• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gaat de wereld echt onder in 2012?

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

tis de bedoeling dat er serieus over gepraat wordt
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Maar ik neem het niet serieus :O Ik vind het eigenlijk best wel dom als je dit serieus neemt :$. Er is elk jaar wel een voorspelling dat de wereld vergaat...

Oja, voor de mensen die toch denken dat de wereld vergaat: Snel al je goud opmaken!!
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Ik heb begrepen dat volgende week vrijdag de wereld vergaat, ik weet dat het geen waarde meer heeft maar ieder die wil stuur me even een PM kunnen we daar bespreken hoe jullie je geld naar mij over kunnen maken, het zal weinig waarde meer hebben, maar dan kan ik de laatste minuten van mijn leven dan toch misschien me nog even als een miljonair voelen!:)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Ik heb begrepen dat volgende week vrijdag de wereld vergaat, ik weet dat het geen waarde meer heeft maar ieder die wil stuur me even een PM kunnen we daar bespreken hoe jullie je geld naar mij over kunnen maken, het zal weinig waarde meer hebben, maar dan kan ik de laatste minuten van mijn leven dan toch misschien me nog even als een miljonair voelen!:)

slecht plan... :p
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Haha... Artem Levin LOL. Iedereen dus PM sturen jongens!

Nee wacht, stuur PM naar mij. Ik kan het vergaan van de wereld voorkomen, mits ik al jullie geld krijg. Dat heb ik nodig om jullie te redden, ik ben de enige die het kan!! Dus kom maar met die PM's ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Laten we zelf ook een datum prikken waarop de wereld vergaat. Ik stel 13 juli voor, dan zijn we 14 juli extra blij als ik jarig ben. :D
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Ik ben het vliegende spaghettimonster, en kondig het einde van de wereld aan. De datum is nog te beslissen, voorstellen zijn welkom! Wel in 2012 graag. Dan zal de wereld vernietigd worden, muhahaha.

Zoiets dus ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Iets meer respect voor het VSM mag ook wel hoor. Op the-west zijn er een heleboel volgelingen van het VSM.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Je hebt gelijk, sorry VSM! Toch, het zou cool zijn ;) Bekogeld worden met tomatensaus en vastgepakt met spaghettislierten.... xD
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Op zo'n manier zie ik het einde van de wereld zonnig in. :)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Oei.... daar is iemand een beetje suïcidaal. Als je dat leuk vind :O
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

ik heb een leuke datum:
31 december 19999 dan begint 20000 heel vrolijk van we leven gelukkig nog :D
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

ja doet maar :p dan maakt het mij niet uit als hij dan vergaat :p
 

DeletedUser11507

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Heb nog altijd me Survival kid en het is goed voor de economie :O
 

DeletedUser5621

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Laten we zelf ook een datum prikken waarop de wereld vergaat. Ik stel 13 juli voor, dan zijn we 14 juli extra blij als ik jarig ben. :D

Ik ben jarig op 13 juli..
De wereld vergaat al veel eerder, op 30 februari
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

of vanavond, dan hoef ik morgen niet meer naar school:D
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

maakt allemaal niet uit :p live now ...!! ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

rutger, wij maken een wereld van plastic :p en als hij zou vergaan hebben wij onze eigen wereld :p
 
Bovenaan