• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #179 - Een boef in het Witte Huis

DeletedUser

Gast
Deze stem vind ik dan weer veel te makkelijk, je stemt mij er uit omdat ik inactief was, maar je kiest er dan wel voor om zelf ook niet echt actief te zijn de laatste dagen.

^ See what I did there? Okay.

Het klopt inderdaad dat ik even snel online kwam om een stem te plaatsen. Echter maakt je dat niet goed of slecht, dat maakt je een speler die echt even weinig tijd had en snel z'n best deed om nog iets bij te dragen aan het spel. Iets wat je zelf ook had kunnen doen gisteren. Door op zo'n spelers te stemmen trek je imo meer aandacht naar jezelf. Ik stemde zelf op HoC omdat ik zijn inactiviteit in verband legde met het gebrek aan lunch op dag 1. Ik stond wel achter die stem. Dat Genade datzelfde dacht maakt mijn stem niet minder legit. Ook al was Genade misschien bezig met de heks te mollen voor zijn kill-list. Dat weet ik niet.

Mijn BM stem ging over shoving's skills in de afgelopen vissenkommen. Niet over zijn activiteit in deze vissenkom. Dus ik zie niet hoe dat een relevant argument is.

Waar in mijn post zeg ik iets over jouw activiteit? Waar legt Genade het verband tussen hoc en de eerste lunch? Hoe zou genade moeten geweten hebben dat hoc heks was?

Dit zei genade wel.
Nissassa vind ik vreemd reageren tegenover de Lycantroopclaim van Kyra - waarom haalde hij er een 13-jarig meisje op Facebook bij? - maar ik vind hem sowieso vaak verdacht posten (ik heb eerder op hem fout gezeten), dus dat kijk ik nog aan.

Toch toevallig dat hoc en kyra, mensen waartegen jij inging, beiden dood zijn en goed waren?

Over je stem op shoving: shoving had tot dan toe nog geen enkele echte post gemaakt en was inactief. Waarom zou je een inactieve als BM willen?
 

DeletedUser21575

Gast
Waar in mijn post zeg ik iets over jouw activiteit? Waar legt Genade het verband tussen hoc en de eerste lunch? Hoe zou genade moeten geweten hebben dat hoc heks was?

Dit zei genade wel.


Toch toevallig dat hoc en kyra, mensen waartegen jij inging, beiden dood zijn en goed waren?

Over je stem op shoving: shoving had tot dan toe nog geen enkele echte post gemaakt en was inactief. Waarom zou je een inactieve als BM willen?

Klopt in jouw post zeg je niets over mijn activiteit, maar die was gelijk aan die van de rest.
Ik legde dat verband, nu jij erover begon dat ik achter Genade aanliep maakte ik de aanname dat Genade dat verband ook legde. Ik ga niet continu oude posts nazoeken om te kijken welke verwijzingen je maakt. Ik weet niet of Genade dat verband ook legde. Ik zeg trouwens nergens dat Genade inzicht had wie de 'heks' was. Ik refereerde naar het feit dat Genade premiejager was en hij misschien HoC op zijn lijst had staan. En daarom zo op hem af ging. Zelf had ik een prima reden vond ik zo.

Wat neutrale Genade verder zei is dat hij niet snapte wat ik bedoelde met mn facebook opmerking. Dat is niet mijn probleem verder? Het was een prima vergelijking naar mijn mening. Dat hij op sommige mensen niet goed overkomt is alleen maar goed voor jullie, dat jullie die ellende niet mee hoeven te maken x).

En ja, wat een toeval dat in een vissenkom van 10 personen zo'n 7-8 goede rollen zitten. En dat een van die personen afgemaakt word door de heks. En de ander de heks is door de hele groep gelyncht word. Ik zie niet hoe dit verwijt iets met mij te maken heeft..

En voor de 3e keer, ik heb op shoving voor BM gestemd voor zijn gedrag in vorige potjes. Mijn stem was, (nogmaals) geplaatst in haast, ik heb niet pagina's vol met reacties doorgespit om te zien wie er het 'actiefst' was. Mijn stem was voor kennen en kunnen, niet activiteit.

Mijn stem is ondertussen wel duidelijk. Crimson Chin blijft tunnelen..
 

DeletedUser26004

Gast
Toch toevallig dat hoc en kyra, mensen waartegen jij inging, beiden dood zijn en goed waren?

Dit vind ik dan weer flut. Volgens mij is WvW een spel waar je met elkaar moet discussieren. En dan hoort het erbij dat je tegen mensen in gaat. Beetje flut argument, want ik zou netzoals nisje er ook tegen in gegaan zijn ;)

Crimson tunnelt, maar ik vind hem niet per sé een slechtje. Ik wacht zelf i.i.g. nog even met mn lynch stem. Kijken of de rest nog iets geks gaat doen of met een leuke theorie komt.
 

DeletedUser9104

Gast
Dus dan komt mijn vraag: wie durven er hier allemaal te claimen?
Grappig dat iedereen dit negeert. Anyway. Ik wil prima claimen, ik was leerling.

Voor de lynch... Ik weet het echt niet meer. Imra en don zijn te inactief om echt te beoordelen en de discussie lezend tussen Shoving, Crimson en Nissassa maakt me ook niet heel veel wijzer. Het lastige is dat ik liever niet een actief goedje eruit lynch, maar om nu een inactiefje eruit te werken lijkt me ook niet heel veel helpen.

Ik ben het wel ermee eens dat Crimson aan het tunnelen is, maar dat vind ik in de basis niet lynchwaardig.

De enige eigelijk die ik niet vertouw is Nissassa, maar dat is zo'n typisch onderbuikgevoel. Maargoed, ik geef je nog heel even te leven. Mijn stem gaat naar Imra
 

DeletedUser

Gast
Ik ga ook op Imra omdat ik toch geen mensen ga meekrijgen op Nissassa xd
 

DeletedUser21575

Gast
Je loopt mee op Imrahil omdat je geen spelers zover krijgt mee te lopen op mij? Heftig.. Heb je ook nog een reden om Imra eruit te helpen?
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ga ook op Imra omdat ik toch geen mensen ga meekrijgen op Nissassa xd

Dus dit is gewoon meelopen? Ik kom nog met een uitgebreide analyse, maar ben net thuis dus dat gaat m nu niet worden. (Daarvoor moet ik docjes maken, en dat lukt niet in 9 minuten).

In elk geval stem ik op Crimson wegens bovenstaande post. Ieder heeft een eigen mening/theorie over iemand, maar om dan zonder enig argument mee te lopen vind ik verdacht.
 

DeletedUser

Gast
Laat me aub nog 1 deadline leven. Ik ben muizenval en heb ilja gezien als leerling en dus nu als burger.

E: Om 20:59 komt er nog info. Red mij, beschermengel!
 

DeletedUser10470

Gast
Dat is makkelijk praten nadat Ilja claimt. Wie heb je nog meer gezien? Wellicht verander ik dan mn stem.
 

DeletedUser10470

Gast
Zo te zien is Crimson dood. Als wolf zijnde is het slim om btw muizenval te claimen en achteraf, nadat iemand geclaimd heeft een rol te noemen. Daarom denk ik alsnog dat Crimson wolf is. Laten we dat hopen iig, anders moet het overgebleven goedje (indien die er nog is) naar mij luisteren, want ik ben BM en de wolven gaan zowiezo je op andere gedachten brengen.

Ik ga een theorie schrijven en kom er later op terug.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 3
We zijn weer terug bij onze vriend Donald. Zijn aankondiging is ondertussen geweest, en hij voelt zich goed en machtig. En niets kan zijn humeur verstoren. Zelfs alle mensen niet die hem in zijn gezicht uitlachen. Dat is ook wel eens anders geweest! Maar Donald waant zich gewoon onoverwinnelijk, en dat is uiteraard goed voor zijn ego.
Toen hij op de tv zag dat er weer was geschoten, dacht hij bij zichzelf: leve de wapenwet! Die vuile gastjes die Obama’s voeten likten (en misschien ook wel meer dan alleen zijn voeten) mogen wat hem betreft allemaal dood. Dat zijn ook weer minder kiezers voor Hillary. Joepie. Hij weet zeker dat Hillary allemaal vuile zaakjes uithaalt. Dat zal binnenkort wel uitkomen. Hij wordt al opgewonden van de gedachte alleen. Nu gaan we weer naar iemand anders, want als Donald opgewonden is kan het zomaar uit de hand lopen.

We moeten ook nog even rekening houden met de gevoelens van iemand anders. Niemand kent hem, de maatschappij heeft hem altijd genegeerd. Hij wou eigenlijk depressief worden en zelfmoord plegen, maar dat durfde hij niet. Zo onzeker had de samenleving hem gemaakt, moet je nagaan! Misschien had hij maar beter wel suïcidaal kunnen worden, want dan had hij niet zo’n ravage aangericht.
Voor wie het nog niet doorhad: ik heb het over John de huurmoordenaar. Die lolbroek die Hillary een sms’je stuurde. Want uiteindelijk had hij blijkbaar toch geld gehad voor een wapen en een telefoon. Nou ja, hij laat zich natuurlijk wel goed betalen door zijn opdrachtgevers.
Maar ik was bezig over zijn gevoelens. Ondertussen is hij alsnog depressief geworden omdat hij bang is voor de media. Hij wordt nog steeds elke dag genoemd op tv, en dat kan hij gewoon niet aan. Moeten we medelijden met hem hebben? Nee. Duuh, hij vermoordt mensen. Snel door naar iets anders.

Genade is dan wel dood, maar hij is zo vriendelijk geweest om zijn opvolger zelf nog te kiezen: DonFrank is het. Dat is ook al zo’n geradicaliseerd persoon, want tegen iedereen die het wil horen zegt hij: ‘Slechte mensen gaan eraan, en goede per ongeluk misschien ook wel!’ Hij bedoelt natuurlijk de moslims en de stomme mensen. Daar zijn we namelijk al een paar dagen over bezig. Dus het viel ook wel te verwachten dat iemand aan zou komen met een stomme moslim. En ja hoor, daar heb je het al. Crimson is het slachtoffer van de dag. Hoezee. Ja, iemand die zichzelf een ‘muizenval’ noemt valt natuurlijk niet serieus te nemen.
Wie we nu wel weer konden missen, was een boef. Maar daar was die boef zelf niet helemaal mee akkoord, dus hij pakte zijn pistool weer, deed even ‘poef’ en toen was het voorbij voor Ilja. En het was voorbij voor de onschuldige burger.

Crimson is gelyncht en was Muizenval.
Ilja is geluncht en was Burger.

Inactief
Shoving stemde niet maar was wel actief, dus dat laat ik even zo.
Imrahil krijgt wel een 'puntje'.
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, in het ergste geval ben ik nu als enigste goedje over: rip me, de arme burger. Maar goed, laten we uitgaan van 2 wolven en hopen dat de BM een goedje is ;)

Donnie, Nisje en Imra; we zijn de laatste vier. Het lijkt mij tijd om te gaan claimen, als wij als goedjes tenminste nog iets recht willen zetten ;)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ga dan maar even claimen.. Ik ben de bengel, ik heb op dag 1 Genade beschermt, vandaar dat er geen lunch was.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ben de Jager. We kunnen dus nog winnen.

Ik ga voor Nissassa, die stemde ook op Crimson.
 

DeletedUser21575

Gast
Hmm, in het ergste geval ben ik nu als enigste goedje over: rip me, de arme burger. Maar goed, laten we uitgaan van 2 wolven en hopen dat de BM een goedje is ;)

Donnie, Nisje en Imra; we zijn de laatste vier. Het lijkt mij tijd om te gaan claimen, als wij als goedjes tenminste nog iets recht willen zetten ;)
Een burgerclaim tijdens de laatste loodjes is wel erg simpel.. Maarja als het echt zo is sorry, maar dit klinkt als een erg makkelijke claim.

Ik ben de Jager. We kunnen dus nog winnen.

Ik ga voor Nissassa, die stemde ook op Crimson.
Wat is deze simpele stem. Je stemde zelf ook op Crimson? Ik had hier nog een redelijke reden voor. x) Had ie eerder met z'n muizenval claim moeten komen.
 

DeletedUser10470

Gast
Nou, ik denk dat Shoving goed is en jij en Imra dan dus de wolven zijn.

Shoving, luister naar mij, stem op Nissassa, anders verliezen we. Ik zet mijn schot op Imra, dan winnen wij, en de hele club met goedjes.
 
Bovenaan