• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ps3 Hack

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Eh. Ik weet niet of jij weet waar je het over hebt, maar het hacken van een computersysteem van dat niveau is extreem moeilijk.

Dat het iemand een keer ergens lukt wil nog niet zeggen dat ie et met twee vingers in zijn neus in een middagje doet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Eh. Ik weet niet of jij weet waar je het over hebt, maar het hacken van een computersysteem van dat niveau is extreem moeilijk.

Dat het iemand een keer ergens lukt wil nog niet zeggen dat ie et met twee vingers in zijn neus in een middagje doet.

Het spijt mij u er op te wijzen dat Playstation 3 ver boven de Xbox360 uitstijgt omdat de playstation 3 veel beter is. Ook nu het samen met Steam werkt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Schattig, maar fout. Ongeacht wat blijft het hacken van dingen extreem moeilijk en dat het op een plek lukt zegt niks over andere plekken.

Bovendien weet ik niet waar het "Sony is beter" idee vandaan komt... want ze hebben PSN gehackt en niet XBox Live, dus blijkbaar was PSN niet beter.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Schattig, maar fout. Ongeacht wat blijft het hacken van dingen extreem moeilijk en dat het op een plek lukt zegt niks over andere plekken.

Bovendien weet ik niet waar het "Sony is beter" idee vandaan komt... want ze hebben PSN gehackt en niet XBox Live, dus blijkbaar was PSN niet beter.

Ze hebben PSN gehackt omdat Xbox live the makkelijk is. hackers willen veel Adrenaline, gewoon een kick. Daarom hacken ze moeilijkere dingen. En ze hadden geen interesse blijkbaar in Xbox
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Euhmz met de Xbox is het zo gebeurd als hij dat zou willen maar hij vind de console het niet waard.

Ik neem aan dat het weer een zinloze reactie van je is? Hacken is daarintegen wel moeilijk omdat je moet weten alle beveiligingen te omzeilen. dus dit betekent dat hackers niet 1 uurtje per dag achter pc zitten maar ga er maar vanuit 15+ uur..
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Ps3 Hack

Wanneer denken jullie dat Playstation Network weer in de lucht gaat?
Ik heb namelijk nu vakantie :) en wil dus wel even online.. :D
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Weet wel dat Sony miljoenen moet betalen om hiervoor beveiliging aan te leggen.
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Ps3 Hack

Weet wel dat Sony miljoenen mensen laat wachten doordat ze lang duren.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Doet dat er toe? Ik denk dat het nuttiger is voor deze discussie om te vermelden dat ik professioneel software developer ben en dat ik weet wat er nodig is om een beetje fatsoenlijk systeem te breken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Het spijt mij u er op te wijzen dat Playstation 3 ver boven de Xbox360 uitstijgt omdat de playstation 3 veel beter is. Ook nu het samen met Steam werkt.

Heb je het hier over het beveiligingssysteem of over de mogelijkheden van de beide spelconsoles? Want persoonlijk vind ik X-box leuker:D en volgens mij is nu wel duidelijk dat X-box wat meer tijd besteedt aan zijn beveiliging dan de PS3.
Denk eigenlijk niet dat de hackers alleen PS3 zouden hacken als X-box zo makkelijk is. Tenslotte gaat het hen om het vergaren van persoonlijke gegevens.
Als X-box zo makkelijk was hadden ze dit al lang gedaan. En kom nu niet weer met "de kick" en/of "adrenaline" A.U.B. Want zoals ik al zei, volgens mij gaat het hen om het vergaren van gegevens.:O
 
Bovenaan