• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #106 - De eindexamenboefjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Als er een muizenval even of oneven in zit waarom hoor je daar dan niks van...?
 

DeletedUser21356

Gast
Omdat die anders wss Lunch is, aangezien er al 2 Bengels dood zijn en de Heks die haar drankje al gebruikt heeft?
 

DeletedUser

Gast
Oke stel dat die er in zit... Dan laat die gene toch wel meer blijken dat ie iemand vertrouwd of juist niet?
Lokt die gene juist stemmen uit op de tijd dat die heeft door gegeven...?
 

DeletedUser21356

Gast
En hoe zouden wij moeten weten wat de eventuele Muizenval doet?
En als ie dan iemand vertrouwt, dan weet je dat die wss Muizenval is, hé.
Lokt die gene juist stemmen uit op de tijd dat die heeft door gegeven...?
Dan weet hij nog altijd niet wie hij gaat zien, hé? Dat is juist het nut van een Muizenval; je weet niet wie je gaat zien. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ja om het feit dat er juist niks van dat soort dingen gebeurd denk ik niet dat deze rol er in zit.
Nou kan er dus een wolfje denken dat claim ik nu even snel....
Maar dan valt ie door de mand omdat ie dan wel eens mag zeggen wie die heeft gezien.
Je kan op verschillende manieren laten blijken dat je iemand vertrouwd als die lynch blijkt te worden...
Daar is ook niks van gebeurd...

Maar waarom zou ik jou moeten vertrouwen?
Alleen maar omdat je Kyra hebt gezegd deed je dat niet dan had het Orakel vraag tekens bij jou neergezet.
 

DeletedUser

Gast
Wat is precies je verdenking, Elie? Er zijn twee redenen waardoor ik waarschijnlijk geen wolf ben, namelijk het eruit stemmen van Rabbid en mijn claim, en beide redenen val je aan. Maar wat maakt mij dan precies verdácht?
Met je redenen ben ik het overigens ook niet eens:

Genade doet wel alsof hij zo goed is door te zeggen ik heb op Rabbid gestemd en verdacht Kyra en Animal maar ik vertrouw hem niet.
Dat lijkt me juist een goede reden om me te vertrouwen. Kyra en Animal waren voor infectie en opgroeiing welp, dus die hoeven me niet vrij te pleiten, maar ik heb wel Rabbid eruit gestemd. En dat zou ik als wolf niet doen.
Stel, Rabbid en ik waren samen wolf, en stel, we wilden iemand opofferen. Dan zou het veel logischer zijn geweest om Rabbid mij te laten opofferen dan andersom. Omdat ik als goedje sterk ben, ben ik dat niet als wolf; als wolf word ik namelijk snel beschuldigd omdat ik geen andere wolven vang. Als Rabbid nu dus in mijn schoenen had gestaan en mij eruit had gestemd, zou niemand aan zijn goedheid twijfelen, maar als ik Rabbid eruit had gestemd en vervolgens geen andere wolf meer, dan zou ik alsnog verdacht worden. Dus zou het, als Rabbid en ik samen wolf waren, niet logisch zijn geweest om Rabbid op te offeren.

Hij claimt Lycantroop...?
Die rol hoeft er niet eens in te zitten.
En een wolf zou heel goed dit kunnen proberen te doen als er wel iemand anders kwam met ik ben dat kon hij mooi zeggen dat kan niet omdat ik dat ben. En om deze theorie die hij gister dus mooi aangaf.
Zo zou muizenval er in kunnen zitten maar heb verder gelezen en die rollen werden gehalveerd rattenval wolf zat er in dus verwacht ik muizenval niet.
Ik denk nu niet meer dat er nog 3 wolven in zitten, gezien het feit dat Ed en Fireas allebei geen wolven waren. Waarschijnlijk zitten er dus nog 2 in, en dan vind ik het logisch dat PartOfTheGame er nog een Lycantroop in heeft gestopt om het spel wat meer te balanceren.

Het zou goed kunnen dat ik me nu tegen een wolf aan het verdedigen ben, maar aangezien er waarschijnlijk nog iemand met een geweer rondloopt wil ik dit wel even duidelijk hebben. Ik zou het zonde vinden er nu uit te gaan.

EDIT: Ik wil elienolanaomi's verhaal van de tweede wapensmid ook best geloven, maar dat zegt niets over haarzelf. Een wolf kan ook een geweer krijgen.

EDIT2: Als er een (halve) muizenval inzit, mag die best claimen en zeggen wie-ie allemaal gezien heeft. Met zoveel bewezen goedjes winnen we zeker. Maar ik denk niet dat-ie er in zit, anders had-ie zich al wel geopenbaard, precies om die reden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat is precies je verdenking, Elie? Er zijn twee redenen waardoor ik waarschijnlijk geen wolf ben, namelijk het eruit stemmen van Rabbid en mijn claim, en beide redenen val je aan. Maar wat maakt mij dan precies verdácht?

Gewoon dat ik denk dat jij wolf bent.
Dat je Rabbid er uit stemt maakt je niet goed kijk maar naar Kyra en Animal.
Met je redenen ben ik het overigens ook niet eens:

Dat lijkt me juist een goede reden om me te vertrouwen. Kyra en Animal waren voor infectie en opgroeiing welp, dus die hoeven me niet vrij te pleiten, maar ik heb wel Rabbid eruit gestemd. En dat zou ik als wolf niet doen.
Stel, Rabbid en ik waren samen wolf, en stel, we wilden iemand opofferen. Dan zou het veel logischer zijn geweest om Rabbid mij te laten opofferen dan andersom. Omdat ik als goedje sterk ben, ben ik dat niet als wolf; als wolf word ik namelijk snel beschuldigd omdat ik geen andere wolven vang. Als Rabbid nu dus in mijn schoenen had gestaan en mij eruit had gestemd, zou niemand aan zijn goedheid twijfelen, maar als ik Rabbid eruit had gestemd en vervolgens geen andere wolf meer, dan zou ik alsnog verdacht worden. Dus zou het, als Rabbid en ik samen wolf waren, niet logisch zijn geweest om Rabbid op te offeren.

Met mijn redenen hoef je het ook niet mee eens te zijn.
Juist omdat iedereen denkt dat je een sterk goedje bent... Kan je als wolf heel goed zijn en zo goed spelen dat niemand je zou verdenken.
Je hebt nu op Rabbid gestemt en hij is er uit gegaan om zo als misschien wel laatste wolf over te blijven omdat niemand je verdacht vind.
En jij lijkt mij een goede speler die wel eens heel goed omgekeerde psychologie kan gebruiken tegen ons.
En een goede speler om als infectie er bij te hebben.
Wie zal nou onze goede Genade verdenken ik verdacht toch Kyra en Animal en ik stemde toch ook op Rabbid.....
Sorry maar hier geloof ik niet zo veel in.


Ik denk nu niet meer dat er nog 3 wolven in zitten, gezien het feit dat Ed en Fireas allebei geen wolven waren. Waarschijnlijk zitten er dus nog 2 in, en dan vind ik het logisch dat PartOfTheGame er nog een Lycantroop in heeft gestopt om het spel wat meer te balanceren.

Lycantroop brengt geen balans in het spel zorgt alleen maar voor verwarring.

Het zou goed kunnen dat ik me nu tegen een wolf aan het verdedigen ben, maar aangezien er waarschijnlijk nog iemand met een geweer rondloopt wil ik dit wel even duidelijk hebben. Ik zou het zonde vinden er nu uit te gaan.

Vreemd dat je me dan hier weer niet in geloofd en waarom stem je niet op mij? Komen we er achter wie er gelijk heeft.
Jammer dat je ook niet over begint dat ik de wolven nu een voordeel heb gegeven dat ze mij nu niet gaan lunchen maar de kans groter is dat ze een ander goedje lunchen.
Waarom stem je niet op mij als je twijfelt of ik wel of niet de waarheid spreek.
Jammer vinden er uit te gaan...?


EDIT: Ik wil elienolanaomi's verhaal van de tweede wapensmid ook best geloven, maar dat zegt niets over haarzelf. Een wolf kan ook een geweer krijgen.

Je wil het wel geloven het is zo en AB claimt het.
Klopt het zegt niets over mij maar wel heel veel over een ander....

EDIT2: Als er een (halve) muizenval inzit, mag die best claimen en zeggen wie-ie allemaal gezien heeft. Met zoveel bewezen goedjes winnen we zeker. Maar ik denk niet dat-ie er in zit, anders had-ie zich al wel geopenbaard, precies om die reden.

De muizenval zit er niet in.

Verder blijven mijn verdachten nu nog steeds:

Gekko
Bezem
Genade

Alice (maar die kan zich nu nergens meer tegen verdedigen.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Gewoon dat ik denk dat jij wolf bent.
Dat je Rabbid er uit stemt maakt je niet goed kijk maar naar Kyra en Animal.
Kyra en Animal stemden vóór het orakel kwam niet op elkaar. Daarnaast heb ik al uitgelegd waarom het onwaarschijnlijk is dat Rabbid zich op zou offeren voor mij.

Je hebt nu op Rabbid gestemt en hij is er uit gegaan om zo als misschien wel laatste wolf over te blijven omdat niemand je verdacht vind.
En jij lijkt mij een goede speler die wel eens heel goed omgekeerde psychologie kan gebruiken tegen ons.
En een goede speler om als infectie er bij te hebben.
Wie zal nou onze goede Genade verdenken ik verdacht toch Kyra en Animal en ik stemde toch ook op Rabbid.....
Sorry maar hier geloof ik niet zo veel in.
Er zijn veel bewezen goedjes... Dat is ook een situatie waarin het niet logisch is om op medewolven te stemmen. Als ik als wolf Rabbid eruit had gestemd, had ik me nog steeds niet het meest geloofwaardig als goedje gemaakt, omdat we ook spelers hebben die helemaal zijn bewezen door claims en orakel.

Lycantroop brengt geen balans in het spel zorgt alleen maar voor verwarring.
Balans in het voordeel van de wolven.

Vreemd dat je me dan hier weer niet in geloofd en waarom stem je niet op mij? Komen we er achter wie er gelijk heeft.
Ik stemde niet op je omdat er nog meer kanshebbers zijn op wolf. Maar als je zo graag mijn stem wil: elienolanaomi.

Jammer dat je ook niet over begint dat ik de wolven nu een voordeel heb gegeven dat ze mij nu niet gaan lunchen maar de kans groter is dat ze een ander goedje lunchen.
Nou, je bent waarschijnlijk lynch.
2gt9od2.gif
 

DeletedUser

Gast
Kyra en Animal stemden vóór het orakel kwam niet op elkaar. Daarnaast heb ik al uitgelegd waarom het onwaarschijnlijk is dat Rabbid zich op zou offeren voor mij.

Er zijn veel bewezen goedjes... Dat is ook een situatie waarin het niet logisch is om op medewolven te stemmen. Als ik als wolf Rabbid eruit had gestemd, had ik me nog steeds niet het meest geloofwaardig als goedje gemaakt, omdat we ook spelers hebben die helemaal zijn bewezen door claims en orakel.

Balans in het voordeel van de wolven.

Ik stemde niet op je omdat er nog meer kanshebbers zijn op wolf. Maar als je zo graag mijn stem wil: elienolanaomi.

Nou, je bent waarschijnlijk lynch.
2gt9od2.gif

Als jij echt goed bent waarom zouden Gekko of Bezem dan goed moeten zijn en kijk niet alleen naar de Orakel meldingen.

Ik heb wel meer vreemde dingen in dit potje gezien dus verbaas me nu even nergens meer over.
Hoezo zijn ze bewezen?
Omdat ze op iemand stemmen of een Orakel melden?
Bezem meld dat AB goed is... Maar wou de rol niet prijs geven? Dat AB nog geen lunch is geweest is wss om dat het te voor de hand liggend is en zo hou je de verwarring bij iedereen omdat ze niet weten wie de wolf/ wolven zijn....

Dus zo vreemd zijn de lunches niet als je er even verder over gaat na denken.

Wolf
Infectiewolf
Rattenvalwolf
Welp

Kunnen er dus 5 worden 1/5 wolf maar omdat er 22 spelers zijn zou het goed kunnen dat er nog een gewone wolf bij in zit...?
Dus kunnen er nu heel goed nog 1/2 wolven zijn.

Hoop dat ik van Gekko en of Bezem mag horen waarom ik hun niet zou moeten schieten....

Bezem ???
Ara ???
WWG Heks
Alice DO
Eli Burger met schot
Genade Lycan
AB Wapensmid
Gekko ???

Als ik deze claims geloof dan blijven Ara Bezem en Gekko over...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dus omdat ik ABs rol niet verklap ben ik slecht? Ik maak t alleen wat lastiger voor de wolven. Als ik zijn rol zou zeggen is het voor de wolven een veel makkelijkere afweging wie ze moeten lunchen.
 

DeletedUser

Gast
Dus omdat ik ABs rol niet verklap ben ik slecht? Ik maak t alleen wat lastiger voor de wolven. Als ik zijn rol zou zeggen is het voor de wolven een veel makkelijkere afweging wie ze moeten lunchen.

Hij had lunch kunnen zijn op de manier waarop je zei dat hij goed was...
Maar dat werd ie niet?
Zeg niet dat je slecht bent omdat je AB zijn rol niet wou zeggen.
Vraag me eerder af waarom zou ik jou niet schieten....?
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag me eerder af waarom wel. Ik heb nog geen enkel deftig argument gezien om op mij te stemmen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag me eerder af waarom wel. Ik heb nog geen enkel deftig argument gezien om op mij te stemmen.

Heb ik ook niet nodig ik schiet Genade Gekko of..... JOU
Bewijs mij het tegendeel maar.
Ik heb de hele dag :p
Ben zo even op visite maar ben dan wel mobiel.
Kom jij maar met een "deftige" verdediging waarom ik niet op je zal moeten schieten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Even om een goed beeld te krijgen waarom ik je nu verdenk...?
Dit alles wat je tot nu toe in dit potje hebt gedaan.

Succes goedjes!
Imrahil is wolf :O

Hier troll je met Imrahil is wolf...

Ik vind Initia eerlijk gezegd heel erg verdacht. Hoe hij reageerde op de vraag naar zijn BM stem was echt frappant. Aangezien ik voor de rest niemand nog verdachter vind zal ik mijn stem dus voor nu op Initia zetten.
Daarbij mag Fireas wel bm worden. Die ervaren ouwe rot haalt de wolven er wel uit!

Oke hier stem je gelijk maar Initia...?

Waarom ben ik inactief?
En sorry dat ik een mening heb.


Waaraan merk je dat dan?

Dus je merkt dat ik hier niet veel ben aan mijn vorige potjes.
Ik snap t niet meer.


Meh valt mee, ik lees wel alles, maar ik post niet zoveel omdat ik moet leren voor mijn her.

Inactief klopt wel dat je dat moet vragen?
Voor een potje zonder netwerken zeg je weinig maar dat volgt zo wel verder...
Leren voor je her examen oke maar dan kan je zo nu en dan nog wel eens wat meer zeggen?

Kyraco dan maar.
Ik ben geen AB of Genade dus hier zal geen perverse opmerking volgen.

Dan de stem op Kyra die vreemd is?!

Het Orakel heeft AB gezien, hij is goedje.
Ik weet niet of het handig is om zij rol hier neer te zetten, omdat de wolven anders het misschien te makkelijl krijgen. Als ik zijn rol erbij zet kan dat misschien voor de wolven de afweging wie ze lunchen veranderen.

Dan kom je met dat AB als goedje gezien is....

Sorry voor mijn woordkeuze x)
Neuh, ik snapte ook wel dat Kyra eruit moest, ik zette dan maar erachter omdat ik me een meeloper voelde ;)

Je snapte goed waarom Kyra er uit moest maar jammer omdat ze een goede wolf is?

Ik stem voor vanavond blanco.
Ik acht mij niet in staat om een goed lynchtarget te vinden. Ik wil niet degene zijn die de doorslaggevende stem op een goedje maakt. Helaas ben ik over 10 minuten ook aan het werk, dus vandaar dat ik dat nu al aangeef.

Blanco stemmen...?
Blijf je niks zeggen...?!

Animal zei al dat hij alleen meedeed om Kyra's spel te verzieken.

Ja dus daarom was hij ook wolf om haar er uit te krijgen..?

Goed, even een leuk lijstje van iedereen die nog leeft, en wat ik van diegene denk.
4. EdAtGoirle
Ed is half inactief. Hij is nog minder actief dan ik. Dat zegt al heel wat. Daarom denk ik dat hij een burger is.
5. Ydeger
Ydeger komt altijd te proppen met de mooiste posts, of hij nu goed is of slecht. Hij lijkt echter vrij aggresief te reageren op posts van anderen, of zo lijkt het in ieder geval in mijn ogen. Maar ik weet niet echt wat dit nu betekent. Misschien is hij hierdoor een goedje, misschien is hij wel een wolf. Ik weet t niet.
6. Fireas
Zometeen krijgen we een leuke post van Fireas! :O Ik denk niet dat Fireas een slechtje is. Hij reageert genoeg (even veel als ik :x) maar ook niet zoveel als de standaard wvw spammers. Ik heb nog niet echt een mening over Fireas kunnen vormen, geen idee wat hij is.
9. Harry Hipster--> Araluen
Harry werd inactief, dus zal wel een burger zijn geweest of een ander saai goedje. Anders word je niet inactief, denk ik. Koek zal wss wel een goedje zijn.
10. Donny
Tsja, DonFrank. Ydeger zei al terecht dat hij alleen maar poste om dan 'wolf!' te roepen. Dit kan zijn om de verdenking van hem af te krijgen, of om echt wolven te zoeken, wat ik onwaarschijnlijk acht. Ik denk wel dat als Yde wolf is, dat Don geen wolf is, en vice versa.
11. Weerwolfgek
Speelt sinds gisteren weer actief mee. Zegt inactief te zijn geweest vanwege een date. Dat kan een wolf wel goed uitkomen, mooi makkelijk de lynch ontwijken. Misschien is hij ook wel een goedje, maar voor nu vind ik hem verdacht.
12. Alice
Net actief genoeg om niet dood te vallen. Dat kan natuurlijk een mooie wolvenstrategie zijn, maar dat kan ook gewoon zo zijn omdat Alice bezig is met de examens. Ook Alice vind ik momenteel verdacht, maar niet heel erg.
14. Imrahil
Imra is ook best wel inactief, ook door tentamens. Wat maken die tentamens dit potje toch lastig. Dat is nummer 2 waarvan ik nu niet goed weet of ze zich expres wat op de achtergrond houden, of die gewoon echt wat inactiever zijn dan normaal. Verdacht, maar niet zo.
15. Rabbid
Rabbid is gelukkig wel actief, geen idee of hij examens heeft eigenlijk:x Vast wel want hij komt uit Belgenland. Oke, WvW. Rabbid is goed op wolvenjacht, vind ik. Ik denk niet dat Rabbid slecht is.
16. Eli
Eli is vrij actief. Maar in haar posts merk je niet echt dat ze op zoek is naar wolven, vind ik. Vrij verdacht.
18. Genade
Ik weet niet zo goed wat ik van Genade moet vinden. Hij speelt als altijd, actief, en op 'wolvenjacht', tenzij hij natuurlijk zelf de wolf is. Dat is dus het probleem aan Genade, zijn speelstijl is altijd redelijk vergelijkbaar, wat het moeilijk maakt voor anderen om in te schatten wat hij is. Ik hou hem voorlopig van mijn verdachtenlijstje.
20. AB
Voor mij bewezen.
21. Gekko
Gekko lijkt me een goedje, maar wie weet is hij geïnfecteerd, wat, zoals Genade al aangeeft, vrij waarschijnlijk is. Verdacht dus.

En dan kom je met een lijstje....
Heel mooi verder was je ook wat van plan hier mee te gaan doen?

Mja, misschien gelijkgestemden vinden, en aangezien ik vanavond weer afwezig ben, heb ik nu dus al wat redenen voor mijn lynchstem verzameld. Ik weet overigens nog niet op wie ik ga stemmen.

En dan ben je afwezig en en weet je niet op wie je moet stemmen terwijl je net zo'n mooit lijstje had gemaakt?

Ik zet mijn stem op DonFrank vanavond. Reden daarvoor? Kijk maar in mijn vorige post.

En ja dus dan stem je maar op don? Zijn in JOU lijstje als ik er naar kijk wel betere verdachten die er uit springen....

@Rabbid ja je hebt een punt, ik heb die post iets te vluchtig gemaakt ;) ik kon niet kiezen tussen Yde en Don, uiteindelijk toch maar Don gekozen.

Dan een iets te vluchtige post en kon je niet kiezen tussen Yde en Don omdat de meerderheid daar toch al op aan het stemmen was...!?

Ik had het wat verkeerd aangegeven, maar ik bedoelde dus dat ik verwachtte dat Yde of Don wolf was. Dat zijn ze nu allebei niet, wat mij enigzins verbaasde :O Ik weet nog niet op wie ik vanavond ga stemmen...

Tja, ze waren het beide niet maar je zegt verder niks in het potje.
En weer weet je niet op wie je moet stemmen?
Dacht dat je zo'n mooi lijstje had waar je verdachten op staan????

Eli verdient mijn stem vandaag. Haar activiteit valt ineens wat terug, daarbij vond ik haar al verdacht, aangezien ze in mijn ogen niet erg wolvenjagend speelt. Ik zal mijn stem niet meer aan kunnen passen, omdat ik zo aan het werk ga.


Ik verdien dan hier je stem :O ......?
Omdat mijn activiteit terug valt volgens jou hmmm....
En weer ben je er niet en ga je nergens een discussie aan en geef je een makkelijke stem.

Edaadgoorel .

Tja, toen was ik niet meer verdacht omdat ik mijn tunnelvisie op Ed had staan en iedereen wederom al mee ging op ed...
Ik geef toe mijn fout en had het anders moeten bekijken maar hij was gewoon verdacht en veel te inactief.

Dus omdat ik ABs rol niet verklap ben ik slecht? Ik maak t alleen wat lastiger voor de wolven. Als ik zijn rol zou zeggen is het voor de wolven een veel makkelijkere afweging wie ze moeten lunchen.

Verder nog steeds voeg je niks toe en reageer je dus op een verdenking van mij op jou....

Ik vraag me eerder af waarom wel. Ik heb nog geen enkel deftig argument gezien om op mij te stemmen.

Nou hier heb je een "Deftig argument"
 

DeletedUser

Gast
Je wil het wel geloven het is zo en AB claimt het.
Even voor de duidelijkheid, ik heb nergens geclaimd wapensmid te zijn.
Ik heb alleen gemeld dat ik met zekerheid weet dat er deze er zoiezo 2 maal inzit.

Dus hebben de wolven nu 2 keuzes wie er wapensmid is, of ik of Ara zou de wapensmid zijn.
Er zijn maar 3 personen die dit met zekerheid weten :O

Verder zal ik er vandaag nog eens wat verder over na denken wie mij stem zal gaan krijgen.
Er zijn nu nog spelers waar ik graag een reactie van zou willen zien naar aanleiding van Eli haar post.
 

DeletedUser

Gast
Denk dat er verder geen reacties meer gaan komen...
En sorry dat ik het moet zeggen maar de inactieve spelers geven elke keer de wolven een groot voordeel.

Dat je niet 24/7 online kan zijn dat snap ik.
En verwacht ik ook niet.
Er zijn gewoon RL dingen die voor gaan.
Maar om op zo'n manier te moeten winnen is gewoon jammer.
Als Genade echt wolf is...?
Zeg ik speel je goed en verdien je het ook om te winnen.
Mocht er een inactieve wolf zijn vind ik het jammer dat je op deze manier eigenlijks het spel moet bederven om te kunnen winnen.
Mijn verdachten blijven Genade, Bezem en Gekko de laatste 2 zeggen niks dus staat mijn schot ook op 1 van deze 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het 't verstandigst is om Eli te vermoorden vandaag. Als ze geen geweer heeft is AB ook een leugenaar. Verder vind ik haar argumenten om op mensen te stemmen nogal vergezocht. Ze valt zelfs mij aan ondanks ik niet slecht kan zijn. Verder stemde ze op mij (met Rabbid en AB) op dag 3 zonder goede reden. Alleen dat ik niet heel actief was, maar dat had ik ook gewoon gemeld.

E: En als ze wel een geweer heeft dan kan ze die goed gebruiken ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het 't verstandigst is om Eli te vermoorden vandaag. Als ze geen geweer heeft is AB ook een leugenaar. Verder vind ik haar argumenten om op mensen te stemmen nogal vergezocht. Ze valt zelfs mij aan ondanks ik niet slecht kan zijn. Verder stemde ze op mij (met Rabbid en AB) op dag 3 zonder goede reden. Alleen dat ik niet heel actief was, maar dat had ik ook gewoon gemeld.

E: En als ze wel een geweer heeft dan kan ze die goed gebruiken ;)

En waarom ben ik een leugenaar als Eli geen geweer heeft?
Aangezien ik nergens claim en zeker nergens verkondig dat zij een geweer heeft snap ik niet hoe jij tot die conclusie kunt komen.
Het enige wat ik heb gemeld is dat er een tweede wapensmid in zit.
 

DeletedUser

Gast
Ondanks dat het voor elienolanaomi vrijwel zeker is dat ze gelyncht gaat worden, blijft ze actief zoeken naar wolven en verkondigen op wie ze haar jagersschot gaat zetten. Ik vind haar daarbij oprecht overkomen. Bovendien lijkt ze het niet erg te vinden om gelyncht te worden, omdat ze naar eigen zeggen dan zelf een verdacht persoon kan schieten. Beide vind ik niet passen bij het gedrag van een wolf.
Aan de ene kant kan een lynch op Elie ook handig zijn, omdat ze, als ze goedje is, nog iemand schiet die dan waarschijnlijk wel wolf is, maar aan de andere kant vind ik het suf om om die reden expres jagers te gaan doden. Beter worden er namelijk helemaal geen goedjes gelyncht.

Zoals ik het nu zie is De Bezem of HernamewasAlice wolf/opgegroeide welp en vermoed ik dat Gekko de infectie is. Kwestie van afstrepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan