• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Waarom te**** kent trouwens iedereen die gast? x)

Ik heb google images gebruikt :x
Hoewel terwijl ik dat aan het doen was Araluen het goede antwoord al gaf.. Wat maar goed ook was, want ik kreeg alleen Russische resultaten x)
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ken m ook niet. Ik kwam online, jaspenia had een deel van de afbeelding en ik deed right mouse -> Zoeken op Google... Toen kwam direct de naam tevoorschijn :p
 

DeletedUser23442

Gast
[7-1-2016 19:37:11] Roelove ~WWG~ Koekjes: Jamie Dornan is de hoofdrolspeler van Fifty shades of grey
[7-1-2016 19:37:26] Remon-Archer: Lol
[7-1-2016 19:37:37] Don/Trivium.: Wie kent m niet?
[7-1-2016 19:37:38] Remon-Archer: Waarom zou iemand van mijn leeftijd naar Fifty shades of grey gaan :p
[7-1-2016 19:37:42] Don/Trivium.: 50s niet gezien?


Die credits geef ik aan een ander, ik zeg alleen niet wie :p



Don/Trivium.: Niet aan WWG vertellen, ik heb een tool om namen te krijgen bij foto's

Ik ken m ook niet. Ik kwam online, jaspenia had een deel van de afbeelding en ik deed right mouse -> Zoeken op Google... Toen kwam direct de naam tevoorschijn :p



x)x)x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Niemand kende hem x)
2 groepen zochten op google, en de derde ging wikipedia-pagina's af van alle personages uit all series die WWG kijkt x)
 

DeletedUser22575

Gast
Wat is het verschil als je op google afbeeldingen zoekt, of dat je op wiki gaat zoeken ? :p
 

DeletedUser21204

Gast
Niemand kende hem x)
2 groepen zochten op google, en de derde ging wikipedia-pagina's af van alle personages uit all series die WWG kijkt x)

Ik zei toch dat Koek me voor was? Die gaf het antwoord voordat ik klaar was met googlen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan