• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eilandopdrachten & Eerste 7 dagen login beloning

DeletedUser12160

Gast
Die komt precies ongeveer, plus minus, pak 'em beet ongeveer rond een dag of 10
 

DeletedUser20819

Gast
De update is er nu maar waar vind je de eiland opdrachten?

Ik heb het al gevonden. De makkelijke manier is: je klikt op je stedenlijst en dan staat er een tekentje achter de stad waar de eiland opdracht is. Met dank aan Phantom
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18813

Gast
in verband met de extra inwoners.
Dit is ronduit belachelijk.
Als men deze blijft steken in 1 stad, kan men hier een ENORM leger uitbouwen.
Val met deze stad aan op een speler die zich houd aan de normale limiet, dan is dit totaal oneerlijk.
En ik veronderstel dat grepo alles eerlijk hield?
 

DeletedUser

Gast
je krijgt deze alleen op de 3e dag!
dus niet elke maand de 3e dag
 

DeletedUser14801

Gast
Ik hoop dat de update zijn doel niet voorbij schiet.
Dat zou zonde zijn van het spel Grepolis.
 

DeletedUser

Gast
kun je die 100 inwoners ook in je inventaris opslaan of wordt het aan je actieve stad toegevoegd zodra je klikt?
 

DeletedUser

Gast
kun je die 100 inwoners ook in je inventaris opslaan of wordt het aan je actieve stad toegevoegd zodra je klikt?

De 7-dagen bonus kun je niet in de inventaris doen, de beloningen van de eiland-opdrachten wel.

Grz,
AJHunter
 

DeletedUser20689

Gast
Nee, ik zit al een tijdje op phi en ik heb dat ook gekregen.
 

DeletedUser11733

Gast
dat je 2u op de volgende opdracht moet wachten klopt niet, ik heb wel 4u er op moeten wachten
 

DeletedUser

Gast
wooooooh eiland opdrachten super toppie vind stadsfeest er wel uitzien ;) waarschijnlijk zijn er wel meer dan speermannetjes rekruteren, kamp meenemen, chariot race, berg man, zilver handelaar en een paar die ik vergeten ben,
 

DeletedUser16774

Gast
wanneer komen de eilandopdrachten op mu, ze zijn er nog niet:(
 

DeletedUser

Gast
wanneer komen de eilandopdrachten op mu, ze zijn er nog niet:(

De eiland opdrachten zijn op iedere actieve wereld aanwezig, wanneer de opdrachten bij jou tevoorschijn komen hangt van je score af, die bepaalt in welk niveau je zit in de intervallen. Meer informatie over hoe je ze kan vinden kun je >>Hier<< vinden onder het kopje "Een eiland opdracht krijgen"

Grz,
AJHunter
 

DeletedUser16774

Gast
vreemd, op de wiki staat dat mu nog maar versie 2.38 heeft, mss ligt het daaraan
 
Bovenaan