• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser20542

Gast
Ja, nu jij zegt dat hij cherubijntje claimt geloof ik direct dat het een boosaardig ei is.

E: Als iemand op me wacht op Skype; het is ineens vastgelopen, dus ik ga even opnieuw opstarten.
 

DeletedUser23442

Gast
Ja, nu jij zegt dat hij cherubijntje claimt geloof ik direct dat het een boosaardig ei is.

E: Als iemand op me wacht op Skype; het is ineens vastgelopen, dus ik ga even opnieuw opstarten.
Ik heb 90% van alle claims denk ik, kleur en rol.

En cherubijntje past daar gewoon heel slecht tussen, zeker voor een 'regenboogei'.
Ofc kan het dat iemand anders liegt, maar gekko's claim is echt het minst legit
 

DeletedUser21575

Gast
Ik vind saraceen in deze pot met gebrek aan lunches geen slechte theorie. Maar idk of het dan direct gekko is.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik ga voor Gekko. Ik wil Dasios voor nu het voordeel van de twijfel geven.
Gekko's geclaimde kleur is apart en lijkt mij niet te kloppen.
 

DeletedUser21356

Gast
Punt is dat, als Yde niet gelogen heeft (wat zo is, voor zover ik mensen kan inschatten), ik al 2x juist heb.
Dus ik word nu sws Bengel.
En het goede nieuws voor jou, Jasper: ik heb dus geen kleuren meer nodig, dus je vrees voor Saraceen is ongegrond.
 

DeletedUser27427

Gast
Ja, nu jij zegt dat hij cherubijntje claimt geloof ik direct dat het een boosaardig ei is.

E: Als iemand op me wacht op Skype; het is ineens vastgelopen, dus ik ga even opnieuw opstarten.

Cherubijntje is wel een makkelijke claim, aangezien de derde nacht nog niet geweest is. Aan de andere kant kan een beschermende rol wel het gebrek aan een lunch verklaren.
 

DeletedUser21575

Gast
Cherubijntje is wel een makkelijke claim, aangezien de derde nacht nog niet geweest is. Aan de andere kant kan een beschermende rol wel het gebrek aan een lunch verklaren.
Want? Hij krijgt pas bengel kracht na n3 toch?
 

DeletedUser23442

Gast
Cherubijntje is wel een makkelijke claim, aangezien de derde nacht nog niet geweest is. Aan de andere kant kan een beschermende rol wel het gebrek aan een lunch verklaren.
Weet je hoe klein de kans is dat een bengel-achtige 2x goed gokt?

Als er dan ook nog dorpsoudste achtige rollen inzitten lijkt me dat toch aannemelijker
 

DeletedUser25006

Gast
Dasios

Vertrouw de speler niet, dit blijkt ook zo uit het netwerken, bij de een claimt hij alleen ei, bij de ander claimt hij zeer speciaal te zijn en dat hij daarom zijn rol niet kan prijsgeven. Reden genoeg voor mij om te stemmen.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik heb met Dasios genetwerkt, ik vind em semi-verdacht, maar Gekko is op dit moment verdachter.
 

DeletedUser27427

Gast
Gekko, zijn eikleur vertrouw ik niet, ook omdat ik zeker weet dat er iemand liegt over eikleur. Verder klopt zijn claim van cherubijntje niet.
 
Bovenaan