• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Autisme

DeletedUser

Gast
Sinds wanneer ben ik een mannetje?
Hou gewoon je bek dicht!
Heb je me ooit IRL gezien? Nee dus wtf ben ik dan kippen kracht.
Dat is gewoon het teken dat iedereen anders reageert.
Maar noem mij maar eens voor mijn neus een autist in RL dan zullen we wel eens zien wie hier nu kippenkracht is. (klinkt vast heel irritant voor jullie en dan denken jullie wat een opschepper maar 't is wel zo)
Serieus er zijn zoveel mensen die gewoon pisst worden als je zoiets zegt maar als je op internet zegt dat je iemand mept die je zoiets flikt word je weer niet geloofd

Dit is overduidelijk "mannetjes" gedrag. Je hebt zojuist zijn punt bewezen :)
 

DeletedUser

Gast
Sinds wanneer ben ik een mannetje?
Hou gewoon je bek dicht!
Heb je me ooit IRL gezien? Nee dus wtf ben ik dan kippen kracht.
Dat is gewoon het teken dat iedereen anders reageert.
Maar noem mij maar eens voor mijn neus een autist in RL dan zullen we wel eens zien wie hier nu kippenkracht is. (klinkt vast heel irritant voor jullie en dan denken jullie wat een opschepper maar 't is wel zo)
Serieus er zijn zoveel mensen die gewoon pisst worden als je zoiets zegt maar als je op internet zegt dat je iemand mept die je zoiets flikt word je weer niet geloofd

Ik lach je nog steeds uit.:D Wie denk je dat je bent? De sterkste persoon op aarde? O, je mept me zo op mijn mond, lol. Ik ga niet mee in deze discussie, laten we het erop houden dat ik je kei hard sta uit te lachen. ;)

Dit is overduidelijk "mannetjes" gedrag. Je hebt zojuist zijn punt bewezen :)

:), ik denk dat ik maar weer is terug ga liggen in de zon.
 

DeletedUser

Gast
Dit is overduidelijk "mannetjes" gedrag. Je hebt zojuist zijn punt bewezen :)

Kom op zeg, je kent me niet eens wat ga je dan al gelijk over mij oordelen.
Echt waar.
Ik ben geen gangster dus hou gewoon je bek dicht.
Ik ken genoeg mensen die gelijk beginnen te slaan daar ben ik er soms een van als iemand mij een paar keer op een dag verteld dat ik autist ben heb ik er genoeg van en word ik pisst.

EDIT: Hoe irritant ben ik???
Weet je, ik hou nu maar even op met dat ge-gangster :p
Want volgens mij zitten hier wat mensen op het forum die echt nergens tegen kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kom op zeg, je kent me niet eens wat ga je dan al gelijk over mij oordelen.
Echt waar.
Ik ben geen gangster dus hou gewoon je bek dicht.
Ik ken genoeg mensen die gelijk beginnen te slaan daar ben ik er soms een van als iemand mij een paar keer op een dag verteld dat ik autist ben heb ik er genoeg van en word ik pisst.

Nee, we weten dat je geen gangster bent, dat hadden we wel al gemerkt. :), Je bent een internet gangster.:rolleyes: Een nerdje, dat denkt dat die gangster is en zo doet op het internet, voorbeeld; iKyokushin.;)

En jij bent er daar een van(die mensen die gelijk slaan), probeer je mij of iemand anders te intimideren? We blijven je gewoon kei hard uitlachen, tenminste ik.;)

Autist, autist, autist, autist, autist...krijg ik nu klappen?
 

DeletedUser

Gast
Kom op zeg, je kent me niet eens wat ga je dan al gelijk over mij oordelen.
Echt waar.
Ik ben geen gangster dus hou gewoon je bek dicht.
Ik ken genoeg mensen die gelijk beginnen te slaan daar ben ik er soms een van als iemand mij een paar keer op een dag verteld dat ik autist ben heb ik er genoeg van en word ik pisst.

Ik beoordeel je op je gedrag op dit forum. Als dat niet is hoe je bent, ga dan gewoon even normaal doen hier. Als dit wel is hoe je in het echt ook bent, dan ben je een "mannetje".

Komop zeg; mensen vertellen dat ze "hun bek moeten houden" over het internet? Wat denk je daar nou helemaal mee te bereiken?

Iedereen mag hier gewoon (binnen de forum richtlijnen) zeggen wat hij/zij zeggen wil, en er wordt hier serieus gediscussieerd. Dit soort onzin van jou heeft daar dus geen plaats.

En als je "soms gelijk begint te slaan" dan is het misschien tijd om eens te gaan denken aan een anger-management therapie ofzo, want dat gaat je alleen maar opbreken.

Overigens heb je geloof ik het idee van die vechtsport van je ook nog niet helemaal begrepen, want die is bedoeld om je te verdedigen, niet om anderen "op hun bek te slaan".
 

DeletedUser

Gast
Roflol lees mijn edit maar :p
Hellaas voor jou ben ik geen nerdje.
Maar je snapt niet wat ik bedoel met je krijgt klappen, en ik ga het ook niet uitleggen.
Als jij 20x het woordje autist typed word ik echt niet boos hoor :p
 

DeletedUser

Gast
Sinds wanneer ben ik een mannetje?
Hou gewoon je bek dicht!
Heb je me ooit IRL gezien? Nee dus wtf ben ik dan kippen kracht.
Dat is gewoon het teken dat iedereen anders reageert.
Maar noem mij maar eens voor mijn neus een autist in RL dan zullen we wel eens zien wie hier nu kippenkracht is. (klinkt vast heel irritant voor jullie en dan denken jullie wat een opschepper maar 't is wel zo)
Serieus er zijn zoveel mensen die gewoon pisst worden als je zoiets zegt maar als je op internet zegt dat je iemand mept die je zoiets flikt word je weer niet geloofd
Hij doelt op dit:

Sinds wanneer ben ik een mannetje?
Hou gewoon je bek dicht!
Heb je me ooit IRL gezien? Nee dus wtf ben ik dan kippen kracht.
Dat is gewoon het teken dat iedereen anders reageert.
Maar noem mij maar eens voor mijn neus een autist in RL dan zullen we wel eens zien wie hier nu kippenkracht is. (klinkt vast heel irritant voor jullie en dan denken jullie wat een opschepper maar 't is wel zo)
Serieus er zijn zoveel mensen die gewoon pisst worden als je zoiets zegt maar als je op internet zegt dat je iemand mept die je zoiets flikt word je weer niet geloofd
Is dat niet agressief?

BTW) Dat ik enkel een rode lijn onder die tweede regel heb gezet, betekent niet dat de rest van de post níet van dezelfde toon doordrongen is ;)
 

DeletedUser

Gast
oké ik werd een klein beetje aggresief mijn excuus ik bedoelde gewoon iets maar ik gebruik de verkeerde woorden ervoor.
Op een forum iets zeggen is sowieso anders dan IRL


Overigens heb je geloof ik het idee van die vechtsport van je ook nog niet helemaal begrepen, want die is bedoeld om je te verdedigen, niet om anderen "op hun bek te slaan".
Ik gebruik mijn vechtsport dus voor de duidelijkheid niet om andere op hun bek te slaan.
Als iemand mij uitscheld en dan bedoel ik echt heel de tijd iemand me gewoon probeert te kutten ermee kan ik hem ook gewoon klappen geven omdat ik het gewoon zat ben.
Maar ik gebruik het niet om ermee stoer te doen zo komt dat hier denk ik wel over
 

DeletedUser

Gast
Het eerste wat ze je horen te leren is de discipline om de kunst niet te gebruiken en het zelfvertrouwen om te weten dat je het niet nodig hebt.

Laat mensen maar lekker roepen. Het beste middel tegen mensen die je proberen te kwetsen is om ze keihard uit te lachen.
 

DeletedUser

Gast
Het eerste wat ze je horen te leren is de discipline om de kunst niet te gebruiken en het zelfvertrouwen om te weten dat je het niet nodig hebt.

Laat mensen maar lekker roepen. Het beste middel tegen mensen die je proberen te kwetsen is om ze keihard uit te lachen.

Heb je wel een punt. Toen ik nog een klein mannetje was, pak en beet acht jaar geleden(:rolleyes:), werd ik ook wel eens gepest. Nu ben ik de persoon, die mijzelf verdedigd door 'grappen' te maken, waar iedereen om kan lachen, behalve de persoon zelf, maar agh. We gaan off-topic. :O En iK, het is al goed. ;)
 

DeletedUser

Gast
Jullie weten dat een autist niet goed met emoties kan omgaan?
 

DeletedUser

Gast
uhm, heb je het over hun eigen emoties of over het begrijpen van de emoties van anderen?

want uhm, ik ben ook autist, het zij in zeer lichte mate, maar ik kan heel goed met mijn eigen emoties omgaan hoor. als ik pissed off ben ben ik pissed off en niet verdrietig :p


naja op een bepaald niveau heb je wel gelijk, autisten worden vaak snel geirriteerd omdat ze bepaalde dingen simpelweg niet kunnen plaatsen,

oohw en ;)
als iemand mij zou uitschelden voor autist.
zou ik waarschijnlijk...
me omdraaien en vragen wat hun excuus voor hun gedrag is :D
 

DeletedUser

Gast
gwn nooit schelden met ziektes of andere kwaaltjes waar mensen last van kunnen hebben ;)
 

DeletedUser

Gast
ja, idd.. maar hoe zou jij het omschrijven? een geestelijke stoornis?

Hartelijk dank :O:(

Hoe het te omschrijven... :rolleyes:
Sum, ergo sum
Sommigen herinneren zich misschien dat ik ietwat negatief tegenover de taal sta, daar deze ons dwingt overal labeltjes op te plakken, de wereld in klassen in te delen en zodoende gebrekkig te beschrijven. Door middel van taal is nooit een volledig beeld te verkrijgen; van de simpelste dingen niet.
Ik ga autisme niet beschrijven, niet labelen. Sum ergo sum, dat is de kern - Descartes zat er hartstikke naast, met zijn "Cogito", het is sum. "Het" is zo; de wereld is.
 

DeletedUser

Gast
ja, klopt. maar ik dacht dat jij zo filosofisch was aangelegd? dat betekent dat alles te verklaren valt toch? Daarom mijn vraag. niet er om heen draaien, ik vraag gewoon: Hoe noem jij het als iemand autisme heeft? (dus niet: een autist)
 

DeletedUser

Gast
Autisme is niet zomaar een kwaaltje het is indd van de hersen en op jonge leeftijd die je het meestal nog niet.
En zoals Spartacus zegt het is moeilijk om een benaming in de Nederlandse taal voor te bedenken
 

DeletedUser

Gast
Autisme is niet zomaar een kwaaltje het is indd van de hersen en op jonge leeftijd die je het meestal nog niet.
En zoals Spartacus zegt het is moeilijk om een benaming in de Nederlandse taal voor te bedenken

daarom. ik wil er een naam voor hebben :mad:
 
Bovenaan