• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #179 - Een boef in het Witte Huis

DeletedUser9104

Gast
Hé, ik kan er ook niet meer van maken. Want ik kan mijn stem wel random op iemand anders zetten, maar als je je stem op mij laat staan dan zet het helemaal geen zoden aan de dijk.
 

DeletedUser20542

Gast
Doodsdrankje van de heks
Sorry, geen tijd voor een verhaaltje. Dat voeg ik later wel in.
Kyraco is gehekst en zij was Lycantroop.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 2
Het is alweer twee dagen geleden dat Barack Obama samen met zijn vrouw werd doodgeschoten. Sommige mensen zijn al bijna vergeten dat het gebeurd is. Maar er zijn ook nog genoeg mensen die hun huis niet meer uitkomen van ellende. Bij die mensen horen ook de jammerlijke dochters van de president. Ze zitten al twee dagen in elkaars armen te huilen. Ze eten niets en drinken alleen maar koffie. Maar vandaag zullen ze toch echt naar buiten moeten komen, want hun ouders worden begraven. Nog steeds in elkaars armen hangend strompelen ze naar de voordeur. Na een paar minuten hijsen ze zich eindelijk in een auto en ze gaan op weg.

Hillary Clinton is er ook nog steeds niet helemaal overheen. Gelukkig heeft ze een nuchtere man die haar naar de auto kan dragen. De president heeft een sterke echtgenoot nodig, zeggen ze altijd. Nog een reden waarom Hillary gewoon de nieuwe president moet worden. Daar wordt ze weer een beetje gelukkig van. Ook al is het ongepast, ze begint onwillekeurig een beetje te glimlachen bij die gedachte.

In een grote ruimte zijn veel mensen samengekomen om hun idolen voor de laatste keer te eren. De afscheidsceremonie begint met een sentimentele toespraak van Genade, de persoon die na het getrek en geduw op dat podium gisteren uiteindelijk de leiding heeft gekregen over het land.
Wat vreemd, midden in zijn toespraak begint hij ineens te radicaliseren. ‘Er zijn veel slechte mensen in dit land, en die moeten allemaal dood!’ Waar hangt Donald Trump ergens rond? Die zal wel tevreden zijn met die uitspraak. Een paar mensen beginnen wat te mompelen over moslims. En plots loopt het weer helemaal uit de hand. ‘Daar zit een moslim!’ roept iemand. Hij heeft het over Heir. Niemand weet of hij aan het liegen was (waarschijnlijk wel) maar het boeit eigenlijk niemand. En zo sterft Heir. Schijnbaar wordt hekserij tegenwoordig geassocieerd met de islam.

Wat een droevige boel is het eigenlijk weer. Het begon allemaal zo goed, en toen werd het alweer een chaos. Iemand moet echt eens iets gaan doen aan de wapenwet trouwens, want midden in het gedruis begint er een boef te schieten. ‘Poef’ doet zijn pistool. Genade wordt frontaal getroffen. Zucht. Er was net een leider, en dan schiet iemand hem weer dood. Terwijl de Premiejager doodbloedt, denkt hij aan pluizige konijntjes. Maar daar helpt hij natuurlijk niemand mee. Een paar mensen blijven staan om het echtpaar te gaan begraven, de rest druipt af.

Genade is de BM.
Heir is gelyncht en was Heks V1a.
Genade is geluncht en was Premiejager V1.
Dus Genade mag een nieuwe BM kiezen. Lol, dit spel is vreemd.

Inactiviteit
Een 'puntje' voor ShovingNE2 en Crimson.
 

DeletedUser21204

Gast
Kies ik een BM want ik was soortvan net BM geworden? Of herstemming?
 

DeletedUser

Gast
Ik mag kiezen, lees de samenvatting. (Jij was dood voor de dl en HoC stemde op mij.)
 

DeletedUser9104

Gast
RIP. De inactiviteit gaat deze vissenkom breken ben ik bang.

Ik heb eigenlijk niet echt verdachten, alleen een onderbuik gevoel over Imra en Nissassa, maar daar hebben jullie allemaal vrij weinig aan.
 

DeletedUser21575

Gast
Hallo allemaal! Nogmaals mijn excuses voor de inactiviteit. Mijn stem op HoC was omdat ook hij inactief was, en de eerste dag miste er een lunch. Dus geen idee of dit nou kwam door inactieve spelers of een mooie block oid. Vandaag gebeurde zo te zien niet echt heel erg veel?

HoC had wel publiekelijk heks kunnen claimen en aangeven dat hij doodsdrankje zou gebruiken, dan hadden mensen misschien hun stem teruggetrokken en hadden we een bewezen goedje.. Beetje een missplay als je het mij vraagt. Verder is het wel prettig om te zien dat er een premiejager uit is!
 

DeletedUser21575

Gast
Ja sorry had die post nog niet geladen en reageerde snel ff op een feestje :p
Deze Heir tho. x)
Zal nu stil zijn, vroeg me alleen ff af hoe de BM nu zou lopen. Deze BM-stemming(en) is echt chaos x)

Kyra pullt een Graecus in deze vissenpot..
 

DeletedUser

Gast
Nissassa vond ik veel te makkelijk meelopen met Genade. Daarnaast was zijn BM-stem opvallend. Hij stemt hoc er uit omdat hij inactief is, maar kiest dan wel shoving als BM, terwijl shoving ook niet echt actief was de laatste dagen.

Ook vond ik Imrahil te veel vragen naar een verdediging van Heir, terwijl hij wist dat Heir zich niet kon verdedigen.
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, sorry voor de inactiviteit. Drukke daagjes gehad. I.i.g. nu weer back to topic. Heks ligt er al uit zie ik :/ 6 mensen zitten er nog in, waarvan ik vermoed 2 a 3 wolfjes. Ik ga i.i.g. ff het topic doorlezen
 

DeletedUser26004

Gast
Á fin, alles doorgelezen.

Nissassa vond ik veel te makkelijk meelopen met Genade. Daarnaast was zijn BM-stem opvallend. Hij stemt hoc er uit omdat hij inactief is, maar kiest dan wel shoving als BM, terwijl shoving ook niet echt actief was de laatste dagen.

Ook vond ik Imrahil te veel vragen naar een verdediging van Heir, terwijl hij wist dat Heir zich niet kon verdedigen.

Heir kon zich wel verdedigen door zijn rol te claimen + een drankje dat hij dan zou gebruiken. Plus hij ontweek gewoon de vragen van Imra als ik het allemaal goed heb en maakte zichzelf alleen maar verdacht.

Wat Nissassa's BM stem betreft, vind ik niks vreemd aan: ik zou ook op deze kei hebben gestemd :D

Overigens kan ik me in jouw stukje over Nissassa wel vinden: uiteraard kwam hij even snel online om te stemmen, overigens heel meeloperig, maar de reden daarbij vond ik vreemd

Hey lieverds, sorry dat ik nu pas weer reageer. Zoals sommige weten was ik vandaag en gisteren druk aan het werk (en anders was ik druk met game of thrones spelen! :D )

Gisteravond had ik echter onverwacht geen tijd meer om te posten. En vanavond na deze post weer niet. Ik ga namelijk op voor mijn bandexamen jiu jitsu. (Awesome, iknow.)

Dus even snel een post tussendoor.
Mijn bmstem geef ik eens aan shoving <BLAUW die deed het de afgelopen potjes erg goed.

Mijn lynch is op heir. <ROOD
Ik vind hem momenteel het verdachtst naar omstandigheden. Ik beloof tevens plechtig dat ik vanavond uitgebreid mee kom discussieren. Waarschijnlijk rond 11 uur.

EDIT: DE KLEUREN WERKEN NIET OP MOBIEL. MODS HELP MET EEN EDIT? ♡

Heir had op dat moment nog nauwelijks iets gepost (even terug gezocht, eentje maar, niet heel verdacht). En laten we eerlijk zijn dat de reden van Genade ook gewoon flut is. Want Heir is gewoon een irritante 15 jarige puber waarvan je niks beters van hoeft te verwachten. Dus Nisje, ik wil graag nog wel wat uitleg van jouw omtrent jouw stem ;)

Overigens Crimson vind ik gelijk een lynch stem erbij plaatsen, terwijl de deadline nog niet eens aan de horizon ligt, vrij dubieus. Je geeft hem niet eens de kans om zichzelf te verdedigen. Overigens zet ik ook mijn vraagtekens bij jou: je speelt hetzelfde ongeveer als vorig potje. Niet heel erg actief en meedenkend en daardoor niet heel verdacht. Maar je levert nou ook niet de ideale bijdrage die goedjes, die deze vissenkom willen winnen, normaal leveren ;)
 

DeletedUser

Gast
Á fin, alles doorgelezen.



Heir kon zich wel verdedigen door zijn rol te claimen + een drankje dat hij dan zou gebruiken. Plus hij ontweek gewoon de vragen van Imra als ik het allemaal goed heb en maakte zichzelf alleen maar verdacht.

Wat Nissassa's BM stem betreft, vind ik niks vreemd aan: ik zou ook op deze kei hebben gestemd :D

Overigens kan ik me in jouw stukje over Nissassa wel vinden: uiteraard kwam hij even snel online om te stemmen, overigens heel meeloperig, maar de reden daarbij vond ik vreemd



Heir had op dat moment nog nauwelijks iets gepost (even terug gezocht, eentje maar, niet heel verdacht). En laten we eerlijk zijn dat de reden van Genade ook gewoon flut is. Want Heir is gewoon een irritante 15 jarige puber waarvan je niks beters van hoeft te verwachten. Dus Nisje, ik wil graag nog wel wat uitleg van jouw omtrent jouw stem ;)

Overigens Crimson vind ik gelijk een lynch stem erbij plaatsen, terwijl de deadline nog niet eens aan de horizon ligt, vrij dubieus. Je geeft hem niet eens de kans om zichzelf te verdedigen. Overigens zet ik ook mijn vraagtekens bij jou: je speelt hetzelfde ongeveer als vorig potje. Niet heel erg actief en meedenkend en daardoor niet heel verdacht. Maar je levert nou ook niet de ideale bijdrage die goedjes, die deze vissenkom willen winnen, normaal leveren ;)

Ik kan me vinden in je post, behalve dat stukje over nissassa. Hij kan zich wel nog verdedigen en al vroeg een stem op iemand zetten is niet dubieus. Met die lynchstem geef ik gewoon aan dat hij op dit moment voor mij het meest verdacht is. Op het moment dat hij voor mij niet meer verdacht is, gaat die stem er gewoon af hoor.
 

DeletedUser26004

Gast
Ik kan me vinden in je post, behalve dat stukje over nissassa. Hij kan zich wel nog verdedigen en al vroeg een stem op iemand zetten is niet dubieus. Met die lynchstem geef ik gewoon aan dat hij op dit moment voor mij het meest verdacht is. Op het moment dat hij voor mij niet meer verdacht is, gaat die stem er gewoon af hoor.

Deze vind ik dan wel weer grappig, want ik geef ook aan dat ik twijfels heb bij jou. En kennelijk kan jij jezelf er in vinden dat ik die moet hebben? :p

Overigens Crimson vind ik gelijk een lynch stem erbij plaatsen, terwijl de deadline nog niet eens aan de horizon ligt, vrij dubieus. Je geeft hem niet eens de kans om zichzelf te verdedigen. Overigens zet ik ook mijn vraagtekens bij jou: je speelt hetzelfde ongeveer als vorig potje. Niet heel erg actief en meedenkend en daardoor niet heel verdacht. Maar je levert nou ook niet de ideale bijdrage die goedjes, die deze vissenkom willen winnen, normaal leveren ;)
 

DeletedUser

Gast
Deze vind ik dan wel weer grappig, want ik geef ook aan dat ik twijfels heb bij jou. En kennelijk kan jij jezelf er in vinden dat ik die moet hebben? :p

Ik begrijp dat je die twijfels hebt, ja. Dat je twijfels moet hebben zeg ik niet, want ik ben uiteraard goed xddd
 

DeletedUser20542

Gast
Vergeet niet te stemmen en acties in te sturen! De deadline is over ruim 2 uur.
 

DeletedUser21575

Gast
Nissassa vond ik veel te makkelijk meelopen met Genade. Daarnaast was zijn BM-stem opvallend. Hij stemt hoc er uit omdat hij inactief is, maar kiest dan wel shoving als BM, terwijl shoving ook niet echt actief was de laatste dagen.

Ook vond ik Imrahil te veel vragen naar een verdediging van Heir, terwijl hij wist dat Heir zich niet kon verdedigen.

Deze stem vind ik dan weer veel te makkelijk, je stemt mij er uit omdat ik inactief was, maar je kiest er dan wel voor om zelf ook niet echt actief te zijn de laatste dagen.

^ See what I did there? Okay.

Het klopt inderdaad dat ik even snel online kwam om een stem te plaatsen. Echter maakt je dat niet goed of slecht, dat maakt je een speler die echt even weinig tijd had en snel z'n best deed om nog iets bij te dragen aan het spel. Iets wat je zelf ook had kunnen doen gisteren. Door op zo'n spelers te stemmen trek je imo meer aandacht naar jezelf. Ik stemde zelf op HoC omdat ik zijn inactiviteit in verband legde met het gebrek aan lunch op dag 1. Ik stond wel achter die stem. Dat Genade datzelfde dacht maakt mijn stem niet minder legit. Ook al was Genade misschien bezig met de heks te mollen voor zijn kill-list. Dat weet ik niet.

Mijn BM stem ging over shoving's skills in de afgelopen vissenkommen. Niet over zijn activiteit in deze vissenkom. Dus ik zie niet hoe dat een relevant argument is.
 

DeletedUser26004

Gast
Hmm, overigens zitten we nog met 6 spelers. Waarvan sowieso twee wolven. Er zit geen infectiewolf in het spel (zie rollen spoiler). Ik vermoed dat er nog een 3e wolf of welp inzit. Vanavond verkeerde lynch en dan lunch en met een beetje pech is het dan rip goedjes.

Heks ligt er al uit helaas. Anders hadden we de lunch uit kunnen stellen. I.i.g. is het vandaag misschien wel Dday in Wakkerdam.

Dus dan komt mijn vraag: wie durven er hier allemaal te claimen?
 
Bovenaan