• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

En ?
smiley_emoticons_sleep.gif
 

DeletedUser27170

Gast
Goeie morgen, 2 mei, lopen jullie soms een dag achter?
 

DeletedUser27170

Gast
Alle deserteurs doen stoer ^^

Wanneer kómt de times dan ?? Ze doen dan wel 'stoer', maar ze hebben toch ook gewoon gelijk? De Times hoort er gewoon te zijn, of er moet op zijn minst even een aankondiging zijn waarom die er wel/niet is toch? Nergens gezien.
 
Misschien moet jij eens minder kakken op de huidige leiding en in eigen boezem kijken? De edities waarbij jij in de leiding zat, waren in ieder geval niet meteen super te noemen.

Er is zeker iets van waar, maar er was wel iets.
En ook, vanaf volgende editie ga ik er weer voor schrijven, dus over in eigen boezem kijken gesproken..
 

DeletedUser18003

Gast
De Times komt wanneer ie af is. Op dit moment hebben we helaas niet genoeg inhoud om hem uit te brengen, en dan wordt ie ook niet uitgebracht. Ik weet dat ie normaal gesproken altijd op de eerste uitkomt, maar we brengen hem liever later uit dan dat er (bijna) niets in staat.

Nieuwe reporters zijn van harte welkom en hoeven zich niet aan één bepaalde wereld te binden. Later deze week zal er ook een nieuw topic over sollicitaties e.d. verschijnen.

Vragen mogen altijd bij mij.
 

DeletedUser21356

Gast
Er is zeker iets van waar, maar er was wel iets.
En ook, vanaf volgende editie ga ik er weer voor schrijven, dus over in eigen boezem kijken gesproken..
Ja, maar als ik de keuze heb tussen dat 'iets' en even wachten op meer kwaliteit, weet ik het wel.
Ik had het dan ook over de Times waarbij jij in de leiding zat.
 
Bovenaan