• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Tau

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Zeker en vast! Veel te lange nachtbonus, te traag, eenheden gaan te traag, oud overnamesysteem... Een combinatie van flopelementen!
 

DeletedUser

Gast
Faal instellingen..

Kga dr wel spelen, heb al wat mensen beloofd samen pre made te makenxd
 

DeletedUser

Gast
IK zou weer gaan spelen, dus ga ik het doen
En ik vind moraal ideaal.
Alleen oud is toch met 12 uur de stad bezetten.
 

DeletedUser

Gast
IK zou weer gaan spelen, dus ga ik het doen
En ik vind moraal ideaal.
Alleen oud is toch met 12 uur de stad bezetten.
Nee; op deze wereld zal dat iets langer zijn, aangezien de snelheid lager is dan 2. Om het te berekenen moet je 24 uur delen door de snelheid; in dit geval kom je dan uit op 16 uur. ;)
 

DeletedUser

Gast
Nee; op deze wereld zal dat iets langer zijn, aangezien de snelheid lager is dan 2. Om het te berekenen moet je 24 uur delen door de snelheid; in dit geval kom je dan uit op 16 uur. ;)

Het was meer een vraag of het met opstand was op met bezetting.
Want ik vind bezetting prut.
 

DeletedUser17675

Gast
Hoewel het raar klinkt bevallen de instellingen mij wel. Alliantie limiet 100 = Er zullen zich massa's gaan vormen hoewel de schade beperkt blijft. Snelheid komt goed uit vanwege m'n drukke RL, bijna zomervakantie maarja.. Oud veroveringssysteem :D
 

DeletedUser12972

Gast
ik ga hier niet mee doen.
-traag
-moraal
-hoog alliantielimiet
 

Genius0615

Erinys
faal instellingen reden:

moraal
te hoog allylimiet
de trage snelheid



het enige dat nog leuk is is dat het veroveringssysteem oud is
 

DeletedUser

Gast
Ik vind bijna alle instellingen goed, behalve het verovering systeem. Door dit systeem kan ik er niks tegen doen om de verovering tegen te gaan, ik werk namelijk full-time en kan dus niet gelijk reageren. Ik ben al op meerderen werelden gestopt omdat ik iedere keer als ik was gaan werken een stad kwijt was geraakt. Dus het lijkt mij een stuk handiger voor de mensen die ook niet altijd online kunnen zijn i.v.m. school/werk dat het opstand systeem terug komt!
 

DeletedUser5376

Gast
Ik vind bijna alle instellingen goed, behalve het verovering systeem. Door dit systeem kan ik er niks tegen doen om de verovering tegen te gaan, ik werk namelijk full-time en kan dus niet gelijk reageren. Ik ben al op meerderen werelden gestopt omdat ik iedere keer als ik was gaan werken een stad kwijt was geraakt. Dus het lijkt mij een stuk handiger voor de mensen die ook niet altijd online kunnen zijn i.v.m. school/werk dat het opstand systeem terug komt!

Ik vind juist het veroveringssysteem het beste aan de wereld ;) Snelheid wel wat traag...'t is me op op alpha gelukt om daar tog wat punten te hebben...Wel leuk aan de snelheid is dat je minder 24/7 spelers gaat hebben en alles komt trager op gang...
Ik ga deze keer is 0 gratis goud gebruiken...Hoelang hou ik het uit ;)
 

DeletedUser12379

Gast
Het veroveringssysteem vind ik wel vervelend, maar voor de rest valt het eigenlijk best wel mee: ik ben niet echt kieskeurig op wereldinstellingen. Misschien begin ik er wel op.
 

DeletedUser

Gast
Ik moet al gapen als ik naar die instellingen kijk, wat een saaie wereld zeg, veel te sloom.
 

DeletedUser12493

Gast
Nou, de instellingen bevallen me niet zo.. Maar toch zal ik er starten :D

Bonne chance ;)
 

DeletedUser14052

Gast
Ik vind bijna alle instellingen goed, behalve het verovering systeem. Door dit systeem kan ik er niks tegen doen om de verovering tegen te gaan, ik werk namelijk full-time en kan dus niet gelijk reageren. Ik ben al op meerderen werelden gestopt omdat ik iedere keer als ik was gaan werken een stad kwijt was geraakt. Dus het lijkt mij een stuk handiger voor de mensen die ook niet altijd online kunnen zijn i.v.m. school/werk dat het opstand systeem terug komt!

Ik speel op Beta, en toen het nieuwe veroverings systeem er kwam en ik begon op een wereld daarmee vond ik het ook niks!
Het ligt eraan wat je gewend bent..
 

DeletedUser12493

Gast
Ik speel op Beta, en toen het nieuwe veroverings systeem er kwam en ik begon op een wereld daarmee vond ik het ook niks!
Het ligt eraan wat je gewend bent..

Akkoord ik heb het nieuw systeem 2x geprobeerd. Eerst maal was echt een faal, de 2e keer had ik het al wat beter door want je mag je tactiek meteen wijzigen, maar vond het toch maar niets :)
Dus blij dat het dit systeem is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan