• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Wat is het verschil als je op google afbeeldingen zoekt, of dat je op wiki gaat zoeken ? :p
Dat je via op afbeeldingen zoeken bij de eerste afbeelding die je kreeg hem al kon vinden. Je kon hem zo dus binnen 5 minuten vinden en als antwoord opsturen. Door de wiki's te doorzoeken maak je er iig nog echt werk van.
Ik zei toch dat Koek me voor was? Die gaf het antwoord voordat ik klaar was met googlen :p
Die hem niet kent x).
Dan volg ik al helemaal niets meer x)
Dit.
 

DeletedUser21204

Gast
Nou, dan weet ik ook niet hoe Koek erop kwam, maar hij zei het als eerste :p
 

DeletedUser

Gast
Uitslag stemming
Ik ontving eerst 3 stemmen op Crim, maar 1 van die stemmen werd aangepast naar Alice en ik kreeg nog een stem op Alice. Alice zelf stemde niet wat betekent dat zij helaas uit het spel ligt. :( Sanhal en Rabbid stemden op Crim, de anderen op Alice.

Volgende spel komt zo ;)
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 7
We gaan weer een flashgame doen: Cubefield
Maar dit keer kan je op een andere manier winnen. Iedereen speelt het spel en je mag zelf een score in het topic zetten. De score die je als laatst in het topic zet telt (met screentje), en de andere vervalt. Het is de bedoeling om 1 speler uit je team zo dicht mogelijk bij het gemiddelde van alle scores te krijgen. Dit kan je dus doen door een gemiddelde score te halen, maar ook door plotseling allemaal hoge of allemaal lage scores te gaan posten. De 2 teams die 1 iemand uit het team het dichtst bij het gemiddelde zitten op de deadline hoeven niet te stemmen, het andere team wel. (Dus stel het gemiddelde is 1000, Rabbid heeft 1001 punten, Kyra 1002 en Archer 1003 (en de rest zit er verder vanaf, dan moet team paars stemmen.) Nog een kleine extra twist. De speler met de hoogste score mag deze stemming sowieso stemmen, ook als de stemming plaats vindt in een ander team. Als de stemming in een ander team plaats vindt, kan er niet gestemd worden op deze persoon. De speler die het dichtst bij het gemiddelde zit wint de mogelijkheid om bij gelijkspel in alle teams te mogen kiezen wie er uit gaat. Voor de komende 3 stemrondes. Oh en je mag scores maar 1x posten. En alleen maar scores gebruiken die je zelf gehaald hebt, dus je mag geen scores lenen van teamleden.

Deadline: Maandag 22:00, dus 21:59 mag nog, 22:00 telt niet meer mee. (Uitslag komt dinsdag waarschijnlijk pas.)

Ik hoor net dat dit spel nog wel eens wil buggen, ik zoek dan even een ander spel.

Het is gefixt door een andere site te pakken! Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24555

Gast
Het spel gaat te erg laggen zodra ik bij de 88000 punten ben :(
Op de basisschool speelden we dit altijd stiekem btw
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik schrijf me uit/ragequit, hoe je het ook maar wil noemen.
E:
Succes met het uitschakelen van mijn team, is toch niet leuk meer.
Mijn highscore was btw 800k atm.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
AIU5VgS.png
 

DeletedUser

Gast
*Geen score is trouwens niet 0 punten, maar geen punten, deze worden dus niet meegerekend voor het gemiddelde als 0.*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan