzing terug naar het framen met de lunch op Rabbid. Ik heb eerder al gezegd dat ik moeilijk lunchbaar ben, het is dus logisch vanuit de wolven om mij op een andere manier verdacht te maken zodat ik gewoon gelyncht zou worden.

Wij werken niet samen x) Zoals ik al aangaf ben ik heks en heb ik kunnen zien dat rabbid goedje was. Kennelijk heeft lat dat ook gezien en bevestigd hij daarmee dat ik heks ben.

Edit: ik heb overigens nog mooi een doodsdrankje dus ik ben best wel benieuwd wie jullie verdenkingen zijn en wat jullie theorieën zijn. Want als we het slim spelen goedjes, hebben we vanavond wakkerdam bevrijd van de wolfjes hehe
Aangezien jullie anders zouden zijn doodgevallen neem ik maar aan dat dat alles is. Ik begon te twijfelen omdat je er juist zo overtuigd van leek dat ik wolf was, terwijl je bescherming alleen niet gek veel zegt (zoals ik hierboven ook al heb aangegeven). Vandaar dus die paranoïde reactie :p

En hoezo zou Wakkerdam vanavond al bevrijd kunnen zijn? Je bedoelt met een drankje en een lynch?
Ik verdenk op het moment nog steeds Jaspenia. Zijn claim kan kloppen, maar het blijft heel erg gevaarlijk om hem in leven te houden, we blijven namelijk altijd het risico lopen dat hij echt wolf is.
 
Bovenaan