• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Spelupdate 2.33

DeletedUser

Gast
ik vind het wel goed; het reserveringssysteem lijkt me handig en veel overzichtelijker dan een claimsysteem via het alliantieforum
die menubalk is gewoon wat wennen
 

DeletedUser

Gast
Je hebt gelijk filip.

Beste mensen van grepolis,

ik sta zeker niet weigerachtig tegen vernieuwing als het VERBETERING is:



de nieuwe versie neemt heel het scherm in beslag en JA je hebt touch buttons die heel het scherm innemen,
niet overzichtelijk.

Vele van mijn allygenoten vinden het slecht en zelfs enkele overwegen om te stoppen, begrijp ik nog ook.

Ik hoop dat jullie de versie nog eens herzien, zodat alles een beetje duidelijker wordt.

Bij voorbaat dank voor jullie begrip.
 

DeletedUser

Gast
Beste mensen van grepolis,

ik sta zeker niet weigerachtig tegen vernieuwing als het VERBETERING is:



de nieuwe versie neemt heel het scherm in beslag en JA je hebt touch buttons die heel het scherm innemen,
niet overzichtelijk.

Vele van mijn allygenoten vinden het slecht en zelfs enkele overwegen om te stoppen, begrijp ik nog ook.

Ik hoop dat jullie de versie nog eens herzien, zodat alles een beetje duidelijker wordt.

Bij voorbaat dank voor jullie begrip.

stoppen omwille van de update? dat is wel behoorlijk belachelijk, je moet er gewoon aan wennen volgens mij
 

DeletedUser

Gast
Ik snap het gedoe niet met die nieuwe balk. Hij is niet overdreven groot en miss is het niet super handig dat goud in het midden staat maar toch. Enige probleem wat ik er mee heb is dat als ik stadsoverzicht open heb, ik geen beschikking heb tot de balk. Verder prima update.
 

DeletedUser17562

Gast
Hahahahaha
Stoppen voor een update? :p

Reservatie is superhandig, moet het hele gedoe met claimlijsten niet meer op forum.
Senaat is ook positief.

Enige dat misschien wat lastig is is die balk, maar dat went wel

alle verandering lijkt slecht in begin, maar eens je het gewoon bent loopt dat wel los
 

DeletedUser12160

Gast
Ik vind de update goed.

Voordelen:
Die mythische eenheid is leuk en handig, vooral in het begin van een wereld.
Claim systeem!!
Nadelen:
Als je iets open hebt kan je niet die onderste balk zien.
 

DeletedUser

Gast
Beste mensen van grepolis,

ik sta zeker niet weigerachtig tegen vernieuwing als het VERBETERING is:



de nieuwe versie neemt heel het scherm in beslag en JA je hebt touch buttons die heel het scherm innemen,
niet overzichtelijk.

Vele van mijn allygenoten vinden het slecht en zelfs enkele overwegen om te stoppen, begrijp ik nog ook.

Ik hoop dat jullie de versie nog eens herzien, zodat alles een beetje duidelijker wordt.

Bij voorbaat dank voor jullie begrip.

Met de update van oude werelden naar 2.0 dachten velen erover om te stoppen..
Maar als je voor zoiets stom gaat stoppen?..
 

DeletedUser13380

Gast
Idd, je houd toch van Grepo in het algemeen? Het concept is nog altijd hetzelfde hoor.

En die balk is toch niet zo groot? :O De linkerkant was groter qua oppervlakte hoor!
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad..
Iedereen zaagt er maar over. Maar de verandering naar 2.0 was veel groter :O
Verder die geldknop vind ik nog steeds niet :p
 

DeletedUser

Gast
Het menu aan de onderzijde vind ik wel een achteruitgang van wat het eerst was, maar is gewoon een kwestie van wennen. Zou wel graag zien dat de tekst er permanent onder staat in plaats van verschijnt wanneer je er met je muis op gaat staan, vind het toch echt handiger/sneller zoeken naar een woord ('rapporten') dan tussen een paar plaatjes.

Heb wel moeten lachen om die goudknop waar je moeite voor moet doen om omheen te klikken.
 

DeletedUser6663

Gast
Het is een mooi systeem, maar ik mis de knop naar het stadsoverzicht die normaal altijd in de zijkant stond, deze gebruikte ik veel, die andere links boven in moest ik even naar zoeken. Verder een mooi claim systeem, en het menu ziet er echt mooi uit! Mijn complimenten!
 

DeletedUser

Gast
Ook ik mis de knop naar het stadsoverzicht, ook is het zo dat als ik het alliantieforum open heb staan ik niet meer snel kan switchen naar mijn rapporten of berichten, wat ik zeer jammer vind... Het reserveringssysteem is super! Alsook het menu, zeer mooi.

Even wennen en het komt dik in orde :)
 

DeletedUser19933

Gast
Ik vind het helemaal niets. Als je een venster hebt open staan, dan kan je niet meer eenvoudig op de onderste balk drukken. Dus om mij zo snel mogelijk terug draaien of veel kleiner maken.
 

DeletedUser

Gast
Als ik op de wereld RHo zit dan kan ik alleen in de desbetreffende stad wat doen (waar ik geeindigd ben toen ik uitlogde) maar kan verder helemaal niks noppes niks .
Hebben er meer mensen hier last van? Heb namelijk op Sigma en Chi nergens last van.
 

DeletedUser1817

Gast
Die goudknop zouden ze moeten veranderen in stadsoverzicht, omdat dat toch wel centraal is in de game. Verder vind ik de balk onderaan wel storend (vooral om de map af te zoeken), ´t zou handig zijn als deze alleen te voorschijn komt als je er met je cursor overheen gaat. Verder geen problemen/fouten bij mij.
 
Bovenaan