• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 214 - De stilte

DeletedUser21204

Gast
Mijn stem op Ari blijft staan, en na het lezen van alle berichten met iets meer zekerheid.
Ik ben namelijk niet hetzelfde soort jager als Nissassa was. Als ik een goedje schiet, mag die helemaal niet zelf nog een keer schieten. Daar staat helemaal niets over in mijn PM.
Oftewel, nu hebben we 2 opties:
1. Ari is toevallig genoeg wél dezelfde jager als Nissassa, en er zijn 3 jagers, waarvan 2 dus die speciale power hebben van het goedje schieten die dan ook mag schieten, en 1 niet. Enigszins vreemd en wel heel toevallig, als je het mij vraagt.
2. Ari ziet een dode jager staan waarbij het goedje dat hij schiet ook mag schieten, en gaat er vanuit dat alle jagers dus op deze manier werken. Logischerwijs claimt ze dus bij het jager claimen dat dit ook voor haar opgaat, want dat is nu eenmaal de grootste kans. Heel erg logisch is het immers niet dat er 2 verschillende soorten jagers in zitten.

Gezien ik haar al eerder licht verdacht (schot stond zoals ik al zei ook op haar vanaf dag 1), en optie 1 me net iets té toevallig en apart lijkt, denk ik dat optie 2 het geval is, en daarom staat mijn lynchstem bij deze redelijk vast: Ari.

P.S. Aeneas, ik heb nu toch wel genoeg toegevoegd om niet meer het target te zijn van random stemmen. Vind je me door dit alles verdacht, laat dan vooral je stem staan. Maar vind je dit wellicht toch niet meer, overweeg dan maar eens om op iemand anders random te gaan stemmen, als je dat zo graag doet. Ik ben niet graag het target van last minute lynches, wat zeker gaat gebeuren nu ik dé Ari aanval, en ik al een lynchstem door jou op me heb staan. Alvast bedankt.
 

DeletedUser18363

Gast
Kyra moet toch wel een van de meest onnozele dweilen zijn van dit forum. Man man man wat een aanfluiting.
Ga ergens anders je waanbeelden verspreiden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Welpactie:

AriChibi, Jager is gewelpt. Door de dode DO is haar geweer echter wel defect.

Jager. Indien het doelwit dat je schiet goed is, mag hij ook nog eens schieten.
Je doelwit moet wel bekend zijn voor je dood, eens dood kan je niet meer wijzigen..

Donderdag 4 mei 2017 22.00 | Deadline 2 - Lynch en Lunch (en dus even)

 

DeletedUser27427

Gast
Bedoel je dit sarcastisch of niet?
Want het was volgens mij als grapje bedoeld.
Voor de rest wil ik jou nog wel even vragen, waarom ben je voor een easy lynch gegaan?
Je had geen tijd is geen reden :)
Goed gezien Hertog Takkie, het was inderdaad min of meer een grapje. Ik stemde vooral op Kalgar omdat hij normaliter niet veel bijdraagt aan de discussies en ik er bij zo weinig activiteit niet graag actieve spelers uit stem. En ik had daadwerkelijk geen tijd, want ik was bezig met een hopeloze poging om een bus te halen. Verder is nu wel gebleken dat ik niet op Kalgar stemde om iemand te beschermen met wie ik eventueel samen wolf was, aangezien Ari goed blijkt te zijn.

Mijn stem op Ari blijft staan, en na het lezen van alle berichten met iets meer zekerheid.
Ik ben namelijk niet hetzelfde soort jager als Nissassa was. Als ik een goedje schiet, mag die helemaal niet zelf nog een keer schieten. Daar staat helemaal niets over in mijn PM.
Oftewel, nu hebben we 2 opties:
1. Ari is toevallig genoeg wél dezelfde jager als Nissassa, en er zijn 3 jagers, waarvan 2 dus die speciale power hebben van het goedje schieten die dan ook mag schieten, en 1 niet. Enigszins vreemd en wel heel toevallig, als je het mij vraagt.
2. Ari ziet een dode jager staan waarbij het goedje dat hij schiet ook mag schieten, en gaat er vanuit dat alle jagers dus op deze manier werken. Logischerwijs claimt ze dus bij het jager claimen dat dit ook voor haar opgaat, want dat is nu eenmaal de grootste kans. Heel erg logisch is het immers niet dat er 2 verschillende soorten jagers in zitten.

Gezien ik haar al eerder licht verdacht (schot stond zoals ik al zei ook op haar vanaf dag 1), en optie 1 me net iets té toevallig en apart lijkt, denk ik dat optie 2 het geval is, en daarom staat mijn lynchstem bij deze redelijk vast: Ari.

P.S. Aeneas, ik heb nu toch wel genoeg toegevoegd om niet meer het target te zijn van random stemmen. Vind je me door dit alles verdacht, laat dan vooral je stem staan. Maar vind je dit wellicht toch niet meer, overweeg dan maar eens om op iemand anders random te gaan stemmen, als je dat zo graag doet. Ik ben niet graag het target van last minute lynches, wat zeker gaat gebeuren nu ik dé Ari aanval, en ik al een lynchstem door jou op me heb staan. Alvast bedankt.

Ik vind het jammer dat nu net bekend is dat Ari goed was, want dat verzwakt mijn opmerkingen over dit citaat, en het betekent natuurlijk dat er nog steeds geen wolf uit is. Ik ben het er niet volledig mee eens dat het heel toevallig is dat Ari en Nissassa allebei een speciale power hadden. Nu vrijwel alle speciale goedjes burgers zijn geworden, verbaast zoiets me niet heel erg meer. Toch vind ik het bijzonder dat er twee soorten jagers in het spel zitten. Het kan omwille van de balans zijn, maar ik vind het onnodig verwarrend en ik betwijfel of Rabbid zoiets zou doen. Aan de andere kant zie ik Kyra nog niet snel onnodig jager in het topic claimen als ze dat niet daadwerkelijk is. Bovendien had ze er denk ik wel rekening mee gehouden dat ze een probleem had als Ari goed zou blijken te zijn, zoals nu het geval is. Ik stem daarom nog niet op Kyra, maar ze is niet geheel onverdacht.
 

DeletedUser28076

Gast
Kyra moet toch wel een van de meest onnozele dweilen zijn van dit forum. Man man man wat een aanfluiting.
Ga ergens anders je waanbeelden verspreiden.

Ik ga het voor de duidelijkheid voor niemand op nemen, maar doe eens actief mee! dat maakt de pot leuker, ik vind dit nergens opslaan en ik heb meer vertrouwen in kyraco dan in jou, omdat jij nog niks zegt....
Man man man ga eens actief mee doen....
 

DeletedUser18363

Gast
Ik ga het voor de duidelijkheid voor niemand op nemen, maar doe eens actief mee! dat maakt de pot leuker, ik vind dit nergens opslaan en ik heb meer vertrouwen in kyraco dan in jou, omdat jij nog niks zegt....
Man man man ga eens actief mee doen....

Mooie mening Pepeyn.
 

latdekat

Harpij
Tja, Kyra. De kans op 3 jagers is niet onbestaand, maar is wel redelijk klein. Zeker wanneer een dorpsoudste zomaar de kracht van alle jagers vroeg kan wegnemen (en de jager is een rol die pas laat in actie komt) is de kans op nog een jager in mijn ogen klein. Ik denk eerder dat er een rol zal inzitten die zijn actie al vanaf het begin, of bijna vanaf het begin, kan gebruiken. Anders zet je nu al alle jagers buitenspel. En dan wordt slecht te OP, denk je niet?
 

DeletedUser27427

Gast
Want?

En denken jullie echt dat ik in het topic zou zeggen dat ik een andere jager ben als dit niet klopt?

Waarom doe je alsof dat onduidelijk is? Gekko had best wat meer uitleg mogen geven, maar toch...

Ik ga het voor de duidelijkheid voor niemand op nemen, maar doe eens actief mee! dat maakt de pot leuker, ik vind dit nergens opslaan en ik heb meer vertrouwen in kyraco dan in jou, omdat jij nog niks zegt....
Man man man ga eens actief mee doen....
Is het je nog niet opgevallen dat Neusje vaker zo speelt? Aan de hand van het citaat dat je hebt gepost kun je denk ik niet echt concluderen dat hij verdacht is.
 

DeletedUser27427

Gast
Klopt helemaal!
Maar ik zou graag een antwoord willen, want dan kan ik ook verder.
Ik neem nu aan dat ze dood is... of zo iets
De welp kan, afhankelijk van welke versie het is, iedere nacht proberen een speler te welpen. Hij/zij stuurt daartoe een spelersnaam en een rol in en als de rol overeenkomt met die van de speler, sterft deze. Het slachtoffer is dan gewelpt. Uiteindelijk, meestal tijdens nacht 3, zal de welp opgroeien tot een wolf.
 

latdekat

Harpij
Kyra

Ik denk niet dat het erg realistisch is dat er drie jagers inzitten, zeker door die dorpsoudste die zowat zeker hun nut buitenspel zet. Aangezien Rabbid altijd wel redelijk gebalanceerde potjes maakt, denk ik niet dat hij dit over het hoofd zou hebben gezien. Dus daarom gaat mijn stem naar Kyra.
 
Bovenaan