• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De nederlandse Regering is gevallen

DeletedUser

Gast
Zojuist is de regering gevallen, Wilders heeft de stekker uit het kabinet getrokken.

Hoe denken jullie erover?
 

DeletedUser

Gast
Dafuq, ik heb iets gemist :O

Interessant dit...
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe de nieuwe verkiezingen gaan verlopen...
 

DeletedUser

Gast
Om 16:15 is een persconferentie van Wilders (apart) en verhagen & Rutte, Wilders zou geen enkel plan meer van het kabinet steunen nadat het catshuisberaad was mislukt.

Dit houd in dat Rutte zijn ontslag mag indienen, doet hij dit niet, dient de tweede kamer d.m.v een motie van wantrouwen het ontslag van het kabinet-rutte 1 in.

Ik ben er van overtuigd dat dit is gekomen door dat het college van Limburg gisteren is gevallen.

Na verkiezingen krijgen we of ultra-links of paars Plus, ik ga voor ultra-links.
 

DeletedUser

Gast
was te verwachten en werd tijd
zelf ben ik normaal redelijk rechts ingesteld maar als ik zou mogen kiezen zou ik nu toch gaan voor links of paars omdat zij in het verleden hebben bewezen verstandig te zijn met de economie
 

DeletedUser

Gast
Ach, de kans dat ze sowieso de gehele 4 jaar uit zouden zitten was toch al nihil.
Paars, want inderdaad beter voor de economie.
Dit is trouwens het eerst jaar waarin de Nederlandse economie slechter gaat, terwijl de Duitse economie gewoon beter gaat (NL - DU) eco hangen erg veel van elkaar af, dus we deden sowieso wat fout ;)!
Nu de fouten er uit stemmen *Pvv weg :$*
 

DeletedUser

Gast
Ik hoop op paars plus dit maal iig, pvda D66 VVD + Groenlinks.

Dat zou het minst schadelijke zijn.
 

DeletedUser3865

Gast
Ja hoor, waarom ook niet. Alweer... :|

We zijn gewoon nog erger dan België, zij wachten tenminste met een regering vormen als het toch niks wordt. Wij gaan gewoon telkens opnieuw stemmen...
 

DeletedUser

Gast
Ja hoor, waarom ook niet. Alweer... :|

We zijn gewoon nog erger dan België, zij wachten tenminste met een regering vormen als het toch niks wordt. Wij gaan gewoon telkens opnieuw stemmen...
Hehe.
Dit was nu eens echt een regering waarvan je wist dat het niet goed ging komen.
 

DeletedUser12440

Gast
Ze moeten die wilders eens op een vlotje de zee opsturen vent kan alleen zaniken en tegen alles zijn..
 

DeletedUser12160

Gast
ooh nieuwe verkiezingen ga zeker stemmen (ooh, nee! ik ben pas 12 :p)
 

DeletedUser14965

Gast
Waarom verbaast het me niet dat de samenwerking met Wilders niet lekker loopt.
Wat tds070 al zei, je moet hem gewoon weg sturen. Maar wss krijg je in pvv net zo'n zeur er voor in de plaats.
 

DeletedUser

Gast
Kabinetje weer gevallen? Heerlijk! Het werd al zo saai. We kunnen weer fijn aan de slag met discussies! :)
 

DeletedUser

Gast
Dat is dus ultra-links en wordt ook helemaal niks. Zoals ik al zei 99% belasting voor de gewone burger en alle rijkdom naar grote kameraad Roemer. Doe mij dan maar Paars, paars heeft ons dusver altijd goed geholpen in de crisis.

Daarnaast vind ik het wel rot dat dit weer net een half jaar voordat ik dan mag stemmen moet zijn, ze hadden moeten wachten :p.
 

DeletedUser

Gast
ik zou ook willen stemmen maar ben 14 dus moet nog zo'n 10 kabinetten wachten
 

DeletedUser

Gast
Zat er aan te komen dit en bah, ik ben pas net 17, dus nog een jaartje te vroeg :p

Een stem minder voor PVV dus :(, zullen wel veel rooie rakkers blij mee zijn hier hea! ;O
 

DeletedUser

Gast
ik zou nu ff niet pvv stemmen je kan beter nu ff links stemmen die zijn wat beter met economie hebben ze int verleden bewezen
 
Bovenaan