• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.33

DeletedUser

Gast
ik had dat ook een keer, toen had ik m'n geschiedenis en cachegeheugen leeggemaakt en toen deed ie het weer
 

DeletedUser

Gast
En welke nipwit heeft dat 2 x klikken nu weer bedacht?

Programmeur/Bedenker niet ontslaan maar meteen aan de hoogste boom hangen.
 

DeletedUser

Gast
Het lijken me wel erg handige toepassingen. Alleen is het even wennen, ik scrolde vroeger altijd naar links, nu is het naar onderen. Vooral die reserveringstool is heel handig. Wij (.... op Tau) zullen er direct gebruik van maken.
 

DeletedUser

Gast
reserveren is ook bullshit.. irriteer me dr nu al aan..

bah ..

ga wel farmville spelen ofzo..
 

Araluen

Manticore
dit is wel even wennen!
tot nu toe ben ik bijvoorbeeld altijd via het menu links naar het stadsoverzicht gegaan, dat moet nu dus boven (op dat veel te kleine knopje!)
verwachten ze dat gp wordt gespeeld door heel veel analfabeten? ik vind teksten makkelijker dan plaatjes, als ik heel eerlijk ben. ik zit nu te zoeken naar bijvoorbeeld de berichten. . .
 

DeletedUser

Gast
reserveren is ook bullshit.. irriteer me dr nu al aan..

bah ..

ga wel farmville spelen ofzo..

dit is juist handig, volgens mij hadden veel spelers er last van dat niet iedereen BB-codes gebruikten bij het claimen. nu kan je een stad claimen met 1 muis klik
 

DeletedUser

Gast
Kroenuh enzo kunnen er denk ik vrij weinig aan doen, maar wat een shitupdate zeg.. Is er een manier om het gewoon op de oude manier te spelen? :(
 

Araluen

Manticore
ik heb vaak het scherm op 125% staan. dan is alles wat groter en dat is wel prettig :p
tot nu toe ging dat altijd goed, maar nu staan met 125% de tabbladen voor de menubalk (of wat 't ook is)
 

DeletedUser

Gast
Deze spelfunctie zal direct na spelupdate 2.33 (donderdag 20 december a.s.) geactiveerd worden.
We hopen dat jullie veel plezier en gemak zullen beleven met dit nieuwe spelelement.

Wat is het speel gemak van vier werkbalken?

Wat mij betreft kan diegene lang hopen dat ik er speel plezier aan beleefd. not.
 

DeletedUser

Gast
dit is juist handig, volgens mij hadden veel spelers er last van dat niet iedereen BB-codes gebruikten bij het claimen. nu kan je een stad claimen met 1 muis klik

gewoon leren met BB-codes te werken.. moeilijk hoor, een beetje moeite doen..

nu overal blauwe vlaggetjes zien, en dan gejank horen dat ze niet geclaimd worden zeker..
schei toch uit..

ze maken t iedereen wel heel erg makkelijk op dit moment..

nog ff en de AP gaat alle geplande aanvallen automatisch versturen..
 

DeletedUser

Gast
en dan ook nog eens kerstfeest toevoegen. waarbij de 'stadsfeesten' goedkoper worden...


maak dan gewoon de zegetochten goedkoper, daar hebben de aanvallende spelers tenminste nog iets aan!
 

DeletedUser

Gast
Stadsfeesten veranderen in kerstfeesten. Dit is geen update, maar gewoon een tijdelijk kerstgrapje.
 

DeletedUser11913

Gast
Sorry grepolis,

slechte nieuwe versie,
eerste versie was veel overzichtelijker, dit is precies touchscreen.
Ken meerdere mensen die het een slechte update vinden,
denk dat er vele spelers zullen stoppen.
Hoop dat het later herveranderd wordt.
 

DeletedUser12005

Gast
Sorry grepolis,

slechte nieuwe versie,
eerste versie was veel overzichtelijker, dit is precies touchscreen.
Ken meerdere mensen die het een slechte update vinden,
denk dat er vele spelers zullen stoppen.
Hoop dat het later herveranderd wordt.

je moet het wel veel ruimer bekijken, dit is voor mij een goede update
behalve die knop:rolleyes:
 

DeletedUser6887

Gast
Al dat geklaag zeg...

Er zijn maar 2 zaken veranderd,
- werkbalk is verplaatst en heeft een nieuwe lay out , is enkel wat wennen maar aan de praktische kant veranderd er niks.
- Er is een nieuw claimsysteem, overzichtelijk en minder werk

Worden jullie nu eens volwassen? Het is er nu eenmaal en klagen zal niks veranderen.
En dreigen met dat er spelers zullen stoppen heeft ook geen zin, na update 2.0 zijn er nog steeds minstens zoveel spelers.
 

DeletedUser

Gast
Sorry maar deze update sucks,

Snel terug naar de oude plekken aan de linker zijde van het scherm en de indeling van de senaat ook weer normaal maken.
Die grote balk onderin zit echt giga in de weg.
Als jullie zo'n ingrijpende verandering willen doen, probeer dat dan uit op een nieuwe wereld.

Groet Filip
 

DeletedUser19928

Gast
Dit is idd geen vooruitgang , speelde dit op mijn tablet van samsung en dit ging perfect tot nu...alle knoppen waar ik op druk dan pakt hij hem ernaast..moet nu ook meerdere keren drukken en dan lukt het nog niet..jammer jammer jammer
 
Bovenaan