• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Bedankt, maar ik weet nog niet hoe dat zou moeten, ik zal ff gaan zoeken.

je gaat in-game

kijk bij instellingen aan de linkerkant,op klikken
dan staat ergens linksonderin support met een uitroepteken support ;)

ja raar dat het icoontje ook is verdwenen. ook nog geen antwoord van support, ben benieuwd of alles nog op orde komt :)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

ik heb ook een bericht aan de support gestuurd.
mijn cp is ook niet dubbel geteld.
hopelijk komt alles goed.
 

DeletedUser275

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Voor het aanvragen van support;
-Instellingen
-Support
;)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

maar is het nog verstandig om door te gaan?
en zou je de beloofde cp nog vergoed krijgen?
 

DeletedUser15575

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

zelfs het bolletje is verdwenen dus ik ga ervan uit dat we wederom geen dubbele punten krijgen.

Ruim 4 uur te vroeg weer gestopt dus :(
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

ik ben nu ook gestopt met aanvallen.
dit is flink balen.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Er is inderdaad iets foutgelopen met de dubbele gevechtspunten. Spelers die benadeeld zijn kunnen een supportaanvraag indienen.

155.png
Nou fijn, kan dit niet gewoon vanuit een datebase geregeld worden, lekker makkelijk, stuur maar een support....zucht.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Nu wordt gecommuniceerd dat het morgen is, maar dat vind ik erg onhandig!
Vandaag hebben velen (ik iig) er veel eenheden door gejaagd vanwege de (verwachte) dubbele punten, dus morgen moet er weer bijgebouwd worden...

Om er optimaal gebruik van te kunnen maken en ook ter compensatie voor vandaag, zou het beter zijn de actie later te houden of het allerbest: de punten van vandaag alsnog te verdubbelen (moet toch digitaal kunnen zou je zeggen...)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Beste spelers,


Vandaag is er toch één en ander foutgelopen met de dubbele gevechtspunten. Deze ochtend werd opgemerkt dat de instellingen niet correct werden. Innogames heeft dit verholpen, maar bij nader zicht bleek dat de gevechtspunten toch niet verdubbeld zijn.

Innogames heeft dit niet meer kunnen herstellen voor vandaag. Met spijt in het hart moet ik jullie dan ook melden dat deze event herstart zal worden en zal ingaan vanaf deze nacht 00:00 tot zaterdag op zondag 00:00 uur.

Het spijt ons heel erg van dit ongemak. Wij beseffen heel goed dat dit voor jullie een enorme teleurstelling is, maar besef aub dat dit ook zo is voor ons als team. Dit is iets wat volledig buiten onze wil gebeurd is.

Alle openstaande supportaanvragen zullen van mij dan ook een antwoord krijgen.

Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groeten,
Jullie Grepolis-team

Ik vind dit wel heel slecht hoor. Dankzij deze event ben ik vandaag door 10 verschillende spelers aangevallen, heb ik wel onwijs veel GP verdient, maar nu goeddeels door mijn troepen heen. En nu doen ze gewoon nog een dagje over, zodat ik nog eens een hele dag kan opletten, maar GEEN GP terug geven he. Want dat is teveel werk. Testen ze daar bij innogames hun shit niet uit als dingen in het spel brengen of zo? Dit is gewoon je reinste spelbederf. Dit heeft een enorme impact op de gang van zaken in jullie servers!!!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Nu wordt gecommuniceerd dat het morgen is, maar dat vind ik erg onhandig!
Vandaag hebben velen (ik iig) er veel eenheden door gejaagd vanwege de (verwachte) dubbele punten, dus morgen moet er weer bijgebouwd worden...

Om er optimaal gebruik van te kunnen maken en ook ter compensatie voor vandaag, zou het beter zijn de actie later te houden of het allerbest: de punten van vandaag alsnog te verdubbelen (moet toch digitaal kunnen zou je zeggen...)

Is een beslissing van Innogames... helaas.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Via de support hebben wij contact gezocht, nu blijkt dat de verdubbelaar morgen ingaat.

Ik voel me gedupeerd hierdoor en dit geld voor heel de alliantie, ik hoop dat jullie begrijpen dat wij vast niet de enige zijn die deze dag wilden gebruiken om extra cppunten te scoren. Er is bij ons vandaag veel afgevuurt met de gedachte dat de punten verdubbeld zouden worden, dit kost veel troepen en nu is het zo dat dit voor niets is geweest? Nu kan het wel leuk morgen ingaan.. maar het kruid is natuurlijk voor een groot deel verschoten.

De verdubbelaar had ook aan het eind van de dag gekunnen, alle punten keer 2?? Is toch niet zo moeilijk..

Ik vind dit een groot falen van innogames. Geef dan een week respijt zodat weer alles eerlijk kan verlopen ;)

Nu zijn de enthousiaste en actievere groepen de dupe..
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

bah wat is dit slecht zeg..

ik eis op zijn minst toch wel een vergoeding.. heb al mijn troepen ingezet om zo het meeste uit deze actie te halen. werkt het niet.

En ik ben zeker niet de enige die hier goed van baalt, ik hoop dus dat dit op een andere manier opgelost gaat worden dan morgen overnieuw doen.

Anders komen jullie er wel weer erg makkelijk vanaf :confused:
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Link naar support werkt niet meer. Ja, het team zal wel dood gespamt worden door 10.000 spelers. Eigen schuld dikke bult. Verstop jullie maar lekker.

Ik vandaag een enorm risico nemen door alle shit te blocken ipv te dodgen, en als beloning doen ze nog een dag zo, NADAT ik leeg ben, en niet een weekje verderop ofzo, zodat mensen fatsoenlijk kunnen voorbereiden. Wat een miskleun.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ze moeten deze actie uitstellen, anders is de fairplay weg. Dit beinvloed teveel groepen spelers dat mogen duidelijk zijn.

Als ze dit morgen in laten gaan, hebben ze lak aan de premium gebruikers van het spel. Het is ook een keer goed om te luisteren naar degene die de game mogelijk maken.

Dus ik hoop maar dat jullie je best gaan doen om het te verhelpen want je haalt op deze manier wel het plezier weg voor vele.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

ik vind dat ze gewoon maar moeten kijken hoeveel gp iedereen heeft verdiend en dit alsnog moeten verdubbelen. zal inderdaad wel na te gaan zijn.

Zo niet zou ik blij zijn met een vergoeding en een andere datum dan morgen, en ik denk dat heel veel spelers het hier wel mee eens zullen zijn
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

er moet inderdaad een vergoeding komen of een week uitstel van de actie.
hier baalt iedereen verschrikkelijk van en niemand heeft hier wat aan.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Zoals velen ben ik erg kwaad om de actie van vandaag. Vandaag ben ik flink wat troepen verloren omdat er juist vandaag aangevallen werd vanwege de verdubbelaar.

Nu blijkt dat het vandaag niet geld, maar morgen wel. Dit vind ik een erge rotstreek, dat er iets misgaat kan gebeuren maar op deze manier vergoeden vind ik niet juist.

Alle mensen die juist vandaag wilde gebruik maken van de verdubbelaar, zullen dat morgen niet meer kunnen doen vanwege het massale verlies van troepen.

Opnieuw werd er iets leuks beloofd door Grepo, wat opnieuw misging. Klasse...
 
Bovenaan