• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eilandopdrachten & Eerste 7 dagen login beloning

DeletedUser

Gast
vreemd, op de wiki staat dat mu nog maar versie 2.38 heeft, mss ligt het daaraan

EDIT: De eiland opdrachten horen op iedere wereld toegepast te zijn, Mu hoort dus ook 2.39 te zijn en dit is nu bijgewerkt op de wiki, dank voor het melden.

Grz,
AJHunter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
de 2e werkt volgens mij niet , ik moet 35 troepen daar dumpen , er staan nu 600 man uit al mijn dorpen op dat eiland (in totaal) maar gaat nog steeds niet weg wat doe ik fout?

trouwens als je over 1 opdracht 12 uur doet komen daarna direct 2 anderen?
 

DeletedUser

Gast
Klik op de opdracht, dan op uitdaging. Nu kun je troepen als os sturen. Je raakt ze niet kwijt, ze komen later gewoon weer terug.
 

DeletedUser11733

Gast
ik moet nu ook al meer dan 13u wachten en nog steeds niet weer een opdracht dat klopt dus niet in de wiki, is lang geen 4u
 

DeletedUser11733

Gast
nee, in totaal 2 gekregen en beiden afgerond laatste was rond 10u gisteravond
 

DeletedUser20586

Gast
Eilanduitdagingen zijn enorm leuk!! Helaas raak je wel veel troepen kwijt als beginnende speler :p
 

DeletedUser

Gast
de 2e werkt volgens mij niet , ik moet 35 troepen daar dumpen , er staan nu 600 man uit al mijn dorpen op dat eiland (in totaal) maar gaat nog steeds niet weg wat doe ik fout?

trouwens als je over 1 opdracht 12 uur doet komen daarna direct 2 anderen?

Je kunt in totaal 10 opdrachten op een eiland tegelijkertijd krijgen. Het is mogelijk tot maximaal 4 opdrachten tegelijkertijd af te handelen.
Betreffende de troepen die je op een eiland hebt staan, de opdracht zal waarschijnlijk te maken hebben met een tijdslimiet. Na een bepaalde tijd zullen al je ondersteunende troepen terug gaan.

ik moet nu ook al meer dan 13u wachten en nog steeds niet weer een opdracht dat klopt dus niet in de wiki, is lang geen 4u

Ter bevestiging: dit klopt wel op de Wiki, het kan hier mogelijk om een bug gaan.
 

DeletedUser

Gast
Had er meer van verwacht.
ff een ander vraagje, als je die 7 dagen dinges afgerond hebt, start ie dan weer opnieuw?
 

DeletedUser

Gast
Een vraagje.

Die 100 extra inwoners, worden die doorgegeven als de stad word veroverd?

Ik vind de eilandopdrachten nogal tegenvallen

Ben ik het inderdaad mee eens. Er werd gezegd dat die eilandopdrachten ons de kans zouden geven om ons als een echte leider te voelen. Helaas zijn de quests daarvoor te kort. Ik dacht namelijk dat elke quest wel een uurtje zou duren ofzo, maar het kost vaak maar 1 minuut.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20586

Gast
Hoe bedoel je doorgegeven? Bedoel je dat als de stad wordt veroverd, de inwoners weggaan?
 

DeletedUser20586

Gast
Nee dat zou weggeven zijn. Ik bedoel, als een stad met 100 extra inwoners word veroverd, krijgt de nieuwe eigenaar die 100 inwoners dan?
Ik neem aan van wel, want de actie zelf is ingezet op de stad. Dus blijft deze ook in dezelfde stad van kracht.
 

DeletedUser

Gast
Nee dat zou weggeven zijn. Ik bedoel, als een stad met 100 extra inwoners word veroverd, krijgt de nieuwe eigenaar die 100 inwoners dan?
Ik neem aan van wel, want de actie zelf is ingezet op de stad. Dus blijft deze ook in dezelfde stad van kracht.

de Beloningen staan gekoppeld per account, niet per stad. Tevens worden beloningen als eerste ingezet, dus de 100 inwoners die je krijgt zijn gelijk de 100 die meteen worden gebruikt. Dus de speler die de stad kwijtraakt krijgt die inwoners niet terug, maar degene die de stad krijgt ook niet, want de beloning is meteen opgebruikt.

Grz,
AJHunter
 
Bovenaan