• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

AriChibi

Hydra
Enige deadline?
Echt gewoon whenever, omdat je ook later nog zou kunnen joinen. Gezien het nu Pasen is en ik schijnbaar ontvoerd word naar bezoekjes etc, zie ik dinsdag dan als soort van 'deadline'. Tot dan zal ik iig proberen om zo snel mogelijk alle characters 'aan te maken', maar dinsdag verwacht ik dan dat alles vast staat.
 

DeletedUser18003

Gast
e4f54b076101419d87ca4cada8375316.png
 

AriChibi

Hydra
[Als het goed is heeft iedereen nu z'n character hierboven staan :O. Het kan zijn dat ik skills nog ga aanpassen ivm balans enzo, maar er is niets mis met wat ge-yolo x).]

De sfeer in de Nachtwaker was grimmig. Er luidden verhalen over de toenemende hoeveelheid verbannen leden, bekende namen die stap voor stap van het forum verdwenen. Nieuw, oud, grepospeler, (ex-)teamlid of niet, de almachtige Kroenuh kende geen medelijden meer. Het leek wel alsof iedereen die buiten het veilige café stapte meteen uitgeschakeld werd.

Tijdens de horrorverhalen ontmoetten een aantal paar ogen elkaar. Vijf forumgebruikers, die wellicht niet eens iets met elkaar in gemeen hadden, deelden via die stille blikken hun interesse in het verhaal. De barman fronste lichtjes, op zijn hoede om niet nog meer vaste klanten te verliezen, maar tegelijkertijd wist hij ook dat er een einde moest komen aan de tirannie van de wraakzuchtige Community Manager en zijn trouwe mods. Wellicht konden deze forumgebruikers eindelijk het kwaad van het forum verbannen, zodat de vrede terug kon keren...

Er was maar een manier om dat uit te vinden.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ben ranged dps. En Roy heeft ook een combi van melee dps + beetje beefy. Dus prima team!
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi Ik loop op Cynthia af en overtuig haar er van dat haar zojuist verschafte bier beter aan mij besteedt is.
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi ik kijk om me heen of ik iemand zie die er uit ziet alsof hij / zij ons het een en ander kan vertellen over de main quest. (wisdom check? )
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik knipoog naar de barman en vraag om een gratis cola. ;)

Charisma check:
a01b248e0cc84bca941448d43bf5a14d.png
+10+10=42

De barman kijkt chagrijnig naar je op, "Ja, hee, het is niet altijd feest!"

@AriChibi Ik loop op Cynthia af en overtuig haar er van dat haar zojuist verschafte bier beter aan mij besteedt is.

Charisma check:
ac8fa33dfcb346cf9151029afe3070ff.png
+10+10+10=40

"
@AriChibi ik gooi het biertje in Nissassa's gezicht. 'Hij was toch gratis.'
"

@AriChibi ik kijk om me heen of ik iemand zie die er uit ziet alsof hij / zij ons het een en ander kan vertellen over de main quest. (wisdom check? )

Wisdom check:
f3f0c1ac08a045bc8cee052504a6ffb9.png
+10=40

De overige gasten in de Nachtwaker zien niet echt uit alsof ze überhaupt ooit een stap buiten het café gezet hebben. De twee dronken mannen van voorheen spreken echter nog steeds over de grote draak Kroenuh in zijn hol.
 

DeletedUser18003

Gast
@AriChibi Ik loop naar de twee dronken mannen toe en vraag ze of 'Kroenuh in zijn hol' een dubbele (homoseksuele) betekenis heeft en zo nee, welk hol ze dan bedoelen.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik loop naar de twee dronken mannen toe en vraag ze of 'Kroenuh in zijn hol' een dubbele (homoseksuele) betekenis heeft en zo nee, welk hol ze dan bedoelen.

De twee mannen schieten keihard in de lach, maar gelukkig kan er eentje zich op tijd bedaren, "Sorry, wijfje, maar er is nog niemand levend teruggekomen."
 

DeletedUser18003

Gast
De twee mannen schieten keihard in de lach, maar gelukkig kan er eentje zich op tijd bedaren, "Sorry, wijfje, maar er is nog niemand levend teruggekomen."
@AriChibi Ik speel voor hun neus een beetje met een vuurballetje. "Weten jullie zeker dat jullie niet meer weten?"
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik check of ze de waarheid zeggen

E:
Tevens stel ik voor om met z'n allen WvW in te gaan.

Charisma check:
3146cd00e0104eaa84f068b66db2c907.png
+10+10=58.

Ze lijken inderdaad wat te verschuilen.

@AriChibi Ik speel voor hun neus een beetje met een vuurballetje. "Weten jullie zeker dat jullie niet meer weten?"

"Oké, oké." De linkerman schraapt zijn keel en kijkt je serieus aan, "Ik hoorde laatst een verhaal over ene Tristiano. Hij postte iets op feedbackforum, maar sindsdien is er niks meer van hem gehoord."
 
Bovenaan