• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser199

Gast
Wanneer de afgelopen Times 1 artikel heeft maar niet de moeite neemt om op je sollicitatie te reageren.
Kansloos.
 

007jelmer

Griffioen
Als ik me niet vergis heb jij wel eens in de Times Leiding gezeten. Kansloos inderdaad als een zinkend schip zonder kapitein niet eens je sollicitatie bekijkt. De redactie zit vol met noobs tegenwoordig?
 

DeletedUser23782

Gast
Per zondag ben ook ik geen Times lid meer.

Dutchgirl329 is de nieuwe eindredactrice van de Grepolis Times. Uiteraard wens ik haar en het team veel succes in de toekomst.
 

DeletedUser27170

Gast
Heeft de Times nog wel zin? Iedereen kapt er na korte tijd mee en de reporters willen het (blijkbaar) ook niet meer (als ik naar de vorige Times kijk). Ik denk dat het nu óf een tijdelijk strafkamp moet worden, of je moet er gewoon mee kappen. Ik heb veel kritiek langs zien komen over dat stafpuntensysteem, maar waarom? Als je dat niet doet krijg je dus een Times zoals deze, met 1 artikel. Wat mij betreft is de volgende Times de beslissende ronde, wie geen artikel inlevert wordt eruit gemieterd (je kan dan wel denken ''ja maar dan heb ik geen reporter meer voor die wereld'', maar als die reporter toch niks inlevert heb je er sowieso geen hol aan). Misschien is het ook handig om alles sollicitaties nu eens even met spoed te gaan verwerken? Ik denk dat (redelijk) welbespraakte spelers als Tristiano misschien nog daadwerkelijk wat kunnen toevoegen aan de Times en je die dus beter een kans kunt geven.

Lol desnoods wil ik ook wel even in de leiding en orde op zaken stellen, ik heb er geen problemen mee om alle mensen die niks meer toevoegen eruit te donderen. We zullen zien of de nieuwe eindredactrice orde op zaken kan stellen (ik hoop het namelijk wel!).

Succes, Times.
 

Genius0615

Erinys
Ik heb vertrouwen in mn grill, zolang haar times skills beter zijn dan haar ingame time skills (huehue) moet het wel lukken :eek:
 

DeletedUser11295

Gast
Wanneer de afgelopen Times 1 artikel heeft maar niet de moeite neemt om op je sollicitatie te reageren.
Kansloos.

Heb ook aangeboden weer te gaan schrijven maar schijnbaar moest ik perse solliciteren en waren voorgaande artikelen niet genoeg :(

Nja, dan maar niet als ik geen zekerheid heb dat er geen andere reporter komt of mijn artikel word geaccepteerd. Ga er dan niet nutteloze uren in stoppen. Kan zo voor Pella/Edessa schrijven.
 

DeletedUser199

Gast
Ik ben (zoals sommigen misschien reeds hadden gemerkt) opnieuw aangenomen bij de Grepolis-Times, ik zal me bezighouden met onder andere het Strategie kopje, ik wil dit iets anders aan gaan pakken dan in het verleden is gedaan. In het verleden hadden mensen vaak het gevoel dat er open deuren werden ingetrapt en dezelfde dingen eindeloos werden herhaald, om dit te voorkomen, stel ik voor dat mensen vragen en onderwerpen naar mij kunnen sturen in privé, of in dit topic neer kunnen zetten, ik zal dan proberen om zoveel mogelijk dingen elke maand te analyseren. Dit mogen hele specifieke vragen (Ex. welk van deze 2 helden is beter) tot en met hele openvragen (verhouding troepen, beste manier om over te timen, etc).

De mensen die een vraag hebben maar het liefst snel antwoord nodig hebben, mogen me altijd even aanspreken op mijn skype account: Grepolis-Tristiano
 

DeletedUser23653

Gast
Hoe sta jij tegenover TTA'ers en mensen die vinden dat je aan hun leefschema moet houden?
 

DeletedUser199

Gast
Hoe sta jij tegenover TTA'ers en mensen die vinden dat je aan hun leefschema moet houden?

Ik denk dat het goed is om gebruik te maken van de offline tijden van je tegenstander, zodra iemand kenbaar maakt dat een offline tijd onderdeel is van zijn leefschema, stelt hij zich enorm bloot. Ik raad dan ook niemand aan om tegen een vijand door te geven dat ze standaard offline zijn.
 

DeletedUser13653

Gast
Hmm, dilemma's, aan de ene kant goed idee, aan de andere kant gaat dit me wss gp kosten:(

Maar een idee voor een onderwerp: Wanneer welk type kolo te sturen (gokkolo, volle lc + kolo, etc.)
Als ik zie dat spelers bij een 'gokje' in de nb 77 volle tb's (met def) meesturen vind ik dat natuurlijk heel lief, maar word ik er stiekem ook een beetje verdrietig van.
 
Bovenaan