• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Van mij hoeft ook morgen niet meer... Heb vandaag al mijn aanvallende troepen op pad gestuurd. Heb alleen nog een aantal vs clears over, dus doe het dan maar liever volgende week. :rolleyes:
 

DeletedUser9538

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Totaal zinloos om dit morgen te compenseren.
Heb minsten 100 feestjes (hadden er dus minstens 200 moeten zijn). De bijbehorende troepen zijn gesneuveld. Ik kan die morgen niet meer inzetten.

Competitievervalsing noem ik dit.

Als deze fout niet te herstellen is, moet dit niet een dag later alsnog beschikbaar worden gesteld. Maar een week of 2 later. Dan hebben de aanvallers onder ons in ieder geval de tijd om de verloren gegane troepen weer even op te bouwen en een nieuwe gooi naar die dubbele punten te doen.

Nu heeft niemand er wat aan!
 

DeletedUser109

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Waardeloos ik heb er geen andere woorden voor
ik heb al mijn aanval troepen aan het werk gezet op mijn wereld Nu
Om zo veel mogelijk gebruik te maken van de dubbele punten
ik heb aanvaller van de dag binnen gehaald
maar wat heb ik er aan NIKS HELEMAAL NIKS

En dan maar een dag verzetten alsof ik al die verloren troepen in 1 dag kan herbouwen

WAARDELOOS
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Bij deze ben ik de de meest gedupeerde speler van wereld NU.
Ik ben verdediger van de dag. DANK JE WEL INNOGAMES!!!!!!!!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Toonbeeld van amateurisme!!

Waarom kondigen jullie het wel ingame aan, maar niet dat het niet doorgaat, nee daar moeten wij dan zelf te laat achterkomen. Schaam je diep voor deze super slechte actie.

Het moet een klein kunstje zijn om met terugwerkende kracht alle verdiende GP alsnog te verdubbelen.

Mijn halve alliantie is vandaag in de aanval gegaan en nu hebben wij bijna niks meer over en mogelijk concurenten die vandaag niet veel hebben aangevallen zijn nu dus zwaar in het voordeel doordat zij meer zegetochten kunnen gaan organiseren.

Dacht redelijk save te zijn met een zware kolonisatie om middernacht, maar de ellende begint nu pas!

Ik verwacht dat de verdubbelaar per direct wordt stopgezet!!! Je verkloot op deze manier erg veel speelplezier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Dit vind ik echt niet kunnen, dit toont geen goed beeld van jullie. Sorry maar het is zo.
ik heb vandaag alle aanvalstroepen op pad gestuurt met het gedacht een goeie zaak te doen.

Niet dus,...

en nu wordt het doodleuk verplaatst naar morgen,
sorry, zo snel kan ik niet opbouwen.

moest dit naar volgende week verplaatst kunnen worden dan is het voor mij goed.

maar dat zal helaas niet gaan.

grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Dit vind ik echt de meest schandalige compensatie die er is..

Eerst iets leuks beloven, dus ik gewoon een gedeelte van mijn aanvallende troepen speciaal hiervoor erop uit gestuurd, en nu blijkt het allemaal voor niks, de troepen die ik ben verloren heb ik morgen echt niet al terug, en kan ik dus ook niet meer inzetten, weer eens bedankt innogames voor het opnieuw falen.
Gaat lekker zo bij jullie......

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Er is inderdaad iets foutgelopen met de dubbele gevechtspunten. Spelers die benadeeld zijn kunnen een supportaanvraag indienen.

En hoe gaan jullie mij compenseren indien ik door deze mislukte actie alsnog een opgestarte kolonisatie verlies?? Mij een gratis stad geven van 11K met alle gebouwen en grondstoffen en het verlies aan troepen gratis vergoeden??

Staak de actie direct en start hem over een maand nogmaals.

Jullie nodigen mij uit voor een verjaardagsfeestje, ik kom netjes op tijd op de aangegeven locatie, niemand te bekennen. Later blijkt dat het verjaardagsfeestje een dag is verplaatst, maar ze vergeten zijn iederen te informeren.

Gezien de enorme hoeveelheid negatieve reacties, mag toch wel iets beters verwacht worden van Innogames. En een goede inhoudelijk reactie van de Game/Forum/Community Moderator ook, alleen schitteren ze allemaal door afwezigheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ik ben het daar niet mee eens, als je deze actie nu staakt. Dan wordt de reputatie van Grepolis echt niet beter!!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Gezien de enorme hoeveelheid negatieve reacties, mag toch wel iets beters verwacht worden van Innogames. En een goede inhoudelijk reactie van de Game/Forum/Community Moderator ook, alleen schitteren ze allemaal door afwezigheid.

Er wordt door ons niet meer gereageerd omdat vanuit onze kant alles gezegd is en wij ook niets aan de situatie kunnen veranderen. Ik begrijp jullie frustraties echt, ik zit er zelf ook mee, echter is dit een beslissing van Innogames en kunnen wij er ook niets aan veranderen.
 

DeletedUser

Gast
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Als ik nu met mijn duurverdiende goud, suppersnel troepen op ga bouwen die ik vandaag verloren heb, gaat Innogames mij dan het goud vergoeden, dat ik daarvoor moet gebruiken?

echter is dit een beslissing van Innogames en kunnen wij er ook niets aan veranderen.

dat beloofd niet veel goeds, en ik ben bang dat Innogames lekker in hun ivoren toren blijft zitten en lak heeft aan iedereen die er last van heeft.

Waarom is er Ingame geen melding gedaan, van het niet doorgaan van de verdubbeling???

Of misschien hebben ze dit wel opzettelijk gedaan, nu gaan speler hun verdiende of gekochte goud inzetten om snel weer troepen op te bouwen om dan op de 21ste toch nog een beetje te kunnen profiteren van de verdubbeling en Innogames lacht zich rot om al het goud (lees geld) dat daarvoor wordt ingezet. of krijgen we dat soms ook gecompenseerd?


Er wordt door ons niet meer gereageerd omdat vanuit onze kant alles gezegd is
Dit is past de 2e post van één van de Mods die ik in twee threads ben tegen gekomen. Ik heb niet echt zin om het hele forum nogmaals te doorlopen, wellicht kun je aangegeven waar er "genoeg is gezegd" want ik kan het niet vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Er wordt door ons niet meer gereageerd omdat vanuit onze kant alles gezegd is en wij ook niets aan de situatie kunnen veranderen. Ik begrijp jullie frustraties echt, ik zit er zelf ook mee, echter is dit een beslissing van Innogames en kunnen wij er ook niets aan veranderen.

Aangezien er nog niet is gereageerd wat er buiten het verzetten van de verdubbelaar gaat gebeuren lijkt me dat er minimaal gereageerd is. Ik snap dat het team dit niet heeft veroorzaakt, maar dit zijn wel diegene die dit zouden moeten goedmaken. Of maken een hoop ontevreden leden niet uit voor Grepolis, als er maar geld in het laatje komt is het goed...?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Echt niet normaal, weer een heel weekend yakuza op men dak.
Ik dank inno games hiervoor, ik zal nog is voor zoveel eurokes goud kopen ze.
Tja maar weer gaan pokeren dan zeker.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

dit is echt erg ik heb al mijn troepen er doorgejaagd en heb daarvoor overname van een stad laten valen en overmorgen stopt mijn genraal met werken. dus uitstellen zou ook niet een oplossing zijn voor mij.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Bedankt Innogames,

Leuk om zo mensen te benadelen en eigenlijk ook op te lichten.

Jullie zijn geen filantropisch bedrijf dus zo maar mensen dingen beloven en daar later op terug komen werkt niet.

Aangezien een olympische spelen 50 goud kost benadelen jullie elk cultuurpunt met 50 goud. Ik heb vandaag 66 cultuur punten behaald. Dat zou betekenen dat ik nu van jullie 3300 goud krijg.

Ik neem aan dat jullie ook met een echte oplossing komen in plaats van het een dag later te doen!!
 

DeletedUser14757

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Bedankt Innogames,

Leuk om zo mensen te benadelen en eigenlijk ook op te lichten.

Jullie zijn geen filantropisch bedrijf dus zo maar mensen dingen beloven en daar later op terug komen werkt niet.

Aangezien een olympische spelen 50 goud kost benadelen jullie elk cultuurpunt met 50 goud. Ik heb vandaag 66 cultuur punten behaald. Dat zou betekenen dat ik nu van jullie 3300 goud krijg.

Ik neem aan dat jullie ook met een echte oplossing komen in plaats van het een dag later te doen!!


Ik zou mij diep en diep en diep en diep schamen als ik zou werken voor Innogames. Noemen jullie dit een oplossing???????????

Ik noem dit zware en zware en zware faal.
Wat nou 1 dag erna leuk zeggen nu gaat het echt in.
Wat kan ik nu nog dan zonder al mijn troepen die gisteren dood zijn gegaan?

Als ik werkte voor Innogames zou ik per direct ontslag genomen hebben want dit is gewoon de boel bedriegen.

Ik vervloek de dag dat jullie 2 jaar bestaan omdat jullie gewoon een stel pannekoeken zijn die het voor 90% van de spelers verpesten.

Waarom niet minimaal een week herstel regelen zodat iedereen er even veel van profiteert in plaats van leuk zeggen een dag later terwijl de helft geen halve troep meer heeft staan.

Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn.
Mijn plezier in grepolis is namelijk gedaald naar een dieptepunt en we zouden als spelers allemaal per direct ons account op delete moeten zetten in elke wereld kijken of Innogames dan nog zo lollig doet:rolleyes:

Grootste faal van heel grepolis met stipt op nummer 1 INNOGAMES
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Helaas,

Normaal reageer ik nooit negatief op iets en zal het na dit incident ook niet weer doen. En ik weet dat hier toch niet op gereageerd wordt door de mods (misschien een gele kaart en het topic gaat op slot), ik wil toch even wat gevoelens van meerdere spelers onder woorden proberen te brengen.

Maar na de zoveelste "blunder" van innogames voel ik mij toch wel redelijk in mijn zak geschoten.

Kijk het is best leuk om een extraatje te krijgen, ook al kreeg ik geen dubbele punten dan had ik nog steeds aanvallen gestuurd omdat ik die steden leeg wou hebben.

Alleen nu komt het. over 2 dagen geldt de bonus wel, weet niet of de mensen het spel zelf ook spelen, maar wat ik vandaag/gisteren kapot heb gevaren kan ik zondag dus niet meer inzetten. wat dat betreft heeft Erkie999 het mooi verwoord.

Ik ben zelf 10 jaar chef-kok geweest en ben nu 5 jaar zeevarende. Als ik ooit maar een f*ck-up tijdens mijn werk zal maken speel ik met mensenlevens, iets wat niet kan en mijn job tot een hele verantwoordelijke job maakt.

Mensen bij innogames verdienen een heleboel geld aan mensen die een spelletje willen spelen en daar geld aan willen spenderen. Misschien moeten jullie eens nadenken over wat jullie baan inhoudt en rekening houden met jullie klanten. Jullie hebben hiermee een hoop mensen teleurgesteld, (en dat is zwak uitgedrukt) En dit proberen jullie dan weer snel en gemakkelijk op te lossen met halve maatregelen.

KOM met een resolute oplossing voor jullie falen, en kom desnoods over een week met deze actie, dan heeft iedereen weer een beetje tijd om op te bouwen en zich vol in de strijd te gooien.

Naast alle andere ergernissen die ik voor lief heb genomen (2.0 versies op 1.26 werelden, de manier waarop jullie spelers meer en meer forceren tot een premium account, etc, etc) ben ik het vandaag gewoon spuugzat met de incompetente leiding van grepolis. LUISTER NAAR JE KLANT!!!

Hiermee sluit ik af en ga ik wel overwogen besluiten of grepolis het voor mij nog waard is om er tijd en moeite in te steken, en bovenal of het nog de moeite is om een betalende klant te zijn. Want er wordt hier 0,0 naar klanten geluisterd en volgens mij luidt het spreekwoord altijd nog "de klant is koning"

Mvg,

Een zeer teleurgestelde speler

Oja mocht ik hiervoor een waarschuwing krijgen van een mod, wees dan ook zo mans om deze discussie in PM af te handelen.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Beste Othiana,

Ik kan daar niet akkoord meegaan. Aan een herstart heb ik helemaal niks. Heel veel complete troepenmachten zijn compleet vernietigd de afgelopen nacht en die zijn dus niet herbouwd over 2 dagen. Zeker niet op een langzame wereld als Delta.

Bovendien voel ik me als vaste speler nu dus gewoon opgelicht door Grepolis. Ik verwacht dat jullie één of andere vergoeding er tegenover zetten, dus of als nog een verdubbeling van mijn punten of 1000 goud of iets dergelijks, want ook al is er een systeemfout, dan maak je dat goed voor de spelers die aan de actie meegedaan hebben en de manier waarop Grepolis dit nu goed probeert te maken, daar hebben spelers die nu van de actie gebruik gemaakt hebben helemaal niks aan.

Ik hoor graag uw antwoord.

met vriendelijke groet,
Homerus100
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Beste Othiana,

Ik kan daar niet akkoord meegaan. Aan een herstart heb ik helemaal niks. Heel veel complete troepenmachten zijn compleet vernietigd de afgelopen nacht en die zijn dus niet herbouwd over 2 dagen. Zeker niet op een langzame wereld als Delta.

Bovendien voel ik me als vaste speler nu dus gewoon opgelicht door Grepolis. Ik verwacht dat jullie één of andere vergoeding er tegenover zetten, dus of als nog een verdubbeling van mijn punten of 1000 goud of iets dergelijks, want ook al is er een systeemfout, dan maak je dat goed voor de spelers die aan de actie meegedaan hebben en de manier waarop Grepolis dit nu goed probeert te maken, daar hebben spelers die nu van de actie gebruik gemaakt hebben helemaal niks aan.

Ik hoor graag uw antwoord.

met vriendelijke groet,
Homerus100

Ach de hoop op een vergoeding kan je op je buik schrijven inno games is wel goed in het verspillen van je premium goud maar er iets voor terug doen ho maar.
Heb gisteren ook aanvallen gedaan en die kan ik nu niet meer versturen omdat ze stuk zijn gelopen.
ze hadden makkelijk de gevechtspunten kunnen verdubbel met de stats die bijgehouden worden niet dan?
nee we gaan gewoon mensen weer teleur stellen en dan ff de extra opnieuw opstarten zodat niemand meer extra punten kan scoren omdat de troepen gisteren al merendeels stuk zijn gelopen.

echt ik begin heel grepolis kotsbeu te worden door het extreem aantal blunders die er worden gemaakt.
dan willen ze ook nog dat we stemmen dat ze game of the year kunnen worden hahahahaha
bende amateurs zitten er bij grepolis aan het roer die alleen maar aan hun eigen gewin denken.

ja en ga mij hier maar weer bannen voor hetgeen ik hier vertel want de waarheid mag niet verteld worden

nu vraag ik dus voor de laatste maal wat ga ik hier voor terug krijgen ook nog steeds van de overgang naar versie 2.0 want al die dagen heb ik niet fatsoenlijk kunnen spelen maar is er wel mijn premium vanaf gegaan.

daarbij ook na 2 jaar geld plukken een bingo opstarten waar de 1ste prijs 500 goud is?

werkelijk waar menen jullie dat nu echt?

kijk naar bigpoint die geeft elke maand 10.000 euro terug aan speler die een event winnen
wordt eens een keer tijd dat inno games ook wat meer terug doet aan/voor hun spelers

mvg jack
 
Bovenaan