• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser22926

Gast
We kunnen dit nog op een manier winnen, Dutch. Er is geen infectie ik heb lunch geblokt:
We moeten nu achtereenvolgens 3 wolven eruit knikkeren en mijn top 5 is tot nu toe:
1. Solar
2. Ari
3. Shuckle
4. Gekko
5. Dasios


E: Claims graag
 

DeletedUser

Gast
Gelukkig heb jij tot nu toe blijk gegeven van een prima wolvenradar, of niet? Care to share waarom deze mensen/volgorde?
 

DeletedUser18003

Gast
We kunnen dit nog op een manier winnen, Dutch. Er is geen infectie ik heb lunch geblokt:
We moeten nu achtereenvolgens 3 wolven eruit knikkeren en mijn top 5 is tot nu toe:
1. Solar
2. Ari
3. Shuckle
4. Gekko
5. Dasios


E: Claims graag
Op wie heb je de lunch geblokt dan?
 

DeletedUser27427

Gast
We kunnen dit nog op een manier winnen, Dutch. Er is geen infectie ik heb lunch geblokt:
We moeten nu achtereenvolgens 3 wolven eruit knikkeren en mijn top 5 is tot nu toe:
1. Solar
2. Ari
3. Shuckle
4. Gekko
5. Dasios


E: Claims graag

Gelukkig heb jij tot nu toe blijk gegeven van een prima wolvenradar, of niet? Care to share waarom deze mensen/volgorde?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de onderbouwing van deze specifieke volgorde. Ik denk bijvoorbeeld dat het van Ari en Shuckle te lastig is of ze wolven zijn om er met zoveel zekerheid iets van te zeggen als jij lijkt te doen. En waarom Solar op 1? Verdenk je hem heel erg, of verdenk je de rest gewoon minder?
 

DeletedUser18003

Gast
Hij zei V2 en kijkend naar de rol betekent dat waarschijnlijk dat hij alleen heeft gezegd dat hij het drankje wilde gebruiken en dus niet te horen kreeg wie de lunch was? Althans dat gok ik.
Zit wat in.

@heartlion zou je alsjeblieft je lijstje verder toe willen lichten?
 

DeletedUser22926

Gast
Ik vind hen gewoon het verdachtst,solar liep heel overtuigend mee, ari spoorde me aan ilja te heksen en shuckle doet geen zak maar dumpt zijn stemmen toch zonder tegenstand.

Maar ik wil claims, dus kunnen de goedjes dat doen alleen dan overleven we.

Verder weinig tijd vandaag.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik vind hen gewoon het verdachtst,solar liep heel overtuigend mee, ari spoorde me aan ilja te heksen en shuckle doet geen zak maar dumpt zijn stemmen toch zonder tegenstand.

Maar ik wil claims, dus kunnen de goedjes dat doen alleen dan overleven we.

Verder weinig tijd vandaag.

Als Solarwolf wolf zou zijn, was dit inderdaad wel een mooie kans om mee te lopen.
Sorry hoor dutch en sign, maar ik geloof er echt geen hol van. Jullie zijn beste buddies ofzo terwijl een niet bewijsbare rol word geclaimd, waarnaast er met nog 1 lunch+lynch van alleen goedjes er zogoed als zeker het richting een wolvengelijkheid gaat. Jullie beweren van elkaar dat jullie allebei volledig zeker goedje zijn, maar daar is echt geen enkel bewijs voor. Ik ben het eens met heart, je probeert alweer zoetsappig wat rond te lullen signlady. Als jullie dan toch vinden dat een ''bijna bewezen goedje'' er niet uit moet zoals beweerd word dat sign dat is, kom dan met een duidelijk alternatief met ook een goede theorie( en iets van die achtergrond informatie die jullie blijkbaar op een of andere manier hebben ofzo? wtf), en niet alleen gezeik dat jullie puur elkaar goed vinden, en voor de rest geen mening hebben. Sorry hoor, maar ik vind het echt bullshit wat hier vertolkt word van dutch en sign. Zoals heart al zegt, mocht sign goed zijn, dan kunnen we dutch altijd nog als bewezen beschouwen ja, dat lijkt mij het beste plan.
Solarwolf gaat hier inderdaad wel wat makkelijk mee in Heartlions twijfels bij Signlady en Dutchgirl. Wat daarnaast opvalt is dat het hem blijkbaar niets leek uit te maken dat er een goedje werd opgeofferd om een ander goedje te bewijzen. Hier deed hij wat mij betreft iets te makkelijk over. Anderzijds heeft hij de dag ervoor ook al op Signlady gestemd, wat zijn lynchkeuze wel iets logischer maakt. Toch begin ik, nu ik zijn posts even goed bekeken heb, ook wel een beetje aan hem te twijfelen.

Ik ben overigens slet en heb tijdens nacht 1 ontzettend veel geluk gehad dat ik bij iemand sliep die niet gedood werd :)
Als de rest ook claimt, komen we vanavond misschien al een stuk verder.
 

AriChibi

Hydra
Tbh zei ik dat van Ilja omdat ik het geinig vind mensen te pushen en pullen waarnodig x) dacht niet dat je het serieus ging doen ook.

Als je een claim wilt, kun je een gokje wagen en een speler noemen. Heb zelf niet echt een idee waar ik mijn actie voor ga gebruiken en zo kan ik iemand anders de schuld geven als de autist die ik ben.
 

AriChibi

Hydra
Oke aangezien mijn vader vandaag jarig is en er over een paar minuten bezoek komt, zal ik nu alvast mijn stem plaatsen.
Solarwolf vanwege het stemmen ondanks het stilblijven in het topic.

Heb niet echt iets beters te brengen, maar taart > stemmen momenteel x)

Mijn tweede keus was overigens shuckle, maar aangezien er geen melding van opgegroeide welp is geplaatst, laat ik hem wel gaan (voor nu). Dat had ik als theorie omdat hij op dag 2/3 opeens weer actief werd dus ik dacht dat hij dan op zou groeien.

Doe hiermee wat je wilt, ik ga taart eten doeei
 

DeletedUser18003

Gast
Ik ben overigens slet en heb tijdens nacht 1 ontzettend veel geluk gehad dat ik bij iemand sliep die niet gedood werd :)
Als de rest ook claimt, komen we vanavond misschien al een stuk verder.

Bij wie sliep je die nacht?

Verder, op dit moment zijn de volgende spelers over:
Gekko
Ik - Bewezen
Solarwolf
Heart - Bewezen
Dasios
Ari
Shuckle

Bewezen is ervan uitgaande dat Heart inderdaad de lunch van gisteren geblokt heeft en er geen infectie was, waar we eigenlijk wel zo goed als zeker van zijn. Dan houden we Gekko, Solar, Dasios, Ari en Shuckle over;
  • Gekko zegt bijna niks. Stemde gisteren op Heart. Bang dat er een bewezen heks in het spel zou komen?
  • Solar had, zoals Dasios al liet zien, die rare redenatie op Ilja & mij en liep daarin mee. Niet actief op dag 1, maar aangezien er toch zeker nog meerdere wolven in zitten, hoeft dat ook niet om wolf te zijn.
  • Dasios claimt slet. Hoeft niet waar te zijn, maar het is een claim?
  • Ari heeft het over het gebruiken van een actie?
    Als je een claim wilt, kun je een gokje wagen en een speler noemen. Heb zelf niet echt een idee waar ik mijn actie voor ga gebruiken en zo kan ik iemand anders de schuld geven als de autist die ik ben.
    Wat voor actie heb je het hier over? De beul is eruit, de priester is eruit en de heks is gevonden? Het lijkt me heel stug dat er meerdere van die rollen in zitten, dus is dit een ketterwolf die priester probeert te claimen?
  • Shuckle draagt niks bij.
Een reactie hierop zou welkom zijn :) Ben zelf nog niet uit de lynch.
 

DeletedUser27427

Gast
Oke aangezien mijn vader vandaag jarig is en er over een paar minuten bezoek komt, zal ik nu alvast mijn stem plaatsen.
Solarwolf vanwege het stemmen ondanks het stilblijven in het topic.

Heb niet echt iets beters te brengen, maar taart > stemmen momenteel x)

Mijn tweede keus was overigens shuckle, maar aangezien er geen melding van opgegroeide welp is geplaatst, laat ik hem wel gaan (voor nu). Dat had ik als theorie omdat hij op dag 2/3 opeens weer actief werd dus ik dacht dat hij dan op zou groeien.

Doe hiermee wat je wilt, ik ga taart eten doeei
Ik kan Schuckle eigenlijk niet zo goed peilen, dus voor nu verdenk ik hem ook niet per se. Vandaag is er maar weinig gebeurd, maar ik kijk nu wel anderrs naar Solarwolf dan gisteren. Ondanks mijn blijvende twijfels bij Gekko stem ik toch op Solarwolf als er voor de dl verder niets meer komt.

Bij wie sliep je die nacht?

Verder, op dit moment zijn de volgende spelers over:
Gekko
Ik - Bewezen
Solarwolf
Heart - Bewezen
Dasios
Ari
Shuckle

Bewezen is ervan uitgaande dat Heart inderdaad de lunch van gisteren geblokt heeft en er geen infectie was, waar we eigenlijk wel zo goed als zeker van zijn. Dan houden we Gekko, Solar, Dasios, Ari en Shuckle over;
  • Gekko zegt bijna niks. Stemde gisteren op Heart. Bang dat er een bewezen heks in het spel zou komen?
  • Solar had, zoals Dasios al liet zien, die rare redenatie op Ilja & mij en liep daarin mee. Niet actief op dag 1, maar aangezien er toch zeker nog meerdere wolven in zitten, hoeft dat ook niet om wolf te zijn.
  • Dasios claimt slet. Hoeft niet waar te zijn, maar het is een claim?
  • Ari heeft het over het gebruiken van een actie?
    Wat voor actie heb je het hier over? De beul is eruit, de priester is eruit en de heks is gevonden? Het lijkt me heel stug dat er meerdere van die rollen in zitten, dus is dit een ketterwolf die priester probeert te claimen?
  • Shuckle draagt niks bij.
Een reactie hierop zou welkom zijn :) Ben zelf nog niet uit de lynch.

Ik sliep die nacht bij Jaspenia omdat hij normaal gesproken niet zo vroeg in het spel gelunched of gelynched wordt. Om die reden overwoog ik ook om bij Nissassa of Kyra te blijven slapen die die nacht gestorven zijn. Vandaar dat ik zei dat ik veel geluk had gehad. Er zit trouwens nog een Cupido in die voor goed speelt. Ik ben benieuwd wie dat is.
 

AriChibi

Hydra
Tbh wilde ik kijken wie de bait nam. Als iemand echt geloofde dat ik beul oid was dan hadden we mss een schuldige. Dat gaat nu iig niet meer werken x)
 

DeletedUser27427

Gast
Oke, ik ga om bovengenoemde redenen voor Solarwolf. Ik verwacht geen reactie meer van hem en wil niet in de laatste minuut stemmen.
 

DeletedUser18003

Gast
Ik sliep die nacht bij Jaspenia omdat hij normaal gesproken niet zo vroeg in het spel gelunched of gelynched wordt. Om die reden overwoog ik ook om bij Nissassa of Kyra te blijven slapen die die nacht gestorven zijn. Vandaar dat ik zei dat ik veel geluk had gehad. Er zit trouwens nog een Cupido in die voor goed speelt. Ik ben benieuwd wie dat is.
Goed punt, zou fijn zijn als hij/zij zich meldt x)

Tbh wilde ik kijken wie de bait nam. Als iemand echt geloofde dat ik beul oid was dan hadden we mss een schuldige. Dat gaat nu iig niet meer werken x)
Maar wat ben je dan wél?
 

DeletedUser18003

Gast
Ari vanwege het valse claimen en daar dan vervolgens weer omheen draaien zonder écht te claimen. Ik vertrouw het niet. Als je op dit punt in het spel goedje bent, dan is het een logische stap om te claimen x)
 
Bovenaan