• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakerdam 214 - De stilte

DeletedUser27427

Gast
Sorry voor mijn afwezigheid, ik had het vandaag onverwacht druk. Ik ga voor Kalgar.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 1 (Lynch/ Lunch):

Kalgar: Dasios, AriChibi (2)

Graecus: Kyraco (1)
Kyraco: Aeneas (1)
Aeneas: Kalgar (1)
AriChibi: Hertog Takkie (1)

Er zijn in totaal 6 stemmen gezet. De stemming gaat godzijdank door.

Kalgar, Dorpsoudste is de lynch. Dit betekent dat alle speciale goedjes, behalve rol X en rol Y hun krachten verliezen

Dorpoudste, je overleeft een eerste keer dat je lunch zou zijn.
Als je sterft, worden alle speciale goedjes, behalve rol X en Y hun speciale krachten en worden die burgers.

Geen lunch.

Donderdag 4 mei 2017 22.00 | Deadline 2 - Lynch en Lunch (en dus even)

 

DeletedUser21204

Gast
Tja, dat krijg je dus als je voor de easy lynch gaat. Als Graecus gelyncht wordt is t wss insta loss oid :p
 

DeletedUser27427

Gast
Tja, dat krijg je dus als je voor de easy lynch gaat. Als Graecus gelyncht wordt is t wss insta loss oid :p
Zeg dat nou niet... Nu weten de wolven dat ze enkel Graecus hoeven te lunchen om te winnen :(
 

DeletedUser28076

Gast
Zeg dat nou niet... Nu weten de wolven dat ze enkel Graecus hoeven te lunchen om te winnen :(

Bedoel je dit sarcastisch of niet?
Want het was volgens mij als grapje bedoeld.
Voor de rest wil ik jou nog wel even vragen, waarom ben je voor een easy lynch gegaan?
Je had geen tijd is geen reden :)
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem blijft nog altijd op Kyraco staan, want veel meer informatie is er niet bijgekomen, behalve de nutteloze lynch van Kalgar. Tevens zie ik geen reden om te wachten met deze stem, aangezien ik hem simpelweg verleng, omdat de DL is geweest.
 

DeletedUser21204

Gast
Dus je blijft deze random stem gewoon volhouden?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga trouwens voor Ari.
Mijn schot stond ook op haar enzo.
 

AriChibi

Hydra
Ik ga trouwens voor Ari.
Mijn schot stond ook op haar enzo.
Mijn schot stond op Solarwolf. Was jij ook jager?

E: door je halfhartige pogingen om mij verdacht te maken vind ik de wolfkaart trekken ook vrij ongegrond, vandaar mijn switch, neutraaltje sluit ik nog niet uit.
Solarwolf was veel erger getriggerd, maar ik dacht dat ik 2 stemmen op mezelf had (voetbal en kalgar) dus ik moest iemand pakken met een meerderheid.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28076

Gast
Mijn schot stond op Solarwolf. Was jij ook jager?

E: door je halfhartige pogingen om mij verdacht te maken vind ik de wolfkaart trekken ook vrij ongegrond, vandaar mijn switch, neutraaltje sluit ik nog niet uit.
Solarwolf was veel erger getriggerd, maar ik dacht dat ik 2 stemmen op mezelf had (voetbal en kalgar) dus ik moest iemand pakken met een meerderheid.


Mooie totaal niet onopvallende claim acties :)

De enige oplossing die ik nu even zie is jij dood, daarna verder kijken. Als jij wolf bent is dasios zeer verdacht als je het niet bent zijn ik solerwolf en kyrca verdacht. Dus we moeten eigenlijk met zekerheid weten wat jij bent. Dan kunnen we verder. Dat is mijn mening dus daarom: ari.
 

AriChibi

Hydra
Nou, ik ben momenteel burger schijnbaar en jouw plotselinge zelfvertrouwenboost daarom staat mij niet aan. Ik zie überhaupt niet waarom ik de schakel ben in deze tweestrijd aangezien ik jou, Kyra en Solarwolf niet als een groepje heb benoemd.

Tenzij jullie dat zijn ofc.
 

DeletedUser28076

Gast
Dasios zet om 1 voor 22:00 een stem op kalgar, waar door jou hachje werd gered.
Ik wil graag nog steeds een reden waarom je dat hebt gedaan @Dasios

Als jij goed blijkt te zijn lijken ik solarwolf en kyraco slecht, want wij willen jou (althans dat geld voor mij) best wel graag dood hebben.

Daarnaast wil ik ook even zeggen, dat wat ik hier boven zeg van wat er kan gebeuren, niet hoeft te kloppen de wolven kunnen ook iemand zijn die zich stil houden en 1 iemand die stemt.
Dus ik hou het ook nog voor mogelijk dat de wolven geen eens een lynch stem hebben uit gebracht.

Maar daarom ben ik wel heel erg benieuwd naar jou rol.
 

AriChibi

Hydra
Maar daarom ben ik wel heel erg benieuwd naar jou rol.
Voorheen jager dus, nu niets denk ik. Ik weet iig niet waar Rol X en Y voor staan.

Ik ben BM dus mijn hachje was sowieso wel gered als ik op iedere andere persoon met een stem had gestemd, maar aangezien Kyra niet veel meer deed na haar halfhartige poging nam ik aan dat er gevolgen aan haar lynch zouden zitten en toen switchte ik nog snel naar de eerste beste stem die er was. Als ze idd jager was, had haar schot ook niet veel opgeleverd (dood goedje -> goedje mag vervolgschot doen, maar ik was al jager)
Ik nam bij de switch iig niet aan dat Kalgar een grootse rol had vanwege zijn belabberde activiteit, maar ik had net zo goed lat of jou kunnen pakken.

Tevens snap ik niet echt waarom jullie drieën mij dan zo graag dood willen hebben. Is dat omdat ik gevraagd werd om een analyse te geven met enkel één hint als source material en dat vervolgens deed? Want dat is zeg maar een vrij sneue reden om iemand te doden, vooral omdat dat verhaaltje in eerste instantie niet eens bedoeld was om specifiek jullie drie aan te wijzen als wolven. Ik zie het eerder als een reden om niet te snel conclusies te trekken als je weinig bewijs hebt, maar hè, such is life.
 

DeletedUser21204

Gast
Mijn schot stond op Solarwolf. Was jij ook jager?

E: door je halfhartige pogingen om mij verdacht te maken vind ik de wolfkaart trekken ook vrij ongegrond, vandaar mijn switch, neutraaltje sluit ik nog niet uit.
Solarwolf was veel erger getriggerd, maar ik dacht dat ik 2 stemmen op mezelf had (voetbal en kalgar) dus ik moest iemand pakken met een meerderheid.

Ik probeerde helemaal niemand verdacht te maken, ik zei gewoon hoe ik over dingen dacht.
 
Bovenaan