• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ps3 Hack

DeletedUser9608

Gast
Allemaal al gehoord dat het playstation network is gehackt?
Meer dan 77 miljoen gamers kunnen dus niet meer online gamen.
Wat vinden jullie hiervan?
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

7 dagen geleden al :)

Ik vind het slecht dat ze zich hebben laten hacken, maar ze zijn het nu wel aan het updaten. Zolang er niks slechts van komt maakt het me niet zoveel uit, zo vaak speel ik niet online op de PS3.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Vind het wel verontrustend dat die hackers nu al je persoonlijke informatie hebben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Het was volgens mij één jongen van 19 jaar oud die het network al bijna een week gehackt heeft. Ze hebben het niet zo goed beveiligd...

Trouwens, zo zag ik eruit toen het ps3 network eruit lag:

fb548bb56dd7b2814bdb19e5ca083aeb.jpg
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Het is geen hacker maar 5 tal hackers die al een paar keer geprobeerd hebben ps3 te hacken. Hoor ook allerlei geruchten op internet dat de hackers gepakt zijn. weet niet of dat waar is
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

7 dagen geleden al :)

Ik vind het slecht dat ze zich hebben laten hacken, maar ze zijn het nu wel aan het updaten. Zolang er niks slechts van komt maakt het me niet zoveel uit, zo vaak speel ik niet online op de PS3.

Laten hacken? Uw reagerend gedrag op deze succesvolle hack is vrijwel heel verkeerd. Playstation network laat zich niet zomaar hacken daarvoor is wel veel tijd en aandacht in gestoken. By the way, Ook zijn alle credit card gegevens gestolen en opgeslagen door de hackers en iedereens e-mail en password ook.
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Ps3 Hack

Stom :O
Ik kan nu amper iets, speelde altijd online spellen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Laten hacken? Uw reagerend gedrag op deze succesvolle hack is vrijwel heel verkeerd. Playstation network laat zich niet zomaar hacken daarvoor is wel veel tijd en aandacht in gestoken. By the way, Ook zijn alle credit card gegevens gestolen en opgeslagen door de hackers en iedereens e-mail en password ook.

Ja, laten hacken. Hadden ze het maar beter moeten beveiligen.

Overigens is het bij mijn weten nog niet bevestigd dat creditcardgegevens zijn gestolen, maar dat het een mogelijkheid is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Ja, laten hacken. Hadden ze het maar beter moeten beveiligen.

Overigens is het bij mijn weten nog niet bevestigd dat creditcardgegevens zijn gestolen, maar dat het een mogelijkheid is.

Hadden ze het maar beter moeten beveiligen? De jeugd van tegenwoordig toch ook. Het was zeer goed beveiligd maar deze hackers hebben zich wel een paar jaar voorbereid op deze klus om de grootste roof ooit te maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Dan hadden ze het nóg beter moeten beveiligen :p

Wil niet zeggen dat wat de hackers deden goed was, maar blijkbaar was de beveiliging ook niet goed genoeg als ze hem met een hack konden breken.

Tenzij er fysieke toegang ergens bij betrokken was hadden ze het gewoon zo dicht moeten spijkeren dat er geen doorkomen aan is... bij software hoort dat mogelijk te zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Ik kan nu al een week geen Little Big Planet 2 online spelen.

Ja, ik speel LBP2. Kan mij niks schelen als je dat kinderachtig vind. :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Ik kan nu al een week geen Little Big Planet 2 online spelen.

Ja, ik speel LBP2. Kan mij niks schelen als je dat kinderachtig vind. :rolleyes:
Lol, daar is niks kinderachtigs aan hoor ;)

Maar wel flauw, ik had net al een heel tijdje niet meer ge-gamed, begon ik net met een leuk spel online, en dan komen die stomme hackers :mad: Zwak van Sony, zo'n groot bedrijf, en toch ligt het al heel lang plat.
 

DeletedUser9608

Gast
AW: Ps3 Hack

Hadden ze het maar beter moeten beveiligen? De jeugd van tegenwoordig toch ook. Het was zeer goed beveiligd maar deze hackers hebben zich wel een paar jaar voorbereid op deze klus om de grootste roof ooit te maken.

Hoe oud ben jij dan?
Ze hebben zich inderdaad laten hacken. Als ze het beter hadden beveiligt, dan was dit nooit gebeurt. De ouderen van tegenwoordig toch ook;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Sony:
Het heeft lang geduurd, maar hackers zijn er dan toch in geslaagd om de PS3 volledig te hacken. De inmiddels beruchte George 'Geohot' Hotz heeft de zogenaamde root key van de PS3 ontcijferd en vervolgens op het wereldwijde web gepubliceerd.

Geohot, de man die eerder ook al de iPhone kraakte en verantwoordelijk was voor de PS3 jailbreak, is er dus in geslaagd om alle beveiligingen van Sony's console te omzeilen. Iets wat met de jailbreak nog niet volledig gelukt was. Volgens Geohot kan Sony hier niets meer aan verhelpen, ook niet met nieuwe firmware dus. Door de code vrij te geven kan iedereen nu homebrewapps- en games aanmaken voor de PS3 en lijkt dus ook piraterij slechts een kwestie van tijd.

Onlangs werd de PlayStation 3 gehackt, waardoor het mogelijk is om illegale software op het apparaat af te spelen. Sony bracht gisteren nieuwe firmware uit die een beveiligingspatch bevat. Daarmee wil Sony hackers en piraterij weren. Hacker KaKaRoToKs meldt dat hij de encryptiecode van de 3.56-update heeft gekraakt enkele uren nadat Sony de update had uitgebracht.

Sony zit verwikkeld in een strijd tegen de hackers. Onlangs heeft het bedrijf een aanklacht ingediend tegen hackersgroep Fail0verflow en hacker George Hotz. Hotz, online bekend als Geohot, heeft van de rechter nu een tijdelijk communicatieverbod opgelegd gekregen met betrekking tot de hack. Hij mag voorlopig niemand informatie verschaffen over de hack, zowel online als offline.

Denk dat het maar bluf is dat het niet meer te verhelpen valt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Hoe oud ben jij dan?
Ze hebben zich inderdaad laten hacken. Als ze het beter hadden beveiligt, dan was dit nooit gebeurt. De ouderen van tegenwoordig toch ook;)

Ik Ben 18 jaar oud. En wat ik hoorde was dat een groep van 5 mensen die ook Visa en mastercard gehackt hebben het hadden gedaan. En dat blijkt ook zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Ik haat je.

Waarom hackt die gast Xbox niet? :(

Omdat die al veel langer bestaat dan PS3. dus ook staat daar veel meer beveiliging op dan de PS3, het zal dan veel tijd kosten om alle networken daar te hacken. niks is onmogelijk;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Omdat die al veel langer bestaat dan PS3. dus ook staat daar veel meer beveiliging op dan de PS3, het zal dan veel tijd kosten om alle networken daar te hacken. niks is onmogelijk;)

Euhmz met de Xbox is het zo gebeurd als hij dat zou willen maar hij vind de console het niet waard.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Waarschijnlijk is de veiligheid daar beter geregeld.
 
Bovenaan