• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #184 - Het Monster

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Crimson was lynch en sterft, hij blijkt eenhoorn.
Eenhoorn / Priester
Jij bent een priester en kan eenmalig iemand met jouw hoorn doorboren (op de manier te interpreteren die je zelf verkiest). Als hij slecht of neutraal is, sterft hij en mag je nog eens iemand doorboren. Als hij goed is, sterft hij/zij niet en mag je niet nog eens boren.

Echter, je krijgt deze gave pas wanneer het eerste slechtje sterft. Tot dan ben je te bang om te steken, en kan je dus nog niets.

Daarnaast was er geen lunch.

Eerstvolgende deadline is morgenavond(01/09) 22.00 uur. Lynch en Lunch zoals gewoonlijk.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ga voor Nissassa. Zagen over anderen en dan zelf ook net zo weinig doen, zo werkt dat niet he?
Right back at ya, min het gedeelte dan waar jij ligt te tunnelen omdat ik een van de weinige ben die iets in de pot probeer te gooien. Anyways. Ik faalde weer eens met de lynchstem. Maar ik zou hem op Kyraco geplaatst hebben voor nutteloos tunnelen, momenteel het 'verdachtste' gedrag. (lees: bij totaal geen verdacht gedrag hiertegenover)


Daarnaast is er wederom geen lunch. En ik vind dat we het daar toch eens over moeten hebben met z'n allen. Want iemand weet daar vast meer over dan ik?
 

DeletedUser21204

Gast
De definitie van tunnelen is het hele potje al op 1 iemand zitten. Naar mijn weten is dit de 1e keer dat ik je echt aanviel, dus is het geen tunnelen. Het is gewoon een lynchstem.

Maar nu we het toch over jou hebben: Waarom moet iemand met een verklaring komen over de lunch?
Stel, een of ander goedje loopt die lunch te blocken/dodgen, dan neem ik toch eigenlijk aan dat hij er het verstandigst aan doet om zo door te gaan en het lekker voor zich te houden.
Echt, de enige die dit zou willen weten is een gefrustreerde wolf die nu al 3 nachten om een of andere reden niet heeft kunnen lunchen.
 

DeletedUser21575

Gast
Ja, want het is echt logisch dat één goedje al 3 nachten de lunch perfect blokt.

Wat mij dan weer opvalt is dat jij mij wolfheid in de schoenen schuift, blijft hinten op geblokte lunches terwijl ik eigenlijk duidelijk naar dit loop te hinten.

Sekteleider (neutrale groep die dagelijks iemand in de sekte opneemt.)

Zombie (zombie die dagelijks infecteert als er geen zombie lynch is)
Weerwolf
Vampier (weerwolf-slechtjes, maar dan apart van de normale weerwolven)

2/4 partijen hierboven beschreven doen aan dagelijkse infecties. Waarom ben je dit expres aan het negeren Kyraco? Je bent een ervaren wvw'er. Jij hebt deze rollen allang gespot? Ik heb al 2-3x het woord infecties laten vallen maar niemand wil er op reageren. Ik denk persoonlijk niet dat er geluncht word atm. Maar jij doet wel erg je best om mensen te laten denken dat er gewoon een lunch geblokt word. Dat maakt jou ontzettend verdacht imo.
 

DeletedUser21204

Gast
Aha. Dus in feite vraag jij aan neutrale en slechte mensen of ze iets van de niet-doorgaande lunches afweten?
Ja, dat doen ze vast. En ze gaan het je vast vertellen.

Echt, die vraag had gewoon totaal geen nut.
Iedereen die er iets over weet gaat er echt niets over zeggen.

En als er geen lunches kunnen zijn, waarom zit er dan een bengel, een DO en een slet in?
 

DeletedUser22926

Gast
Lol nissassa heeft hier wel een sterk punt tho, Kyra, ik zie een lichte vorm van manipulatie gedrag in je argumenten waarbij wij het neutrale gedeelte moeten vergeten.
 

DeletedUser21204

Gast
Lol nissassa heeft hier wel een sterk punt tho, Kyra, ik zie een lichte vorm van manipulatie gedrag in je argumenten waarbij wij het neutrale gedeelte moeten vergeten.

Ik geloof dat Nissassa de enige was die nadacht over het neutrale gedeelte, en dat ik niet de enige was die die nog even buiten beschouwing had gelaten, er nog niet aan gedacht had.
Elke keer dat Nissassa begon over infecties zeiden mensen namelijk dat het wel erg vroeg zou zijn voor een infectie, waarbij ze dus obviously dachten aan een gewone wolven-infectie, dus ik was niet de enige die nog niet zo bezig was met het vampier-zombie-gebeuren.
 

DeletedUser21204

Gast
Echt veel zin om het erover te hebben heeft het ook niet.
Niemand weet er iets vanaf, we kunnen slechts gokken naar of dingen er wel of niet in zitten.
Stel, er zitten inderdaad geen wolven in en enkel vampiers en zombies en sekteleiders en weet ik het wat allemaal, wat dan? Weten we dan opeens een lynch? Nee, het enige wat we weten is dat de bengels, DO's en sletten weinig zin hebben en dus gewoon burger zijn.
Ik wil best mee speculeren over alles, maar imo schieten we er toch niet veel mee op.
 

DeletedUser22926

Gast
En hoezo zijn de goedjes allemaal burger hoe weet je dat dan? Dit klinkt of je weinig afweet van de goedjesrollen of dat je zelf je krachten bent verloren wat mij sterk lijkt gezien het aantal goedjes die er wss in totaal zijn.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik wil niet veel zeggen, maar misschien heeft het een reden dat er achter alle goedjes rollen staat dat ze een soort van zijn? Dus zeer waarschijnlijk afwijken. Kyra, open je ogen. Rabbid gooit geen nutteloze rollen in een potje. Ik vermoed dat de rollen dusdanig afwijken dat ze wel nuttig zijn.

Dit maakt ook dat jij wat mij betreft nu het meest verdacht bent. Het komt jou als slechtje/ neutraaltje duidelijk goed uit om de goedjesrollen af te zwakken.
 

DeletedUser21204

Gast
En hoezo zijn de goedjes allemaal burger hoe weet je dat dan? Dit klinkt of je weinig afweet van de goedjesrollen of dat je zelf je krachten bent verloren wat mij sterk lijkt gezien het aantal goedjes die er wss in totaal zijn.

Ik zeg dat de bengel, DO en slet burger zijn. Want er zijn geen wolven, dus ze hebben geen functie. Ik zeg niet dat alle goedjes burger zijn. Lezen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wil niet veel zeggen, maar misschien heeft het een reden dat er achter alle goedjes rollen staat dat ze een soort van zijn? Dus zeer waarschijnlijk afwijken. Kyra, open je ogen. Rabbid gooit geen nutteloze rollen in een potje. Ik vermoed dat de rollen dusdanig afwijken dat ze wel nuttig zijn.

Dit maakt ook dat jij wat mij betreft nu het meest verdacht bent. Het komt jou als slechtje/ neutraaltje duidelijk goed uit om de goedjesrollen af te zwakken.

Oke, het lijkt erop dat we het zo moeten stellen.
Ik heb zelf 1 van die rollen.
Dus ze zitten er wel degelijk in, en ze hebben geen afwijking die ook maar iets te maken heeft met neutraaltjes. Gewoon een afzwakking om hem iets minder goed te maken.
Dus als er geen wolven in zitten ben ik niet nuttig. In geen enkele manier. Gewoon een burger. Vandaar mijn vragende houding, dat het een beetje vreemd is.

Wellicht had ik er rekening mee moeten houden dat jullie natuurlijk niet weten dat er wel degelijk Bengels/DO's/Sletten in zitten, en dat jullie niet weten wat de "soort van" inhoudt. Bij deze, die zitten erin en bij mij iig is de "soort van" slechts een afzwakking van de rol. Bijv de bengel die maar 1 keer in het hele spel dezelfde mag beschermen of de DO die enkel een lunch overleeft als er die dag een slechtje is doodgegaan, of de slet die maar 1 keer in het hele spel bij dezelfde mag gaan slapen. Zoiets.
 

DeletedUser21575

Gast
Maar je kunt die info net zo goed gekregen hebben van een ex-goedje die je geïnfecteerd hebt..
 

DeletedUser9104

Gast
Oke, het lijkt erop dat we het zo moeten stellen.
Ik heb zelf 1 van die rollen.
Dus ze zitten er wel degelijk in, en ze hebben geen afwijking die ook maar iets te maken heeft met neutraaltjes. Gewoon een afzwakking om hem iets minder goed te maken.
Dus als er geen wolven in zitten ben ik niet nuttig. In geen enkele manier. Gewoon een burger. Vandaar mijn vragende houding, dat het een beetje vreemd is.

Wellicht had ik er rekening mee moeten houden dat jullie natuurlijk niet weten dat er wel degelijk Bengels/DO's/Sletten in zitten, en dat jullie niet weten wat de "soort van" inhoudt. Bij deze, die zitten erin en bij mij iig is de "soort van" slechts een afzwakking van de rol. Bijv de bengel die maar 1 keer in het hele spel dezelfde mag beschermen of de DO die enkel een lunch overleeft als er die dag een slechtje is doodgegaan, of de slet die maar 1 keer in het hele spel bij dezelfde mag gaan slapen. Zoiets.

Ik heb zelf ook een van die rollen ja en ik kan je vertellen dat zelfs zonder wolven mijn rol nuttig kan zijn. Dus vandaar dat ik dat zeg.
 

DeletedUser22926

Gast
^^
Ik ook dus ik weet niet waarom je deze info zo vertelt, Kyra, want dom ben je niet. Ik denk daarom ook dat Kyra helemaal niet slecht is, want anders had ze wel voorzichtiger deze uitspraken gedaan om niet verdacht te lijken. Tenzij ze deze reactie uitlokte als slechtje, dan well played.
 

DeletedUser21204

Gast
Maar je kunt die info net zo goed gekregen hebben van een ex-goedje die je geïnfecteerd hebt..

Er kan van alles. De vraag is wat is het meest waarschijnlijk. Dat ik zo vreemd reageerde omdat ik zo'n rol had en daarom dus uit ervaring sprak en het oprecht vreemd vond, of dat ik dacht even een mooi toneelstukje op te voeren doordat ik iemand geïnfecteerd had die bengel ofzo was?
 
Bovenaan