• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ps3 Hack

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Allemaal al gehoord dat het playstation network is gehackt?
Meer dan 77 miljoen gamers kunnen dus niet meer online gamen.
Wat vinden jullie hiervan?

ja kheb het laatst nog op het nieuws gezien
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Laatst? Is er dan nog steeds niks veranderd?
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Ps3 Hack

Het zou het deze week weer doen :confused:
Maar het doet het nog steeds niet :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Idd, het gaat nog lang duren vrees ik :(

Maar wel iets leuks:
Nieuws: Gratis games bij terugkomst PSN
Door Rene Groen op 07-05-2011 om 09:43 Bron: PlayStation Blog
Het PlayStation Network ligt nu al geruime tijd op zijn gat, echter doet Sony er alles aan om deze zo snel mogelijk weer terug te brengen. Wanneer het zover is staat er ook een compensatie tegenover voor haar gamers.

Eerder leerden we al dat iedereen een maand gratis PlayStation Plus zal krijgen en dat er een gratis extensie komt voor zowel PlayStation Plus als de Music Unlimited consumenten.

We leren nu tevens dat PlayStation 3 gamers twee uit een vijftal Network titels uit mogen kiezen, terwijl PlayStation Portable gamers uit een lijst van vier titels mogen kiezen. Om welke games het gaat is nog niet bekend.
:D
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Ps3 Hack

Toch had ik liever dat het niet offline was geweest :(
Ik had deze week vakantie en kon dus niks :confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

met playstation plus, de spullen die je dan download kan je die dan ook gebruiken als je geen playstation plus meer bent??
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Goede vraag.....
Op welke playstation? (1,2,3.)
 

DeletedUser8129

Gast
AW: Ps3 Hack

Ik heb hier nu een beetje de reacties lopen lezen met "het is slecht dat ze zich hebben laten hacken" en dat soort dingen.
Maar iedereen moet weten dat Sony zich extreem goed had voorbereid, maar helaas: ALLES MET INTERNET, IS TE HACKEN! ALLES!
Wees maar eerder trots op Sony dat het zo lang op zich heeft laten wachten,
de Ps3 was tot nu toe nog maar de enige die niet gejailbreaked is, maar nu is alles dus een keer gehacked.

En aan de laatste reacties te zien zijn de meningen verdeeld over hoe moeilijk het is, dat hangt er compleet vanaf wat je hackt.
Voor de Ps3 is het idd heeel erg moeilijk geweest voor de hackers,
maar bijvoorbeeld een WII word sneller gekraakt, dan moet je niet denken dat je dat even in 1 dag doet, maar met 2 á 3 maanden zal een hacker die daar veel aan gedaan heeft hem wel hebben hoor.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

ALLES MET INTERNET, IS TE HACKEN! ALLES!

Dit is niet waar. Je kunt dingen onbreekbaar maken via het internet. Alles is te hacken, maar alleen als je dingen meeneemt zoals mensen hun wachtwoord ontfutselen of inbreken in een datacentrum.

Maar met alleen een internetverbinding is het mogelijk (maar wel heel erg lastig) om iets totaal onbreekbaar te maken.
 

DeletedUser8129

Gast
AW: Ps3 Hack

Dit is niet waar. Je kunt dingen onbreekbaar maken via het internet. Alles is te hacken, maar alleen als je dingen meeneemt zoals mensen hun wachtwoord ontfutselen of inbreken in een datacentrum.

Maar met alleen een internetverbinding is het mogelijk (maar wel heel erg lastig) om iets totaal onbreekbaar te maken.
Ik snap even niet wat je bedoeld, ik zei: ALLES MET INTERNET, IS TE HACKEN!
Lijkt me duidelijk, zolang iets verbonden is met een openbaar netwerk (alles dus, of je moet je eigen uitzendmast hebben :p) is het te hacken ;)
En daarmee bedoel ik dus: beeldscherm bewegen, zien wat een ander typed, de pc niet meer laten opstarten etc.

Na de lancering van een of andere raket is zelfs NASA gehacked, terwijl NASA de best bewaakte internetdinges heeft van alles !! (op dat moment)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Ik snap even niet wat je bedoeld, ik zei: ALLES MET INTERNET, IS TE HACKEN!
Lijkt me duidelijk, zolang iets verbonden is met een openbaar netwerk (alles dus, of je moet je eigen uitzendmast hebben :p) is het te hacken ;)
En daarmee bedoel ik dus: beeldscherm bewegen, zien wat een ander typed, de pc niet meer laten opstarten etc.

Na de lancering van een of andere raket is zelfs NASA gehacked, terwijl NASA de best bewaakte internetdinges heeft van alles !! (op dat moment)

Je bent zojuist in discussie gegaan met een software-developer over beveiliging op het internet. (of iets van het internet) Wens je veel geluk met de verdere discussie......;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Het kunnen laten uitvoeren van een ongewenst commando op een andere machine (de essentie van een "internet hack") kun je keihard blokkeren als je daar genoeg tijd en moeite in steekt.

De enige reden dat dingen regelmatig gehackt worden is omdat niemand die moeite er daadwerkelijk insteekt.


Vergeet niet dat alles wat de ontvangende computer doet, hem letterlijk wordt opgedragen. De enige manier waarop je die computer kunt breken, is hem een opdracht uit te laten voeren die de maker van het programma niet voorzien had, en die een resultaat heeft dat de maker niet wilde. Als de maker alle mogelijke opdrachten is nagelopen en gegarandeerd heeft dat in alle gevallen het programma werkt zoals het hoort, is het waterdicht wat hacks betreft.

Dan kun je de boel hoogstens nog stukmaken als je het wachtwoord hebt, maar dat heeft niks met hacken te maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Ik snap even niet wat je bedoeld, ik zei: ALLES MET INTERNET, IS TE HACKEN!
Lijkt me duidelijk, zolang iets verbonden is met een openbaar netwerk (alles dus, of je moet je eigen uitzendmast hebben :p) is het te hacken ;)
En daarmee bedoel ik dus: beeldscherm bewegen, zien wat een ander typed, de pc niet meer laten opstarten etc.

Na de lancering van een of andere raket is zelfs NASA gehacked, terwijl NASA de best bewaakte internetdinges heeft van alles !! (op dat moment)

Leg mij uit hoe je aan de info komt dat NASA de best bewaakte was? Neem aan dat je zomaar iets roept terwijl je er geen bal vanaf weet lol. en ga niet met caps lock zitten schrijven, we zien echt wel wat je schrijft:O

Kom eerst met bewijzen SVP.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

volgens mij is het gedeelte van de NASA dat echt belangrijk is niet met internet verbonden, misschien is de site van de NASA gehackt maar meer ook niet
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Ps3 Hack

Dit gaat hier uit de hand lopen :p
Hebben jullie eigenlijk een PS3? :s

Ik mis PSN :( xd
Je mag wel een maand gratis PS+ en 2 spellen uitkiezen (waarschijnlijk wel minigames)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Lolz, maar eindelijk komt er een beetje schot in de zaak, online gamen kan ieder geval al weer, nu nog o.a. de store.

Ik ben benieuwd naar de mini games die we krijgen :p
 
Bovenaan