• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 214 - De stilte

DeletedUser27427

Gast
Tja, Kyra. De kans op 3 jagers is niet onbestaand, maar is wel redelijk klein. Zeker wanneer een dorpsoudste zomaar de kracht van alle jagers vroeg kan wegnemen (en de jager is een rol die pas laat in actie komt) is de kans op nog een jager in mijn ogen klein. Ik denk eerder dat er een rol zal inzitten die zijn actie al vanaf het begin, of bijna vanaf het begin, kan gebruiken. Anders zet je nu al alle jagers buitenspel. En dan wordt slecht te OP, denk je niet?
De DO lag er wel al erg vroeg uit. Voor hetzelfde geld hadden een of twee jagers toch nog kunnen schieten. Het was ook gewoon een beetje pech. Ik heb echter nog niet echt een andere verdachte voorbij zien kome. Hooguit Gekko, maar van hem heb ik nog te weinig gezien om echt te kunnen oordelen, dus dan vind ik Kyra voor nu verdachter.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 2 (Lynch/ Lunch):

Neusje. is de nieuwe BM.

Kyraco
: Aeneas, Neusje., Gekkootje63, Latdekat, Dasios (5)
AriChibi: Kyraco, Hertog Takkie (2)

Kyraco, Jager is de lynch. Maar ook haar geweer was gedeactiveerd door de gesneuvelde DO.

Jager. Doelwit moet voor je dood bekend zijn, anders schiet je niet.

Geen lunch.



De wolven hebben de meerderheid van 5 (+ BM) tegen 4. Ze winnen dit spel met slechts 1 opgestuurde lunch.

Losers:
Aeneas - Bengel (stuurde even veel bengelacties op als er lunches zijn geweest.)
Hertog Takkie - Slet (geen enkele inzending ontvangen.)
TangoWhisky - Postbode (gaf iemand dagelijks een goedjeskracht, krachten werkten enkel bij goedjes. Stuurde geen enkele keer iets op.)
SignLady - Onderschepper (Alle niet-dodende acties op een dagelijks target steel je. Geen enkele inzending ontvangen.)

Winnaars:
Neusje - Ketterwolf
Latdekat - Weerwolf
Solarwolf - Sjamaanse Wolf
Gekko - Welp (die stierf bij foute welping)
Dasios - Infectiewolf (Jij mag infecteren zolang alle wolven in leven zijn.
Eenmalig kan je proberen de infecteren. Je hebt nu 20% kans dat die actie slaagt. Elke deadline komt daar 20% bij.
Echter mislukt de actie 100% zeker als er op dat moment al een wolf gedood is.)

 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ook de laatste keer dat ik belangrijke rollen aan nieuwe spelers geeft. Random rollen verdelen is zijn charme kwijt geraakt.
 

DeletedUser21356

Gast
De Goedjes faalden precies nogal. Nu ja, de activiteit was ook niet echt geweldig.
 

AriChibi

Hydra
En wie luisterden er weer niet naar mij???

YX6ZTJ2.gif
 

DeletedUser21356

Gast
Volgens wie was Neusje waarschijnlijk geen Wolf? :p

En Roy, ik snap nog altijd jouw vage stem op Kyra niet. Ik stopte zelfs met reageren op jou, omdat ik bang was dat je Slecht was en anders Lynch ging worden. x)
 

DeletedUser

Gast
tldr; pech gehad, lees toch maar. Of niet, kan mij niets schelen.

Volgens wie was Neusje waarschijnlijk geen Wolf? :p

En Roy, ik snap nog altijd jouw vage stem op Kyra niet. Ik stopte zelfs met reageren op jou, omdat ik bang was dat je Slecht was en anders Lynch ging worden. x)

Wat is daar zo moeilijk aan? Je zegt het zelf al, een slechtje denkt dat ik slecht was. Daarnaast is een stem op een goed iemand geen dreiging voor de wolven, de kans dat ik geluncht word is kleiner. Op het einde deed het er sowieso niet veel meer toe of mijn stem nu op Kyra stond of niet.

Nadere toelichting is dat ik twee verdachten had voor het eruit stemmen van Nissassa: Kyra en Neus, want naar mijn mening geven die minder tot niets naar wat 'goed' is en zie ik de rest dat minder snel doen.
De stem op Kyra was dan ook om haar reactie te peilen en de reacties van anderen, waaruit ik opmaakte dat ze goed was, naar mijn gevoel. Dus liet ik mijn stem staan, totdat ik er iets beters mee kon doen.

Helaas is de 'haat' richting de nieuwere spelers, iedereen weet wel wie precies, te groot om fatsoenlijk WvW te spelen. Niemand doet de eerste dag, twee dagen iets anders. Zoals we wel zagen werd Kalgar er zelfs uit gestemd zonder reden. Terwijl dat net zo goed iedere andere speler kon zijn en er niet gewacht hoefde te worden op de last second stem. Inactiviteit is ook dodend, het feit dat de wolven op DL 2 al winnen zegt genoeg, en dan niet over hoe goed ze zijn.

Daarnaast maakte jij jezelf wel duidelijk welp. Denk je dat het niet opvalt als je de hele dag niets zegt en daarna 10 minuten na de welp actie overduidelijk op de verdachte persoon gaat?
En dan rekening houden met het feit dat je daarvoor op Ari zat en je meeliftte op een reactie van Kyra na de vorige DL.

De tl;dr reactie van Solar voegde niets toen en waren valse verwijten en een totaal geen samenvatting van wat er al gezegd was. Geen goedje die daar zoveel tijd voor neemt om 1 iemand verdacht te maken, maar op een zo neutraal mogelijke manier.

Daarnaast Dasios, waarom zou je Gekko noemen als verdachte en hem daarna bijna direct weer onschuldig noemen? Das gewoon doen alsof je actief deelneemt aan het vinden van een slecht iemand, terwijl het niet nuttig is. Wolf much?

En laat de haat maar komen over dat het allemaal makkelijk gezegd is enzo achteraf. Ik verveel me toch, dus tijd genoeg om uitgebreide nutteloze reacties te typen om mensen te tilten.
Maar als ik zoiets tijdens het potje zeg ben ik sowieso lynch, want dat is de WvW mentaliteit tegenwoordig en als bengel kon ik dat niet riskeren. Geloof het of niet.
 

DeletedUser21356

Gast
tldr; pech gehad, lees toch maar. Of niet, kan mij niets schelen.

Wat is daar zo moeilijk aan? Je zegt het zelf al, een slechtje denkt dat ik slecht was. Daarnaast is een stem op een goed iemand geen dreiging voor de wolven, de kans dat ik geluncht word is kleiner. Op het einde deed het er sowieso niet veel meer toe of mijn stem nu op Kyra stond of niet.

Nadere toelichting is dat ik twee verdachten had voor het eruit stemmen van Nissassa: Kyra en Neus, want naar mijn mening geven die minder tot niets naar wat 'goed' is en zie ik de rest dat minder snel doen.
De stem op Kyra was dan ook om haar reactie te peilen en de reacties van anderen, waaruit ik opmaakte dat ze goed was, naar mijn gevoel. Dus liet ik mijn stem staan, totdat ik er iets beters mee kon doen.

Helaas is de 'haat' richting de nieuwere spelers, iedereen weet wel wie precies, te groot om fatsoenlijk WvW te spelen. Niemand doet de eerste dag, twee dagen iets anders. Zoals we wel zagen werd Kalgar er zelfs uit gestemd zonder reden. Terwijl dat net zo goed iedere andere speler kon zijn en er niet gewacht hoefde te worden op de last second stem. Inactiviteit is ook dodend, het feit dat de wolven op DL 2 al winnen zegt genoeg, en dan niet over hoe goed ze zijn.

Daarnaast maakte jij jezelf wel duidelijk welp. Denk je dat het niet opvalt als je de hele dag niets zegt en daarna 10 minuten na de welp actie overduidelijk op de verdachte persoon gaat?
En dan rekening houden met het feit dat je daarvoor op Ari zat en je meeliftte op een reactie van Kyra na de vorige DL.

De tl;dr reactie van Solar voegde niets toen en waren valse verwijten en een totaal geen samenvatting van wat er al gezegd was. Geen goedje die daar zoveel tijd voor neemt om 1 iemand verdacht te maken, maar op een zo neutraal mogelijke manier.

Daarnaast Dasios, waarom zou je Gekko noemen als verdachte en hem daarna bijna direct weer onschuldig noemen? Das gewoon doen alsof je actief deelneemt aan het vinden van een slecht iemand, terwijl het niet nuttig is. Wolf much?

En laat de haat maar komen over dat het allemaal makkelijk gezegd is enzo achteraf. Ik verveel me toch, dus tijd genoeg om uitgebreide nutteloze reacties te typen om mensen te tilten.
Maar als ik zoiets tijdens het potje zeg ben ik sowieso lynch, want dat is de WvW mentaliteit tegenwoordig en als bengel kon ik dat niet riskeren. Geloof het of niet.
1. Jij wist dat er een Slechtje inzat dat de Wolven niet kende?
2. Dus je wil liever mee er een Goedje uitstemmen om minder kans te hebben geluncht te worden? Kromme redenering much?
3. Het punt is dat de deadline hoogstwaarschijnlijk uitgesteld zou worden, dus waarom zou je vlak voor de deadline toch snel een stem neerzetten?
4. Kyra was Goed in jouw ogen, maar je liet je stem op haar staan?
5. 'Overduidelijk op de verdachte persoon': je zegt zelf waarom ik op haar stemde; op dat moment was ze namelijk de verdachte persoon; in de ogen van de Goedjes iig.
6. 'De hele dag niks zeggen': ik kan niet 24/24 op het forum, nee. En het is niet ik daarvoor iets kon toevoegen.
7. Ari's stem was ook vaag?
8. 'Meeliften op een reactie van Kyra': precies of een Goedje zoiets nooit zou doen.
9. Waarom geef je deze argumenten ná de pot, in plaats van tijdens de pot?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
1. Jij wist dat er een Slechtje inzat dat de Wolven niet kende?
Waar staat dat?
2. Dus je wil liever mee er een Goedje uitstemmen om minder kans te hebben geluncht te worden? Kromme redenering much?
tis vanuit mijn visie nog altijd geen bewezen goedje, dus ja ik > de rest (vooral als bengel).
3. Het punt is dat de deadline hoogstwaarschijnlijk uitgesteld zou worden, dus waarom zou je vlak voor de deadline toch snel een stem neerzetten?
Al eens over gehad. Hoogstwaarschijnlijk is geen 100% zekerheid, dus dat kon je nooit weten.
4. Kyra was Goed in jouw ogen, maar je liet je stem op haar staan?
Ja, de reden heb ik al gezegd.
5. 'Overduidelijk op de verdachte persoon': je zegt zelf waarom ik op haar stemde; op dat moment was ze namelijk de verdachte persoon; in de ogen van de Goedjes iig.
Klopt, daarom combineerde ik het nog met andere redenen, dus niet uit de context halen s.v.p.
6. 'De hele dag niks zeggen': ik kan niet 24/24 op het forum, nee. En het is niet ik daarvoor iets kon toevoegen.
...
7. Ari's stem was ook vaag?
Uhm nee, was gewoon een counterstem?
8. 'Meeliften op een reactie van Kyra': precies of een Goedje zoiets nooit zou doen.
Dus je geeft toe dat het je intentie was en ik heb gelijk?
9. Waarom geef je deze arfumenten ná de pot, in plaats van tijdens de pot?
Dat staat er ook al letterlijk.
 

DeletedUser21356

Gast
1. Je zegt: "Wat is daar zo moeilijk aan? Je zegt het al, een slechtje denkt dat ik slecht was." wanneer ik vraag naar jouwe vage stem. Maar een Slechtje kon alleen denken dat jij Slecht was, als hij de andere Slechtjes niet kende, dus daarom mijn vraag.
2. Als je jezelf zo belangrijk achtte, waarom stuurde je dan maar 1 keer in?
3. En daarom is een op dat moment schijnbaar random stem gerechtvaardigd?
4. Je kon je stem ook gewoon van haar afhalen? Nu was het gewoon een extra stem die de Wolven hielp...
5. Waarom vermeld je het dan, als klopt wat ik zeg?
7. Want counterstemmen zijn per definitie niet vaag?
8. Ik reageerde zoals ik als Goedje ook zou reageren.
9. Je had schrik om een theorie te beginnen omdat je misschien gelyncht zou kunnen worden?
 

AriChibi

Hydra
Retrospectie is voor nerds. Iig snapte ik niet hoe niemand op Solar/Dasios ging, ik heb nog nooit iemand zo triggered gezien nadat ik de wolven noobs noemde + Dasios deed zijn standaard "ja ze lijkt me verdacht maar ik ga toch niet op haar stemmen voor de zekerheid" die hij altijd als wolf gebruikt.
 

DeletedUser

Gast
1. Je zegt: "Wat is daar zo moeilijk aan? Je zegt het al, een slechtje denkt dat ik slecht was." wanneer ik vraag naar jouwe vage stem. Maar een Slechtje kon alleen denken dat jij Slecht was, als hij de andere Slechtjes niet kende, dus daarom mijn vraag.
Ah op die manier: ik kon dat niet weten, maar wel in acht nemen: wolven zullen minder snel op me stemmen (en het feit dat jij dacht ik mss slecht zou zijn geweest) zegt niets over het potje, maar wel over hoe mijn stem op Kyra invloed op jou had, en het achteraf gezien dus een soort van nut had, want zelfs het onbekende slechtje (die niet weet wie wolven zijn) denkt dat ik slecht kan zijn -> gaat me helpen, minder aandacht op me vestigen.
2. Als je jezelf zo belangrijk achtte, waarom stuurde je dan maar 1 keer in?
DL 0: stuurde ik in
DL1: was er geen lunch, maar had ik ook ingestuurd
DL2: had ik geen kracht meer

3. En daarom is een op dat moment schijnbaar random stem gerechtvaardigd?
Niet random, toelichting al vaker gegeven. Daarnaast kon je niet weten dat de DL verschoven werd. Het feit dat jij daar wel vanuit ging en niet stemde is niet mijn probleem.
4. Je kon je stem ook gewoon van haar afhalen? Nu was het gewoon een extra stem die de Wolven hielp...
Had gekund. Had geen nut gehad. Mijn stem heeft de wolven niet geholpen.
5. Waarom vermeld je het dan, als klopt wat ik zeg?
Omdat het niet alleen om dat ene zinnetje ging, zoals ik al zei.
7. Want counterstemmen zijn per definitie niet vaag?
want counterstemmen zijn per definitie vaag?
8. Ik reageerde zoals ik als Goedje ook zou reageren.
Het was te gespeeld. Ook je voordoen als een goedje kan verdacht zijn.
9. Je had schrik om een theorie te beginnen omdat je misschien gelyncht zou kunnen worden?Klopt, wat in het verleden al eens is gebeurd.
 

DeletedUser28076

Gast
@RabbidRobin ik heb de eerste dag kalgar ingestuurd, ik vond het al raar dat ik niet dood was...

E: Hoe kunnen de goedjes überhaupt een kans hebben om te winnen als de slechtjes niks zeggen, dan is het wild gokken. Dus zou als kyraco al zei rip wvw. Ik wens jullie nog leuke potjes toe, maar ik ben weg....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

AriChibi

Hydra
Omdat mensen zoals jij de eerst sprekende persoon meteen superverdacht vinden, ook al vraag je zelf of die persoon iets wilt zeggen x)
 
Bovenaan