• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #113 Het kerkhof van wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ook mij lijkt het heel goed mogelijk dat Aran de laatste premiejager is en dat hij Elienolanaomi als (een van) de laatste doelwit(ten) heeft
 

DeletedUser

Gast
De jacht

De inwoners van Wakkerdam waren er van overtuigd dat er nog een premiejager in hun midden was, ze vonden het nu ook echt wel tijd worden dat die dood ging.
Maar de vraag die bij iedereen ruste, wie was toch die tweede premiejager?
Was het inderdaad Aran zoals zoveel zeiden, of was het toch iemand anders?
De nieuwe burgemeester keek van een afstandje toe hoe de rest van Wakkerdam reageerde toen hij zijn stem had geplaatst.
Hij was amper burgemeester en gelijk al in opspraak gekomen, hoe kon de alom geliefde RabbidRobin dit nou doen.
De Bezem was nog jong en onervaren, hoe moest hij Wakkerdam nou gaan leiden?
De inwoners van wakkerdam stemden nu toch bijna allemaal voor Aran, zou hij inderdaad de premiejager zijn???
Aran is lynch en sterft als burger
Eli 1
Aran 6
De Bezem 1
6. Aran Eli
7. Onnebecool Aran
9. Klein Kindje
11. Sanhal Aran
15. Elienolanaomi Aran
18. Fireas Aran
19. Bezem Aran
21. Maximus De Bezem
22. Loom-a-holic Aran
 

DeletedUser

Gast
judgement call

De wolven waren zich er ook van bewust dat er nog een grote dreiging voor hun was, nog groter dan de inwoners van Wakkerdam.
Die domme inwoners van dit kleine nietige plaatsje kunnen ons niks maken, maar die premiejager is wel een gevaar aan het worden
Vertelde de leider van "The wolfpack" aan zijn trouwe volgers.
Hij wist dat die premiejager nu toch ook echt dood moest wilden hun overleven, maar net als de bewoners van Wakkerdam wist ook hij niet wie het was.
Hij ging naar zijn privé tombe om na te denken over de premiejager.

Na een paar uur kwam hij terug en sprak tegen zijn volgers en vrienden:
Jongens, mannen, meisjes en vrouwen.
Ik heb er lang over nagedacht en denk dat ik nu weet wie de premiejager is.
Het is iemand die onopvallend te werk gaat, dat wijst mij op ervaring.
Hij is iemand met ervaring, dus waarschijnlijk niet de jongste meer.
Vanavond eten we premiejager vrienden, kom en volg mij naar de lunch

De wolven volgenden hun leider allemaal naar een klein huisje iets afgelegen van het dorp.
Ze zagen beweging binnen, dus slopen ze behoedzaam naar het huis.
Plots sprong er iemand door het raam naar buiten, hij was tot aan zijn tanden bewapend en schreeuwde:
Zijn jullie daar eindelijk wolven tuig, ik heb op jullie gewacht
Hij richte zijn grootste geweer op een kleine onervaren wolf en deed zijn mond open om nog iets te zeggen, maar het enige wat er klonk was:
AAAAAAAAAAARRRRRRRRGGHHHHH
Hij had niet gezien dat de leider hem van achter was beslopen, op het moment dat hij iets zou zeggen beet de leider met zijn scherpe tanden in de nek van de oude man.
Maximus is lunch en sterft als Premiejager V2
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmm gelukkig toch de premiejager eruit. Ik had niet verwacht dat Aran burger was maar maximus premie had ik ook niet verwacht.
Toch nog een wolf dus.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga morgen nog even goed analyseren wie zich verdacht heeft gemaakt voor nu maak ik het lijstje van AB iets meer vanuit mijn ogen:

1. Mayco - Welp
2. Owen66 => Gerben - burger
3. WWG - Premiejager
4. Genie - Burger
5. Tristiano - Wolf en geliefde met andy
6. Aran - Burger
7. Onnebecool
8. Ydeger - Burger
9. Klein Kindje
10. PartOfTheGame - cupido
11. Sanhal - Beul
12. Ijzer - Wolf
13. Initia - Wolf
14. RabbidRobin - Beschermengel
15. Elienolanaomi
16. Alice - Grafdelver
17. EdAtGoirle - Infectiewolf
18. Fireas
19. Bezem - Burgemeester
20. Kyraco - Dorpsoudste V2
21. Maximus - Premiejager V2
22. Loom-a-holic
23. ANDY - Burger en geliefde met Tristiano
24. Mineos452 - Wolf

Rood---|Dood
Geel---|Verdacht
Groen--|goedje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dit moet ik inderdaad even verbeteren, had niet heel veel tijd maar zoals ik de vorige keer ook deed bedoel ik natuurlijk waarschijnlijk burger en niet burger :O
 

DeletedUser

Gast
Oke er ging nog een lunch door die zag ik niet aankomen...

Maar de premiejager kan niet meer winnen dus dat is dan wel weer een goed iets.

Gezien het aantal wolven dat er dood zijn gegaan denk ik echt niet dat er nog een wolf in zit maar eerder een lijk.
Dat verklaart waarom de lunch op dag 2 niet door ging.
 

DeletedUser

Gast
@onne. Mag ik eigenlijk vragen waarom in je vorige lijste Eli en loom-a-holic beide groen waren aangegeven?
En waarom heb je eli dan nu opeens geel gemaakt?
 

DeletedUser

Gast
@onne. Mag ik eigenlijk vragen waarom in je vorige lijste Eli en loom-a-holic beide groen waren aangegeven?
En waarom heb je eli dan nu opeens geel gemaakt?

Ik weet niet meer waarom eli toen groen was, maar ik vind eli momenteel verdacht omdat ze slechts 2 keer heeft gestemd en wel vrij veel actief is geweest. Loom is voor mij het meest onschuldig omdat hij 2 wolven waaronder een infectie eruit heeft gestemt.

Sanhal is groen omdat hij beul is (dus tja dan kan je geen wolf zijn)
Ik ben groen omdat ik infectie eruit heb gestemd.

De gele zijn gebaseerd ook op de stemmen, waar van geen 1 zorgde voor een lynch van een wolf. (welp etc. tellen hier niet mee, logisch :p)


Misschien wil hij doodvallen?

AB heeft me het even uitgelegd nu is het goed sorry :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Na een gesprek met Onne heb ik besloten om hem het voordeel van de twijfel te geven.
Hierbij dus wel een waarschuwing voor Onne, het is nu duidelijk dat een burger en een goedje niet hetzelfde zijn.
Komt er weer zo'n verspreking zal je dood vallen.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet meer waarom eli toen groen was, maar ik vind eli momenteel verdacht omdat ze slechts 2 keer heeft gestemd en wel vrij veel actief is geweest. Loom is voor mij het meest onschuldig omdat hij 2 wolven waaronder een infectie eruit heeft gestemt.

Sanhal is groen omdat hij beul is (dus tja dan kan je geen wolf zijn)
Ik ben groen omdat ik infectie eruit heb gestemd.

De gele zijn gebaseerd ook op de stemmen, waar van geen 1 zorgde voor een lynch van een wolf. (welp etc. tellen hier niet mee, logisch :p)




AB heeft me het even uitgelegd nu is het goed sorry :p

Ik heb maar 2x gestemd zou moeten hebben...?
Daar klopt dus niks van.

En ik heb er ook een wolf uit gestemd genaamd Initia waar ik de dag daar voor mee begonnen was.
Ik op Andy heb gestemd waar door ook wolf genaamd Tristan mee dood ging.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb maar 2x gestemd zou moeten hebben...?
Daar klopt dus niks van.
Nee dat klopt inderdaad vergis ik mij

En ik heb er ook een wolf uit gestemd genaamd Initia waar ik de dag daar voor mee begonnen was.
Dit was nou niet echt heel bijzonder, Tristan(wolf) stemde ook op Initia ik weet niet welke tijden hier aan verbonden zijn maar volgens mij was dit een indek stem

Ik op Andy heb gestemd waar door ook wolf genaamd Tristan mee dood ging.
En dat kon je natuurlijk al aan zien komen.. daarnaast stemde je op ANDY omdat hij zich irritant gedroeg.

Zie dikgedrukt
 

DeletedUser

Gast
Je hebt op ANDY gestemt waardoor Tristan eruit ging? ANDY was een burger, dus alle wolven behalve tristan hadden er geen probleem dat hij dood ging, dus dat je op ANDY stemde werkt absoluut niet per se in je voordeel.

Ik hoop eigenlijk dat Sanhal een zegje wil doen, want ik weet t verder ook niet heel goed. Wel zeg ik eerlijk dat ik op dit moment zou moeten stemmen, ik voor Eli zou gaan.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Je hebt op ANDY gestemt waardoor Tristan eruit ging? ANDY was een burger, dus alle wolven behalve tristan hadden er geen probleem dat hij dood ging, dus dat je op ANDY stemde werkt absoluut niet per se in je voordeel.

Ik hoop eigenlijk dat Sanhal een zegje wil doen, want ik weet t verder ook niet heel goed. Wel zeg ik eerlijk dat ik op dit moment zou moeten stemmen, ik voor Eli zou gaan.

Wat mij opvalt was dat de vorige lunch anders dan anders is. Daarvoor waren het meestal lunches op de actievere spelers, de lunch van gisteren was een lunch op een inactieve speler. Een premiejager dus een goede lunch maar wel anders dan anders.
Tussen de spelers die er nog zijn zou ik zo'n lunch eerder op elienolanaomi, fireas of bezem zetten. Ik ken klein kindje, onne en loom hun speelstijl niet goed genoeg om te weten wat voor een soort lunches ze zouden doen maar een lunch als dit wat in mijn ogen een sportieve lunch was zou best bij elienolanaomi, fireas of bezem kunnen horen.
Op de een of andere manier denk ik dat Rabbid Bezem vertrouwde dus die vertrouw ik tot zekere hoogte zelf ook. En door Maximus zijn laatste stem. Eerst stemde hij op ANDY (2x) daarna 2x op kyra en als laatste op bezem. Ik denk dat bezem best op zijn lijstje zou kunnen staan. Dit zou dan als wolf kunnen zijn (aangezien die er ook op staan) maar dat denk ik persoonlijk niet gelijk. Een premiejager heeft geloof ik vooral speciaaltjes op zijn lijstje en naar mijn weten zijn er geen speciale wolven meer over die ook kunnen lunchen. Hij kan ook deel zijn van het lijstje die hij zelf (samen met WWG) heeft mogen maken maar dat lijkt mij persoonlijk niet.
Ik denk dat eli of fireas best wolf zou kunnen zijn en als dat het geval is zou ik eerder op eli stemmen denk ik dan op fireas.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Voor vandaag ga ik op Elienolanaomi denk ik.
Ik ben dan wel bewezen maar ik weet niets meer dan jullie.
Zoals ik hiervoor ook al zei zijn er meerdere mensen die wolf kunnen zijn. Voor vandaag denk ik dat ik het hou op Eli.
 

DeletedUser

Gast
Activiteit kan ook helpen:

Ik wil toch wel even de bezem aankijken. Rabbid had dan weliswaar wat vertrouwen in hem en Kyra ook. Nou kan geen van hen beiden echt hebben geweten of hij goed is, maar ik wil iig wel graag ook zijn verhaal horen. (btw eigenlijk zou ik ook iets van de andere stille spelers willen horen)

Ikzelf zet nu een stem neer, dan kunnen jullie daar iets mee (ik kan m ook best aanpassen als ik t nodig acht)

Eli
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan