• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Engelse woorden zoals strange? ;)

Strange, strang of streng is een scheepsvaartterm en staat voor een rivierarm of naamloze uitloper van de zee. Strange is een minder bekend synoniem van strang maar is vanwege de tussentaal toch in onze taal geslopen en wordt nu algemeen geaccepteerd.

Ow, en even als een side-note, ik denk dat alle Engelse termen door mensen van team Blauw werden gezegd, het verbieden van die woorden puur omdat hun algemeen gekende betekenis niet Nederlands is zou jullie alleen maar benadelen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ydeger is team paars hoor.
Imra, Araluen en ik zeiden iig niets Engels, dus dan houd je er maar 1 over? :p
 

DeletedUser

Gast
Uitslag Stemmen Team Paars
Godkinger, DonFrank, Archer en Jaspenia stemmen allemaal op Godkinger. Yde stemt niet. Maar omdat Godkinger al op zichzelf gestemd heeft is het leuker om verder te spelen en niet te wachten op Yde :)

Opdracht 5
Jullie krijgen in jullie skypegroep een vraag over mij. Als jullie een vraag goed beantwoorden, krijgen jullie een stukje van een puzzel met een persoon, zodra jullie weten wie de persoon is, mogen jullie zijn/haar naam insturen in pm. Het team dat als laatste instuurt wie het is, verliest en moet stemmen. Jullie mogen de antwoorden op de vragen of op de puzzel niet communiceren met andere teams. Jullie krijgen een nieuwe vraag op skype als jullie een vraag hebben beantwoord. Een vraag beantwoorden doe je als volgt: AV: *antwoord vraag*. Hierna kan het antwoord niet meer worden gewijzigd. Mochten jullie het antwoord weggespamd hebben in jullie chat, por me dan ff in privé. Ik ben op maandag de hele dag niet bereikbaar. De andere dagen ben ik 's avonds sowieso even actief en 's ochtends misschien. (Mocht je benieuwd zijn naar mijn schoolrooster: roosters.deltion.nl AR1DR)
Er is in deze opdracht geen individuele winnaar. Mocht je nog vragen/twijfels hebben over dit spel, stel ze dan voor je zomaar iets uitvoert ;) Bij een fout antwoord krijg je gewoon een volgende vraag.

Je mag de persoon zo vaak gokken als je wil, maar ik wil niet dat je meerdere personen in 1 pm stuurt of dat je meer dan 2 pm's in het uur stuurt... (Voor de lastige mensen onder ons...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Uitslag opdracht 6
Team paars, waar jullie zoveel medelijden mee hadden, had in no-time genoeg vragen goed beantwoord om te zien dat het Jamie Dornan was. Zij wisten het ook al na een paar plaatjes. (Nu is natuurlijk de vraag wie zo op hem geilt dat hij hem meteen herkent :x)
Team Blauw had veel meer vragen nodig en hadden alleen 3 hele kleine plekjes nog niet die ze niet nodig hadden voor het gezicht. Na lang puzzelen vonden zij het goede antwoord, maar intussen was team Rood ook goed bezig en waren ze aan het zoeken naar alle personen van series die ik kijk en ook zij vonden het antwoord, maar helaas te laat, want team Blauw was eerder, wat betekent dat team Rood voor het eerst mag gaan stemmen! Deadline: 24 uur!

Er kan btw niet op Rabbid gestemd worden want die heeft immuniteit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Team paars, waar jullie zoveel medelijden mee hadden, had in no-time genoeg vragen goed beantwoord om te zien dat het Jamie Dornan was. Zij wisten het ook al na een paar plaatjes. (Nu is natuurlijk de vraag wie zo op hem geilt dat hij hem meteen herkent :x)

Credits voor het plaatje raden gaan naar Don!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Neuh, niets is verboden, want WWG is niet denderend in regels maken x)
Maar toch :p

Trouwens, hoeveel plaatjes hadden jullie? :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan