• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mededeling voor alle teams:
Roelof heeft het op dit moment zeer druk met zijn studie. Hierdoor kan hij niet voor donderdag de resultaten controleren (hij is dus ook nog niet begonnen met het tellen). Om ervoor te zorgen dat het minder tijd kost is het handig als iedereen naar Roelof een pm stuurt met op wie die stemt. Wanneer de punten dan geteld zijn kan hij gelijk kiezen uit de stemmen van het verliezende team.
Doe dit dus aub voor donderdag.
 

DeletedUser24555

Gast
Nog altijd sneller dan WidV.

Haha, goed gezegd
Jas heeft snel weer wat gepost volgens mij ;)

Mededeling voor alle teams:
Roelof heeft het op dit moment zeer druk met zijn studie. Hierdoor kan hij niet voor donderdag de resultaten controleren (hij is dus ook nog niet begonnen met het tellen). Om ervoor te zorgen dat het minder tijd kost is het handig als iedereen naar Roelof een pm stuurt met op wie die stemt. Wanneer de punten dan geteld zijn kan hij gelijk kiezen uit de stemmen van het verliezende team.
Doe dit dus aub voor donderdag.

Mag je overleggen over het stemmen?
 

DeletedUser

Gast
Nog een mededeling voor alle teams

Omdat WWG bezig is en ik het maken van mijn presentatie zo veel mogelijk probeer uit te stellen heb ik maar alles geteld. Het is mogelijk dat ik fouten heb gemaakt (ik ben ook maar een mens), maar als je naar de verschillen kijkt zie je dat die al bij al niet zo veel zullen uitmaken. De winnaar is Team Rood met RabbidRobin als beste teller. Op de tweede plaats staat Team Blauw, met Team Paars die ver achterop hinkelt.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HILglKkZ1ubE2s78i42KPfAztgc56KJq9BsasMkgblM/edit#gid=0

Wat betekent dat woord zelfs?

Range

Niks, hij stal het van mijn woord, maar mijn woord kon niet op die manier vervoegd worden. Jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Als hij je gelooft dan. Als spelleider zou ik het gewoon zelf willen doen.
Daarbij weet jij ook niet welke woorden hij wel en niet goedrekent. Er zat Engelse shit tussen enzo.
 

DeletedUser22575

Gast
Als hij je gelooft dan. Als spelleider zou ik het gewoon zelf willen doen.
Daarbij weet jij ook niet welke woorden hij wel en niet goedrekent. Er zat Engelse shit tussen enzo.

Dit dus, hoop woorden ook dubbel gezegt :O.
 

DeletedUser

Gast
Als hij je gelooft dan. Als spelleider zou ik het gewoon zelf willen doen.
Daarbij weet jij ook niet welke woorden hij wel en niet goedrekent. Er zat Engelse shit tussen enzo.

De reden dat ik het heb geteld is omdat ik hoorde dat hij het zeer druk heeft atm, en zondag de vroegste datum was dat hij aan de telling zou kunnen beginnen. Daarbij ben ik 100% eerlijk over de telling gegaan, en heb ik alle questionable woorden tussen haakjes gezet (zoals je kan zien) en opgezocht in mijn groene boekje.

Maar ik heb het vermoeden dat je nu gewoon salty bent vanwege jullie verlies, en denkt dat ik oneerlijk geteld heb ofzo.
Wel, alles staat openlijk in het docje en op het forum te controleren, dus als je me niet gelooft, be my guest ;)

Ow, en btw, als je dan toch begint te tellen zul je zien dat ik veel 'legit' punten niet heb meegeteld. Dit komt doordat ik telkens in reeksjes van 3 punten heb geteld, en als alle 3 de teams 1 punt kregen binnen die reeks heb ik de punten weggelaten. Alle teams hebben minstens 10 punten meer dan er op het docje staat, maar dit is wel gelijk verdeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22926

Gast
Let it go kyra.. rabbid was gwn te nolife voor ons en we winnen heus nog wel een keer van hen ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Dat moment waarop zelfs je eigen team gaat zeggen dat je alleen maar zeurt omdat je wil winnen -.-
Ik zag gewoon een hoop engelse woorden staan, en ik weet gewoon niet of Claya en WWG hier hetzelfde over denken qua goedkeuring. Of de eindstand nu hetzelfde is of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan