• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21204

Gast
Ten eerste ben ik geen controle freak, en ten tweede heb ik mijn wvw-gedrag niet van Genade.
 

DeletedUser

Gast
Goed potje, Dutchgirl, maar houd wel rekening met de moeilijkheidsgraad. Als ik naar het huidige potje kijk, heb ik zo'n idee dat jouw potje in een complete chaos wordt gespeeld, al is het maar omdat niemand de moeite neemt om de rollenuitleg door te lezen. Net zoals nu.
 

DeletedUser16774

Gast
Aangezien dit topic ook is voor inspiratie m.b.t. potjes, heb ik besloten een conceptpotje van mij te posten. Graag jullie feedback :) Bijkomstige info: Van alle goedjesrollen is het dus onbekend hoe veel er in zitten. Verder heb ik geprobeerd om een gigantisch claimfestijn wat moeilijker te maken, en er voor de wolven een beloning aan te verbinden als ze hun hoofd boven water weten te houden binnen een netwerk, maar niet te drastische veranderingen aan te brengen.
Ik zou het graag leiden, maar zou dat pas weer kunnen in de herfstvakantie.

DutchGirl329 - met hulp van de nog altijd gebande Tristiano - presenteert:
Relax’ Coupe d’État
Of voor de Frans-haters onder ons: Relax’s staatsgreep

Het was een rustige dag op het algemene forum van Grepolis. Er werd wat gespamd, nieuwerds gepest, en sommige mensen die ook nog werkelijk Grepolis speelden, discussieerden over de aankomende patch of welk kolonisatiesysteem nou echt beter was. (Oud!)
Er was echter geen enkel teken van noch de moderators, noch de CMs: Kroenuh en Relax. Het was namelijk tijd voor de jaarlijkse Modmeeting. Deze keer was Kroenuh hoogstpersoonlijk de gastheer, en al snel stroomde zijn kleine huisje vol. Er werd gelachen, flink gegeten, en toen iedereen zijn buikje rond had gegeten, riep Nikitirana luid dat het nu wel tijd was om de jacuzzi in te gaan.
Er viel een ijzige stilte in de kamer. Kroenuh begon ongemakkelijk de borden op te ruimen. Rabbid keek angstig om zich heen; Nikitirana overdacht of het haar schuld was dat het nu zo stil was, Imrahil staarde doods voor zich uit, en Relax’ wenkbrauw begon raar te trekken. Plotseling sloeg Relax met zijn vuist op tafel. ‘Dat was de druppel! Imrahil, Fireas, pak hem!’
Kroenuh draaide zich geschrokken om en wilde het op een rennen zetten, maar de twee woeste mods vlogen al op hem af. Schreeuwend haalde Kroenuh een grote rode knop uit zijn broekzak, die hij nog net in wist te drukken, voordat hij het bewustzijn verloor. Relax stak zijn duim - nog bonkend van de klap op de tafel - naar hen op. Ontspannen ging hij achter Kroenuhs laptop zitten, waarop het Grepolis Forum automatisch verscheen als hij opgestart werd.
Toen verstarde Relax’ duivelse glimlach. Nikitirana stond op en liep om de tafel heen, naar Relax. ‘Wat is er, DD?’ vroeg ze, terwijl ze de laptop naar zich toedraaide. Ook zij verstijfde. Op het forum was nog maar één topic te zien. Slikkend klikte Nikitirana het topic aan.

Relax’ Coupe d’État


De forummods keken elkaar aan. Dit ging nog niet zo makkelijk worden als ze gehoopt hadden. Maar winnen zouden ze.

Basis info:
Aantal dorpen: 1
Aantal spelers: Max. 25
Hints: Nee
Klaagmuur: Ja
Afscheidsbrief: Gecensureerd
Claimen: Ja, op eigen risico
Netwerken: Ja, op eigen risico

Rollen:
Jager: Ja
Heks: Ja, doodsdrankje in PM naar spelleiding
Dorpsoudste: Ja
Beschermengel: Ja
Cherubijntje: Ja
Bijziende Dorpsgek: Ja
Beul: Ja, vanaf 20 spelers. Actie vetgedrukt in topic, desbetreffende speler vanaf dat moment dood.
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja
Opvolging Burgemeester: Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 1 levens- en 1 doodsdrankje

Forummods (Wolven): 1 op de 5, inclusief welp
RabbidRobin (Welp): 1
Relax (Lieveling- & opperwolf): 1

Dag-/nacht-volgorde:
Overdag:
- Doodsdrankjes/Koppeling/Beulacties/Jagerschoten

‘s Nachts:
- Lynch
- Bengel/Cherubijntje-bescherming
- Lunch
- Welpactie
- Levensdrankje Heks
- Bijziende Dorpsgek krijgt antwoord
- Lieveling
- Welp groeit op
- Cherubijntje groeit op

Stemmen:
Eindtijd stemmen: 21.00
Tijdstip verhalen: Zo snel mogelijk daarna

Speciale Rollen naar: DutchGirl329
Lynch: DutchGirl329
Burgemeester: DutchGirl329

Slechtjes

Relax (Lieveling- & opperwolf) - De nieuwe, enige Community Manager. Hij is de baas van de wolven - zijn ingestuurde lunch gaat voor alle anderen. Daarbij kan hij op nacht 3, in plaats van de ban, een forumgebruiker die hem erg bevalt mod-krachten geven. Hij behoudt daarbij wel zijn oorspronkelijke krachten.

Forummods: Imrahil/Nikitirana/ Fireas (Wolven) - De gewone forummods. Ze hebben ieder een naam, maar worden gezien door de muizenval als gewone Forummod. Afhankelijk van het aantal spelers, zullen ze ook niet allemaal in het spel zitten.

RabbidRobin (Welp) - De jongste mod uit het team, die door stomme Duitse wetgevingen zijn modkrachten kwijt is. Hij kan iedere nacht de werkelijke naam van een forumgebruiker opsturen - als hij het goed heeft, zal deze per direct geband worden. Dit kan niet bij burgers en door de spelleider bewezen spelers. Als hij fout welpt, mag hij de volgende dag niet welpen. Tijdens nacht 3 wordt hij echter oud genoeg, en krijgt hij zijn modkrachten terug. Hij behoudt echter zijn welpkrachten, en de mods kunnen ervoor kiezen om te welpen in plaats van te lunchen.

Goedjes

De Allemansvriend (Beschermengel) - Een indirecte beschermheer van de forumgebruiker, en dan vooral van de nieuwerd. Iedere nacht kan hij een speler beschermen voor de toorn van de mods, deze zal dan niet geband kunnen worden.

De Betoger (Cherubijntje) - Houdt ervan om een zinvolle discussie aan te gaan, en komt zodoende ook vaak tot goede conclusies en krijgt zicht op de rollen van spelers. Iedere nacht stuurt hij de naam van een speler + zijn rol op, en de namen van twee spelers die hij wil beschermen. De opgestuurde rol mag niet een burger, een speler die bewezen is door de spelleiding of zijn eigen rol zijn. Het cherubijntje mag niet 2 dagen achter elkaar precies dezelfde 2 spelers beschermen, en niet 3 dagen achter elkaar dezelfde speler.
Na nacht 3 groeit het cherubijntje op. Als hij op dat moment 2 of 3 keer de rol van een speler juist heeft geraden, wordt hij beschermengel. Als hij op dat moment slechts 0 of 1 keer de rol van een speler juist heeft geraden, wordt zij burger.

De Dorpsgek (Bijziende Dorpsgek) - Deze forumgebruiker is prettig gestoord, maar heeft af en toe een sprankje helderheid - voor zover je het helder kan noemen. HIj kan iedere dag de namen van 3 personen opsturen (niet de lynch van die dag) en krijgt ‘s nachts te horen hoe veel van hen goed zijn.

De Held (Dorpsoudste) - Deze forumgebruiker geniet veel aanzien bij de andere forumgebruikers. Hij zal dus ook pas bij de tweede poging geband kunnen worden.

De Vreemde (Heks) - Niemand weet eigenlijk iets van deze forumgebruiker, maar hij heeft zo zijn geheime krachten: 1 levens-, en 1 doods”drankje”. Met het doodsdrankje kan hij per direct een account verwijderen, terwijl hij met het levensdrankje een persoon kan beschermen tegen de ban. Daarnaast stuurt hij iedere dag de namen op van de personen die hij met zijn levens”drankje” zou willen redden, mocht deze geband worden.

De Klager (Beul) - Deze forumgebruiker loopt altijd over alles en iedereen te klagen, en is het nu zo zat, dat hij plotsklaps besluit iemand te bannen, om voor eens en voor altijd van zijn onuitstaanbare gedrag af te zijn.

De Idioot (Jager) - Deze forumgebruiker is gewoonweg een idioot. Maar, waar idioten zijn, zijn meelopers. Zodoende zal een Idioot na zijn dood één andere speler kunnen aanwijzen die met zijn voorbeeld mee de dood in gaat.

Nachtwaker-poster (Burger) - De allerdaagse forumspammer. Deze heeft verder geen bijzondere krachten.

Neutraaltjes

De Permagebande: Tristiano (Premiejager) - Deze speler hield het forum, ondanks zijn ban, nog in de gaten en heeft door een rare bug weer de kracht om te posten. Het hele gedoe kan hem echter niks meer schelen - het is ver na zijn tijd. Maar hij wil echter wel wraak op een aantal mensen die hij nooit de les heeft kunnen lezen. Zijn al deze personen dood, wint hij het spel.

Bijrollen

Ultieme Meeloper (Zichzelf koppelende Cupido) - Eén forumgebruiker staat bekend als de Ultieme Meeloper. Hij kan niet in zijn eentje zijn op het forum, en heeft een voorbeeld nodig, dat hij op de eerste dag uitkiest. Dan komen ze er echter achter dat hun lot aan elkaar verbonden is - gaan ze samen dood, of blijven ze samen leven?
Geweldig potje! Die wil ik zoooo graag spelen! Wel een ding dat eigenlijk niet zo veel uitmaakt: Fireas is jonger als Rabbid.
Geweldig potje DutchGirl! Je hebt een combinatie van de leukste rollen gemaakt! En wat een leuk concept ook. :D

Over de premiejager in het algemeen heb ik nog wel wat op te merken.

Ik vrees namelijk dat aan de rol het volgende nadeel zit: sommige spelers worden sneller geluncht dan anderen, waardoor sommige spelers die normaliter het spel goed spelen, juist minder kans hebben om als premiejager te winnen. Het is minder erg dan bij de fluitspeler, omdat de premiejager zelf actiever moet werken, maar toch zou ik voorstellen om de premiejager een lunch te laten overleven. Dat zou er dan zo uitzien:

Premiejager V1
De premiejager heeft als doel om 6 bepaalde spelers te vermoorden. 3 Van deze spelers krijgt hij aangewezen door de spelleiding, en 3 mag hij op dag 1 kiezen (de lynch van dag 1 mag niet gekozen worden). Als deze 6 spelers dood zijn, heeft de premiejager direct gewonnen.
De premiejager is erg alert en kan daarom éénmalig een lunch overleven.
Als de premiejager zijn geliefde moet vermoorden, wordt er een willekeurig andere speler uitgekozen. Als hij wint, wint zijn geliefde ook.

Een ander nadeel dat aan de premiejager kleeft, is dat het nogal een anticlimax kan zijn als hij wint. Het is immers lastig om hem op te sporen, en als hij geluk heeft en zijn slachtoffers zijn snel dood, heeft hij een gemakkelijke en vroege overwinning zonder dat iemand er echt iets aan kan doen. Een oplossing kan zijn, om niet met één, maar met twee samenwerkende premiejagers te werken, die ook weer samen meer spelers moeten doden. Zo kunnen ze niet te snel winnen, kunnen ze worden herkend aan het feit dat ze samenwerken ( = beter op te sporen) en kunnen spelers na de dood van één van beide proberen te bedenken welke spelers hij/zij dood wilde hebben, en wie er dus op het lijstje staan. Zo wordt het dus een stuk tactischer. Het zou er zo uitzien:

Premiejager V2
De premiejagers zijn twee spelers die als doel hebben om 8 bepaalde spelers te vermoorden. 4 Van deze spelers krijgen ze aangewezen door de spelleiding, en 4 mogen ze op dag 1 kiezen (de lynch van dag 1 mag niet gekozen worden). Als deze 8 spelers dood zijn, hebben de beide premiejagers direct gewonnen.
Premiejagers kunnen een jagersschot zetten, maar dat zal alleen afgaan als:
- zij sterven aan de lunch;
- hun mede-premiejager nog in leven is.
Twee premiejagers kunnen ’s nachts ook een speler eigenhandig omleggen, maar hier zal één van de premiejagers (willekeurig gekozen) zelf ook het leven bij inschieten.
Als een premiejager geliefde is, winnen zij nadat de 8 slachtoffers plus de andere premiejager uit de weg geruimd zijn. Als zijn geliefde één van de 8 spelers is die hij moet doden, moet hij deze juist in leven proberen te houden.

Onze WvW-dictator heeft gesproken (no offence) :p
 

DeletedUser18003

Gast
Geweldig potje! Die wil ik zoooo graag spelen! Wel een ding dat eigenlijk niet zo veel uitmaakt: Fireas is jonger als Rabbid.
Nee hoor :p Fireas is student, Rabbid is een middelbare scholier ;)

Over de Premiejager: Ik zal erover nadenken ^^ Het voorstel van twee premiejagers vind ik wel leuk, maar ik moet er nog even verder naar kijken :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Klein detail: Posts over de leeftijd van mods of hun mod-carriere, is niet echt meteen te linken aan WvW. Pas hier mee op, ik vind het een leuwk topic en zou het niet graag schrappen. Maar wat moet dat moet.
 

DeletedUser21204

Gast
Nog iemand die wil klagen omdat hij zich al heel lang op dit potje had verheugd, en nu opeens reserve is terwijl hij zich als een van de eerste 10 had ingeschreven?
 

DeletedUser

Gast
Ik, ik was een van de eerste die zich had ingeschreven(wel als 16e, maar ik had al eerder gepost :p)
Ik snap niet waarom de laatste 5 niet reserve zijn...

E: ik was 6e
 

DeletedUser

Gast
Ik, ik was een van de eerste die zich had ingeschreven(wel als 16e, maar ik had al eerder gepost :p)
Ik snap niet waarom de laatste 5 niet reserve zijn...

E: ik was 6e
Tja, ik zei het toch. The number of the beast ;)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik was 12e (geloof ik). Wel jammer maar ik denk dat het door een random generator is gegaan.
 

DeletedUser

Gast
Men zou de minst actieve personen uit voorgaande potjes vervanger moeten laten zijn.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Trouwens, wat vinden jullie van surprise-potjes?
Potjes waarin je weinig informatie over het potje zelf hebt.
Rollen claimen en dergelijke wordt moeilijker, en informatie zelf is steeds meer en meer waard.
@WvW 79
 

DeletedUser16774

Gast
Trouwens, wat vinden jullie van surprise-potjes?
Potjes waarin je weinig informatie over het potje zelf hebt.
Rollen claimen en dergelijke wordt moeilijker, en informatie zelf is steeds meer en meer waard.
@WvW 79
Ik vind het niet zo leuk, ik wil graag met claimen, rollen weten enzo, goedjes worden meestal zeker niet overpowerd. Vind het zo eigenlijk leuker dus.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind dat je wel moet weten welke rollen erin zitten, maar niet hoeveel.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Vond ik niet. Als je niet weet welke rollen erin zitten, houdt dit een veel groter risico in om te claimen door wolven (zoals ik die hun eigen rol verzinnen).
Een surprise potje vind ik wel goed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Enkelen zullen het zich waarschijnlijk wel kunnen herinerren, er is een hele tijd geleden(zo’n 20 potjes fzo) een pokémon-potje geweest. Het thema was door iedereen geliefd en het was voor toen een heel actief potje(17 pagina’s xD). Toen heb ik gezegd dat het ooit vervolgd ging worden. Dus nu sta ik hier, eens met een inschrijving in dit topic, geen idee of jullie het ideetje goed vinden of niet. Dus gooi je meningen maar hier. En dan gooi ik hem over een tijdje(dus dit is niet voor deze maand ofzo, als je dat zou denken) wel als inschrijving in dat topic.

¿Ditto?

Ditto.gif

Rabbid stond op de speelplaats. Hij was een ditto, en hij hield ervan. Hij had al vele pokémon gezien en vandaag was het zijn grote dag. Het was de dag van zijn transformatie, deze dag zouden de vele kleine Ditto’s proberen zichzelf te transformeren in een andere pokémon. Lukte dat, dan waren ze geslaagd en zouden ze als echte ditto’s gezien worden. Hij liep door naar de grote zaal en zag daar verschillende huilende Ditto’s. ‘Wat gebeurt er?’ vroeg hij aan een ditto die net voorbij kwam gewandeld. De ditto boog zich naar Rabbid en fluisterde iets in zijn oor. Deze zijn lach verdween. Ze waren eigenlijk al dood. De pokémon van Team Rocket hadden de stad aangevallen, alles was nu in hen handen. Ze waren alle huizen langs aan het gaan en probeerden zo elke ditto in de stad uit de weg te ruimen. Ze hoorden buiten pokémon gillen en roepen, het gevecht was dus begonnen.

Zo moesten iets doen, dacht Rabbid.’We moeten ons transformeren!’ riep hij luid. Hij had de aandacht van iedereen.’We moeten ons veranderen, dan zijn we veilig.’ Het lawaai verstommelde en iedereen in de zaal deed zijn uiterste best. Even later stonden er verschillende pokémon verspreid over de zaal. Enkele seconden later kwamen de Team Rocket pokémon binnen. Het waren er te veel. Rabbid, veranderd in een Hypno, wist wat hij moest doen. Het voelde zo natuurlijk aan, zo gewoon. Confusion verwarde iedereen in de kamer, niemand wist nog wie wie was geweest en wie wie nu was. Zo, zijn werk was geklaard. Niemand zou er nog aan uit kunnen. Hij hoopte maar dat de andere Ditto’s de indringers konden vinden en opsporen. Hij sprong door de deur naar buiten en ontvluchtte de stad, de overige Ditto’s in vrede achtergelaten. Hij sloot de deuren en wenste ze al het geluk dat hij ze kon geven. En zo begon dit avontuur.

Hoe werkt dit?
Wel, hieronder staan alle pokémon van het potje, als je goed telt zie je 20 pokémon, er zullen dus ook 20 spelers zijn. Zo simpel is het. De meeste van deze pokémon zijn gewoon Ditto’s, die de aanvallen van de pokémon overnemen en zo dus ook zijn/haar rol. Echter zijn er ook enkele slechte pokémon, van team Rocket. Zij zijn zo slecht, dat ze hun gaven wat hebben aangepast en zo de slechtjes vormen. Er wordt niet vermeld welke pokémon ditto zijn, aangezien Rabbid’s Confusion iedereen in de war heeft gebracht. Veel succes met zoeken
(Als ergens geen uitleg bij staat, weet niemand wat die pokémon kan.)

De pokémon:
- Alakazam – Goede of Slechte Muizenval
Deze pokémon kan elke dag een tijdstip opsturen. Wie de volgende dag als eerste stemt na dat tijdstip zal gezienerd worden. Alakazam krijgt de pokémon van die speler te horen, dus niet het feit of hij goed en/of slecht is.

- Mewtwo – Goede Bijziende Dorpsgek of Slechte Dorpsgek
Deze pokémon weet heel veel. Als hij echt een ditto is, dan kan hij elke dag 3 spelersnamen opsturen. Hij zal te horen krijgen hoeveel pokémon er Ditto’s zijn van deze 3. Mocht hij in handen van team Rocket zijn gevallen, zal het er slecht uitzien, hij kan elke dag 3 spelersnamen opsturen en krijgt hun pokémon te horen.
Alle dingetjes zijn natuurlijk niet per speler gegeven en door elkaar gehaald.

- Hypno – Goede soort-van-ziener of Slechte Dorpsgek
Deze pokémon kan dingen zien, hij krijgt ze binnen om het maar zo te zeggen. Als hij een goedje is, zal hij elke dag een pokémon kunnen opsturen, hij zal te weten komen of die pokémon ooit een Ditto was, of echt bij Team Rocket staat. Mocht hij in handen van team Rocket zijn gevallen, zal het er slecht uitzien, hij kan elke dag 3 spelersnamen opsturen en krijgt hun pokémon te horen.
Alle dingetjes zijn natuurlijk niet per speler gegeven en door elkaar gehaald.

- Drowzee – Goede soort-van-ziener of Slechte Wolf
Deze pokémon kan dingen zien, hij krijgt ze binnen om het maar zo te zeggen. Als hij een goedje is, zal hij elke dag een pokémon kunnen opsturen, hij zal te weten komen of die pokémon ooit een Ditto was, of echt bij Team Rocket staat. Mocht hij in handen van team Rocket zijn gevallen, zal het maar een stomme drowzee zijn, hij kan dan niets speciaals.

- Slowbro – Goede/Bijziende of Slechte Dorpsgek
Deze pokémon kan ook dingen zien, alleen is hij zo achterlijk dat hij niet alles evengoed onthoudt. Hij kan elke dag 3 namen opsturen, en krijgt vervolgens te horen of ze echt een Ditto zijn, allemaal door elkaar gehusseld.Als hij echt bij team Rocket staat, zal hij hetzelfde kunnen, alleen zien welke pokémons ze zijn ipv of ze Ditto waren.

- Venusaur, Charizard en Blastoise – Burger of wolf
Venusaur, Charizard en Blastoise zijn de basispokémon die elke Ditto te zien krijgt tijdens hun opleiding. Ze kunnen dan niet heel veel speciale moves en kunnen dus ook niet veel. Ook in het echt, zijn ze alleen maar verschrikkelijke pokémon zonder een gave, chaos en verwoesting zaaien terzijde.

- Chansey – Bengel of Apostaat
Deze goede pokémon zal elke dag 1 iemand beschermen, deze pokémon zal niet kunnen worden aangevallen door de slechte pokémon, zo goed zijn haar genezingskunsten. Als ze echter naar de slechtjes is overgelopen, zal ze hen niet kennen, maar wel dagelijks door haar kunsten 1 iemand totaal onbeschermen, deze zal niet beschermd kunnen worden tegen de wolfjes

- Clefairy – Bengel of Apostaat
Deze goede pokémon zal elke dag 1 iemand beschermen, deze pokémon zal niet kunnen worden aangevallen door de slechte pokémon, zo goed zijn haar genezingskunsten. Als ze echter naar de slechtjes is overgelopen, zal ze hen niet kennen, maar wel dagelijks door haar kunsten 1 iemand totaal onbeschermen, deze zal niet beschermd kunnen worden tegen de wolfjes

- Gengar – Priester of Ketter
Elke ditto wordt in zijn leerprogramma geconfronteerd met de engste pokémon allertijden, Gengar. Als een pokémon dus bang is van deze verschijning, is hij geen ditto. Als hij echt een ditto was, zal hij zijn best doen om er zo een slechtje uit te halen, is hij een team Rocket-pokémon zal hij niet zijn best doen en zal het vals lijken.

- Arbok – Lycantroop of Wolf
Dit is de typische team Rocket-pokémon. Als deze speler gezienerd wordt door een andere pokémon, zal die altijd denken dat hij een wolfje is. Maar, is was hij wel een ditto? Was hij wel zeker geen wolf?
(Hij sterft niet door priester)

- Dragonite – Beul of Woeste Wolf
Deze pokémon heeft zoveel kracht dat hij eenmalig gewoon iemand kan vermoorden in het topic. Deze speler is meteen dood. Echter, als dragonite een slechte pokémon is, zal men dit meteen merken en zal iedereen weten dat hij slecht is.

- Gyarados – Beul of Woeste Wolf
Deze pokémon heeft zoveel kracht dat hij eenmalig gewoon iemand kan vermoorden in het topic. Deze speler is meteen dood. Echter, als dragonite een slechte pokémon is, zal men dit meteen merken en zal iedereen weten dat hij slecht is.

- Beedril – Heks of Wolf
Deze pokémon heeft gifpoeder en slaappoeder. Beide kunnen handig zijn. Hij kan eenmalig in de nacht iemand doden, maar ook eenmalig alle pokémon in slaap doen zodat de wolven niet kunnen doden. Uiteraard kan hij geen van beide als team Rocket-pokémon

- Butterfree – Heks of Wolf
Deze pokémon heeft gifpoeder en slaappoeder. Beide kunnen handig zijn. Hij kan eenmalig in de nacht iemand doden, maar ook eenmalig alle pokémon in slaap doen zodat de wolven niet kunnen doden. Uiteraard kan hij geen van beide als team Rocket-pokémon

- Golem – Jager of Wolf
Als deze pokémon een ditto was, kan hij nu de move ‘selfdestruct’. Vlak voordat hij doodgaat kan hij deze nog doen en zo iemand meenemen in zijn graf. Team Rocket vindt het een waardeloze zet, en hebben het hem dan ook verleerd, gewone wolf dus.

- Electrode – Jager of Wolf
Als deze pokémon een ditto was, kan hij nu de move ‘selfdestruct’. Vlak voordat hij doodgaat kan hij deze nog doen en zo iemand meenemen in zijn graf. Team Rocket vindt het een waardeloze zet, en hebben het hem dan ook verleerd, gewone wolf dus.

- Eevee - ????
Deze pokémon moet nog evolueren, niemand weet wat hij zal worden

- Jynx - Cupido
Alle pokémon zijn stiekem wel verliefd op deze pokémon. Ze zal dus eenmalig iemand aan zich kunnen koppelen.

Wat verandert dit systeem?
Ten eerste kan iedereen zijn rol claimen in vrede, mocht ie dat willen. Elke pokémon kan goed of slecht zijn. Ik heb een vrij groot aantal zienende rollen erin gestoken, zoals je misschien al hebt gezien. Echter moet je net iets beter kijken, de ene helft zienert de pokémon, de andere helft zienert of een pokémon slecht is of niet. Ze zullen dus samen moeten werken, en natuurlijk zullen er wel slechtje zieners tussen zitten ^^. Verder is het speciale goedje-gehalte vrij hoog. Maar, enkele van deze zullen slechtjes zijn en zo dus gewone wolfjes. Het lijkt mij iig wel eens iets leuks om te doen, geen idee wat jullie vinden ^^

Commentaar/Tips/Reacties/Gaten in het systeem of wat dan ook mag je altijd geven :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan