• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser21356

Gast
Een Slechtje dat niet doodgeschoten kan worden, lijkt me nogal OP. :x
Maar mooi gestemd, echt, alweer met belachelijke redenen.
 

DeletedUser25006

Gast
Nacht 3
In het gemeentehuis was weer het dagelijkse gesprek aan de gang om te stemmen over wie slecht zou zijn. na veel wikken en wegen bleek dat Gekko degene was die te verdacht leek. Hij werd afgevoerd naar de martelkamer om zijn dood tegemoet te worden gemarteld.

Omdat Shoving al enkele dagen ontbrak aan de stemtafel besloot de burgemeester samen met een ambulance naar zijn huis te gaan. Helaas te laat want Shoving was door inactiviteit dood gegaan.

Er was geen moord deze nacht.

Wolf (goedje)

Wolf (goedje)
 

DeletedUser22926

Gast
Heart...

Je activiteit is geweldig, maar vergeet niet om te blijven nadenken.

Ik ben echt goed, Kyra is dat sws ook en Nissassa lijkt dat ook. Iig met zoveel zekerheid dat hij vannacht geen lynch moet worden.
Zn claim past perfect in het plaatje iig.

Nissassa verdacht voor de vorige deadline Kyra. Kyra stond op het punt de oorzaak te zijn dat ik er uit zou vliegen.
Een beul die al gebeuld heeft lievelingen heeft ook weinig zin, en ik neem aan dat ik ook niet eerder gelievlingd ben en vervolgens een (actieve) medewolf beul.

Dus jou 'complot' klopt niet echt.

Daarintegen maak je het wel erg gevaarlijk voor jezelf als Gekko toch slecht blijkt zo. Ben je zo zeker van hem dan?
het klopt niet jas, alleen jij hebt de claims van Kyra en Nissassa, dus zeggen dat zij goed zijn heeft letterlijk geen nut.

Ik was niet zeker van gekko maar als nissassa goed zou zijn was kyra ook goed en hadden we met bm de rest van de wolven eruit kunnen stemmen...

Gelukkig hebben de wolfjes de inactieve geluncht en kunnen we nog winnen. Nissassa waarom is bijna iedereen zo incapabel of inactief dit potje.... Yde stem aub ff mee op nissa. Ik vertrouw je tot op zekere hoogte, maar ik zie het nog wel af. Want ilja stemt dom en dat is het enige waar je op reageert.
 

DeletedUser23442

Gast
Er was net geen lunch. Dus ik ben bang dat er een infectie was (of de wolven moeten gewoon allemaal inactief geweeest zijn maar dat lijkt me minder waarschijnlijk)

Dat bewijst wel zelfs voor Heart dat ik geen lieveling was ofzo daarvoor.

Dus hopelijk gelooft nu zelfs Heart dat (voor de infectie iig) ik goed was, Kyra goed was, Nissassa waarschijnlijk ook goed was
 

DeletedUser21204

Gast
Heartlion.
Ik vermoed Jaspenia infectie. Dan weet iedereen dat. Be careful.
Zeker als Heart idd slecht is. Gister was ie het daar mee eens, en nu opeens twijfelt ie (Ja, ik heb m wat zitten testen). Dus niet zo zeker infectie dat ie lynch moet zijn ofzo, maar gwn ff allemaal voorzichtig zijn. Maar dat moet sws na de infectie.
 

DeletedUser23442

Gast
Heartlion

Ik en Kyra hebben bedacht dat met de huidige claims alleen Heart of Yde beginwolven zouden kunnen zijn.
En aangezien ik en Kyra niet allebei geinfecteerd zullen zijn is dat denk ik prima te geloven voor iedereen.

Dat in combinatie met zn opvallende (tegendraadse) gedrag en overdreven tunnelvisies maakt hem het verdachtst
 

DeletedUser22926

Gast
Houd je bek man ik heb bij jullie geclaimd x) ik ben ijzeren hijn v1a

Tunnelvisies zijn btw nooit verdacht tegenovergestelde, dus vm spreek je jezelf hier tegen en ook opvallend gedrag hoeft niet slecht te zijn. Maarja omdat de rest de billen likt van Kyra en Jas zal er wel weer meegelopen worden... Hierbij roep ik de rest op gewoon op Kyra te stemmen(niet nissassa, hij is ws wel slecht maar er is nog een mini kans dat yde of sign slecht is, maar dat van yde denk ik niet door zijn claim op dag 0 en sign kan ik totaal niks over zeggen.
Ik hoop dat jullie verder kijken dan je neus lang is....
 

DeletedUser22926

Gast
Heartlion

Ik en Kyra hebben bedacht dat met de huidige claims alleen Heart of Yde beginwolven zouden kunnen zijn.
En aangezien ik en Kyra niet allebei geinfecteerd zullen zijn is dat denk ik prima te geloven voor iedereen.
Wel toevallig dat Kyra nooit een claim heeft gedaan behalve bij jou. Ik zie een infectie op Jas, door Kyra, die zij van tevoren met hem heeft afgesproken. Kyra heeft me btw totaal niet zitten testen we hebben echt 3 berichten gepraat maar oke xD
 

DeletedUser21204

Gast
Ik zei dat ik Jas getest heb, zoals daar duidelijk staat.

En je weet zelf ook best dat ijzeren hein een bijrol is.
 

DeletedUser23442

Gast
Wel toevallig dat Kyra nooit een claim heeft gedaan behalve bij jou. Ik zie een infectie op Jas, door Kyra, die zij van tevoren met hem heeft afgesproken. Kyra heeft me btw totaal niet zitten testen we hebben echt 3 berichten gepraat maar oke xD
Ik ben de enige die bewezen was. Vrij logisch dat ze dan alleen bij mij claimt.

Verder is ijzeren heijn idd een heel geloofwaardige claim, maar wel een bijrol.
En eentje die niet echt in het rijtje past met de huidge goedjes claims en wel in het rijtje van mogelijke wolfpowers.

Verder was je geloofwaardiger geweest als je niet constant (al voor de infectie) op bewezen mensen was gaan bashen ipv kijken bij de minder actieven en minder bewezen mensen die je gewoon helemaal buiten beschouwing laat.
 

DeletedUser9104

Gast
Euhm Jas en Kyra... Misschien moeten jullie even het regels en rollen topic opnieuw lezen? Nouja, heb in ieder geval een screentje voor jullie.

upload_2016-11-27_0-37-24.png


Natuurlijk kan heart liegen en dat ijzeren Hein zijn bijrol is, maar gezien het ook een hoofdrol kan zijn vind ik niet dat het meteen als optie moeten afschrijven. Wel vind ik het frappant dat jullie er zo fel vanuit gaan. Ik heb het topic niet bijster hard gevolgd dus het kan zijn dat jullie meer redenen hebben. Maargoed.

Ilja

Watsdeze? Beloven dat je iets zult bijdragen, en vervolgens gewoon meelopen.

Ik beloof nergens dat ik iets ging bijdragen, alleen dat ik wilde stemmen (want doodvallen leek mij ook niet erg handig.)

Daarnaast had ik ook geen kans om echt een gefundeerde stem te zetten, gezien ik Sinterklaas aan het vieren was met mijn familie. Ik heb mijn best gedaan, maar als er een twee-jarig hummeltje rondrent dan wil bezig zijn op je mobiel ook niet echt.
 

DeletedUser22926

Gast
Euhm Jas en Kyra... Misschien moeten jullie even het regels en rollen topic opnieuw lezen? Nouja, heb in ieder geval een screentje voor jullie.

Bekijk bijlage 883

Natuurlijk kan heart liegen en dat ijzeren Hein zijn bijrol is, maar gezien het ook een hoofdrol kan zijn vind ik niet dat het meteen als optie moeten afschrijven. Wel vind ik het frappant dat jullie er zo fel vanuit gaan. Ik heb het topic niet bijster hard gevolgd dus het kan zijn dat jullie meer redenen hebben. Maargoed.



Ik beloof nergens dat ik iets ging bijdragen, alleen dat ik wilde stemmen (want doodvallen leek mij ook niet erg handig.)

Daarnaast had ik ook geen kans om echt een gefundeerde stem te zetten, gezien ik Sinterklaas aan het vieren was met mijn familie. Ik heb mijn best gedaan, maar als er een twee-jarig hummeltje rondrent dan wil bezig zijn op je mobiel ook niet echt.
Oke ilja ik zal het makkelijk uitleggen voor je: Kyra zegt: Jas is infectie, Jas zegt heart is slecht. Waarom zou ik dan slecht zijn. Kyra is het daarnaast ook nog eens met Jas, terwijl ze denkt dat hij slecht is.
Stem gwn aub op Kyra.

E: Daarnaast proberen ze mijn claim belachelijk te maken, terwijl die echt zeer geloofwaardig is. Ze proberen zich er gewoon uit te liegen.
 

DeletedUser23442

Gast
Oke ilja ik zal het makkelijk uitleggen voor je: Kyra zegt: Jas is infectie, Jas zegt heart is slecht. Waarom zou ik dan slecht zijn.
Dit is echt de grootste onzin die ik dit potje heb gehoord.

Kyra roept dat ik waarschijnlijk infectie ben ja. daar heeft ze alleen geen enkel argument voor, en in privé had ze al gezegd dat ze zelf waarschijnlijk zichzelf had geïnfecteerd als ze moest kiezen.

Hoe dan ook is dat Kyra roept dat ik misschien infectie ben echt geen enkele reden dat jij goed bent

Kyra is het daarnaast ook nog eens met Jas, terwijl ze denkt dat hij slecht is.
Stem gwn aub op Kyra.

E: Daarnaast proberen ze mijn claim belachelijk te maken, terwijl die echt zeer geloofwaardig is. Ze proberen zich er gewoon uit te liegen.

Dus Kyra maakt mij verdacht als infectie in het topic omdat wij samen wolven zijn???

Nee het is heel simpel, ik en Kyra zijn beide geen begin wolven.
Bij mij is dat bewezen door mn beulactie. Bij Kyra is dat bewezen doordat ze als eerste dasios noemde als optie om te beulen.

Ofc bestaat de mogelijkheid dat 1 van ons nu is geinfecteerd maar roepen dat we beide wolf zijn is echt onzin
 

DeletedUser21204

Gast
Heartlion claimde in mijn prive Ijzeren hein + wolf (als in burger). Dus nam ik aan dat het een bijrol is.

E: Ik zie nu dat ie zegt "ijzeren hein wolf v1a". En v1a = hoofdrol. Waarom dan die "wolf" erbij, Heart?
 

DeletedUser22926

Gast
Dit is echt de grootste onzin die ik dit potje heb gehoord.

Kyra roept dat ik waarschijnlijk infectie ben ja. daar heeft ze alleen geen enkel argument voor, en in privé had ze al gezegd dat ze zelf waarschijnlijk zichzelf had geïnfecteerd als ze moest kiezen.

Hoe dan ook is dat Kyra roept dat ik misschien infectie ben echt geen enkele reden dat jij goed bent



Dus Kyra maakt mij verdacht als infectie in het topic omdat wij samen wolven zijn???

Nee het is heel simpel, ik en Kyra zijn beide geen begin wolven.
Bij mij is dat bewezen door mn beulactie. Bij Kyra is dat bewezen doordat ze als eerste dasios noemde als optie om te beulen.

Ofc bestaat de mogelijkheid dat 1 van ons nu is geinfecteerd maar roepen dat we beide wolf zijn is echt onzin
Nee Jas dit is pure bs wat jij zegt. Niemand heeft letterlijk iets gehoord over het goed zijn van Kyra behalve jij, diegene waarvan zelfs Kyra zelfs zegt slecht te zijn. Niemand kan jou nu vertrouwen en jij zit op mij te bashen en Kyra te vertrouwen. Gezien ik goed ben weet ik al hoe laat het is en als ook maar iemand jullie volgt zijn ze echt chipszakken die niet goed neutraal kunnen redeneren. Het feit dat niemand wat doet bij de goedjes naast mij is ook al een zeer groot nadeel.

Je gebruikt dus wel de hele tijd dat JIJ weet dat Kyra goed is(en nissassa), maar wij hebben geen idee en claimen willen ze ook niet bij mij. Dus hebben ze of een speciaal goedjes rol of zijn ze wolf. Ik weet wel zeker dat dat laatste zo is, want als ze goed waren hadden ze wel naar de beul geluisterd die mij in het topic goed vond lijken (en een claim heeft gekregen). Daarnaast had ik al zeker bij Kyra geclaimd en ws ook bij Nissassa, en zon incapabel iemand als ik zou toch niet zelf zo'n goede claim kunnen verzinnen? Of wel, Kyra?

Er klopt gewoon niks van de argumentatie tegen mij bij de stemmen en daarom zijn jullie beide slecht. Ik denk dat Kyra (of nissassa) jou heeft geinfecteerd de laatste nacht en jij nu eindelijk ook pas slecht bent maar dat jullie hiervoor al hadden afgesproken dat jas geinfecteerd zou worden. Dit moest dan echter na de beuling zich hebben afgespeeld.

Oh kun je ff citeren dat Kyra dat zei van het opnoemen van Dasios als optie(miss heb je dan nog een beetje geloofwaardigheid, maar eigenlijk blijft het loos argument)

En daarnaast ALS maar 1 van jullie 2 slecht zijn van de infectie, wat al totaal niet zo is, waarom stemmen jullie beiden dan op mij? Dan stemt er een slechtje al zeker op mij, en op medewolven neemt bijna nooit iemand initiatief voor een lynch.
Heartlion claimde in mijn prive Ijzeren hein + wolf (als in burger). Dus nam ik aan dat het een bijrol is.

E: Ik zie nu dat ie zegt "ijzeren hein wolf v1a". En v1a = hoofdrol. Waarom dan die "wolf" erbij, Heart?
Weet ik veel, artifex maakt al die rollen zo. Hij plakt overal gewoon wolf of in kleren achter.

Maar Kyra waarom stemmen we jas er dan niet uit als hij toch slecht is?


E: ik heb nooit geclaimd bij nissassa dat was een foutje van mij, alleen bij kyra en jas.
 

DeletedUser21204

Gast
Als je nu heel ff rustig wordt, dan leg ik het uit.
Gaat dat lukken denk je, of bash je liever onnozel door?
Ok. Mooi.

Zoals denk ik wel logisch is ken ik de versies niet uit mijn hoofd. De "v1a" zei me dus niets, maar als jij dan "wolf" erachter zet, neem ik aan dat het een bijrol is. Maar dat was dus weer artifex die zn rolnamen alles behalve goed heeft gemaakt. Dus ja, dat was een vergissing. Maar kan dat het volgens jou dan echt niet zijn? Is het niet best logisch dat wij dit dachten?

Kom eens uit de bash-modus, en denk eens logisch na. Hoe je het ook went of keert, vóór de infectie was Jaspenia goed. Zou hij dan ook maar enige reden hebben te liegen over dat ik Dasios voorstelde? Wat je nu ook over Jas denkt, houd aub in gedachten dat hij voor de infectie toch echt 100% zeker goed was. Net zoals ik dat was, wat bevestigd wordt doordat ik indirect Dasios neerhaalde.
Dus ja, je hebt alle recht om te denken dat 1 van ons 2 infectie geworden is. Echt waar. Maar deze complottheorieën kúnnen gewoon niet kloppen, en ik denk dat we er allemaal veel mee opschieten als je ze opzij zet en eens logisch gaat nadenken.

Kijkend naar de BEGINwolven, dus nog ff ongeacht wie infectie is, moet dat Ydeger wel zijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Oh, en over dat ik Jas verdenk, dat is 99% wat jij er zelf van maakte.
Ik zei dat ik hem verdacht van infectie te zijn, wat hierdoor kwam: gisteren al zeiden Jas en ik jou (heartlion) te lynchen, en toen na de deadline begon hij plots te twijfelen. Als je er eens objectief naar kijkt, is het dan niet best logisch dat ik begin na te denken over heartlion wolf + Jas infectie?
Echter, als jij goed bent maakt dat Jas juist geen infectie, want dan twijfelde hij over het lynchen van een goedje (die hij best easy gwn kon lynchen).
 

DeletedUser22926

Gast
Als je nu heel ff rustig wordt, dan leg ik het uit.
Gaat dat lukken denk je, of bash je liever onnozel door?
Ok. Mooi.

Zoals denk ik wel logisch is ken ik de versies niet uit mijn hoofd. De "v1a" zei me dus niets, maar als jij dan "wolf" erachter zet, neem ik aan dat het een bijrol is. Maar dat was dus weer artifex die zn rolnamen alles behalve goed heeft gemaakt. Dus ja, dat was een vergissing. Maar kan dat het volgens jou dan echt niet zijn? Is het niet best logisch dat wij dit dachten?

Kom eens uit de bash-modus, en denk eens logisch na. Hoe je het ook went of keert, vóór de infectie was Jaspenia goed. Zou hij dan ook maar enige reden hebben te liegen over dat ik Dasios voorstelde? Wat je nu ook over Jas denkt, houd aub in gedachten dat hij voor de infectie toch echt 100% zeker goed was. Net zoals ik dat was, wat bevestigd wordt doordat ik indirect Dasios neerhaalde.
Dus ja, je hebt alle recht om te denken dat 1 van ons 2 infectie geworden is. Echt waar. Maar deze complottheorieën kúnnen gewoon niet kloppen, en ik denk dat we er allemaal veel mee opschieten als je ze opzij zet en eens logisch gaat nadenken.

Kijkend naar de BEGINwolven, dus nog ff ongeacht wie infectie is, moet dat Ydeger wel zijn.

Oke ik moet toegeven, mn theorie heeft wat losse endjes, want ik begrijp gewoon niet hoe jij dasios als optie heb gegeven, hierom vraag ik ook om een citaat. Of een goede claim, pas dan kan ik je uberhaupt beginnen te geloven. No shit dat ik bash op jou, je hebt echt makkelijk van tevoren tegen jas hebben gezegd dat jij hem ging infecteren(of dat nissassa dat ging doen). Ik vind het ook wel ongeloofwaardig dat je nu pas beseft dat Artifex overal wolf achter gooit.
Ik wil best uit de bash-modus maar zo kan ik de rest alleen overhalen op jullie te stemmen omdat er anders wel een iemand is die achter jullie kont aan loopt, en dan hebben jullie al gewonnen mochten jij nissassa en jas slecht zijn. Als ik dan jullie verdenk dan is dat heel logisch en daarnaast, van uit mijn oogpunt zijn jullie ook gewoon alles behalve goedjes nu.

Oh, en over dat ik Jas verdenk, dat is 99% wat jij er zelf van maakte.
Ik zei dat ik hem verdacht van infectie te zijn, wat hierdoor kwam: gisteren al zeiden Jas en ik jou (heartlion) te lynchen, en toen na de deadline begon hij plots te twijfelen. Als je er eens objectief naar kijkt, is het dan niet best logisch dat ik begin na te denken over heartlion wolf + Jas infectie?
Echter, als jij goed bent maakt dat Jas juist geen infectie, want dan twijfelde hij over het lynchen van een goedje (die hij best easy gwn kon lynchen).
Nee, want waarom zou ik nou met een bijrol claimen dat slaat echt nergens op, wie doet dat nou als de rest gewoon een rol heeft...
 

DeletedUser21204

Gast
Bijrol ijzeren hein was een prima optie. Zo wordt ie normaal gebruikt nml.
En ik zit op mijn mobiel dus kan de logs nog niet geven, maar dat komt nog wel.

E: vergeten dat mn pc ofc in Wageningen staat. Oftewel; logs komen wanneer Jas daar zin in heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Bijrol ijzeren hein was een prima optie. Zo wordt ie normaal gebruikt nml.
En ik zit op mijn mobiel dus kan de logs nog niet geven, maar dat komt nog wel.

E: vergeten dat mn pc ofc in Wageningen staat. Oftewel; logs komen wanneer Jas daar zin in heeft.

Hahahah die logs komen zeker na de dl? Want dan hebben jullie al gewonnen, zeer merkwaardig dit. Jas moet de logs sturen en anders kan iedereen gewoon beter op Kyra stemmen want dit is echt onzin. Daarnaast wil je niet eens claimen, wat ook super verdacht is... Nog steeds weet niemand iets over jou Kyra behalve de ws geinfecteerde jaspenia, zeer verdacht.
 
Bovenaan