• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

RPG: Demi-Gods of Garoth

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik zal misschien meedoen, ik twijfelde nog wat omdat het niet echt een onderwerp voor mij is, maar als ik me inschrijf zal dat voor maandagavond sowieso gebeuren ;)

Ik ben bang dat je dan veel te laat bent, aangezien gisteren deadline voor inschrijvingen waren...
 

DeletedUser

Gast
Had ik niet gezien, ik zal het nog even met de ' leiding' van de rpg bespreken ;)
 

DeletedUser

Gast
Naam Demi-God: Ismalde

Geslacht: vrouw

Leeftijd: 32

Volk: Esroth (alhoewel ze zichzelf niet totaal tot het volk ziet, maar het technisch gezien zo is;zie ook geschiedenis.

Zoon/Dochter van: Maeor en Arbora


Uiterlijk: Ismalde heeft lang lichtrood haar, alhoewel het doordat ze het amper verzorgd vaak heel groezelig en klitterig is, met een donkerrode/lichtbruine kleur haar. Ze heeft donkergroene ogen die moeilijk te doorgronden zijn, en verder is ze redelijk lang, ongeveer 1 meter 90. Ze is zeer mager, alhoewel ze toch zeer goede armen beenspieren heeft, waardoor ze er soms wat raar uitziet. Ze heeft een jurk van gevlochten bladeren, die ze nu en dan opnieuw maakt. Verder heeft ze meestal niks anders bij zich behalve een korte, maar zeer scherpe tak met een vreemde vorm waarmee ze goed kan omgaan. Vaak verkiest ze haar lichaam boven het wapen en ziet ze er dus ook enigszins wreed uit, met scherpe nagels/klauwen en tanden die er groot en zeer scherp en sterk uitzien.

Karakter van de Demi-God: Ismalde lijkt op het eerste gezicht een heel rustig, maar ook onzeker persoon. Ze is redelijk verlegen tegenover anderen, en als anderentegen haar praten voel je duidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt. Wat echter voor een deel in haar verscholen zit, is dat ze ook een ontzettend furieus karakter kan zijn als er iets is wat ze niet mag en/of niet kan uitstaan, en dan lijkt ze een heel sterk karakter te hebben. Ze is echter moeilijk te rede te brengen, en als ze tegen iets is, is het heel moeilijk om haar te overtuigen, en niet zelden eindigt dat op een bloederige conversatie. Alhoewel ze redelijk slim is, raakt ze dat vermogen kwijt als ze wat furieuzer is en maakt ze dus ook wel eens de verkeerde beslissingen. Omdat ze altijd geleefd heeft tussen de bomen en planten, en ze haar altijd hebben ‘ geholpen’, heeft ze daar ook een zeer hechte band mee, en weet dus ook redelijk veel over wat men er allemaal van kan gebruiken.

Speciale kracht: Ze kan van een paar kilometer afstand voelen waar zich andere grote organismen bevinden. Dit kan doordat ze in het ‘gevoel’ van bomen kan en daardoor kan voelen waar iemand zich verplaatst. Dit werkt zeer goed en betrouwbaar in een bosrijk gebied, waardoor ze vaak ook de soorten organismen kan onderscheiden na veel confrontaties met de organismen, echter bij weinig vegetatie zal haar kracht zwak worden en lang niet meer zo betrouwbaar.
Geschiedenis Demi-God: Ismalde is een dochter van Maeror en Arbora, een gewone ‘inwoner’ van esroth. Toen Ismalde ongeveer 6 jaar oud was, werd ze meegenomen maar een buitenplek, waar ze zonder enige goede herinneringen en dus ook geen idee hebbende van wat er is gebeurd vergiftigd. Naar wat ze op dit moment denkt gelooft ze dat haar moeder haar zelf had vermoord, omdat niemand anders van de ontzettend afgelegen plek kon weten . Ze lag in het bos terwjl ze op het randje van de dood stond, toen een oude man haar tegenkwam en haar net op tijd kon helpen met behulp van kruiden. Hij wou dat ze met hem meekwam naar een dorp ver weg van haar oorspronkelijke woonplaats, maar ze vertrouwde hem helemaal. Het duurde heel langToen ze echter bij de plek kwam waar de man haar wou hebben, kwam ze erachter dat ze kon aanvoelen dat er andere mensen aankwamen. Ze werd er erg onzeker door, maar uiteindelijk besloot ze net op tijd weg te rennen, voordat ze anders als slaaf werd meegenomen. Na die aanvaring was ze wel 7 jaar, maar nog zo geschokkeerd dat ze zich niet meer in de buurt van een mens durfde te wagen. Ze ging volledig leven van bessen en bladeren, en af en toe ook van dieren, alhoewel dat tot haar spijt is omdat ze haar wel hielpen, maar tegelijkertijd bleef ze wantrouwend over het algemeen. Hoewel ze nog steeds veel in het bos leeft zonder veel ander contact, komt ze nu ook vaker bij de mensen.

Overig: Niets zover ik weet.


Sorry voor de late inschrijving, en er zal waarschijnlijk nog wel wat dingen vervangen moeten worden omdat ik deze snel in elkaar heb gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Onze mening over de demi’s:

Als eerste Roos van Initia:
Ik wil natuurlijk wel zeggen dat je niet (bijna) hetzelfde personage hoeft te gebruiken als dat je in de vorige goden RPG hebt geïntroduceerd, mag natuurlijk wel maar soms kan het leuk zijn om met een ander iemand te spelen.
Ten eerste vraag ik me af of het mogelijk is om op je 15e al heel goed te zijn in zwaardvechten en boogschieten, dat weet ik niet. Misschien gewoon boogschieten? Daar is je speciale kracht ook op gericht (hoeft niet hoor gewoon een suggestie).
Ik vraag me af hoe je bekend staat als de nimf van de liefde, aangezien je bij zoon/dochter van neer hebt gezet dat je dochter bent van Deventhear en Aphrodite die een gewone vrouw is.
Ik weet niet echt wat ik moet vinden van je speciale kracht, het is vrij veel tekst dat onoverzichtelijk staat dus het was een beetje moeilijk om goed te lezen. Het idee om je pijl te veranderen in een vlinder als een halfgod geraakt wordt vind ik heel goed, geen godmod daar. Wel vind ik het een beetje vreemd om als je een god raakt het in een onbreekbaar, niet verkleinend stuk zeep te veranderen. Ik zou daar ook gewoon een vlinder van maken.
De tijdslimiet op de kracht vind ik goed, geeft een beetje realisme. Maar wat gebeurt er met de vorige “verliefden” wanneer je een nieuwe pijl afschiet?
Verder vind ik je demi goed, de geschiedenis vind ik gewoon goed (tenzij Niels er iets tegen heeft).

Als tweede Sarangaesh van Wouterjs
Nou ik mis nog een speciale kracht, dat is wel heel belangrijk en wil ik ook nog echt weten. Zo is je demi namelijk niet af.
Je geschiedenis is ook niet af naar mijn gevoel, het stopt gewoon op den duur. Misschien is dat het moment waar je kracht erbij hoort te komen maar zoals het nu is is het niet af. Verder kan ik eigenlijks niks zeggen over je demi, omdat hij zoals ik al zei niet af is.

Als derde Kallad Ashar van Adi
Ik geloof dat je weer de maniak/gestoorde/slechterik uit gaat hangen, leuk, jij weet altijd wel hoe je dat moet spelen dus dat zal voor diepgang brengen bij de RPG. Nu door naar je karakter:
Het onzichtbaar worden en teleporteren duurt 10 hartslagen, het teleporteren is direct neem ik aan (gelijk van 1 plek op de ander) maar het onzichtbaar worden? Hoe lang kan je onzichtbaar zijn?
En hoe lang duurt het om nog een keer te kunnen teleporteren en kun je ook onzichtbaar zijn en teleporteren tegelijk? Het zou handig zijn als we dat wisten om zeker te zijn dat het goed is:).
Verder vind ik het goed, de laatste regel zie ik maar aan als troll.

De 4e: Skąpiec van Mineos452
Ik geloof dat deze nog redelijk op die van Animal lijkt, qua sadisme dan. Niet veel op aan te merken eigenlijk, duidelijke geschiedenis, voor mij een goede speciale kracht maar vraag ik me wel af of het ook iets van effect heeft op de demi’s. Ook vraag ik me af of een paar minuten wel de juiste tijd is, als je al snel loopt heb je die minuten niet echt nodig lijkt me? En hoe lang duurt het voordat je weer kan gaan rennen? En die vele aanhangers vraag ik me ook wel wat over af, hoeveel invloed zou dat hebben op de RPG?

De 5e: Aran-Gosh van De Bezem
Ik vraag me af wat er gebeurt met het lichaam van je demi als hij zijn speciale kracht gebruikt. Is het gewoon iets dat daar blijft staan? Wat gebeurt er als iemand een zwaard erin steekt? Datzelfde geldt voor wanneer dit gebeurd met een andere demi of een normaal persoon. En de “cooldown” hoe zit het daarmee? En wat gebeurd er met de geest van degene waar je in gaat? (hier kan ik misschien aan het doorzeuren zijn maar ik ben benieuwd:p)
Voor de rest vind ik het wel een goede inzending, misschien kan het nog iets uitgebreider (geschiedenis) maar zo is het ook duidelijk.

De 6e: Paiza van The Big Red
De speciale kracht stopt ineens, niet echt iets van belang geloof ik maar toch.
Het karakter vind ik een beetje vreemd samen met zijn geschiedenis (een deel ervan hoort misschien bij de geschiedenis?) zo zeg je namelijk dat hij een echte boekenwurm is maar daar is verder niks meer over gezegd, maar dat hij smid is waar je op in gaat.
En dat zijn ouders niet naar hem omkeken terwijl ze wel een kinderwens hadden?
Je speciale kracht vind ik verder wel goed, niet echt op. Maar uit het niets oproepen, is dat dan een vuurbal die die gooit of een haard die die aan weet te steken? Ik ben ook wel benieuwd (net als bij de meesten) hoe vaak achter elkaar je dit kan doen.

De 7e: Agnes van Ydeger
“ze zal nooit verliefd worden op een man” Oké beetje een vreemde zin zo aan het einde van een speech hoe je aangeeft hoe veel ze niet ooit van wolven en honden houdt maarjah:p.
Speciale kracht is dat ze altijd raakt met een speer, hoe werkt dat op demi-goden? En nooit verliefd worden op een man vind ik niet echt een speciale kracht, meer een oriëntatie.
Je achtergrond vind ik een beetje vreemd (dat gedeelte van 8 jaar dan) je wilde op 8 jarige leeftijd een dier doden dus maakte je een punt aan een tak?…
De rest vind ik gewoon goed.

De 8e: Laglo Darkness van RabbidRobin
Dit is een grote. Om te beginnen 500 jaar oud, wij hadden gezegd dat demi’s wel aan ouderdom dood konden gaan maar aangezien jij het goed in je demi hebt gestopt vind ik het goed.
Ik vind het idee van een demi uit Alka-Bras (en dan de wocha:p) een goed idee, met ook een goede geschiedenis om hem op Garoth te krijgen.
Eigenlijk vind ik je hele demi goed, een mysterieus karakter waarvan je niet weet aan wie die trouw is, dat zal nog leuke dingen kunnen opleveren bij de RPG.
Raven vinden het vaak fijn om glimmende dingen te stelen (geloof ik) wat doen die als hij bezitterig wordt? Aangezien je zei dat ze hem beschermen tegen zichzelf maar dat je uiteindelijk niet echt zegt wat de raven daar mee doen (dit is vooral nieuwschierigheid;)).
Ik vind je speciale kracht heel goed, zoals ook bij een Demi-god van de god van de nacht hoort kan hij zich bijna onzichtbaar maken in de schaduw, zo hou je ook een foutkans wat leuk is.
Altijd weten hoe laat het is is ook niet op oid dus vind ik ook niet erg. Net zoals altijd de weg weten (wat naar mijn weten ook snel kan gebeuren als je al 500 jaar over de wereld dwaalt.)
Je laatste kracht vind ik zeer goed, niet op en zoals je al zei erg vermoeiend. Maar kan je dat gewoon doen terwijl je loopt? (beetje multitasken) Of is het iets waar je voor moet stilstaan en een makkelijk doelwit voor kan worden?
Goede geschiedenis, zoals ik al zei niet iets op aan te merken.
Voor de rest gewoon goed:).

De 9e: Emine Khouri van HerNameWasAlice
Zei je nou dat Maeror naïef is?:O:p ik vraag me af wat hij vind van je karakter aangezien je nu zegt dat hij naïef, verlegen en snel gehecht aan mensen is.
Zoals al verwacht ook van jou een sadist, leuk om erbij te hebben, maar ik geloof wel dat er redelijk wat mensen met een “afvraagbaar moraal kompas” zijn. Maar dat kan tot nu toe nog wel geloof ik.
Het uitschakelen van functies van een lichaam bij demi-goden kan wel behalve het hart? Ik vind dit een beetje op, het liefste heb ik geen speciale kracht die op demi-goden werkt.
De veranderingen zijn niet permanent zei je, hoe lang dan? Je zegt nu tot ze bewusteloos raakt of het zelf stopzet, zorgen de krachten er dan ook voor dat ze zwakker wordt tot ze bewusteloos raakt? En wordt slapen onder bewusteloos gezien?
De geschiedenis wil ik nog wel weten aangezien ik daar wel benieuwd naar ben (vooral de 2 personen waar je je leven voor zou geven). Verder geloof ik wel goed.

De 10e: Tempissimus van Owen666
Ik vind het een beetje een korte inschrijving, ik mis sowieso een geschiedenis die toch redelijk belangrijk is voor de demi-god (ook hoe die bij zijn karakter komt enz). “De wereld zal beven onder zijn woede als hij eenmaal boos is en alleen andere half-goeden en goden kunnen zijn furie weerstaan.” Hoe bedoel je dit? Aangezien er bij je speciale kracht niks over staat.
Over je speciale kracht gesproken:
Ik vind het goed, je gebruikt je kracht alleen als het echt moet en de kracht die je hebt is niet op (imo). Het vertragen en stil zetten vind ik goed, past goed. Net zoals het kijken in de toekomst en het verleden. Wel vraag ik me af hoe lang de tijd versloomd/stil kan staan en hoe ver je in de toekomst/het verleden kan kijken. En natuurlijk hoe vaak je je kracht kan gebruiken/hoe lang je moet wachten voor je het weer kan gebruiken.
De geschiedenis mist nog, maar dat is wel belangrijk bij deze demi geloof ik, aangezien je zegt dat hij een beetje een Robin hood is en dat hij de goden die krachten gebruiken veracht. Ik wil wel weten hoe dat is gekomen:).

De 11e: Cur van mij
Hier moet de rest maar kritiek op geven lijkt me.
Ik zie zelf al wel dat ik nog aan mijn speciale kracht moet werken aangezien ik niet heb gezegd hoe lang ik moet wachten tussen krachten enz.

De 12e: Dagarik Zia'ahor van Koning Naamloos
Ik geloof de jongste Demi in het spel maar door zijn goede geschiedenis die je hebt geschreven vind ik het wel een goed personage.
Ook zijn karakter vind ik goed, door zijn geschiedenis is het echt gevormd naar wat het nu is en kan het door de RPG heen ook nog groeien.
De helende kracht is ook een goed iets (dat is er tot nu toe nog niet geloof ik). Doet me een beetje denken aan mijn god van Alka-Bras :D. Maar wordt hij ook vermoeid van het gebruiken van zijn kracht?
Niet zoveel op aan te merken verder, goede geschiedenis.

De 13e: Khlívo van Fireas
Ik vind je kracht wel goed, niet echt goddelijk maar juist iets wat hij heeft geleerd door te doen (geloof ik), een goede speciale kracht vind ik. Wel moet je geschiedenis beter geloof ik, er staat namelijk nergens hoe hij uit die coma is geraakt (die zin vond ik vreemd) en hoe hij huurmoordenaar is geworden en zo goed met zijn speciale kracht is geworden. Voor de rest niet echt iets op aan te merken.

De 14e en laatste voor nu: Ismalde van Marcoknight
Een (te) late inzending, maar ik geef er gewoon feedback op.
De 5e vrouw op 14 mensen, een stuk beter dan bij de piraten RPG waar toen zowat iedereen vrouw was:).
Ik geloof dat dit een barbaar is, iemand die altijd tussen de bomen heeft geleefd en niet goed tussen de mensen kan zijn. Die hebben we nog niet (niet zoals jij het hebt dan) dus zal een leuke toevoeging zijn.
De kracht van je demi lijkt een beetje op die van mij maar daar heb ik geen problemen mee, ook aangezien die van jou sterker is en daar op focust.
Je geschiedenis is een beetje moeilijk, je zegt dat je demi 1 jaar was toen ze was vergiftigd en was gered door een man, toen duurde het 2 jaar voordat ze aankwamen bij de plek waar hij haar naartoe bracht, wat een slavenhandelaar bleek en toen kon je op je 3e wegrennen van die mensen. Ik geloof niet dat een kind dat zo jong is dat kan.
Voor de rest vind ik de geschiedenis goed, ze is door die aanvaring heel erg wantrouwend geworden en heeft zichzelf moeten redden, maar zoals ik al zei is dat niet mogelijk voor zo’n klein kind.
 

DeletedUser16774

Gast
Commentaar op mijn commentaar:
Roos' talent is vooral boogschieten, maar ze kan ook zwaardvechten. Echter blinkt ze daar niet in uit. Ze wordt nimf van de liefde genoemd omdat ze mensen verliefd maakt, duh. En verliefde mensen blijven verliefd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De 8e: Laglo Darkness van RabbidRobin
Dit is een grote. Om te beginnen 500 jaar oud, wij hadden gezegd dat demi’s wel aan ouderdom dood konden gaan maar aangezien jij het goed in je demi hebt gestopt vind ik het goed.
Ik vind het idee van een demi uit Alka-Bras (en dan de wocha:p) een goed idee, met ook een goede geschiedenis om hem op Garoth te krijgen.

Ik heb het inderdaad vrij goed ingewerkt in mijn God. Mocht het echt een probleem zijn dat hij niet echt aan ouderdom kan sterven, wil ik gerust nog wel wat aanpassen. Maar gezien jullie reactie lijkt dit mij eigenlijk geen probleem. Geen idee of jullie hier iets mee van plan waren of iets dergelijks. En dankje, ik wou niet te mainstream zijn #hipster.

Eigenlijk vind ik je hele demi goed, een mysterieus karakter waarvan je niet weet aan wie die trouw is, dat zal nog leuke dingen kunnen opleveren bij de RPG.

Wees gerust, mijn plannen hieromtrent zijn al zo goed als af en ik heb zelf een vrij duidelijk beeld wat mijn functie in het trouwzijn wordt ^^. Het wordt nog een leuke verassing, zelfs voor de spelleiding. En natuurlijk houdt iedereen van verassingen :)

Raven vinden het vaak fijn om glimmende dingen te stelen (geloof ik) wat doen die als hij bezitterig wordt? Aangezien je zei dat ze hem beschermen tegen zichzelf maar dat je uiteindelijk niet echt zegt wat de raven daar mee doen (dit is vooral nieuwschierigheid;)).

Daar heb ik eigenlijk nog geen echt zicht op. Ik heb wel al ongeveer een plan van aanpak wat ik ga doen hoe het spel ook verloopt. Daarbij weet ik wel wat de reactie van de raven zal zijn en de reactie van Laglo enzovoort. Over andere zaken waar ze hem tegen moeten beschermen, wordt het gewoon improviseren, dunkt me. Het zullen eerder waarschuwingen zijn, momenten dat ze hem pikken om hem terug helder te doen denken, bepaalde tekenen achterlaten en zo. Laglo hoeft deze ook niet te volgen, maar gezien zijn herrineringen zal hij wel meestal hun raad opvolgen. De kans dat zij het fout hebben is namelijk niet zo groot.

Je laatste kracht vind ik zeer goed, niet op en zoals je al zei erg vermoeiend. Maar kan je dat gewoon doen terwijl je loopt? (beetje multitasken) Of is het iets waar je voor moet stilstaan en een makkelijk doelwit voor kan worden?

Nee, hij kan het niet al lopend. Dat sterft ie ofzo. Geen idee eigenlijk. De levensenergie van HalfGoden zal, denk ik, wel iets hoger liggen dan dat van mensen waardoor ze wel een beter uithoudingsvermogen en dergelijke hebben, maar dan nog kan hij het eventueel al lopend voor nog geen 500 meter bij wijze van spreke, maar normaal gezien zal dit alleen gedaan kunnen worden wanneer hij stilstaat en zich concentreert op de raven. Tenzij het echt in noodgevallen is en hij moet vluchten voor zijn leven, dan natuurlijk geeft hij zich tot het uiterste en zal hij misschien wel zijn krachten te intensief gebruiken. Maar dat is eerder voor later, in het spel zelf.
 

DeletedUser

Gast
laat ik dan ook maar eens reageren ^^

Sanhal zei:
De 4e: Skąpiec van Mineos452
Ik geloof dat deze nog redelijk op die van Animal lijkt, qua sadisme dan.
Dat ie veel op Adi zijn halfgod lijkt kan ik niet veel aan doen, het is voor mij het makkelijkst om zo iemand te spelen :p
Als het echt verschil maakt zal ik het wel aanpassen ;)

Niet veel op aan te merken eigenlijk, duidelijke geschiedenis, voor mij een goede speciale kracht maar vraag ik me wel af of het ook iets van effect heeft op de demi’s.
Dat heeft het, de andere halfgoden zien ook alleen maar een waas, tenzij er staat dat ie extreem snelle bewegingen kan zien :p
Ook vraag ik me af of een paar minuten wel de juiste tijd is, als je al snel loopt heb je die minuten niet echt nodig lijkt me?
Wat ik hiermee bedoel is dat Skąpiec, als hij te lang zou lopen, geen energie meer over heeft om te vechten
En hoe lang duurt het voordat je weer kan gaan rennen?
Nou, hangt er van af hoe lang hij rent. Hoe langer hij blijft sprinten, hoe meer uitgeput hij zal zijn. Dan is het gewoon een kwestie van herstellen.
En die vele aanhangers vraag ik me ook wel wat over af, hoeveel invloed zou dat hebben op de RPG?
Ik dacht aan oorlogen enzo, hij kan zijn aanhangers trainen als soldaten. Had ik er beter bijgezegd ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Onze mening over de demi’s:

De 7e: Agnes van Ydeger
“ze zal nooit verliefd worden op een man” Oké beetje een vreemde zin zo aan het einde van een speech hoe je aangeeft hoe veel ze niet ooit van wolven en honden houdt maarjah:p. Ergens heeft het wel met elkaar te maken. Ik wou duidelijk maken dat ze van die beesten houdt, en dat ze nooit meer van een man zal houden dan van het minst beminnelijke beestje.
Speciale kracht is dat ze altijd raakt met een speer, hoe werkt dat op demi-goden? En nooit verliefd worden op een man vind ik niet echt een speciale kracht, meer een oriëntatie. Haar speer gaat sws niet mis, maar ze zal nooit op een andere demi richten, misschien vlak er naast oid om hem te waarschuwen.
Je achtergrond vind ik een beetje vreemd (dat gedeelte van 8 jaar dan) je wilde op 8 jarige leeftijd een dier doden dus maakte je een punt aan een tak?… Bij wijze van speer en gooi en boem en dood en etuuh
De rest vind ik gewoon goed. Jij bent de eerste die niet bij alles zegt 'eigenlijk is het gewoon goed', maar echt commentaar geeft. Je bent een held.
Vetjes, heeuy
 

DeletedUser

Gast
De 11e: Cur van mij
Hier moet de rest maar kritiek op geven lijkt me.
Ik zie zelf al wel dat ik nog aan mijn speciale kracht moet werken aangezien ik niet heb gezegd hoe lang ik moet wachten tussen krachten enz.

Mag ik zo vriendelijk zijn dat te doen? ^^
Je personage is mooi gevormd en de achtergrond is erg sterk en mooi verhaal. Vooral dat je zo ook je naam verklaart. De enige opmerking die ik kan bedenken is hoe je die dieren ziet. Zie je infra-rood of zo? En tot hoever kun je kijken? Kan hij deze kracht uitzetten?
Dus zoals ik al zei, verder mooie inschrijving.

De 12e: Dagarik Zia'ahor van Koning Naamloos
Ik geloof de jongste Demi in het spel maar door zijn goede geschiedenis die je hebt geschreven vind ik het wel een goed personage.
Ook zijn karakter vind ik goed, door zijn geschiedenis is het echt gevormd naar wat het nu is en kan het door de RPG heen ook nog groeien.
De helende kracht is ook een goed iets (dat is er tot nu toe nog niet geloof ik). Doet me een beetje denken aan mijn god van Alka-Bras :D. Maar wordt hij ook vermoeid van het gebruiken van zijn kracht?
Niet zoveel op aan te merken verder, goede geschiedenis.

Zichzelf helen kost geen moeite kost nauwelijks moeite, maar die energie aan iemand anders geven kost hem wel moeite, ja.
Dit had ik niet eerder bedacht, maar is volgens mij wel een leuke toevoeging.

laat ik dan ook maar eens reageren ^^

Oh ja, laat ik nu alvast maar zeggen dat als ik jouw god noem, hem gewoon schrijf als Skapiec, zonder haakje aan de a :p
 

DeletedUser

Gast
De 9e: Emine Khouri van HerNameWasAlice
Zei je nou dat Maeror naïef is? :O :p ik vraag me af wat hij vind van je karakter aangezien je nu zegt dat hij naïef, verlegen en snel gehecht aan mensen is.
Dat haal ik uit zijn eigen formulier hoor. Nouja, dat naïef staat er niet letterlijk maar in formulier bedoel ik het ook in de context van mensen vertrouwen, als ik me niet vergis.
Zoals al verwacht ook van jou een sadist, leuk om erbij te hebben, maar ik geloof wel dat er redelijk wat mensen met een “afvraagbaar moraal kompas” zijn. Maar dat kan tot nu toe nog wel geloof ik.
Het uitschakelen van functies van een lichaam bij demi-goden kan wel behalve het hart? Ik vind dit een beetje op, het liefste heb ik geen speciale kracht die op demi-goden werkt.
Behalve vitale levensfuncties, niet behalve het hart. Ze kan er geen demi-goden mee doden, vat het zo op. Verder zou je me nu toch al goed genoeg moeten kennen en weten dat ik mijn uiterste best ga doen om niet te godmodden :O
De veranderingen zijn niet permanent zei je, hoe lang dan? Je zegt nu tot ze bewusteloos raakt of het zelf stopzet, zorgen de krachten er dan ook voor dat ze zwakker wordt tot ze bewusteloos raakt? En wordt slapen onder bewusteloos gezien?
Ze verzwakt er zelf van, ja. Op zich kost het haar niet veel moeite om een effect op iemand vol te houden, als wel om deze op te starten. Van het gebruiken van deze krachten kan ze op zich niet bewusteloos raken. Slapen wordt onder bewusteloos gezien.
De geschiedenis wil ik nog wel weten aangezien ik daar wel benieuwd naar ben (vooral de 2 personen waar je je leven voor zou geven). Verder geloof ik wel goed.

In het vet.
En ja, ik moet mijn geschiedenis nog steeds neerschrijven :$
 

DeletedUser

Gast
Koning Naamloos zei:
Oh ja, laat ik nu alvast maar zeggen dat als ik jouw god noem, hem gewoon schrijf als Skapiec, zonder haakje aan de a

Maakt niet uit, ik was trouwens nog van plan zijn naam te veranderen :p
 

DeletedUser

Gast
De 14e en laatste voor nu: Ismalde van Marcoknight
Een (te) late inzending, maar ik geef er gewoon feedback op.
De 5e vrouw op 14 mensen, een stuk beter dan bij de piraten RPG waar toen zowat iedereen vrouw was:).
Klopt, daar had ik dit keer op gelet, want het moet wel een beetje balanced zijn :p
Ik geloof dat dit een barbaar is, iemand die altijd tussen de bomen heeft geleefd en niet goed tussen de mensen kan zijn. Die hebben we nog niet (niet zoals jij het hebt dan) dus zal een leuke toevoeging zijn.
Klopt, in technische zin is het gewoon een pure barbaar. Ik kwam daar echter niet op toen ik het schreef, maar dat is wel de beste manier om haar te beschrijven.
De kracht van je demi lijkt een beetje op die van mij maar daar heb ik geen problemen mee, ook aangezien die van jou sterker is en daar op focust.Om eerlijk te zijn had ik jouw speciale kracht niet gezien, maar het zou wel moeten kunnen denk ik. Misschien dat ik het nog net iets anders maak, maar dat zal ik op zijn minst bespreken met jou, omdat je ook 1 van de leiding bent, dus dan hoor je het wel.
Je geschiedenis is een beetje moeilijk, je zegt dat je demi 1 jaar was toen ze was vergiftigd en was gered door een man, toen duurde het 2 jaar voordat ze aankwamen bij de plek waar hij haar naartoe bracht, wat een slavenhandelaar bleek en toen kon je op je 3e wegrennen van die mensen. Ik geloof niet dat een kind dat zo jong is dat kan.
Klopt, ik twijfelde ook al over de leeftijd, maar die heb ik toen maar zo gelaten. Ik denk dat ik de leeftijden zal veranderen rond de 6 en 7 , want je hebt gelijk dat het te jong is, maar het is de bedoeling dat ze ook niet veel volwassenheid en discipline heeft geleerd van anderen, dus veel ouder zou haar veel dingen hebben bijgeleerd die ze nu niet heeft. Voor de rest is er naar mijns inziens niet veel mis met de geschiedenis dus verander ik niks anders.
Voor de rest vind ik de geschiedenis goed, ze is door die aanvaring heel erg wantrouwend geworden en heeft zichzelf moeten redden, maar zoals ik al zei is dat niet mogelijk voor zo’n klein kind.

Antwoord in zwart, ik zal vanavond het waarschijnlijk aanpassen en kijken naar jouw speciale kracht.
 

DeletedUser

Gast
Kleine wijziging, naam is nu Aliquam. Ik vond die a niet op mijn toetsenbord en ik heb geen zin om heel de tijd Ctrl c en v te doen :x
 

DeletedUser

Gast
Ook een kleine wijziging bij mij i.v.m speciale kracht doorgeven aan iemand anders.
Link naar mijn inschrijving.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Naam Demi-God: T'yer

Geslacht: Man

Leeftijd: 36

Volk: Noroth

Zoon/Dochter van: Deventhear en een onbekende moeder.


Uiterlijk: Zoals het een lid van de Noroth betaamd beschikt T'yer over een prachtige volle baard, die net als zijn middellange haar kastanjebruin is. Hij is om en nabij de 2 meter lang en zwaar gespierd. Hij heeft een ontbloot bovenlijf aangezien hij het noordelijke klimaat gewend is en momenteel in Saroth verblijft (zie geschiedenis), waardoor er een mooie verzameling littekens zichtbaar is. Over zijn bovenlijf lopen kruislings 2 leren riemen waaraan een aantal messen zijn bevestigd. Op zijn rug draagt hij een dubbelbladige strijdbijl die hij met twee handen moet hanteren. Hij draagt wel een broek en zware laarzen. Een paar priemende grijze ogen siert zijn norse gezicht.

Karakter van de Demi-God: Op het eerste gezicht ziet T'yer er misschien nors en onvriendelijk uit, maar dat is hij ook. Als hij je niet mag kan je wel inpakken, als je hem dan namelijk lastigvalt krijg je alleen maar problemen. Vaak wordt er in de eerste indruk al bepaald of hij iemand mag of niet, hierna is de kans klein dat dit zal veranderen. Hij is arrogant en heeft een gigantische bak met zelfkennis *kuch*. Hij is zeer loyaal en straft verraad dan ook keihard af, dat is zijns inziens de grootste zonde die je kan begaan. Hij haat zwakte en heeft geen mededogen. In sommige gevallen kan hij overhaast reageren, eigenlijk redelijk vaak, wat nog wel eens problemen op kan leveren. Gevechten met mensen die zijn beledigd komen dan ook nogal eens voor.

Speciale kracht: Krachtsexplosie. T'yer kan een golf van kracht in waaiervorm ontketenen waardoor slachtoffers van deze kracht worden weggeblazen. Normaal gesproken resulteert dit voor normale mensen in de dood. Eenmaal gebruikt is het niet meer mogelijk om deze kracht te gebruiken binnen een tijdsbestek van enkele uren.

Geschiedenis Demi-God: T'yer is geboren in Noroth, tijdens zijn geboorte overleed zijn moeder. Hij werd hierdoor opgevoed door zijn broer. In een overval door slavenhandelaren op het gehucht waar hij woonde werden T'yer en zijn broer R'dyl gevangen genomen door de overmacht. Na een lange reis werden zij verkocht aan de eigenaar van de Arena in Saroth, waar gladiatorengevechten worden gehouden. Na velen tegenstanders te hebben verslagen werden de broeders gedwongen om tegen elkaar te vechten. Als de echte Noroth die ze waren gingen ze die uitdaging niet uit de weg, zwakte is namelijk uit den boze. Uiteindelijk wist T'yer R'dyl te verslaan door zijn speciale kracht te gebruiken, wat hij in de Arena voorheen nog nooit had gedaan. De 16-jarige Aran-Gosh was ooggetuige van deze gebeurtenis en kocht T'yer meteen vrij. Na zijn vrijlating legde Aran-Gosh T'yer uit dat ze beide halfgoden waren en bood hij hem een positie als rechterhand in zijn leger aan. T'yer greep dit aanbod met beide handen aan en na al die jaren vechten de twee nog steeds zij aan zij.

Overig: Hij is op en top awesome.
 

DeletedUser

Gast
-Je leest zo veel mogelijk, ik ga niemand verplichten om alles te lezen. Alhoewel het wel leuk is denk ik om alles te weten. Als je ergens je naam ziet, gelieve het stukje daar dan wel eens te lezen. Als je echt een gebeurtenis met iemand wilt, kan je hem/haar beter via pm even contacteren.

Misschien ook even handig om erbij te zetten dat wanneer je andere personen noemt, je deze dik gedrukt maakt.
 

DeletedUser

Gast
Naam: Kalad
Geslacht: Man
Leeftijd: 184
Volk: Atm, in Saroth
Zoon van: Unknown
Uiterlijk en kleding: Unknown

Karakter: Kalad is slim. Door zijn lange leven en zijn constante invloed in de gang van zaken in Saroth, weet hij enorm veel over de politieke sfeer en kan hij deze geweldig manipuleren. Verder is Kalad een oud gediende, waar hij zichzelf tot kapitein heeft geschopt. Hij kijkt neer op anderen, en voelt zichzelf door zijn leeftijd en zijn halve goddelijkheid superieur op anderen.

Speciale kracht: Kalad kan zijn uiterlijk veranderen. Dit is de reden waarom hij eruit ziet als een twintigjarige man in plaats van iemand die al jaren had moeten sterven. Ook zijn spieren passen zich aan als hij van uiterlijk veranderd.

Geschiedenis: Unknown

Overig: Kalad is een geweldige vechter. Na zich vanaf rekruut tot kapitein te hebben geschopt, weer hij meer van vecht tactieken dan velen anderen. Ook de jaren na zijn soldatenleven, heeft hij zijn technieken verbeterd. Hij vecht al 170 jaar lang met de speer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
Naam Demi-God: Raigor

Geslacht: mannetje

Leeftijd: 22 jaar

Volk: Esroth

Zoon/Dochter van:
Maeror en Marala

Uiterlijk: Raigor heeft zwart haar dat rommelig door elkaar zit en een lichtbruine huid die je krijgt als je veel in de zon bent. op zijn borst loopt een lang litteken van links boven naar rechtsonder, net boven de heup. Verder heeft hij bruine ogen, een rechte neus en kleine oren. Hoewel hij gespierd is, wat zijn middelmatige lengte meer dan goed maakt, is hij slank en daarmee ook snel. Hij is zeer lichtvoetig en heeft een iets voorover gebogen houding met zijn knieën licht gebogen. Daarmee kan hij dan misschien heel snel rennen, maar wel lang en constant. Hij heeft een groen shirt met korte mouwen en een stevige lichtbruine broek tot net boven de knieën. Aan zijn riem heeft hij een mes, een halflang zwaard en een buidel met wat geld.

Karakter van de Demi-god: Deze Demi-god lijkt een ontzettend aardig karakter te hebben, maar dat is gedeeltelijk schijn. Raigor zal altijd aardig zijn, maar zou je net zo goed met een glimlach en een knipoog kunnen vermoorden. Hij geeft wel om anderen, maar zal dat alleen laten zien als hij daar de ruimte voor heeft. Eigenbelang is voor hem, zonder dat veel mensen dat merken, een belangrijk iets. Door zijn levensstijl is er enigszins een achterstand in de omgang met mensen opgelopen, waardoor hij zich in sommige situaties onzeker voelt, maar dat zal hij aan niemand laten merken!

Speciale kracht: Raigor kan dromen en nachtmerries bij mensen en andere Halfgoden beïnvloeden,als die dat willen. Hij kan niet iemand tot slapen brengen, maar als een persoon eenmaal in slaap is gevallen zijn de remmen los! Van de rustigste dromen tot de afschrikwekkendste nachtmerries, alles is mogelijk. Een persoon kan dan niet uit zichzelf wakker worden! (maar ja, dat kan meestal sowieso al niet als je slaapt) Ook zijn eigen dromen kan hij beïnvloeden, zodat hij, zelfs als hij maar kort slaapt, als snel uitgerust is. Raigor kan verschillende mensen tegelijk beïnvloeden, maar hoe meer mensen, hoe meer energie dat voor hemzelf kost. Daarbij zijn nachtmerries moeilijker dan dromen.

Geschiedenis Demi-God: Niet heel lang geleden werd Maeror verliefd op een vrouw die Marala heet. Hij nam haar mee en maakte haar tot de zijne, maar zoals vaker gebeurde werd hij haar zat en hij verwondde haar dodelijk.hij wist niet dat zij zwanger was. Marala wist dat wel en zij bad tot en god, een vergeten god die nog steeds bestond, maar door niemand gezien werd. Zij wist van deze god en hij verhoorde haar wens. In haar sterfbed beviel ze van een kind, Raigor.
Een tijd lang woonde Raigor bij zijn vader, die hem opvoedde en hem veel dingen leerde. Met zijn macht zorgde hij er zo voor dat Raigor al op jonge leeftijd veel dingen kon. Na 7 jaar ging Raigor op weg naar Esroth, naar Esroth, omdat de kou van de Noroth, de paarden van de Wesroth en de hebzucht van de Saroth hem niet aanstonden. Bij de Esroth leerde hij leven als een Esroth en het beviel hem.
Helaas werd Raigor steeds meer een kind van zijn vader en hij kreeg ruzies. Éen van die ruzies liep verkeerd af. Raigor had een man zo veel verschrikkelijke nachtmerries gegeven dat de man totaal manisch was geworden. Er werd besloten dat hij weg moest. Dus hij ging weg, min of meer verbannen uit Esroth. Al snel had hij de ideale manier gevonden om te overleven. Hij zou gaan stelen, 's nachts. al snel kwam hij uit bij de Saroth, omdat daar het meest te halen viel. Betrapt werd hij nooit, iedereen sliep en hij hield hen gevangen in hun dromen. Hij stal alleen het geld en het eten dat hij nodig had en alleen als de mensen het konden missen. Overdag sliep hij in de bossen, nog steeds als een Esroth, of in een herberg.
En nu is zijn leven nog steeds niet veranderd, hij is nog steeds een dief!

Overig:
-.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan