• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser21356

Gast
Het is niet supererg als ik gelyncht word (@ ik ben Wolf (Burger dus)), maar het lijkt me beter een Slechtje te lynchen.
 

DeletedUser21356

Gast
Persoonlijk vind ik Nissassa idd het verdachtst, aangezien een deel bet bewezen is, een deel unactizf dus geen m2ning en de rest (Heart etc) lijkt me goed. Blijft alleen Nissassa over.
 

DeletedUser10470

Gast
Jasper is bewezen beul, lijkt mij dat hij het beste kan bepalen aan de hand van de claims gekoppeld met het gedrag of iemand eerder goed of slecht is. Ik ben de rest van de avond afwezig (Sinterklaasviering), dus ik stem daarom nu en dat is op Gekko.
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry iedereen. Ik was toch wat meer weg deze week dan ik dacht. Ook nu ben ik niet thuis. Ik heb even snel bijgelezen, maar heel veel wijzer ben ik nog niet (het helpt ook niet dat ik hier afgeleid word)

Maar ik ga in ieder geval stemmen vanavond.
 

DeletedUser23442

Gast
Persoonlijk vind ik Nissassa idd het verdachtst, aangezien een deel bet bewezen is, een deel unactizf dus geen m2ning en de rest (Heart etc) lijkt me goed. Blijft alleen Nissassa over.
Interessant.
Wat is er verdacht aan Nissassa?
 

DeletedUser22926

Gast
Daar wachten we nog eventjes mee.
Dus, Gekko, wie wil jij?
Wie is we? Nu is het de tijd om nissa eruit te stemmen... Nissassa + Kyra sws slecht en miss wel jas net infectie of lieveling. Als er dan 2 goedjes uitgaan dexe ronden hebben de slechtjes al gewonnen door de inactiefjes, mocht dit kloppen.

E: Sign is online :O hetzelfde geldt met sign als ze actief is door kyra als bm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Heart, waar slaat die redenatie nu weer op? Ik ben niet thuis, maar Artifex stuurde op Skype een berichtje dat als ik vandaag niet stem ik doodval.
 

DeletedUser21204

Gast
Persoonlijk vind ik Nissassa idd het verdachtst, aangezien een deel bet bewezen is, een deel unactizf dus geen m2ning en de rest (Heart etc) lijkt me goed. Blijft alleen Nissassa over.

Waarom lijkt Heart je goed?
Enkel omdat ie jou niet wil lynchen?
 

DeletedUser23442

Gast
Heart...

Je activiteit is geweldig, maar vergeet niet om te blijven nadenken.

Ik ben echt goed, Kyra is dat sws ook en Nissassa lijkt dat ook. Iig met zoveel zekerheid dat hij vannacht geen lynch moet worden.
Zn claim past perfect in het plaatje iig.

Nissassa verdacht voor de vorige deadline Kyra. Kyra stond op het punt de oorzaak te zijn dat ik er uit zou vliegen.
Een beul die al gebeuld heeft lievelingen heeft ook weinig zin, en ik neem aan dat ik ook niet eerder gelievlingd ben en vervolgens een (actieve) medewolf beul.

Dus jou 'complot' klopt niet echt.

Daarintegen maak je het wel erg gevaarlijk voor jezelf als Gekko toch slecht blijkt zo. Ben je zo zeker van hem dan?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik moet helaas nu al m'n stem plaatsen gezien ik anders aan het rijden ben. Hierdoor zal ik ook mijn vertrouwen moeten leggen in Jasper, gezien er verder niemand bewezen is (toch?) vandaar mijn stem op Gekko.
 

DeletedUser20542

Gast
Ilja

Watsdeze? Beloven dat je iets zult bijdragen, en vervolgens gewoon meelopen.
 

DeletedUser20542

Gast
Heart...

Je activiteit is geweldig, maar vergeet niet om te blijven nadenken.

Ik ben echt goed, Kyra is dat sws ook en Nissassa lijkt dat ook. Iig met zoveel zekerheid dat hij vannacht geen lynch moet worden.
Zn claim past perfect in het plaatje iig.

Nissassa verdacht voor de vorige deadline Kyra. Kyra stond op het punt de oorzaak te zijn dat ik er uit zou vliegen.
Een beul die al gebeuld heeft lievelingen heeft ook weinig zin, en ik neem aan dat ik ook niet eerder gelievlingd ben en vervolgens een (actieve) medewolf beul.

Dus jou 'complot' klopt niet echt.

Daarintegen maak je het wel erg gevaarlijk voor jezelf als Gekko toch slecht blijkt zo. Ben je zo zeker van hem dan?
Is dat niet logisch voor iemand die midden in Het Netwerk zit?
 

DeletedUser20542

Gast
Dat is niet wat blijkt uit zijn gedrag in het topic, maar goed. Ik zal het bewezen goedje maar vertrouwen.
 

DeletedUser21204

Gast
Er is geen netwerk.
Enkel Jas en ik praten wat.
Al de rest weet niets en loopt gewoon mee omdat Jas bewezen is.
In feite weet ik zelf ook vrij weinig, ben ook niet bewezen ofzo x) Maarja, net als de anderen vertrouw ik Jas.
 
Bovenaan