• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hint: 14 universiteiten

Ook kunnen jullie vanaf nu als team 1 halve hint extra opvragen! :)

Vanaf nu ga ik strenger zijn. Geen random guesses. Je moet het best wel zeker weten vanaf nu als je wil raden. 1 guess per 24 uur per persoon! (En ook echt niet meer!) Dit is omdat ik denk dat je het nu echt wel kan fixen.
 

DeletedUser

Gast
Okaay ik bedenk me net even iets heel slims. :)

Na 24 uur krijgen jullie steeds een nieuwe hint enzo. Maar nu zitten jullie misschien wel te wachten op een hint, omdat jullie vastlopen.
Zodra uit elk team 1 iemand in het topic heeft gezegd: Wij willen tijdreizen! reset ik de regels: Jullie krijgen op dat moment een nieuwe hint, kunnen jullie een nieuwe halve hint vragen en mag iedereen weer 1 keer raden. (24 uur daarna krijgen jullie weer een hint, of ik er moet weer iemand uit elk team in het topic zetten dat het team wil tijdreizen.)
 

DeletedUser

Gast
2e hint: een spelletje

Jullie mogen weer een halve hint opvragen (liefst in pm, ik zit in de trein) en jullie guesses worden gereset :)
 

DeletedUser

Gast
Uitslag opdracht 8
Alle teams hebben de uitslag geraden. Het was millersville. Team paars was net 1 minuutje later dan Team Rood en Blauw, een fotofinish dus. Team paars mag gaan stemmen! :) (24 uur, like always)
 

DeletedUser

Gast
Uitslag stemming team paars
Yde en Don stemden op elkaar, jaspenia stemt op Archer en Archer stemt ook op Yde en daarom moet Yde helaas het spel verlaten.

Opdracht 9
Er zijn nog 10 spelers over. Bij 10 spelers gaan we twee teams vormen, ipv 3 teams. Deze opdracht is daardoor individueel. Er moet nog 1 iemand afvallen. Er komt namelijk een speler die jullie eruit hebben gestemd terug in het spel. Deze opdracht gaat als volgt:
Spelers die er nog in zitten: Jullie gaan Curve Fever 2 spelen! Jullie gaan eenmalig met elke speler een duel aan. Winst is 3 punten waard, verlies is 1 punt waard, een niet gespeeld duel is 0 punten waard. Post in het topic een screentje van jullie duel. De speler met de minste punten verliest en valt alsnog af. Jullie spelen een duel met powerups. De persoon die in dit spel de hoogste score mag samen met de winnaar van de afvallers de teams samenstellen door 1 voor 1 iemand te kiezen. De winnaar van de verliezers mag echter beginnen met kiezen.
Lijst van mensen die met elkaar duelleren:
Kyraco
Heartlion
Imrahil
Araluen
Donfrank
Jaspenia
Archer
Rabbid
Crimson
Stan

Voor mensen die afgevallen zijn:
Voor jullie is dezelfde opdracht, maar bij de andere groep is het zo dat er 1 afvalt, bij jullie is het zo dat er maar 1 doorgaat.
Lijst van mensen die met elkaar duel:
Lightpolis
Labr
Yde
Heir

Deadline: woensdag 21:00
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Ik neem aan dat we Curve Fever 2 moeten doen ipv cf 1.

1 kan je namelijk niet online tegen elkaar doen en ik neem aan dat je niet verwacht dat we allemaal bij elkaar op bezoek gaan ofzo :X
 

DeletedUser21204

Gast
vyl3KYF.png
 

DeletedUser21204

Gast
Die censuur daar is zo veel beter.
Je zegt "s h i t" en er komt te staan: "Mooh". :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan