• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser27427

Gast
Weer een nieuwe dag. Wat me nu wel ontieglijk verbaast, is dat Artifex BM is. Artifex, kun jij verklaren waarom Graecus juist jou heeft uitgekozen, en niet iemand van de mensen die een stuk bewezener zijn dan jij?
Niemand is helemaal bewezen en Graecus wantrouwde Gekko, Yde en Jaspenia. Bovendien stemde ik op hem bij de lynch, dan bleven er weinig spelers over.
 

DeletedUser21356

Gast
Neus zou iig een logischere keuze zijn aangezien hij zo goed als bewezen is.
 

DeletedUser25006

Gast
Tenzij er een BM is voor op de even dagen, in dat geval is die gene dus nog steeds BM op de even dagen en wordt ik dan nu BM op de oneven dagen?

@ydeger ik denk dat je eens moet stoppen met het verzinnen en bedenken van dingen die er niet zijn. Ik heb niet met hem genetwerkt, ik heb amper met hem gesproken (alleen hier in het topic) en hem niet gevraagd mij BM te maken.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik neem aan dat graecus zijn oneven bmschap overdraagt aan artifex en het even bmschap bij die betreffende speler blijft (ik gok zelf neus)

Graecus was half bm half onlunchbaar. Neus bleek onlynchbaar? (op de dag dat graecus bm was ook nog eens ;) ) Dus lijkt me dat hij het tegenovergestelde heeft. Maargoed, dat is een aanname.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik neem aan dat graecus zijn oneven bmschap overdraagt aan artifex en het even bmschap bij die betreffende speler blijft (ik gok zelf neus)

Graecus was half bm half onlunchbaar. Neus bleek onlynchbaar? (op de dag dat graecus bm was ook nog eens ;) ) Dus lijkt me dat hij het tegenovergestelde heeft. Maargoed, dat is een aanname.
Onlynchbaar op oneven dagen klinkt ergens wel bijzonder, maar het zou kunnen.
 

DeletedUser20542

Gast
Tenzij er een BM is voor op de even dagen, in dat geval is die gene dus nog steeds BM op de even dagen en wordt ik dan nu BM op de oneven dagen?

@ydeger ik denk dat je eens moet stoppen met het verzinnen en bedenken van dingen die er niet zijn. Ik heb niet met hem genetwerkt, ik heb amper met hem gesproken (alleen hier in het topic) en hem niet gevraagd mij BM te maken.
Mag ik mijn bedenkingen niet openlijk uitspreken? Er zijn namelijk wel dingen: jij bent BM geworden zonder aanwijsbare reden. Ik geloof niet dat het vreemd is als ik daar even op wijs. Jij schiet nu ineens keihard in de verdediging, en dat is ook nogal apart.
 

DeletedUser21575

Gast
Dat betekent gewoon Oneven Prins, dat lijkt me niet zo bijzonder, aangezien Graecus Even Dorpsoudste was?
Dat is niet waar. Er staat dat hij onlunchbaar was op even dagen. DO is eenmalig onlunchbaar. Hij is vast onlunchbaar op die dag. Prins zou eenmalig zijn, maar ik denk dat met de rolbeschrijving zoals rabbid het bij graecus gezet had, hij een permanente voorraad had.
 

DeletedUser21575

Gast
Momenteel als ik de rollen bekijk vind ik Gekko het verdachtst. Iedereen claimt logische duidelijke kleuren die elkaar ondersteunen, gecombineerd met duidelijke rollen.

Gekko geeft aan regenboogkleurig te zijn en wil geen rol aangeven die erbij hoort.
 

DeletedUser22926

Gast
Gekko totdat meer bekend is, echter ga ik nu even voetballen dus miss ben ik er niet meer voor dl, reageer nog ff op pm's

Morgen ga ik denk ik beulen, moet even kijken wat uit komt.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom is het verdacht dat er geen rol bij hoort? Voor zover ik weet zijn er wel anderen die in die situatie zitten.
 
Bovenaan