• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

DeletedUser21204

Gast
^^
Ik ook dus ik weet niet waarom je deze info zo vertelt, Kyra, want dom ben je niet. Ik denk daarom ook dat Kyra helemaal niet slecht is, want anders had ze wel voorzichtiger deze uitspraken gedaan om niet verdacht te lijken. Tenzij ze deze reactie uitlokte als slechtje, dan well played.

Waarom weet jij niet waarom ik die info zo vertel? Welke info uberhaupt? Dat ik 1 van die rollen heb? Wel, iedereen begon allemaal te zeggen dat ik niet aan neutralen dacht enzo, en dat had een toelichting nodig; namelijk dat ik door mijn rol het lastig vind de optie "wolven" zomaar weg te strepen.
Maar jouw rol is dus ook nog gewoon nuttig zonder wolven?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Signlady stierf eigenlijk afgelopen nacht. My bad.

Feniks / DO
Als een feniks zal je herrijzen, en dat is ook je plan. Zo puur als je bent, is je puurheid ook een nadeel. Als iemand je probeert van partij te veranderen (bijv. sekteleider of zombie), dan zal je ook sterven. Maar het punt is dat je terug herrijst. Met andere woorden, je overleeft het gewoon. Dit geldt ook wanneer je gelunched wordt, of als je gelynched wordt. Je mag dus met andere woorden doodgaan.

Note: Als je gelynched wordt, sterf je wel en wordt bekend gemaakt dat je de feniks bent, waarna je onmiddelijk herrijst.
 

DeletedUser22926

Gast
Waarom weet jij niet waarom ik die info zo vertel? Welke info uberhaupt? Dat ik 1 van die rollen heb? Wel, iedereen begon allemaal te zeggen dat ik niet aan neutralen dacht enzo, en dat had een toelichting nodig; namelijk dat ik door mijn rol het lastig vind de optie "wolven" zomaar weg te strepen.
Maar jouw rol is dus ook nog gewoon nuttig zonder wolven?
Nee het feit dat jij wat zei over de andere rollen was geen zekere info zoals gebleken. En ja ook ik heb een van die rollen.
 

latdekat

Harpij
Rabbid, beetje een bizar verhaal, maar goed.

En ik wil niet speciaal Kyra verdedigen ofzo, maar als ik bijvoorbeeld Ilja's rol zie, dan veronderstel ik dat die er niet twee keer (ongeveer) hetzelfde in zit. Dus het kan best zijn dat Kyra een van die rollen heeft, en toch niets kan doen.
 

DeletedUser21204

Gast
Nope, net aan Ilja gevraagd, maar die weet het zelf ook niet zegt ze. Volgens haar reageert Rabbid niet.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat ik raar vond was je keuze om de infecties te negeren. Er om heen te lullen etc.

Ik had er niet aan gedacht. Telkens als jij zei "infectie", dacht ik net zoals alle anderen hier dat je de wolven-infectie bedoelde, en dat leek me nogal stom om het op dag 1 of 2 over te hebben want dat kon natuurlijk nog niet.
 

DeletedUser21575

Gast
Ja en ik kan het niet rijmen dat jij als doorgewinterde wvw'er niet eens de moeite hebt genomen om de beginpost te lezen.
 

DeletedUser22926

Gast
Ilja is niet dood lees het nou goed, daarnaast nissassa waarom zit je zo te bashen op Kyra, je zit misschien een beetje te tunnellen of je wilt kyra gewoon graag dood.. De rest kan ik niet echt peilen want daar hoor ik niet echt van.
 

DeletedUser21204

Gast
Ja en ik kan het niet rijmen dat jij als doorgewinterde wvw'er niet eens de moeite hebt genomen om de beginpost te lezen.

Bij de start even vlug de beginpost doorscannen is iets heel anders dan meteen aan zombies en vampiers enzo denken op het moment dat iemand "infectie" zegt, een term die normaliter gebruikt wordt voor een wolven-infectie. Als je nu iets had gezegd in de richting van "infectie van vampiers/zombies/sekteleiders", dan was ik er wel gekomen ja. Dan had ik hem ook wel door. Maar zo dus niet. Ik dacht "wtf denkt Nissassa, infectie op dag 1 of 2? Nouja, zal wel, lekker laten lullen."
 

DeletedUser23442

Gast
Ilja is niet dood lees het nou goed, daarnaast nissassa waarom zit je zo te bashen op Kyra, je zit misschien een beetje te tunnellen of je wilt kyra gewoon graag dood.. De rest kan ik niet echt peilen want daar hoor ik niet echt van.
Dan weet jij meer dan Ilja zelf? x)
 

DeletedUser22926

Gast
Dan weet jij meer dan Ilja zelf? x)
Blijkbaar "je overleeft het! Dit geldt ook voor als je gelunchd wordt, of als je gelyncht wordt."

Daarnaast nissassa ik denk dat het eerder positief was dat Kyra de neutraaltjes vergat, want ik zie dat een goedje eerder doen dan een goed oplettend slechtje.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Signlady stierf eigenlijk afgelopen nacht. My bad.

Feniks / DO
Als een feniks zal je herrijzen, en dat is ook je plan. Zo puur als je bent, is je puurheid ook een nadeel. Als iemand je probeert van partij te veranderen (bijv. sekteleider of zombie), dan zal je ook sterven. Maar het punt is dat je terug herrijst. Met andere woorden, je overleeft het gewoon. Dit geldt ook wanneer je gelunched wordt, of als je gelynched wordt. Je mag dus met andere woorden doodgaan.

Note: Als je gelynched wordt, sterf je wel en wordt bekend gemaakt dat je de feniks bent, waarna je onmiddelijk herrijst.

Ilja sterft gewoon in de nacht. Haar rol wordt bekend gemaakt, ik neem aan dat het dan gewoon duidelijk is dat ze sterft? Er staat nergens iets over herrijzen. Hoe moeillijk is dat om te vatten? Jezus, jullie doen moeilijk x).

Ik verzet de deadline wel naar morgen, alhoewel ik niet snap hoe jullie zo moeilijk doen x).
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoezo word de DL verzet? Mensen stemden toch gewoon? ... Deze vissenkom x)

Niets. Niets mensen. 1 persoon, dat maakt geen mensen.

Daarnaast kan het zijn dat de uitslag vanavond wat later wordt gezet. Deadline blijft wel staan, dus zorg dat jullie nog iets doen. Nissassa is de enige die al gestemd heeft, de rest moet nog stemmen.
 
Bovenaan