• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #119: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hmm, ik geloof dat het gewoon voornamelijk tunnelvisie is. Ik denk nu niet dat de mensen die elkaar heel erg hebben zitten bashen vandaag slecht zijn, ik denk dat ze gewoon goed zijn en zoals hiervoor ook al is gezegd, tunnelvisie hebben.
Ik ga voor vandaag op een inactiefje, ik denk dat een wolf eerder op de achtergrond zal blijven en ik heb imo nog niet genoeg gezien van de mensen met tunnelvisie om zeker te weten dat een van hun slecht is.
Dus voor vandaag: Jelmer
 

DeletedUser

Gast
Waarom is dat van mij tunnelvisie dan? Ik ging gisteren nog niet op haar ofzo.
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat naar Wouter. Hij tunnelt eerst heel erg op Kyra, voornamelijk met argumenten die niet veel steek houden, gaat haar dan plots verdedigen en daarna stemt hij alsnog op Kyra?

Dat slaat gewoon nergens op. Vandaar mijn stem op Wouter.
 

DeletedUser

Gast
Na een overleg met Alice heb ik ook besloten om op Wouter te stemmen, vanwege voorgaande argumenten.
 

DeletedUser

Gast
wouter. Omdat ik voor nu niet echt extreme verdachten heb. Hij is mij te veel bezig met kyra wegwerken.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik vraag me sterk af waar Aran mee bezig is. Hij grijpt van alles uit de lucht. In zijn lange post, waarin hij het vooral tegen mij heeft, begint hij allemaal wolven op te sommen. En als ik het zo lees heb ik het idee dat Aran duidelijk probeert te maken dat ik wolf ben, en iedereen die op mij stemde, en iedereen die op Bezem stemde. Maar even later begint hij te verkondigen dat hij de instellingen zo goed heeft gelezen en gaat hij heel overdreven Moon liggen verbeteren.

Verder zie ik niet direct iemand om te verdenken. Dat zijn hooguit gevoelens, en geen vaststaande dingen. Daarom gaat mijn stem naar Aran.
 

DeletedUser23053

Gast
Hmm, ik geloof dat het gewoon voornamelijk tunnelvisie is. Ik denk nu niet dat de mensen die elkaar heel erg hebben zitten bashen vandaag slecht zijn, ik denk dat ze gewoon goed zijn en zoals hiervoor ook al is gezegd, tunnelvisie hebben.
Ik ga voor vandaag op een inactiefje, ik denk dat een wolf eerder op de achtergrond zal blijven en ik heb imo nog niet genoeg gezien van de mensen met tunnelvisie om zeker te weten dat een van hun slecht is.
Dus voor vandaag: Jelmer

Even voor de duidelijkeheid, net zoals jou heb ik niet genoeg aanwijzingen gekregen om op een ander te stemmen, vandaar mijn "tunnelvisie" zoals jullie hem graag noemen. Oja, Jelmer sterft toch aan inactiviteit :x

Mijn stem gaat naar Wouter. Hij tunnelt eerst heel erg op Kyra, voornamelijk met argumenten die niet veel steek houden, gaat haar dan plots verdedigen en daarna stemt hij alsnog op Kyra?

Dat slaat gewoon nergens op. Vandaar mijn stem op Wouter.

Ik verdedig haar, omdat het om iets ging wat gewoon niet waar was.

Na een overleg met Alice heb ik ook besloten om op Wouter te stemmen, vanwege voorgaande argumenten.

Meeloper 1

wouter. Omdat ik voor nu niet echt extreme verdachten heb. Hij is mij te veel bezig met kyra wegwerken.

Meeloper 2

Leuke argumenten Alice, Imra en Fireas
 

DeletedUser21204

Gast
Sorry Kyraco, met wat ik tot nu toe voor informatie heb verzameld, ben jij verdachte #1 voor mij.

Nu, laat ik het eens uit gaan leggen:

Kyraco, goede speelster en dan speelt ze de eerste dag zo verschrikkelijk slecht. Ook kent ze de rollen niet, een speelster van haar kaliber weet toch wel dat je de beginpost terug moet lezen. Zeker als de spelleider er zo vaak naar heeft verwezen dat sommige rollen een beetje afwijken. Ze stemt op PoTG, ik snap nog steeds niet waarom, dit was een nutteloze flutstem zonder enige uitleg, dat ben ik toch eigenlijk niet van Kyra gewend.

Naar mijn mening speelt Kyra haar dommigheden een beetje. Ze schuift zichzelf zo makkelijk in een goedjes rol, vooral door de post waarin ze aangeeft dat iedereen er een goedje uit heeft gestemd, terwijl Alice op dat moment eruit zou zijn gegaan. Ook dat ze zich in een goedjes rol bracht toen ze erover begon dat zij als eerste op Bezem ging, terwijl bezem de slechtjes niet kent en de slechtjes bezem niet. Dit kan natuurlijk echt perongeluk geweest zijn, maar 2x op 1 dag van een ervaren speelster, het lijkt mij gewoon veel te gespeeld.

He, ik speelde niet slecht. Ik had mijn feiten niet op een rijtje, true. Maar uiteindelijk ben ik toch begonnen met de lynch op Bezem, dus dat slecht valt ook nog wel mee hoor :(.
Die stem op POTG heb ik al toegelicht, dat was in de hoop dat het hem zou motiveren meer toelichting te geven etc, maar die is ook aangepast toen dit niet bleek te werken.
Nou ja zeg, ik speel mijn dommigheden. Denk je nu echt dat ik zo wil winnen, door me dom voor te doen? Ik zou teleurgesteld zijn in mezelf.
Post waarin ik aangeef dat iedereen er een goedje uit heeft gestemd? Waar doel je op? Want ik kan me niets van die aard herinneren.

Ik maakte gewoon 2 foutjes, wie BM zou worden en of Bezem de slechtjes kende. Dat kan gebeuren toch...

en 2e: Ik merkte op dat ze wel doorhad dat op deadline 1 slechtjes nog niet konden zien (dus de rollen van slechtjes kent)

Wat is dit nu weer voor onzin? Er is gewoon geen zienende rol die dag 1 kan zien, dat is gewoon echt altijd al zo geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lynch Dag 2

Men stond die ochtend versteld. Ze dachten dat zij als enige alle macht hadden om de zwarte magie te verslaan, maar de klap die hen werd gegeven woog dubbel zo zwaar door. Ze waren vernederend, gepest en hun vertrouwen was aan duigen geslagen. De zwarte magie zou hen opjagen, dan kon men niet veel anders dan hun voorbeeld volgen en eveneens te gaan jagen, op de zwarte magiërs dan wel. Het duurde dan ook niet lang voordat Ydeger het volk zo opzweepte dat binnen de kortste keren iedereen instemde met het plan om op de zwarte magiërs te gaan jagen. Maar waar zouden ze beginnen? De keuze was niet zo heel moeilijk. Er werden verschillende namen geroepen, maar toen na een stilte Ydeger enkel de naam 'Aran-Galad' viel, was het duidelijk dat zijn naam niet meer gesproken zou worden. Je zwijgt over de doden, zeker als het onschuldige waren die jij ter dood hebt veroordeeld.

- Aran-Galad sterft en blijkt Huidenwisselaar!
 

DeletedUser23053

Gast
He, ik speelde niet slecht. Ik had mijn feiten niet op een rijtje, true. Maar uiteindelijk ben ik toch begonnen met de lynch op Bezem, dus dat slecht valt ook nog wel mee hoor :(.
Die stem op POTG heb ik al toegelicht, dat was in de hoop dat het hem zou motiveren meer toelichting te geven etc, maar die is ook aangepast toen dit niet bleek te werken.
Nou ja zeg, ik speel mijn dommigheden. Denk je nu echt dat ik zo wil winnen, door me dom voor te doen? Ik zou teleurgesteld zijn in mezelf.
Post waarin ik aangeef dat iedereen er een goedje uit heeft gestemd? Waar doel je op? Want ik kan me niets van die aard herinneren.

Ik maakte gewoon 2 foutjes, wie BM zou worden en of Bezem de slechtjes kende. Dat kan gebeuren toch...

Kan zeker gebeuren, maar wees eerlijk, wat voor beters had ik?
In ieder geval om even te reageren:

Begin van dag 1 dan, want dat was niet echt veel soeps, net als bij PoTG btw, maar die speelt altijd zo.

Klopt, dat geloof ik ook wel, maar je moet het altijd van 2 kanten bekijken en ik denk dat wat ik zei waar zou kunnen zijn.

Nee, ik denk niet dat je zo wilt winnen, maar als je er eens een potje niet heel veel zin hebt, zou kunnen toch?

In ieder geval, Kyra weet mijn rol en die kan de wolfjes wel eens tegenwerken, maar ondanks dat ze dit weet, probeert ze mij erin te houden, wat niet bepaald iets is voor een wolf om te doen ;)
 

DeletedUser21204

Gast
En wat is dit nu weer voor domme actie? Speciaaltje claimen als je in leven bent gehouden?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lunch Dag 2

Niet lang nadat het dode lichaam van Aran werd achtergelaten steeg er vanuit het niets een gelach op. De zwarte magie lachte hen uit, ze hadden geprobeerd zich tegen hem te verzetten, maar ze hadden gruwelijk gefaald. Het lachen bleef en bleef maar doorgaan. Sommigen trokken hun gewaden over hun oren, of drukten hun handen zo hard mogelijk tegen hun oren. Ze wilden het niet meer horen, ze wilden vrij zijn van het verschrikkelijke geluid. Ze werden de grond in geboord, vernederd tot er niets meer overbleef dan hun lege ziel, klaar om geplukt te worden. Enkel werd de verkeerde ziel geplukt. Het gelach verstomde niet veel later, en een duistere kilte viel terug over de donkere zaal, nu de zon onderging, en de meesten probeerden de slaap te vatten, vol nachtmerries. Niet wetende dat het kwaad had toegeslaan.

- Ijzervreter wordt gelunched en is Verdwaalde Grijze Magiër(Slecht)
Volgende spelers hebben een inactiviteitspunt aan hun broek:
Jelmer / Tristiano / Gerben / mayco11 / Archer / WWG / Moon
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
Nice, slechtje lunch :p
En Rabbid, die laatste is dus "Lunch dag 2" ipv lynch :x
 

DeletedUser21204

Gast
Anders was ik morgen wel gelynched...

Nee, want op het moment dat jij lynch was geweest, had ik natuurlijk wel in het topic gezet dat jij gezien was als goedje.
Aangezien ik morgenavond geen sporten heb en er dus gewoon de hele avond ben.
 

DeletedUser199

Gast
Imrahil is door Alice gezien als De belichaming van de Zwarte Magie (aka Infectie(-Infectie)wolf)
 

DeletedUser21204

Gast
Oke, dit is vrij apart.
Alice heeft iemand gezien, dus jij zet het in het topic?
Alice is ziener, en jij zet dat in het topic?
Beetje heel erg vreemd dit :rolleyes:
En ik vermoed ook heel dom, maar wie weet begin je een beetje op WWG te lijken en zit er een hele gedachtegang achter.

Maar hoe dan ook denk ik dat we dit soort dingen niet in de wind kunnen slaan, en dus ga ik ook op Imrahil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan