• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ps3 Hack

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Heb je het hier over het beveiligingssysteem of over de mogelijkheden van de beide spelconsoles? Want persoonlijk vind ik X-box leuker:D en volgens mij is nu wel duidelijk dat X-box wat meer tijd besteedt aan zijn beveiliging dan de PS3.
Denk eigenlijk niet dat de hackers alleen PS3 zouden hacken als X-box zo makkelijk is. Tenslotte gaat het hen om het vergaren van persoonlijke gegevens.
Als X-box zo makkelijk was hadden ze dit al lang gedaan. En kom nu niet weer met "de kick" en/of "adrenaline" A.U.B. Want zoals ik al zei, volgens mij gaat het hen om het vergaren van gegevens.:O

Precies, helemaal mee eens
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Heb je het hier over het beveiligingssysteem of over de mogelijkheden van de beide spelconsoles? Want persoonlijk vind ik X-box leuker:D en volgens mij is nu wel duidelijk dat X-box wat meer tijd besteedt aan zijn beveiliging dan de PS3.
Denk eigenlijk niet dat de hackers alleen PS3 zouden hacken als X-box zo makkelijk is. Tenslotte gaat het hen om het vergaren van persoonlijke gegevens.
Als X-box zo makkelijk was hadden ze dit al lang gedaan. En kom nu niet weer met "de kick" en/of "adrenaline" A.U.B. Want zoals ik al zei, volgens mij gaat het hen om het vergaren van gegevens.:O

Om eerlijk te zijn vindt ik uw antwoord : BULLSHIT. Tja waarom nou? nou omdat u het heeft over dat xbox meer aan de beveiliging doet wat grote bullshit is omdat als je gaat kijken naar welke hack dan ook voor levels up in online game vindt je deze alleen voor de xbox. Neem bijvoorbeeld Playstation 3 daar is geen enkele red dead redemption hack voor maar voor xbox.. zijn er miljoenen. Dus uw antwoord is meer dan bullshit. Oh en aan de andere kant De Kinect is gebouwd om gehackt te worden. Sirieus de 1ste dag van uitbrengst is dat ding gehackt. Aan de andere kant de hacker Geohot ging ook niet uit op iedereens gegevens van credit cards etc. omdat hij dat niet cool vind gaat hij er alleen voor dat hij er zelf iets me kan
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Klopt, maar hierbij zijn geen of nauwelijks persoonlijke gegevens buitgemaakt.
Ligt iets anders bij de PS3 toch?
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Klopt, maar hierbij zijn geen of nauwelijks persoonlijke gegevens buitgemaakt.
Ligt iets anders bij de PS3 toch?

Om eerlijk te zijn is gebruik gemaakt van het werk van George Hotz om die gegevens te krijgen. Hij heeft de PS3 root keys gehackt en publiekelijk gemaakt hiervan heeft een andere hacker gebruik gemaakt om alle account/creditcard gegevens te stelen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Even naar de X-box,
volgens een software-developer, (hij is bruin,snoezig en word elke kerstmis gegeten)
is de X-box alsnog heel wat lastiger te hacken. Het probleem is dat geen van beide iets kan bewijzen. (hiermee bedoel ik jou en pluisjen)
En dan luister ik toch sneller naar een software-developer.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Het gaat hen niet om het vergaren van gegevens hoor... Ze willen Sony onder druk zetten. Niemand gehoord van Anonymous ofzo?

http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Computer_Entertainment_America_v._George_Hotz

Ze hebben wel ontkend, maar toch ben ik bang dat zij er mee te maken hebben... Ontkennen doen ze omdat ze niet nog meer rechtzaken tegen zich willen krijgen, geloof ik.

weetik anonymous de gevreesde hackers hebben zijn root keys gebruikt om het psn omzeep te helpen. (btw jaysonnoah ik kan C++ )
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Hmm, ik hoorde deze week al van klasgenoten die een PS3 hebben dat er een grote Update gaande was.

Blijkbaar schijnt het dus een hack te zijn.

Agh, wat boeit het, ik kan mooi verder gamen op mijn xbox360.

hehe, misschien moet ik :zilver: geven om Live te hebben, maar xbox heeft veel minder complicaties dan PS3!

Gr, kriscom
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Vindt het wel nice omdat ik op de Xbox speel maar daarintegen denk ik dat ze dan ook wel het Xbox netwerk kunnen hacken... zou wel leuk zijn als je dat kan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Vooral de jarenlange gevangenisstraf en enorme boetes, dat zijn echt de leukste delen van zo'n hack.
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Heb je het hier over het beveiligingssysteem of over de mogelijkheden van de beide spelconsoles? Want persoonlijk vind ik X-box leuker:D en volgens mij is nu wel duidelijk dat X-box wat meer tijd besteedt aan zijn beveiliging dan de PS3.
Denk eigenlijk niet dat de hackers alleen PS3 zouden hacken als X-box zo makkelijk is. Tenslotte gaat het hen om het vergaren van persoonlijke gegevens.
Als X-box zo makkelijk was hadden ze dit al lang gedaan. En kom nu niet weer met "de kick" en/of "adrenaline" A.U.B. Want zoals ik al zei, volgens mij gaat het hen om het vergaren van gegevens.:O

Nu maak je een grote fout want als je ook eens de krant leest zei Soni dat het tevens bij de xbox kan gebeuren maar dat ze voor Soni gingen ;)
In Xbox zijn er ook meer creditcards gegevens door Xbox live , ik zal ook even een citaat opzoeken van de directeur van het bedrijff van de Xbox
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Nu maak je een grote fout want als je ook eens de krant leest zei Soni dat het tevens bij de xbox kan gebeuren maar dat ze voor Soni gingen ;)
In Xbox zijn er ook meer creditcards gegevens door Xbox live , ik zal ook even een citaat opzoeken van de directeur van het bedrijff van de Xbox

Als jij ook eens nadenkt, weet je dat je niet alles moet geloven wat de media zegt. Een hoop wat je hoort is gewoon verzonnen. En het is natuurlijk nog mooier dat Sony het zegt, want ze willen gewoon verbergen dat ze een lek hebben in de beveiliging.
 

DeletedUser6722

Gast
Nu maak je een grote fout want als je ook eens de krant leest zei Soni dat het tevens bij de xbox kan gebeuren maar dat ze voor Soni gingen ;)
In Xbox zijn er ook meer creditcards gegevens door Xbox live , ik zal ook even een citaat opzoeken van de directeur van het bedrijff van de Xbox

Ze gingen voor sony omdat sony de hackers voor de rechter hadden gesleept.

Want eerst was gewoon alleen sony gehackt maar doordat ze de hackers (anonymous) voor de rechter hadden gesleept gingen de andere hackers wraak nemen.

Heb je het hier over het beveiligingssysteem of over de mogelijkheden van de beide spelconsoles? Want persoonlijk vind ik X-box leuker:D en volgens mij is nu wel duidelijk dat X-box wat meer tijd besteedt aan zijn beveiliging dan de PS3.
Denk eigenlijk niet dat de hackers alleen PS3 zouden hacken als X-box zo makkelijk is. Tenslotte gaat het hen om het vergaren van persoonlijke gegevens.
Als X-box zo makkelijk was hadden ze dit al lang gedaan. En kom nu niet weer met "de kick" en/of "adrenaline" A.U.B. Want zoals ik al zei, volgens mij gaat het hen om het vergaren van gegevens.:O

Kijk bericht hier boven ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Als jij ook eens nadenkt, weet je dat je niet alles moet geloven wat de media zegt. Een hoop wat je hoort is gewoon verzonnen. En het is natuurlijk nog mooier dat Sony het zegt, want ze willen gewoon verbergen dat ze een lek hebben in de beveiliging.

Misschien moet jij zelf ook beter nadenken voordat je iets zegt. :p

Naast het feit dat er vanaf beide kanten al een bevestiging is gekomen dat deze hack wel degelijk als reactie kwam op de rechtszaken van sony, is jouw uitspraak dat ze het lek in de beveiliging willen verbergen onzin. Sony heeft al lang bekend gemaakt dat ze gehackt zijn en er persoonlijke gegevens zijn gestolen. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Misschien moet jij zelf ook beter nadenken voordat je iets zegt. :p

Naast het feit dat er vanaf beide kanten al een bevestiging is gekomen dat deze hack wel degelijk als reactie kwam op de rechtszaken van sony, is jouw uitspraak dat ze het lek in de beveiliging willen verbergen onzin. Sony heeft al lang bekend gemaakt dat ze gehackt zijn en er persoonlijke gegevens zijn gestolen. ;)
Nee, dat dat zeg ik niet slimpie :p Ik zeg alleen, dat ze willen verbergen dat ze minder goed beveiligd zijn.
En dat nadenken gaat over het zinnetje van de media ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Als jij ook eens nadenkt, weet je dat je niet alles moet geloven wat de media zegt. Een hoop wat je hoort is gewoon verzonnen. En het is natuurlijk nog mooier dat Sony het zegt, want ze willen gewoon verbergen dat ze een lek hebben in de beveiliging.

Nee, dat dat zeg ik niet slimpie :p Ik zeg alleen, dat ze willen verbergen dat ze minder goed beveiligd zijn.
En dat nadenken gaat over het zinnetje van de media ;)

Dat zei je wel, het staat gewoon letterlijk in jouw bericht hierboven jongeman. :p

En als vanaf beide kanten is bevestigd dat het bericht van de media waar is, valt er weinig meer te twijfelen of na te denken. ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Dat zei je wel, het staat gewoon letterlijk in jouw bericht hierboven jongeman. :p

En als vanaf beide kanten is bevestigd dat het bericht van de media waar is, valt er weinig meer te twijfelen of na te denken. ;)

als je ook eens de krant leest zei Soni

Waar staat dat het door beide partijen is bevestigt? :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Nu maak je een grote fout want als je ook eens de krant leest zei Soni dat het tevens bij de xbox kan gebeuren maar dat ze voor Soni gingen ;)
In Xbox zijn er ook meer creditcards gegevens door Xbox live , ik zal ook even een citaat opzoeken van de directeur van het bedrijff van de Xbox

Kort vraagje tussendoor, van welke krant heb je dat?
Ik vertrouw De Telegraaf minder dan het AD, ze overdrijven namelijk nogal vaak.;)
Trouwens, heb je het citaat van die directeur al gevonden? (niet sarcastisch bedoelt ofzo. maar ik wil het gewoon weten.)
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

sony kan er toch niks aan doen geen programa is perfect je kan alleen beter op voorberijd zijn maar als het een keer is gebeurt gaan ze het bet er beveiligen omdat ze nu wel kunnen worden aangeklaagt worden dat kan ze veel geld kosten en nu de hackers in het systeem is het moeilijk om ze er uit te krijgen. maar het heeft ook gevolgen voor ons want als sony verliezen draait gaan de prijzen omhoog van de games
 

DeletedUser

Gast
AW: Ps3 Hack

Kort vraagje tussendoor, van welke krant heb je dat?
Ik vertrouw De Telegraaf minder dan het AD, ze overdrijven namelijk nogal vaak.;)
Trouwens, heb je het citaat van die directeur al gevonden? (niet sarcastisch bedoelt ofzo. maar ik wil het gewoon weten.)

Van het Eindhovens dagblad (een betrouwbare krant)
en ik ben eerlijk gezegd niet meer opzoek gegaan omdat er geen vraag meer naar was ik zal wel speciaal voor jou het citaat nog eens opzoeken :p
 
Bovenaan