• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #197 - Aanslag op de Paashaas

DeletedUser20542

Gast
@heartlion waarom beul je hem niet als je er zo zeker van bent?

Kunnen we onze stem nuttig gebruiken.
Hee, je hebt ge-edit.

However. Je vindt een beuling tegen Gekko dus onnuttig? Vertel.

E: Dat heb ik niet helemaal goed verwoord. Ik bedoel: je vindt het onnuttig om Gekko te lynchen?
 

DeletedUser21575

Gast
Waarom is het verdacht dat er geen rol bij hoort? Voor zover ik weet zijn er wel anderen die in die situatie zitten.
Tuurlijk hoort er een rol bij? Al is het maar burger. We hebben met een aantal spelers een redelijk beeld van de rollen en gekko steekt daar tussenuit.

Ook ik heb je gisteren nog aangesproken op skype maar 0 reactie.
 

DeletedUser23442

Gast
[15-12-2016 18:04:32] Jaspenia: Wil je vertellen wat een regenboogei kan of niet? :x
[15-12-2016 18:04:39] Jaspenia: Want ik blijf het nogal opmerkelijk vinden
(xxx)
[15-12-2016 18:12:38] Thomas: Dat is iig de functie van de regenboogkleur.
[15-12-2016 18:12:42] Thomas: Niet m'n rol
(xxx)
[15-12-2016 18:17:45] Jaspenia: Maar je hebt daarnaast ook zelf nog een kracht/ rol?
[08:01:37] Thomas: Yups. :)

Sorry hoor, maar dit lijkt me toch duidelijk dat je niet wil vertellen wat je rol kan :p

(klein dingetje dat je wel vertelde eruit geknipt omdat ik dat niet hier op het forum wil gooien zomaar.
Aangezien ik niet weet of het handig is als dat openbaar wordt, geen idee maar ik ga het iig niet zomaar rondschreeuwen, dat mag je zelf doen als je denkt dat dat geen kwaad kan
 

DeletedUser25006

Gast
Ik vind Gekko niet per definitie meteen verdacht vanwege een regenboogclaim.

Dus ja, ik zet mijn stem liever in Dasios of Nissassa die ik niet vertrouw.
 

DeletedUser20542

Gast
Hij gaf wel antwoord op de vraag xD

E:
Ik vind Gekko niet per definitie meteen verdacht vanwege een regenboogclaim.

Dus ja, ik zet mijn stem liever in Dasios of Nissassa die ik niet vertrouw.
Waarom wil je dan dat hij gebeuld wordt? Dat zou een verspilling van Hearts actie zijn, als ik jouw redenering volg.
 

DeletedUser21356

Gast
Dat kwam op mij over alsof je dat gewoon wou weten. En daarna reageerde je niet meer dus dacht ik dat je niets meer wilde weten.
Kom je ff op Skype, dan kunnen we dat rechtzetten.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik vind Gekko niet per definitie meteen verdacht vanwege een regenboogclaim.

Dus ja, ik zet mijn stem liever in Dasios of Nissassa die ik niet vertrouw.
Je vind hem niet verdacht, dus je wil je lynchstem niet op hem zetten? (Maar op een bewezen goedje is ok?)

Maar hij mag wel dood met een beuling?
(Als jij het maar niet op je geweten hebt?)
 

DeletedUser25006

Gast
Waarom wil je dan dat hij gebeuld wordt? Dat zou een verspilling van Hearts actie zijn, als ik jouw redenering volg.

Ik wil niet dat hij gebeuld wordt, maar tot dusver hebben we een claim voor beul liggen die net als de vorige keer nog steeds niet is bevestigd omdat die beulactie niet heeft plaatst gevonden.

Ik vertrouw namelijk niet wat Heart Nisssassa en Jasper aan het doen zijn en ook Dasios daarbij niet.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik wil niet dat hij gebeuld wordt, maar tot dusver hebben we een claim voor beul liggen die net als de vorige keer nog steeds niet is bevestigd omdat die beulactie niet heeft plaatst gevonden.

Ik vertrouw namelijk niet wat Heart Nisssassa en Jasper aan het doen zijn en ook Dasios daarbij niet.
Hoeveel wolven denk je dat er in zitten? xD
 

DeletedUser21356

Gast
Wacht, Nis, was dat van Skype tegen mij?
Daar heb je me iig niet aangesproken.
 

DeletedUser23442

Gast
Mijn stem op Gekko blijft staan.

Hij claimt Cherubijntje. Als regenboogei? Daar geloof ik echt vrij weinig van...

Tot nu toe zijn de speciale krachtjes/claims best wel logisch verdeeld over de gekleurde eieren.

Regenboogei klinkt echt als iets anders, een neutraaltje ofzo.
En cherubijntje is gewoon een hele makkelijke dekmantel om claims te scoren. Dus Gekko lijkt me saraceen ofzo
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom gooi je alles zo casually in het topic, Jasper? Probeer je transparant en betrouwbaar over te komen?

Artifex, ik geloof gewoon niet wat je zegt. Je zult het moeten voelen.
 

DeletedUser23442

Gast
Waarom gooi je alles zo casually in het topic, Jasper? Probeer je transparant en betrouwbaar over te komen?

Artifex, ik geloof gewoon niet wat je zegt. Je zult het moeten voelen.
Omdat ik mensen moet uitleggen waarom en eventueel overtuigen dat Gekko volgens mij slecht/neutraal is, iig niet goed?
 
Bovenaan