• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Tau

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nee.
Diegene merkt het vanzelf wel.
En als diegene nu niet gaat spelen of aan de andere kant van de wereld ligt? :p

Ik ga er niet starten; alhoewel 't wel chille instellingen zijn; niet te snel en oud overnamesysteem! :)
 

DeletedUser15593

Gast
Haha nee want hij heeft geschreven dat hij wel gaat spelen.
 

DeletedUser

Gast
De instellingen zijn niet al te slecht, ben benieuwd wat deze wereld te beloven heeft, hopelijk wat meer dan een kussengevecht.
 

DeletedUser

Gast
Akkoord ik heb het nieuw systeem 2x geprobeerd. Eerst maal was echt een faal, de 2e keer had ik het al wat beter door want je mag je tactiek meteen wijzigen, maar vond het toch maar niets :)
Dus blij dat het dit systeem is.


Het is een andere tactiek inderdaad, je moet veel beter je best doen om een stad over te kunnen nemen. Echter snappen jullie niet helemaal mijn punt, het gaat er juist om dat mensen zoals ik die fulltime werken en geen mogelijkheid hebben om op de pc te gaan overdag zwaar in het nadeel zijn met dit systeem. We kunnen ons niet verweren en lopen dus iedere keer de kans om onze steden kwijt te raken als we moeten gaan werken.
 

DeletedUser

Gast
Mensen die gaan spelen: Heel veel succes.

Ikzelf skip deze.
 

DeletedUser

Gast
de instellingen zijn niet mijn ding, zal er dus al zeker niet serieus gaan spelen, miss wel gwn effe starten voor de lol
 

DeletedUser12493

Gast
Nu als je allemaal in het begin meteen start, vlieg je sowieso dicht bij elkaar : )
 

DeletedUser

Gast
Nu als je allemaal in het begin meteen start, vlieg je sowieso dicht bij elkaar : )

I see u on the battlefield ;)

Ik kick derop om mods deruit te spelen xD

moesten ze me maar geen 17 berispingen geven en 12 punten in het totaal xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan