• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #177 (poging 2!) Back to the Basics

DeletedUser26004

Gast
Ik heb overigens nog eens zitten te denken en het speeltopic zitten door te lezen en daar valt een ding op. Op dag 1 vond er geen lunch plaats. Nou is het zo dat ik als heks maar een levensdrankje had en die op deadline van lynch 3 heb ingezet. Verder zit er tussen de spelers die dood zijn geen blokkerend goedje. Dat betekend dat er dus nog een blokkerend goedje in het spel zit. Echter zijn we nog maar met 5 man over, waarvan ik heks ben, lat kennelijk ziener (wat ik overigens geloof, hij beschuldigd namelijk jas dat hij wolf is en jas zegt dat hij lycatroop is. Lijkt me sterk dat die twee een toneelstukje opvoeren) en jas lycantroop claimt. En er zitten nog 2 wolven in het spel.

Dit houdt dus in dat er helemaal geen blokkerend goedje meer in het spel zit en dus de lunch op dag 1 niet plaats vond wegens inactiviteit. Als we kijken naar de stemmen van die dag, heeft wolf donfrank niet gestemd. Van de 5 mensen die nou nog over zijn hebben lat, ik en jas gestemd. En dat terwijl er dus geen blokkerend goedje was. Araluen en imrahil hebben toen niet gestemd.

Op de dag van lynch 2 vond er wel een lunch plaats: van de drie inactiefjes: donfrank, araluen en imrahil was namelijk araluen toen wel online. En die zou dus iemand hebben kunnen lunchen.

Als ik dan ook het feit erbij optelt dat Imra rabbid er graag uit wou werken d.m.v. eerst een lynch stem en daarna hem ook nog als lunch op te sturen, doet mij dit alleen maar bevestigen.

En als ik dan ook nog eens zie dat Araluen heel snel zijn BM stem geeft aan Imrahil om zo een wolf als BM te hebben, word ik alleen maar zekerder.

Ik ben er eerlijk gezegd overuit: Araluen en Imrahil zijn de wolven van wakkerdam. Ik wacht graag even jullie reactie af, anders ga ik namelijk zo mijn enigste en laatste doodsdrankje inzetten en ga ik ook direct mijn lynch stem inzetten.

Hieronder staat het plaatje met bevestiging




2016-06-26_2359.png


Hierzo kinders, dan kunnen we even een overzicht creëren.
Zoals jullie zien hebben we niet veel aan Kyra verloren, ze faalde zo hard dat ze het niet eens voor elkaar kreeg om één keer te stemmen in 3 dagen. Datzelfde geld voor Ydeger en DonFrank. Dus in dat opzicht hebben de wolven nog redelijk sportief geluncht.



Wat hebben deze spelers nog voor zichzelf te zeggen? Inactief handelen draagt actief bij aan een wolvenwinst.


Edit: omdat mn uitspraak niet correct was.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb overigens nog eens zitten te denken en het speeltopic zitten door te lezen en daar valt een ding op. Op dag 1 vond er geen lunch plaats. Nou is het zo dat ik als heks maar een levensdrankje had en die op deadline van lynch 3 heb ingezet. Verder zit er tussen de spelers die dood zijn geen blokkerend goedje. Dat betekend dat er dus nog een blokkerend goedje in het spel zit. Echter zijn we nog maar met 5 man over, waarvan ik heks ben, lat kennelijk ziener (wat ik overigens geloof, hij beschuldigd namelijk jas dat hij wolf is en jas zegt dat hij lycatroop is. Lijkt me sterk dat die twee een toneelstukje opvoeren) en jas lycantroop claimt. En er zitten nog 2 wolven in het spel.

Dit houdt dus in dat er helemaal geen blokkerend goedje meer in het spel zit en dus de lunch op dag 1 niet plaats vond wegens inactiviteit. Als we kijken naar de stemmen van die dag, heeft wolf donfrank niet gestemd. Van de 5 mensen die nou nog over zijn hebben lat, ik en jas gestemd. En dat terwijl er dus geen blokkerend goedje was. Araluen en imrahil hebben toen niet gestemd.

Op de dag van lynch 2 vond er wel een lunch plaats: van de drie inactiefjes: donfrank, araluen en imrahil was namelijk araluen toen wel online. En die zou dus iemand hebben kunnen lunchen.
Dit zou er dus op wijzen dat ara wolf is, op zich zie ik hier geen dingen die niet kloppen.

Als ik dan ook het feit erbij optelt dat Imra rabbid er graag uit wou werken d.m.v. eerst een lynch stem en daarna hem ook nog als lunch op te sturen, doet mij dit alleen maar bevestigen.
Heb je überhaupt mijn post gelezen?
En als ik dan ook nog eens zie dat Araluen heel snel zijn BM stem geeft aan Imrahil om zo een wolf als BM te hebben, word ik alleen maar zekerder.
Araluen stemt altijd op mij voor BM. Als ik niet mee doe nog bijna...
Ik ben er eerlijk gezegd overuit: Araluen en Imrahil zijn de wolven van wakkerdam. Ik wacht graag even jullie reactie af, anders ga ik namelijk zo mijn enigste en laatste doodsdrankje inzetten en ga ik ook direct mijn lynch stem inzetten.
Als je je drankje inzet, doe dat dan alsjeblieft op Araluen, ik zie hem er inderdaad wel voor aan dat hij wolf kan zijn.

Even voor de duidelijkheid, want ik heb geen overzicht van dit potje.
De levenden zijn nog:
Shoving
Lat
Jaspenia
Araluen
Imrahil
was dit het allemaal?
 

DeletedUser26004

Gast
Jup, ik ga zo mn doodsdrankje inzetten op Araluen. Lat is een goedje netzoals ik. Ik twijfel alleen nog tussen imra en jas. Jas kan namelijk net zo goed wolf zijn als lycantoop.

Ik wil eigenlijk nu een ding weten Imrahil en dat hangt af van mijn stem: durf jij te claimen en zo ja, wat is je rol precies. En die keus ga ik jou nou geven ;) Als je een goedje bent heb je geen angst, tenslotte willen wij toch samen de wolven verslaan? En als je een slechtje bent en niet wilt claimen zegt dat eigenlijk wel genoeg. Dus imrahil, ik ontvang graag jouw claim om de wolven te onrafelen ;)
 

DeletedUser26004

Gast
Lat, ik heb overigens een vraagje: hoe groot schat jij de kans dat Jaspenia lycantroop is? En naar wie neig jij met jouw lynch stem?
 

DeletedUser26004

Gast
Ziezo, voor de lynchers: ik heb net mn drankje op araluen gepleurd, hou daar dus rekening mee met je stem.
 

DeletedUser

Gast
Jup, ik ga zo mn doodsdrankje inzetten op Araluen. Lat is een goedje netzoals ik. Ik twijfel alleen nog tussen imra en jas. Jas kan namelijk net zo goed wolf zijn als lycantoop.

Ik wil eigenlijk nu een ding weten Imrahil en dat hangt af van mijn stem: durf jij te claimen en zo ja, wat is je rol precies. En die keus ga ik jou nou geven ;) Als je een goedje bent heb je geen angst, tenslotte willen wij toch samen de wolven verslaan? En als je een slechtje bent en niet wilt claimen zegt dat eigenlijk wel genoeg. Dus imrahil, ik ontvang graag jouw claim om de wolven te onrafelen ;)
Volgens mij heb je mijn post echt niet gelezen :x
 

latdekat

Harpij
Imra. Veel uitleg is niet nodig, dunkt me. En van plan om nog eens te claimen of wat is er, Imra?

E: Om de een of andere reden heeft het forum me niet naar de laatst ongeziene post gestuurd. Wie heb je trouwens allemaal beschermd en welke nacht, Imra?
 
Laatst bewerkt:

Araluen

Manticore
Je kunt nu wel zeggen dat je heks bent, maar veel bewijs zie ik daar nu niet echt voor, eigenlijk. Alleen dat jij na een mislukte/vergeten lunch praktisch gezien heks claimt. Je kan net zo goed een wolf zijn die door middel van een trucje een bewezen goedje probeert te zijn. Sterker nog, jullie proberen een snelle overwinning te behalen door als ziener en als heks tevoorschijn te komen en allerlei dingen te roepen. Het is sowieso een sterk verhaal omdat jullie alle info die je voor je plan nodig hebt gewoon maar even te weten zijn gekomen. Ik ben alleen geen wolf, maar een dorpsoudste, dus van het verhaal klopt helemaal niets. latdekat
 

DeletedUser

Gast
Imra. Veel uitleg is niet nodig, dunkt me. En van plan om nog eens te claimen of wat is er, Imra?

E: Om de een of andere reden heeft het forum me niet naar de laatst ongeziene post gestuurd. Wie heb je trouwens allemaal beschermd en welke nacht, Imra?
Mijzelf en Nissassa heb ik voornamelijk beschermd. Wie wanneer ga ik niet zeggen. Ten eerste zijn de pm's van eerder weg en ten tweede weten de wolven dan wanneer ik mijzelf kan beschermen :p

Voor mij is het in elk geval duidelijk dat Araluen en Jaspenia de wolven zijn. Aangezien de eerste een drankje over zich heen krijgt stem ik de tweede.
 

latdekat

Harpij
Araluen, niemand gelooft je serieus hoor. En het is trouwens best duidelijk dat jij plots in de verdediging bent geschoten voor Imra. Dorpsoudste is een best gemakkelijke claim. En probeer het zelfs niet eens te ontkennen. :p

En Imra, best verdacht dat je niet eens durft je beschermingen online te gooien. Wat bewoog je er trouwens toe Nissassa te beschermen?
 

Araluen

Manticore
Hmm, ben ik neutraal in. Ik heb i.i.g. ook de benodigde info van mezelf. Ik ben namelijk heks en bij lunch 3, de dag waarop ydeger werd geslachtofferd, maar er geen lunch plaatsvond, heb ik rabbid gered met mn levensdrankje. Rabbid is dus een goedje.

En dan vraag ik mij af: imra wou die dag rabbid lynchen wat niet lukte. Raar dat hij daarna lunch zou zijn.

Ik zet mn lynch stem dan ook vanwege de "inside info" in op Imrahil.

Overigens beetje korte / vage uitleg. Ik zit hier 2 min voor de deadline snel te stemmen dus vandaar :p

Ik zet hier overigens nog steeds mijn vraagtekens bij :s
 

DeletedUser

Gast
Araluen, niemand gelooft je serieus hoor. En het is trouwens best duidelijk dat jij plots in de verdediging bent geschoten voor Imra. Dorpsoudste is een best gemakkelijke claim. En probeer het zelfs niet eens te ontkennen. :p

En Imra, best verdacht dat je niet eens durft je beschermingen online te gooien. Wat bewoog je er trouwens toe Nissassa te beschermen?
Daar is helemaal niets verdachts aan. Het heeft totaal geen waarde, als ik wolf zou zijn zou ik het gewoon allemaal kunnen verzinnen. Dus ik houd het liever voor mijzelf, aangezien het dan nog enigzins een beschermende waarde heeft voor mij tegenover de wolven.
En na de lunch op Kyra dacht ik dat de wolven wel actievere spelers gingen lunchen, vandaar de bescherming op Nissassa.
 

latdekat

Harpij
Imra, dit is nu voornamelijk één grote gok. Ik heb jou niet gezien, alhoewel ik Jas dus wel gezien heb. Echter is Araluen, die bewezen wolf is (voor mij toch), jou zonder reden aan het beschermen. Araluen begrijpt er schijnbaar 'niets' van, een spelletje waar jij in meegaat. Punt twee is dat er dag één geen lunch was, en laat nu net jij, Araluen en Don inactief zijn geweest die dag (en Jas wel actief was), en er geen beschermende goedjes in zaten. Want het lijkt me sterk dat je niet zou willen delen, mocht je een geslaagde bescherming hebben gehad.

E: Mijn excuses dat dit pas na de deadline is, moest nog wat zaakjes regelen voor de Times.
 

DeletedUser26004

Gast
Die theorie had ik in mijn hoofd. I.i.g. is het lastig: ik hoop dat de lat en ik goed zitten...
 

DeletedUser

Gast
Imra, dit is nu voornamelijk één grote gok. Ik heb jou niet gezien, alhoewel ik Jas dus wel gezien heb. Echter is Araluen, die bewezen wolf is (voor mij toch), jou zonder reden aan het beschermen. Araluen begrijpt er schijnbaar 'niets' van, een spelletje waar jij in meegaat. Punt twee is dat er dag één geen lunch was, en laat nu net jij, Araluen en Don inactief zijn geweest die dag (en Jas wel actief was), en er geen beschermende goedjes in zaten. Want het lijkt me sterk dat je niet zou willen delen, mocht je een geslaagde bescherming hebben gehad.

E: Mijn excuses dat dit pas na de deadline is, moest nog wat zaakjes regelen voor de Times.
Het is in zoverre een gok dat je moest kiezen tussen iemand met een fatsoenlijke claim en iemand die gezien is als wolf, anders dan dat is het niet. Araluen moest mij wel beschermen, want dat was zijn enige kans. Hij moest zorgen dat er verwarring kwam. Ik zou best willen delen wie ik succesvol heb beschermd, het punt is alleen dat je dat als beschermengel nooit te horen krijgt. Nogmaals, ik zou hier direct een lijst neer kunnen zetten van allemaal mensen die ik niet beschermd heb en niemand zou weten dat het gelogen is, behalve de wolven dan.

Die theorie had ik in mijn hoofd. I.i.g. is het lastig: ik hoop dat de lat en ik goed zitten...
Ik kan je vast vertellen dat het niet klopt.

Desondanks, ik zal het overgebleven goedje burgemeester maken zodat hij morgen Jaspenia kan lynchen.
 
Bovenaan