DeletedUser12119
Gast
AW: Afgekeurd wegens 23% tegen -,-
Ik zet het morgen op het duitse forum. Vertaling ligt al klaar
Moeilijker dan je denkt![]()
Ik zet het morgen op het duitse forum. Vertaling ligt al klaar

Moeilijker dan je denkt![]()

Stuur me een linkje! Ik ben benieuwd... Maar is het niet kinderachtig om zo je gelijk te willen halen? En zet je, als de Duitsers het niets vinden, het op het Engelse forum?!
Ik zal in het Duits & Engels vertellen waarom het faalt, zodra het er staat
. Ach kom, die mods hier sturen deze info vast wel naar IG... Dat snap ik, maar zodra die link er isIk zal in het Duits & Engels vertellen waarom het faalt, zodra het er staat
. Ach kom, die mods hier sturen deze info vast wel naar IG...
Maar even een vraagje: Als jij bv. Monopoly speelt, word je dan boos als je verliest?

. Maar nogmaals mijn vraag: Vind je het niet kinderachtig om zo toch nog proberen je gelijk te halen?Nog nooit gewonnen bij Monopoly![]()
Uhm... misschien met je de stats nog 's een keer nakijken, om te zien wat mijn stedenaantal is. Ik wil niet zeggen dat ik een geweldige speler ben, maar ik speel het pas een aantal maanden, dat compenseer ik wel door activiteit. Maar nogmaals mijn vraag: Vind je het niet kinderachtig om zo toch nog proberen je gelijk te halen?
?Ik speel alleen onder de naam Rutger101 op Mu.
Lol... Jij zegt twee dingen.
1. Ik hoef mijn gelijk niet te hebben.
2. Ik wil gewoon dat dat idee doorgevoerd word.
xD
Wat moet je dan allemaal zelf doen?

Gezien deze uitspraak denk ik dat de discussie bij deze wel afgerond is.Ik zet het morgen op het duitse forum. Vertaling ligt al klaar![]()