• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag beste stad voor Biremen/triremen

DeletedUser

Gast
Zo ver ik weet heeft Jaspenia de juiste stad voor biremen en triremen. Zo bouw ik ook. Vindt het wel nutteloos dat er mensen zijn die een discussie proberen te voeren zonder juiste informatie op de vraag.
 

DeletedUser27183

Gast
een beetje meer respect tegen spelers mag wel Jaspenia, moet jij niet als lid van het grepoteam het goede voorbeeld geven, hier op het forum?

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die jou constateringen onderuit haal.
Nog een feit waarom zouden de ram en de falanx anders staan in een opstandsrapport van het script dio-tools? en oplichten als ze zijn onderzocht en zwart blijven als ze niet zijn onderzocht?
Reden is dat dit van invloed op de os die gestuurd wordt daarom moet op een opstandswereld in alle steden de 3 onderzoeken die ik eerder heb aangegeven onderzocht worden in elke stad omdat dit wel degelijk van invloed is voor de ondersteunende troepen!!
Die staan er echt niet voor de show bij.

85b3751b2c.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je staat gewoon klinkklare onzin te verkondigen. Jaspenia levert hier het bewijs van het tegenovergestelde. Als jij nog enigszins serieus genomen wil worden in dit debat, moet je met bewijs komen dat jouw stelling onderbouwt. Dit geroeptoeter is allemaal al drie keer onderuitgehaald.
 

DeletedUser

Gast
Je staat gewoon klinkklare onzin te verkondigen. Jaspenia levert hier het bewijs van het tegenovergestelde. Als jij nog enigszins serieus genomen wil worden in dit debat, moet je met bewijs komen dat jouw stelling onderbouwt. Dit geroeptoeter is allemaal al drie keer onderuitgehaald.

Wil jij dan met bewijzen komen? Er is genoeg bewezen door Jaspenia. Maar jij bewijs niks behalve woorden die wij lezen.
 

Armand0

Manticore
Volgens mij heeft Jaspenia ook gewoon gelijk.

Kan je wel gaan zeuren over "een beetje meer respect tegen spelers mag wel", maar respect moet je ook verdienen. Jullie plaatsen zelf felle reacties, dat mag, maar ga dan niet lopen huilen als de bal vervolgens teruggekaatst wordt.

Voor zover ik zie probeert Jaspenia hier gewoon iets aan de discussie toe te voegen, en voor zover ik weet heeft hij ook gelijk. Ik ben wel geïnteresseerd, als jullie beweren dat hij het fout heeft, kunnen jullie dat dan laten zien?

Want dan moet ik ook veel aanpassingen gaan maken... Maar zo te zien is dat -gelukkig- niet nodig.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, appgebruikers hebben echt veel teveel voordelen! Weg ermee!


Piertje zelf zou die ofc nooit durven te gebruiken
 

DeletedUser22289

Gast
Mannen laten we even niet vergeten waar dit topic oorspronkelijk over gaat.
 

DeletedUser23442

Gast
een beetje meer respect tegen spelers mag wel Jaspenia, moet jij niet als lid van het grepoteam het goede voorbeeld geven, hier op het forum?

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die jou constateringen onderuit haal.
Nog een feit waarom zouden de ram en de falanx anders staan in een opstandsrapport van het script dio-tools? en oplichten als ze zijn onderzocht en zwart blijven als ze niet zijn onderzocht?
Reden is dat dit van invloed op de os die gestuurd wordt daarom moet op een opstandswereld in alle steden de 3 onderzoeken die ik eerder heb aangegeven onderzocht worden in elke stad omdat dit wel degelijk van invloed is voor de ondersteunende troepen!!
Die staan er echt niet voor de show bij.

85b3751b2c.jpg

Jammer dat je niet ingaat op mijn sluitende screentjes die deze zaak vgm al afdoen.
Maargoed...

Behalve dat Dio niet echt een bewijs is, klopt Dio gewoon, en is het zelfs heel logisch met wat ik zeg en niet wat jij zegt.

De functie die jij gebruikt is een functie van Dio-tools waarmee je snel en makkelijk verdedigende informatie posten over je stad.
Hij publiceert het aantal troepen dat er totaal ligt (ook OS dus) en wat andere info van de stad.
Muur, god, toren én onderzoeken en bestuurders.

Waarom staan die er? Omdat die relevant zijn voor alle OS die in die stad ligt/komt te liggen.
Iedereen def die gestuurd wordt zal onder deze bonussen verdedigen. Ongeacht wat er is onderzocht in de stad van herkomst of wat de ondersteunende spelers voor bestuurders hebben. Daarom staan die er ook niet per os bij ofzo.

Dus ook dio sluit aan bij wat ik zeg, dank je wel voor het aanhalen ervan :)
 

DeletedUser27183

Gast
ik ga verder niet op deze discussie meer in, maar ik weet net als velen met mij dat het toch anders zit dan jij beweerd.
 

DeletedUser

Gast
Deze vraag is officieel beantwoord vindt ik. Er wordt alleen maar gediscussieerd van nee ik heb gelijk, terwijl er geen bewijzen wordt neergelegd. Jaspenia heeft bewezen dus dat klopt ook. meerderheid accepteert het ook. Dus het is nutteloos om nog er tegen aan te gaan.

Dus dit topic mag best gesloten worden vindt ik persoonlijk.
 
Bovenaan