• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser9104

Gast
Yeah right, want het is totaal niet toevallig dat Dutch jouw ass saved 4 minuten voor dl en zij kan gewoon rustig slecht zijn. Daarnaast zijn jullie nu ook beide burger (geweldige claim) en is de helft van kamp goed dood. Ik geloof verder best dat je wethouder was btw.

Ga me dan vanavond echt lynchen? Lijkt me een strak plan.
 

DeletedUser22926

Gast
Lijkt me idd best redelijk want dan weten we ook gelijk wat dutch is als je goed blijkt.
 

DeletedUser9104

Gast
Dutchgirl kan ook bevestigen dat zij pas iets weet sinds het in het topic staat. Maargoed, jullie complotdenkers die liever goedjes lynchen zonder reden dan serieus naar wolven zoeken zullen dat wel niet geloven.
 

DeletedUser22926

Gast
Uhm....

Ok.


Ik kan dit bevestigen.


Ja, mooie theorie dit. We zijn gisteren super veel goedjes kwijt geraakt en jij denkt; goh, daar voegen we er nog even minimaal 1 bij? Prima plan.
Dek jezelf niet in, dit zou elke wolf kunnen zeggen. Prima plan ja idd. En wow je kan dit bevestigen, nu moet je wel goed zijn.

Dutchgirl kan ook bevestigen dat zij pas iets weet sinds het in het topic staat. Maargoed, jullie complotdenkers die liever goedjes lynchen zonder reden dan serieus naar wolven zoeken zullen dat wel niet geloven.
Je gaat te ver met je emotionele conclusies, te overdreven het lijkt gewoon gespeeld. Signlady
 

DeletedUser22926

Gast
Wel die keuze is niet echt moeilijk, want blijkt Sign goed te zijn is Dutch ook goed. Dus dan hebben we een confirmed goedje.
 

DeletedUser9104

Gast
En dus gaan we een goedje offeren.

Het lijkt mij verstandiger om verder te kijken dan dat? Gezien dat de wolven dan Dutch kunnen lunchen en het allemaal voor niets was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18003

Gast
Dutchgirl kan ook bevestigen dat zij pas iets weet sinds het in het topic staat. Maargoed, jullie complotdenkers die liever goedjes lynchen zonder reden dan serieus naar wolven zoeken zullen dat wel niet geloven.
Jup, maar dat leek me logisch.

Wel die keuze is niet echt moeilijk, want blijkt Sign goed te zijn is Dutch ook goed. Dus dan hebben we een confirmed goedje.
Nee, dat is niet waar. Infectiewolf is 1 van de mogelijke rollen, dus mocht er een infectie zijn, is er daarna niemand meer bewezen.
 

DeletedUser22926

Gast
Oke, maar alsnog heeft de dood van signlady meer voordelen dan de dood van mij, we weten iig jouw rol, en miss hebben we dan wel 2 vliegen in een klap. Terwijl als ik slecht zou zijn zou een vliegje gesagen worden.

Daarnaast kan ik best claimen als nodig :x
 

DeletedUser25931

Gast
Sorry hoor dutch en sign, maar ik geloof er echt geen hol van. Jullie zijn beste buddies ofzo terwijl een niet bewijsbare rol word geclaimd, waarnaast er met nog 1 lunch+lynch van alleen goedjes er zogoed als zeker het richting een wolvengelijkheid gaat. Jullie beweren van elkaar dat jullie allebei volledig zeker goedje zijn, maar daar is echt geen enkel bewijs voor. Ik ben het eens met heart, je probeert alweer zoetsappig wat rond te lullen signlady. Als jullie dan toch vinden dat een ''bijna bewezen goedje'' er niet uit moet zoals beweerd word dat sign dat is, kom dan met een duidelijk alternatief met ook een goede theorie( en iets van die achtergrond informatie die jullie blijkbaar op een of andere manier hebben ofzo? wtf), en niet alleen gezeik dat jullie puur elkaar goed vinden, en voor de rest geen mening hebben. Sorry hoor, maar ik vind het echt bullshit wat hier vertolkt word van dutch en sign. Zoals heart al zegt, mocht sign goed zijn, dan kunnen we dutch altijd nog als bewezen beschouwen ja, dat lijkt mij het beste plan.
 

DeletedUser21356

Gast
Solarwolf, ik raad jou aan om de rol "Wethouder" nog eens door te nemen. Ze hebben helemaal geen geheime achtergrondinformatie.
 

DeletedUser18003

Gast
Oke, maar alsnog heeft de dood van signlady meer voordelen dan de dood van mij, we weten iig jouw rol, en miss hebben we dan wel 2 vliegen in een klap. Terwijl als ik slecht zou zijn zou een vliegje gesagen worden.

Daarnaast kan ik best claimen als nodig :x
Ik heb toch ook niet gezegd dat jij dan dood moet? Enige dat ik zeg is dat het absoluut geen zin heeft om een goedje op te offeren zodat je mij kan bewijzen, terwijl ik, als er een infectie in zit, voor het zelfde geld morgen of overmorgen geen goedje mee ben. Ik vind het dan ook ontzettend raar dat je dit een goede tactiek vind.

Sorry hoor dutch en sign, maar ik geloof er echt geen hol van. Jullie zijn beste buddies ofzo terwijl een niet bewijsbare rol word geclaimd, waarnaast er met nog 1 lunch+lynch van alleen goedjes er zogoed als zeker het richting een wolvengelijkheid gaat. Jullie beweren van elkaar dat jullie allebei volledig zeker goedje zijn, maar daar is echt geen enkel bewijs voor. Ik ben het eens met heart, je probeert alweer zoetsappig wat rond te lullen signlady. Als jullie dan toch vinden dat een ''bijna bewezen goedje'' er niet uit moet zoals beweerd word dat sign dat is, kom dan met een duidelijk alternatief met ook een goede theorie( en iets van die achtergrond informatie die jullie blijkbaar op een of andere manier hebben ofzo? wtf), en niet alleen gezeik dat jullie puur elkaar goed vinden, en voor de rest geen mening hebben. Sorry hoor, maar ik vind het echt bullshit wat hier vertolkt word van dutch en sign. Zoals heart al zegt, mocht sign goed zijn, dan kunnen we dutch altijd nog als bewezen beschouwen ja, dat lijkt mij het beste plan.
Voor ons is het hartstikke bewijsbaar.
Ilja claimde wethouder te zijn vóór de deadline viel. Na de deadline zei ze dat ze nu burger is. Dus ze weet dat ik burger ben. En ik weet dat zij de waarheid spreekt, omdat ik weet dat ik zelf burger ben. Wat is er lastig aan te begrijpen dat we elkaar nu vertrouwen?

Ik ben nog op zoek naar een lynch-alternatief (ben je zelf ook niet echt naar op zoek), maar hoe vaak moet ik nog benadrukken dat het door een evt. infectie geen zin heeft om Ilja te lynchen om mij te kunnen bewijzen...
 

DeletedUser22926

Gast
Ik heb toch ook niet gezegd dat jij dan dood moet? Enige dat ik zeg is dat het absoluut geen zin heeft om een goedje op te offeren zodat je mij kan bewijzen, terwijl ik, als er een infectie in zit, voor het zelfde geld morgen of overmorgen geen goedje mee ben. Ik vind het dan ook ontzettend raar dat je dit een goede tactiek vind.


Voor ons is het hartstikke bewijsbaar.
Ilja claimde wethouder te zijn vóór de deadline viel. Na de deadline zei ze dat ze nu burger is. Dus ze weet dat ik burger ben. En ik weet dat zij de waarheid spreekt, omdat ik weet dat ik zelf burger ben. Wat is er lastig aan te begrijpen dat we elkaar nu vertrouwen?

Ik ben nog op zoek naar een lynch-alternatief (ben je zelf ook niet echt naar op zoek), maar hoe vaak moet ik nog benadrukken dat het door een evt. infectie geen zin heeft om Ilja te lynchen om mij te kunnen bewijzen...
Nee maar AriChibi zei dit wel en ik wil haar overtuigen. Jullie kunnen zo makkelijk slecht zijn, waarom is het geen goed idee om jou te laten bewijzen na een infectie die vaak in nacht 2 is? Dan ben jij nog niet eens geconfirmed. Het kan idd dat je toch wordt geinfecteerd, maar nu kunnen wij 2 vliegen in een klap slaan en die kans is er na vandaag misschien wel niet meer.

Ilja claimde btw NA de dl, ik weet niet waarom mijn stem toch werd goedgerekend, ws onbelangrijkheid, maar in principe kan iemand na 21:59 niet meer stemmen.

Ik ben daar idd niet naar op zoek, omdat jullie voor mij verdacht zijn.
 

DeletedUser22926

Gast
En dus gaan we een goedje offeren.

Het lijkt mij verstandiger om verder te kijken dan dat? Gezien dat de wolven dan Dutch kunnen lunchen en het allemaal voor niets was.

Dit klopt inderdaad wel, maar je hoeft niet in elk bericht te zetten dat we nu echt een goedje gaan offeren.
 

AriChibi

Hydra
Wacht, wat zei ik? x) mijn conflict was omdat ik de wethouderrol niet echt snapte en ik ook niet graag op heart wilde stemmen omdat hij de vorige keer als goedje ook zo door bleef rammen op één persoon en ik dus voorbij dat gedrag probeer te kijken.
 

DeletedUser22926

Gast
Aha x)

Ik dacht dat je hier het rode of blauwe snoepje moest gaan eten en ik je moest overtuigen. Wat ik nog steeds wil, want dit gaat echt helpen wollah. Nee maar ff serieus, Signlady weet waar ze mee bezig is en ik hoop dat we dit kunnen onderscheppen. Het risico dat Signlady slecht is moeten we nu wel nemen na deze killchain van gister. (#CoDquotes)
 

DeletedUser

Gast
jezus christus en alle engelen op een stokje wat een oeverloos gezeik. heartlion.
 
Bovenaan