• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik sluit mij aan bij Genade en ga zoals het nu staat mijn lynch op de bezem zetten.
Deze is voor mij nu het meest verdacht omdat hij niet serieus bezig is met zichzelf te verdedigen.
Mocht er in de komende uren nog iets interessants gebeuren hier zal ik mijn mening herzien.
 

DeletedUser

Gast
En waarom ben ik een leugenaar als Eli geen geweer heeft?
Aangezien ik nergens claim en zeker nergens verkondig dat zij een geweer heeft snap ik niet hoe jij tot die conclusie kunt komen.
Het enige wat ik heb gemeld is dat er een tweede wapensmid in zit.

Als er iemand anders een geweer had, dan had die 't al wel gezegd (3 geweermakers is ook onlogisch) aangezien er nog maar 1 geweer weggegeven kan zijn. Dus dan zou er geen 2e geweermaker zijn en zou jij dus gelogen hebben.
 

DeletedUser

Gast
WWG, het is vandaag dag 7. Een geweermaker zal dus al twee geweren hebben weggegeven.
 

DeletedUser

Gast
WWG, het is vandaag dag 7. Een geweermaker zal dus al twee geweren hebben weggegeven.

Dan vind ik t zeer opmerkelijk dat ik dat geweer niet heb gekregen want ik ben de enige die bewezen is. De rest kan wolf zijn em een wolf met een geweer is een te groot risico
 

DeletedUser

Gast
Als jij geen geweer hebt gekregen, is dat inderdaad vreemd.

Maar ik zie ook niet waarom Elie en Altijd Bezig erover zouden liegen dat er een geweermaker in het spel zit. Als wolf zouden ze ermee door de mand kunnen vallen, terwijl ik niet zie hoe ze er veel voordeel aan kunnen hebben.

Misschien is de tweede geweermaker wel gewoon niet zo handig.
2gt9od2.gif

Maar het is wel vervelend dat er nu misschien wolven met geweren rondlopen.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk eerder dat Genade de opgegroeide welp is. Ik zal maar eens claimen. Ik ben de mythomaan en heb Genade gemythomaand. Hierna werd ik burger. En ik verwacht dat Genade dan welp is, want als dit het geval is word de mythomaan ook burger. Ik verwacht niet dat Genade burger is of een ander speciaal goedje is, dus vandaar. Ik zal later vanavond maar even reageren op Eli's post, ik heb nu even niet zo veel tijd.
 

DeletedUser

Gast
Als er iemand anders een geweer had, dan had die 't al wel gezegd (3 geweermakers is ook onlogisch) aangezien er nog maar 1 geweer weggegeven kan zijn. Dus dan zou er geen 2e geweermaker zijn en zou jij dus gelogen hebben.

Nou zie ik nog steeds niet waar ik gelogen heb :O
Dan vind ik t zeer opmerkelijk dat ik dat geweer niet heb gekregen want ik ben de enige die bewezen is. De rest kan wolf zijn em een wolf met een geweer is een te groot risico

Het geweer moest op dag 3 gegeven worden, en wanneer werd jij ook al weer bewezen?
Lijkt mij nogal logisch dat jij dan geen geweer hebt gekregen op nacht 3.


Zoals ik het nu bekijk ga ik voor Gekko.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk eerder dat Genade de opgegroeide welp is. Ik zal maar eens claimen. Ik ben de mythomaan en heb Genade gemythomaand. Hierna werd ik burger. En ik verwacht dat Genade dan welp is, want als dit het geval is word de mythomaan ook burger. Ik verwacht niet dat Genade burger is of een ander speciaal goedje is, dus vandaar. Ik zal later vanavond maar even reageren op Eli's post, ik heb nu even niet zo veel tijd.


Mythomaan:
Moet dag twee een speler kiezen. Is deze een wolf, wordt hij wolf. Is deze speler muizenval, wordt hij een muizenval Is deze speler een orakel, dan wordt hij een orakel. Is deze speler een wapensmid, dan wordt hij een wapensmid. Heeft de speler een andere rol, wordt hij burger. Het lynchtarget mag niet gekozen worden, zoals ook al is te zien bij de nachtvolgorde.

Vraag ik me af telt het ook als hij welp is...
Zou de Mythomaan dan wel of niet ook een welp worden?
Of word die gene dan ook Burger mocht die de welp hebben gekozen?



Edit:

Ja er zit 2 keer wapensmid in.
Dus ik geloof Eli haar verhaal dat ze een geweer heeft gekregen.

Even voor de duidelijkheid, ik heb nergens geclaimd wapensmid te zijn.
Ik heb alleen gemeld dat ik met zekerheid weet dat er deze er zoiezo 2 maal inzit.

Dus hebben de wolven nu 2 keuzes wie er wapensmid is, of ik of Ara zou de wapensmid zijn.
Er zijn maar 3 personen die dit met zekerheid weten :O

Verder zal ik er vandaag nog eens wat verder over na denken wie mij stem zal gaan krijgen.
Er zijn nu nog spelers waar ik graag een reactie van zou willen zien naar aanleiding van Eli haar post.

Heb je gelijk in en ik heb het verkeerd begrepen.
Ik dacht omdat je zei dat er 2e wapensmid in zit dat je daarmee je zelf bedoelde.

Jammer dat er verder geen reacties meer komen...

Genade
AB
Ara Heeft nog niks gezegd vandaag valt zeker wel dood...

Jullie moeten nog stemmen????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou zie ik nog steeds niet waar ik gelogen heb :O


Het geweer moest op dag 3 gegeven worden, en wanneer werd jij ook al weer bewezen?
Lijkt mij nogal logisch dat jij dan geen geweer hebt gekregen op nacht 3.


Zoals ik het nu bekijk ga ik voor Gekko.

Wapensmid
Maakt geweren. Kan elke 3e nacht iemand een jagersgeweer geven. Deze persoon wordt dus jager bovenop zijn huidige rol, als het als een jager is dan krijgt hij een tweede schot. De wapensmid mag dezelfde persoon niet twee wapens geven. Het zou dus ook kunnen dat een wolf een geweer krijgt. Hij blijft dan slechtje. De wapensmid mag zichzelf geen geweer geven.
Elke 3e nacht. Dus nacht 3 en 6. (De kans dat de wapensmid nog leeft op dag 9 is zeer miniem)
Dus er is nu een nieuw geweer in het spel als er daadwerkelijk een 2e wapensmid in zit.
Ik geloof eigenlijk niet meer zo heel erg in het wapensmid verhaal.
 

DeletedUser

Gast
Genade
AB
Ara Heeft nog niks gezegd vandaag valt zeker wel dood...

Jullie moeten nog stemmen????
Is de Dl al geweest dan?
Wat een haast ineens om onze stemmen te krijgen :O

Elke 3e nacht. Dus nacht 3 en 6. (De kans dat de wapensmid nog leeft op dag 9 is zeer miniem)
Dus er is nu een nieuw geweer in het spel als er daadwerkelijk een 2e wapensmid in zit.
Ik geloof eigenlijk niet meer zo heel erg in het wapensmid verhaal.

Als er geen 2e wapensmid in zou zitten zou er niet eens een eerste geweer in zijn gekomen, aangezien Initia op dag 3 al dood ging heeft hij nooit een geweer kunnen geven.
 

DeletedUser

Gast
Is de Dl al geweest dan?
Wat een haast ineens om onze stemmen te krijgen :O



Als er geen 2e wapensmid in zou zitten zou er niet eens een eerste geweer in zijn gekomen, aangezien Initia op dag 3 al dood ging heeft hij nooit een geweer kunnen geven.

Nee precies. En daarom staat mijn stem dus op Eli

E: Ik las dit verkeerd. Het eerste geweer was iemand die jager als hoofdrol had. Niet als bijrol.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk eerder dat Genade de opgegroeide welp is. Ik zal maar eens claimen. Ik ben de mythomaan en heb Genade gemythomaand. Hierna werd ik burger. En ik verwacht dat Genade dan welp is, want als dit het geval is word de mythomaan ook burger. Ik verwacht niet dat Genade burger is of een ander speciaal goedje is, dus vandaar. Ik zal later vanavond maar even reageren op Eli's post, ik heb nu even niet zo veel tijd.
Psst. Ik heb Lycantroop geclaimd. En daarbij wordt de Mythomaan ook burger.
Hoezo verwacht je niet dat ik burger of een ander speciaal goedje ben?

Overigens wil je als Mythomaan vaak graag wolf worden of een zienende rol krijgen. Als je claim klopt, lijkt het me waarschijnlijker dat je Kyra hebt gezien omdat die bewezen wolf was.
 

DeletedUser

Gast
Stomme afwas trouwens. Ik heb meer dan een halfuur staan afwassen en nu heb ik onvoldoende tijd om goed na te denken.

De Bezem/Alice/Gekko zijn wolven vermoed ik. De Bezem vind ik verdacht met zijn claim van net en zijn algehele gedrag. Gekko is de grootste kanshebber op infectie. Maar HernamewasAlice heeft twee wolven vol verdedigd, en ik heb niet echt redenen om haar claim te vertrouwen. Dus zij wordt het.

Niet dat mijn stem nog zal uitmaken, ik ben laat. :x Hopen dat Elie toch wolf is of anders een wolf schiet.

E: Ninja, ik heb 7 minuten over deze post gedaan. :p
 

DeletedUser

Gast
Of mijn stem blijft staan of niet, hangt af van de verdere ontwikkelingen van vandaag. En ik heb zojuist uitgelegd waarom ik alvast een stem op MoonMonkey zette.

MoonMonkey was de afgelopen drie potjes wolf.
2gt9od2.gif

EDIT: De laatste drie potjes die ik volgde.
Dit was op dag 3, had je hier al de hoop of verwachting op een infectie?

Excuses voor mijn inactiviteit.

Ik duik nu vlug het bed in en heb nu ook niet de tijd om alles te lezen/na te denken, en zal dus morgenochtend mijn keuze maken. :x
En dit was dag 4, hier ben je ineens inactief en heb je een nacht slapen nodig om jou BM stem te doen gelden welk goedje er uit moest.

Wat is precies je verdenking, Elie? Er zijn twee redenen waardoor ik waarschijnlijk geen wolf ben, namelijk het eruit stemmen van Rabbid en mijn claim, en beide redenen val je aan. Maar wat maakt mij dan precies verdácht?
Met je redenen ben ik het overigens ook niet eens:

Dat lijkt me juist een goede reden om me te vertrouwen. Kyra en Animal waren voor infectie en opgroeiing welp, dus die hoeven me niet vrij te pleiten, maar ik heb wel Rabbid eruit gestemd. En dat zou ik als wolf niet doen.
Stel, Rabbid en ik waren samen wolf, en stel, we wilden iemand opofferen. Dan zou het veel logischer zijn geweest om Rabbid mij te laten opofferen dan andersom. Omdat ik als goedje sterk ben, ben ik dat niet als wolf; als wolf word ik namelijk snel beschuldigd omdat ik geen andere wolven vang. Als Rabbid nu dus in mijn schoenen had gestaan en mij eruit had gestemd, zou niemand aan zijn goedheid twijfelen, maar als ik Rabbid eruit had gestemd en vervolgens geen andere wolf meer, dan zou ik alsnog verdacht worden. Dus zou het, als Rabbid en ik samen wolf waren, niet logisch zijn geweest om Rabbid op te offeren.

Ik denk nu niet meer dat er nog 3 wolven in zitten, gezien het feit dat Ed en Fireas allebei geen wolven waren. Waarschijnlijk zitten er dus nog 2 in, en dan vind ik het logisch dat PartOfTheGame er nog een Lycantroop in heeft gestopt om het spel wat meer te balanceren.

Het zou goed kunnen dat ik me nu tegen een wolf aan het verdedigen ben, maar aangezien er waarschijnlijk nog iemand met een geweer rondloopt wil ik dit wel even duidelijk hebben. Ik zou het zonde vinden er nu uit te gaan.

EDIT: Ik wil elienolanaomi's verhaal van de tweede wapensmid ook best geloven, maar dat zegt niets over haarzelf. Een wolf kan ook een geweer krijgen.

EDIT2: Als er een (halve) muizenval inzit, mag die best claimen en zeggen wie-ie allemaal gezien heeft. Met zoveel bewezen goedjes winnen we zeker. Maar ik denk niet dat-ie er in zit, anders had-ie zich al wel geopenbaard, precies om die reden.

Dat van die muizenval was natuurlijk een geweldige manier om de volgende eventuele lunch te bedenken.

Op basis hiervan gaat mijn stem naar Genade
 

DeletedUser

Gast
Ik moet melden (voor ik geluncht wordt oid) dat er vandaag veel dingen te zien zijn aan de stemmingen.
 

DeletedUser

Gast
Lynch dag 7

Het was al de zevende dag waarin die leuke bijeenkomsten werden gehouden. Vandaag werden er allemaal nieuwe ontdekkingen gedaan. Zo claimde Genade dat hij wel volgens sommige mensen op een boefje leek, maar dat dit dus helemaal niet zo was. Ook gaf Eli aan dat ze niet weggestemd wilde worden van deze bijeenkomsten, en al helemaal niet door de boefjes weggejaagd wilde worden, want ze zou altijd iemand meenemen in haar val. Dit had ze natuurlijk beter niet kunnen zeggen, want dit was verdacht. Zware indekking. Zij en haar medeboefje gebruiken nu zo'n makkelijk verhaal om geen boefje te lijken. Zeer goede punten die dus werden aangehaald door achtereenvolgens weerwolfgek en Gekko, ze kon onmogelijk géén boefje zijn nadat ze dit had gezegd. Tja, ik kan het niet vaak genoeg benadrukken, dat het niet meer dan logisch is dat ze er uit werd gestemd. Maar des te groter was de schok voor bepaalde mensen toen bleek dat:

Eli, burger, stierf.

Ja en ze had natuurlijk heel goed nagedacht. Wie zou ze nou meenemen in haar val:

Genade was de laatste wolf.
frown2.gif

15fiv41.png
 

DeletedUser

Gast
Vies. Al die bewezen goedjes zijn zo vies. :(

Ik was geïnfecteerde welp, vandaar dat er weinig wolven in zaten. Ik ben blijkbaar altijd infectie, ook als ik al slecht ben.

Elie, wanneer zette je je schot op mij? Last minute?
 

DeletedUser

Gast
Haha @Genade echt goed gespeeld!


Om 19:30 had ik mijn schot op jou staan :O

Moet wel zeggen heb tot op de laatste minuut getwijfeld hij stond eerst op Gekko.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan