• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

DeletedUser

Gast
@AriChibi Sanhal en ik zijn tevreden met onze nieuwe aanwinsten en besluiten op zoek te gaan naar het GSF alvorens terug te gaan naar Nachtwakers. We controleren eerst of Sander nog in het veld is en vragen hem eventueel ons te leiden naar het GSF. Mocht hij niet aanwezig zijn, zijn we ervan overtuigd dat we het zelf wel kunnen vinden. Het lag immers in de buurt.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Sanhal en ik zijn tevreden met onze nieuwe aanwinsten en besluiten op zoek te gaan naar het GSF alvorens terug te gaan naar Nachtwakers. We controleren eerst of Sander nog in het veld is en vragen hem eventueel ons te leiden naar het GSF. Mocht hij niet aanwezig zijn, zijn we ervan overtuigd dat we het zelf wel kunnen vinden. Het lag immers in de buurt.

@AriChibi Als we Sander wel vinden geef ik mijn cavia aan hem!

Sander staat net klaar om terug naar het GSF te gaan, maar hij vindt het niet erg om jullie mee te nemen. De cavia is dan ook een mooie toevoeging.
Het GSF is een mooie herberg met een groot aantal slaapplekken. Het is zo groot dat ze zelfs een aparte ruimte hebben voor het eetgedeelte. Contrasterend tot de grootte, zitten er maar weinig mensen. De herbergier heet jullie vrolijk welkom.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik ga langs alle personen die aanwezig zijn en vraag aan ze wat ze allemaal weten over het forum, de personen die daarin zitten en de mods. Ook vraag ik of ze nog informatie hebben over mogelijke schatten in de buurt. Natuurlijk vraag ik ook direct hoe ze heten en gebruik ik Sense Motive. Charisma dus.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik ga langs alle personen die aanwezig zijn en vraag aan ze wat ze allemaal weten over het forum, de personen die daarin zitten en de mods. Ook vraag ik of ze nog informatie hebben over mogelijke schatten in de buurt. Natuurlijk vraag ik ook direct hoe ze heten en gebruik ik Sense Motive. Charisma dus.
Charisma check:
upload_2017-4-23_19-53-8.png
+22+10=48
Naast Sander werkt hier ook nog ene Gekko. Hij weet ook van de muur af en is ook nog niet buiten het Spellenforum gekomen sinds Kroenuh weer herrezen was. Tevens geloofde hij niet dat er nog mogelijke schatten waren.
@AriChibi ik move richting nachtwaker en ga op zoek naar jaspenia
Jaspenia staat nog steeds aan de bar met Bram, het lijkt erop dat hij klaar staat om te vertrekken.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Zonder nieuws besluiten Maxwell en ik maar om terug te gaan naar nachtwaker om met Jaspenia te praten over de weg naar de wereldfora.
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi ik vraag Jaspenia om de locatie van de poort waar we door de muur gaan. De locatie daarvan stuur ik met een raaf aan Cynthia, zodat we haar onderweg kunnen treffen.

Als iedereen het er mee eens is kunnen we vertrekken.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Zonder nieuws besluiten Maxwell en ik maar om terug te gaan naar nachtwaker om met Jaspenia te praten over de weg naar de wereldfora.

@AriChibi ik vraag Jaspenia om de locatie van de poort waar we door de muur gaan. De locatie daarvan stuur ik met een raaf aan Cynthia, zodat we haar onderweg kunnen treffen.

Als iedereen het er mee eens is kunnen we vertrekken.

"Ik kan waar dan ook een poort openen, maar het handigst is denk ik om gewoon het pad vanaf hier te volgen, dan kan zij ons ook snel vinden."
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik geef aan dat het mij ook slim lijkt om de weg te volgen. Samen met Bram, Maxwell en Nissassa volg ik dus Jaspenia naar Cynthia toe.

Ik weet niet waar Rattenval is, maar als hij erbij is dan nemen we hem ook mee.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik geef aan dat het mij ook slim lijkt om de weg te volgen. Samen met Bram, Maxwell en Nissassa volg ik dus Jaspenia naar Cynthia toe.

Ik weet niet waar Rattenval is, maar als hij erbij is dan nemen we hem ook mee.
Jullie lopen met Jaspenia mee tot aan de muur, waar Cynthia al staat te wachten. Voordat hij de muur opent, draait hij zich echter naar jullie toe, "Oké, laat eens zien... dat zijn een, twee... zes man. Ik neem jullie mee voor 900G, maar ik verwacht 450G voordat we door deze muur gaan. De mensen van het Spellenforum zijn niet altijd de netste, dus ik moet wel iets hebben voordat jullie mijn vertrouwen winnen."
 

DeletedUser21575

Gast
@AriChibi Nissassa loopt op Jaspenia af. "Hier is mijn gedeelte. Maar je krijgt van mij al de volle 150g. Ik ben een man van mijn woord. " en na die woorden loopt hij verder richting de muur, denkend aan de mogelijkheden die achter deze muur verborgen zijn.
 

AriChibi

Hydra
@AriChibi Nissassa loopt op Jaspenia af. "Hier is mijn gedeelte. Maar je krijgt van mij al de volle 150g. Ik ben een man van mijn woord. " en na die woorden loopt hij verder richting de muur, denkend aan de mogelijkheden die achter deze muur verborgen zijn.
2890G -> 2740G

@AriChibi Ook ik betaal alvast 150 goud voor de tocht die gaat komen.
1095G -> 945G

@AriChibi Ik betaal 150G ofzoiets.
Daarnaast wordt ik ook boos #skillRAGE
650G -> 500G
1345G -> 1195G

---

"Wow." Jaspenia telt even het geld in zijn hand, "Oké, 2/3e vooraf kan ook. Kom mee, de rest handelen we aan de andere kant wel af. We willen niet dat de mods ons nu zien, toch?"
Jas houdt zijn hand tegen de muur en opent een gat erin, waardoor de hele groep erdoorheen kan. Hij lijkt opgelucht te raken als hij merkt dat alles vlekkeloos verloopt, "Goed, het Wereldforum is een stukje verderop. Als jullie willen, breng ik jullie meteen mee naar binnen in het kasteel. Anderszijds kun je ook alvast in de stad ronddwalen. De keuze is aan jullie."
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Ik ben sceptisch over het feit dat Jaspenia ons zo makkelijk het kasteel in wil laten. Ik vraag hem dan ook waarom hij bereid is om dit te doen en wat hij hiervan krijgt. Ook gebruik ik Sense motive.

E: Ook vraag ik of we DonFrank daar kunnen verwachten.
 
Laatst bewerkt:

AriChibi

Hydra
@AriChibi Ik ben sceptisch over het feit dat Jaspenia ons zo makkelijk het kasteel in wil laten. Ik vraag hem dan ook waarom hij bereid is om dit te doen en wat hij hiervan krijgt. Ook gebruik ik Sense motive.
In het kasteel is koning Pier Gerlofs Donia, althans, hij heeft zichzelf als koning uitgeroepen. Hij houdt graag in de gaten wat er allemaal gebeurt en daar is Jaspenia voor. Als een van de weinige mensen die tussen de fora kunnen reizen, is dit bijbaantje natuurlijk perfect voor hem. Zelf heeft Jaspenia het ook niet zo op de mods namelijk, ze zorgen ervoor dat zijn alliantiegenoten niet op tijd kunnen reageren.

Jaspenia is ook bereid om eventuele vragen te beantwoorden om jullie vertrouwen te winnen.

Sense motive check:
upload_2017-4-23_21-47-20.png
+22+10=97
Jaspenia lijkt oprecht over zijn bedoelingen te zijn.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
@AriChibi Voordat ik mijn keuze maak, wil ik weten hoe we zullen worden ontvangen in het kasteel. Hierdoor vraag ik dus of we vijanden kunnen verwachten of een gezellig onthaal.
 
Bovenaan