• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser23782

Gast
Alle deserteurs doen stoer ^^
Hmm, waarom zijn wij deserteurs? Iedereen staat vrij om de redactie te verlaten wanneer hij/zij dat wil. Deserteren is volgens mij wat anders ;)

Maar ik zie de volgende editie graag tegemoet. Goede beslissing om de editie te vertragen, complimenten naar de redactie hiervoor.
 

DeletedUser27170

Gast
De Times komt wanneer ie af is. Op dit moment hebben we helaas niet genoeg inhoud om hem uit te brengen, en dan wordt ie ook niet uitgebracht. Ik weet dat ie normaal gesproken altijd op de eerste uitkomt, maar we brengen hem liever later uit dan dat er (bijna) niets in staat.

Nieuwe reporters zijn van harte welkom en hoeven zich niet aan één bepaalde wereld te binden. Later deze week zal er ook een nieuw topic over sollicitaties e.d. verschijnen.

Vragen mogen altijd bij mij.

In ieder geval goed dat jullie zelf ook begrijpen dat je niet nóg een times zonder echte artikelen kunt publiceren, maar dat neemt niet weg dat het gewoon ontzettend slecht is dat er weer te weinig is geschreven voor een Times... Van mij mag je alle reporters die voor de 2e keer geen artikel hebben geschreven eruit flikkeren, ze doen toch niks voor de Times, dus waarom dat soort mensen er überhaupt bij houden, toch?
 

DeletedUser23442

Gast
In ieder geval goed dat jullie zelf ook begrijpen dat je niet nóg een times zonder echte artikelen kunt publiceren, maar dat neemt niet weg dat het gewoon ontzettend slecht is dat er weer te weinig is geschreven voor een Times... Van mij mag je alle reporters die voor de 2e keer geen artikel hebben geschreven eruit flikkeren, ze doen toch niks voor de Times, dus waarom dat soort mensen er überhaupt bij houden, toch?
Ja, want door reporters eruit te gooien krijg je opeens wel/meer artikelen???

Lijkt me niet dat dat op een of andere manier positief zal werken. Alle huidige reporters hebben in het verleden hard hun best gedaan voor artikelen, en hebben op dit moment vast een goede reden dat er geen artikel is.

Dan lijkt het me beter om ze te vriend te houden en hopen dat ze op een later moment wel weer een bijdrage kunnen leveren ipv de laatste zeldzame mensen die reporter willen zijn ook nog eens wegjagen.

Tenzij jij ergens nog een hoopje reporters hebt om ze te vervangen...???
 

DeletedUser27170

Gast
Ja, want door reporters eruit te gooien krijg je opeens wel/meer artikelen???

Lijkt me niet dat dat op een of andere manier positief zal werken. Alle huidige reporters hebben in het verleden hard hun best gedaan voor artikelen, en hebben op dit moment vast een goede reden dat er geen artikel is.

Dan lijkt het me beter om ze te vriend te houden en hopen dat ze op een later moment wel weer een bijdrage kunnen leveren ipv de laatste zeldzame mensen die reporter willen zijn ook nog eens wegjagen.

Tenzij jij ergens nog een hoopje reporters hebt om ze te vervangen...???

Is het dan de bedoeling dat je ze maar het idee geeft dat ze het maar kunnen flikken om zonder artikel te komen? Kijk naar de vorige Times, Fcfanat was de enige die een artikel heeft geschreven, nu is er (blijkbaar) nog geen hond die de moeite heeft genomen... Als die mensen echt reporter willen zijn hadden ze toch wel de moeite genomen om wat te schrijven, niet?
 

DeletedUser25006

Gast
De Times komt wanneer ie af is. Op dit moment hebben we helaas niet genoeg inhoud om hem uit te brengen, en dan wordt ie ook niet uitgebracht. Ik weet dat ie normaal gesproken altijd op de eerste uitkomt, maar we brengen hem liever later uit dan dat er (bijna) niets in staat.

Nieuwe reporters zijn van harte welkom en hoeven zich niet aan één bepaalde wereld te binden. Later deze week zal er ook een nieuw topic over sollicitaties e.d. verschijnen.

Vragen mogen altijd bij mij.

Goed besluit, maar deze mededeling is 2 dagen te laat. en voor de precieze, bijna 3 dagen.
 

DeletedUser23442

Gast
Is het dan de bedoeling dat je ze maar het idee geeft dat ze het maar kunnen flikken om zonder artikel te komen? Kijk naar de vorige Times, Fcfanat was de enige die een artikel heeft geschreven, nu is er (blijkbaar) nog geen hond die de moeite heeft genomen... Als die mensen echt reporter willen zijn hadden ze toch wel de moeite genomen om wat te schrijven, niet?

Wat wil je dan doen?

Lijfstraffen?

Want zoals ik zei heeft ze wegsturen weinig meerwaarde.

Verder zijn er genoeg andere redenen te bedenken dat mensen niets geschreven hebben dan dat ze "niet écht reporter willen zijn", dus die conclusie is wat kort door de bocht...

Goed besluit, maar deze mededeling is 2 dagen te laat. en voor de precieze, bijna 3 dagen.
Het was dan ook geen mededeling als vervanging van de Times maar een antwoord op al het gezeur dat hier kwam van mensen die er niet tegen kunnen dat er nou eenmaal geen Times is.

En dat antwoord kan moeilijk voor de verbaasde reacties komen, dus is niet echt te laat
 

DeletedUser27170

Gast
Wat wil je dan doen?

Lijfstraffen?

Want zoals ik zei heeft ze wegsturen weinig meerwaarde.

Verder zijn er genoeg andere redenen te bedenken dat mensen niets geschreven hebben dan dat ze "niet écht reporter willen zijn", dus die conclusie is wat kort door de bocht...


Het was dan ook geen mededeling als vervanging van de Times maar een antwoord op al het gezeur dat hier kwam van mensen die er niet tegen kunnen dat er nou eenmaal geen Times is.

En dat antwoord kan moeilijk voor de verbaasde reacties komen, dus is niet echt te laat

Natuurlijk, voor 1/2 hooguit 3 man zeg ik oké, shit happens, maar hoeveel mensen hebben het deze keer ingeleverd? Weer 1 persoon? Je gaat me niet vertellen dat er iets van 10 mensen zijn die allemaal wat hebben waardoor ze de times niet kunnen schrijven.

Wat heeft het voor meerwaarde om ze te houden? Je kunt beter actief opzoek gaan naar andere mensen dan mensen die hun best er blijkbaar niet voor willen doen. Misschien dat ze later inderdaad een vodje inleveren nounou poehpoeh, hard aan gewerkt hoor...
 

DeletedUser23442

Gast
Natuurlijk, voor 1/2 hooguit 3 man zeg ik oké, shit happens, maar hoeveel mensen hebben het deze keer ingeleverd? Weer 1 persoon? Je gaat me niet vertellen dat er iets van 10 mensen zijn die allemaal wat hebben waardoor ze de times niet kunnen schrijven.

Volgens mij overschat je het hudidige aantal reporters nogal...

Wat heeft het voor meerwaarde om ze te houden? Je kunt beter actief opzoek gaan naar andere mensen dan mensen die hun best er blijkbaar niet voor willen doen. Misschien dat ze later inderdaad een vodje inleveren nounou poehpoeh, hard aan gewerkt hoor...

Iedereen die een bijdrage wil leveren is van harte welkom, daar hoeven niet eerst mensen voor weg er is plek genoeg.

Maar ondanks dat we hard (actief) op zoek zijn, is het aantal mensen dat reporter wil zijn/worden gewoon erg laag.

Daarom kan het echt geen kwaad om mensen die nu even wat minder actief zijn in de groep te houden in de hoop dat ze volgende keer wel wat kunnen schrijven. (En die hoop is niet random maar gebaseerd op wat ze zelf aangeven als je er naar vraagt).
Het verleden heeft namelijk bewezen dat hier dan een stuk meer uitkomt dan "wat vodjes".

Als ze zich er makkelijk vanaf hadden willen brengen met flutartikelen hadden ze ook heus wel iets ingeleverd. Maar een goed artikel kost gewoon een bepaalde tijd die op dit moment niet genoeg mensen hiervoor hebben.
 

DeletedUser27170

Gast
Ok, duidelijk. Ik ben zeer benieuwd, ik hoop oprecht dat de volgende Times een mooie zal zijn. Hij is nu toch al uitgesteld, dus wat mij betreft mogen jullie dat doen tot er echt weer wat goeds is...
 

DeletedUser27183

Gast
Ja, want door reporters eruit te gooien krijg je opeens wel/meer artikelen???

Lijkt me niet dat dat op een of andere manier positief zal werken. Alle huidige reporters hebben in het verleden hard hun best gedaan voor artikelen, en hebben op dit moment vast een goede reden dat er geen artikel is.

Dan lijkt het me beter om ze te vriend te houden en hopen dat ze op een later moment wel weer een bijdrage kunnen leveren ipv de laatste zeldzame mensen die reporter willen zijn ook nog eens wegjagen.

Tenzij jij ergens nog een hoopje reporters hebt om ze te vervangen...???
weet je wel wat het probleem is bij de reporters van de Times?
Het verhaal wordt nooit gecheckt bij de tegen partij, waardoor het net een roddelblad is als ik roddels wil horen kan ik net zo goed naar Shownieuws of naar Boulevard gaan kijken of de Story of Privé gaan kopen.
Mij is altijd geleerd dat een verhaal 2 kanten heeft.
Als je van beide kanten van het verhaal de helft neemt zit je wel heel dichtbij de waarheid.
Waarom denk je dat het vinden van reporters zo moeilijk is?
Omdat het veel werk kost als je waarheidsgetrouw iets wil weergeven en je er totaal niks voor krijgt Dus geef ze een kleine beloning voor het vele werk wat de reporters erin steken bijvoorbeeld de adviseurs gratis. (door middel van het geven van een kleine goudbijdrage)
Als er waarheidsbevinding wordt gedaan door de reporters en de redactie van de Times zijn er ook veel meer mensen bereid mee te werken aan artikelen
 

DeletedUser23442

Gast
Dan raad ik je aan om inderdaad maar naar Shownieuws te gaan kijken.

Artikelen worden normaal gesproken geschreven door mensen die zelf op een wereld spelen.
Vanzelfsprekend zul je dus vooral hun kant van het verhaal horen, aangezien dat voor hun de waarheid is.

Als iemand daar de andere kant van het verhaal tegenin wil brengen is dat altijd welkom, en ontvangen we zo'n stukje graag.
 

DeletedUser25003

Gast
Is het dan de bedoeling dat je ze maar het idee geeft dat ze het maar kunnen flikken om zonder artikel te komen? Kijk naar de vorige Times, Fcfanat was de enige die een artikel heeft geschreven, nu is er (blijkbaar) nog geen hond die de moeite heeft genomen... Als die mensen echt reporter willen zijn hadden ze toch wel de moeite genomen om wat te schrijven, niet?

Ik had wel de moeite genomen maar te laat wegens privé omstandigheden (ongeluk gehad met mijn fiets na een feestje en paar dagen compleet van de wereld geweest) en naar oordeel van de redactie was er in het algemeen te weinig input schijnbaar voor een times te doen. Iets waar ik me wel achter kan scharen. Het roepen van de zijlijn is nogal makkelijk, ik heb korte tijd op Sparta gespeeld en daar schreef je hele fora vol met verhalen die vaak ook komisch waren. Zou het niets voor jou zijn om te schrijven over een wereld waar je speelt? Geloof wel dat jij zoiets zou kunnen in ieder geval!


Met betrekking tot hoor en wederhoor van pier gerlofs kan ik me wat in vinden, afhankelijk van wat je schrijft natuurlijk. Ik heb die fout ook gemaakt in mijn allereerste artikel en kreeg daar reacties op. Mijn poging tot wederhoor strandde toen wel omdat bij de wederhoor die ik wilde doen voor het 2e artikel betreffende alliantie het niet kon waarderen dat ik op hun opmerkingen dus (les geleerd van die speler) wel wederhoor toepaste en het interview in de soep liep haha. Misschien gaat het makkelijker als je goud geeft aan reporters maar ik ben alleen schrijver voor calydon en bemoei me nergens mee verder omdat ik daar de tijd niet voor heb danwel wil maken (is maar net hoe je het ziet).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27170

Gast
Ik waardeer het zeer dat je dat zegt, Fcfanat, maar ik ben bang dat ik daar geen tijd voor heb, daarbij is Tristiano al de Farsala reporter en ik denk dat hij capabel genoeg is om een zeer netjes artikel in elkaar te flansen, maar dank voor het compliment ;). Mocht er ooit een plek op Farsala vrij komen, dan zal ik het zeker overwegen.
 

DeletedUser28208

Gast
Ik waardeer het zeer dat je dat zegt, Fcfanat, maar ik ben bang dat ik daar geen tijd voor heb, daarbij is Tristiano al de Farsala reporter en ik denk dat hij capabel genoeg is om een zeer netjes artikel in elkaar te flansen, maar dank voor het compliment ;). Mocht er ooit een plek op Farsala vrij komen, dan zal ik het zeker overwegen.
Maar wel de tijd hebben om het forum vol te spammen8-)
Plak je quotes aan mekaar en je hebt al een aardig stuk
 

DeletedUser27170

Gast
Maar wel de tijd hebben om het forum vol te spammen8-)
Plak je quotes aan mekaar en je hebt al een aardig stuk

Opmerkingen op het AF maken is wel wat anders dan een objectief stuk schrijven over een wereld, waar je daadwerkelijke feiten verteld en lang de tijd neemt om een verhaal goed te schrijven. Hier op het AF kan ik nog via mijn mobiel een reactie plaatsen binnen 3 seconden. Lijkt me we een redelijk verschil, vind je niet? ;)
 

DeletedUser27852

Gast
Grepolis Times Mei (#78) wordt overgeslagen zo te zien D:
 

DeletedUser28214

Gast
Ik heb gesolliciteerd maar hoor als maar niets

Yoehoeeee
Lol
 
Bovenaan